D'r ouders zullen wel geld hebben, die vreet haar ouders de oren van de kop af.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:32 schreef StefanP het volgende:
http://www.flicklife.com/(...)ighs_400_Pounds.html
Die ouders verdienen trouwens een goede draai om hun oren.
Mijn god dat is niet normaal meerquote:Op zondag 25 februari 2007 23:33 schreef Shirley het volgende:
400 pond hoor. En dat is 181 kilo.
is nog steeds mega uiteraard.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:34 schreef StefanP het volgende:
Euh, 400 pounds dus. 180 kilo. TT even aanpassen? BVD
ja en als je dat nog 1 keer zegt, gaat ze op je zitten en ben je doodquote:
Waarschijnlijk -de- manier om geld te verdienen voor ziekenhuis kosten e.d.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:42 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gewoon treurig.
Dat die ouders die video ook naar buiten brengen![]()
Ze doet maarquote:Op zondag 25 februari 2007 23:45 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en als je dat nog 1 keer zegt, gaat ze op je zitten en ben je dood![]()
![]()
Voor de moeder die een boob job wil waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 23:46 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk -de- manier om geld te verdienen voor ziekenhuis kosten e.d.
ze zou niet eens genoeg overeind kunnen komen om ergens op te gaan zittenquote:Op zondag 25 februari 2007 23:45 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en als je dat nog 1 keer zegt, gaat ze op je zitten en ben je dood![]()
![]()
Er zijn wel aandoeningen waardoor je lichaam nooit aangeeft van 'ok genoeg, geen honger meer!'.quote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef Isabeau het volgende:
Heeft ze niet één of andere aandoening? Want volgens mij is dit gewicht niet eens mogelijk met 'meer snoepen en eten dan normaal'.
quote:Op maandag 26 februari 2007 00:20 schreef Koewam het volgende:
Maar ze is vast gezellig en zo...
Dat zal ongetwijfeld meespelen, maar dat het zo uit de hand loopt ligt echt aan de oudersquote:Op maandag 26 februari 2007 00:13 schreef Isabeau het volgende:
Heeft ze niet één of andere aandoening? Want volgens mij is dit gewicht niet eens mogelijk met 'meer snoepen en eten dan normaal'.
Nee..en hoofdzakelijk haar OUDERS niet. Walgelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 23:37 schreef milagro het volgende:
en dit is puur van eten alleen?
ze heeft altijd trek, en haar lichaam kent geen rem daarop?
Eens...een combinatie van die factoren is mogelijk maar juist dan moeten ouders hard optreden en haar niet alles te vreten geven...quote:Op maandag 26 februari 2007 01:19 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld meespelen, maar dat het zo uit de hand loopt ligt echt aan de ouders
je bent zelf vetquote:Op maandag 26 februari 2007 00:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, en dit is het product van haar en haar man: de Michelinbaby.
quote:hi whatz up
User : joe4u2u | Videos(0) | Favorites(0) | Friends(1)
Posted : (11 hours ago)
Inderdaad.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:23 schreef Vhiper het volgende:
Die moet wel een stofwisselingsziekte of een hormoonafwijking hebben. Met een normale stofwisseling is het onmogelijk met die leeftijd om dat gewicht te hebben. Dan zou je je al doodgegeten moeten hebben.
Ik vind idd dat ze die ouders direkt uit de ouderlijke macht moeten zetten. dat kind is niet zo vet geboren. OK misschien heeft ze een aandoening waardoor ze wat zwaarder dan een gemiddeld kind zal zijn, maar juist wanneer ze dat zou hebben houd je daar toch rekening mee door middel van een bepaald dieet?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:39 schreef Lllaura het volgende:
Kindermishandeling. Zou er in Nederland of in de VS wel eens een rechtszaak zijn aangespannen tegen ouders die hun kind vetmesten?
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:37 schreef milagro het volgende:
[...]
die krijgt binnenkort een hart attack, puur door op haar linkerzij te liggen
[...]
He wat? Verklaar je naderquote:Op zondag 25 februari 2007 23:37 schreef milagro het volgende:
die krijgt binnenkort een hart attack, puur door op haar linkerzij te liggen
het zal hen enkel meer motiveren "zie je, zó wil ik dus niet worden"quote:Op maandag 26 februari 2007 15:05 schreef Crazykill het volgende:
Laat dit aan al die fotomodelletjes met anorexia zien, kijken of ze dan nog zeggen dat ze te dik zijn![]()
Mensen met anorexia hebben een verstoord zelfbeeld. Daar helpt een foto niet bij hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 15:05 schreef Crazykill het volgende:
Laat dit aan al die fotomodelletjes met anorexia zien, kijken of ze dan nog zeggen dat ze te dik zijn![]()
Dat is dus 150KG ongeveer(iets minder).quote:Op maandag 26 februari 2007 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
dit is haar nu trouwens: http://www.theinsideronline.com/celeb/5358/
ze is inmiddels 300 lbs afgevallen.
och die kunnen ze verwijderen, voornaamste is dat ze nu een redelijk normaal gewicht heeft, gewoon kan lopen en spelen (en hoelahoepenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dus 150KG ongeveer(iets minder).
Dat is erg veel. Nadeel alleen is wel dat je huidflappen overhoudt..
Wat een lijdensweg voor dat arme kind! Ik mis de ouders in dezen, daar wordt niet over gesproken? Je mag dit je kind klaarblijkelijk aandoenquote:Jessica gradually became bow-legged as she grew, her legs unable to withstand the pressure from the extra pounds, resulting in a number of surgeries to help repair her legs.
Pins and braces were implanted in her legs to help straighten them and they will most likely be removed in the next few weeks.
Oh absoluut..beter flappen dan doodquote:Op maandag 26 februari 2007 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
och die kunnen ze verwijderen, voornaamste is dat ze nu een redelijk normaal gewicht heeft, gewoon kan lopen en spelen (en hoelahoepen) ze heeft er wel O-benen aan overgehouden.
owww . is dat er?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zou dat vervolgfilmpje wel willen zien waar ze zo is afgevallen, maar die dat kan ik helaas niet vinden.
hadden ze van dat overtollige vet niet gewoon een ander kind kunnen maken?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zou dat vervolgfilmpje wel willen zien waar ze zo is afgevallen, maar die kan ik helaas niet vinden.
Waar denk je dat Zanger Bob vandaan komt?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:24 schreef Herald het volgende:
[..]
hadden ze van dat overtollige vet niet gewoon een ander kind kunnen maken?
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar denk je dat Zanger Bob vandaan komt?
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar denk je dat Zanger Bob vandaan komt?
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haar voortbewegen vind ik trouwens wel een mooi eerbetoon aan de Red Guy.
Is dat die van Cow & Chicken?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat die van Cow & Chicken?.
Juistum.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat die van Cow & Chicken?.
Jup, in het artikel van Puckzzz's link staat: 'To see how Jessica looks now, watch tonight's "Insider."'.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
owww . is dat er?
dat zou ik heel graag willen zien...
iemand?
wist dat ik d'r eerder had gezien,quote:Op maandag 26 februari 2007 18:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jup, in het artikel van Puckzzz's link staat: 'To see how Jessica looks now, watch tonight's "Insider."'.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ok, maar dat was ervóór. Er is ook een film van nadat ze 300 van de 400 lbs was afgevallen, een paar jaar na haar 7de levensjaar dus...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
wist dat ik d'r eerder had gezien,
Toen ze nog 5 jaar en mager was (110kg)![]()
en ik zweer het je dat iemand hier een avatar heeft van haar half dansend op de bank
jajajaquote:Op maandag 26 februari 2007 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ok, maar dat was ervóór. Er is ook een film van nadat ze 300 van de 400 lbs was afgevallen, een paar jaar na haar 7de levensjaar dus...
Holy shit nu herken ik d'r... eerst had ik een emoticon van haar dansend, op MSNquote:Op maandag 26 februari 2007 19:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
en ik zweer het je dat iemand hier een avatar heeft van haar half dansend op de bank
Diequote:Op maandag 26 februari 2007 19:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 26 februari 2007 19:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
DieIk dacht altijd dat dat een jongetje was
![]()
Sorry maar ik ben gefascineerd. Hier meer nieuws, ze is nu 9 en 140 lbs, wat iets van 65 kilo is.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:19 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
jajaja
daar had je het 3 posts geleden ook al over
kennelijk uitgezonden op 15feb van dit jaar. Maar er moet maar net iemand een opname gemaakt hebben
quote:Morrow: 'Maury' updates Petros girl's story
By TERRY MORROW, morrow2@knews.com
November 9, 2006
picture
News from here, there and yonder:
# LOSE THE POUNDS WITH 'MAURY': Talk-show host Maury Povich is getting a huge amount of credit for helping a Petros resident shed more than 250 pounds.
Jessica Leonard of Petros, who is 9 years old, has weighed more than 400 pounds. But after sticking with a plan of mainly diet and exercise, she is now a slimmer 140.
Povich provided Jessica with nutrition experts and other medical personnel who helped with her condition.
Jessica's mother, Susan Gouge, will be a guest on "Maury" at 4 p.m. Friday on WTNZ, Channel 43, to talk about her daughter's progress. At the time of the taping, Jessica was in the hospital.
This is Jessica's second time on the show. When she was 4 years old, she weighed 200 pounds and was a guest. A rep for "Maury" says Jessica turned down an offer to talk about her weight on "Oprah."
In a press statement from the show, Jessica's mom is quoted as saying: "Thank you for all of the help that you gave us. We wanted to say a special thanks to you (Maury) for bringing us this far and she wouldn't be here today without you."
According to "Maury" reps, Jessica is currently in a hospital in Virginia, recovering from surgeries related to her previous weight complications.
She has an overlap of skin that occurs when someone loses a considerable amount of weight.
She has also had problems with her legs and feet. "She is extremely bowlegged and is going to have to have some surgeries to straighten those legs," says her mother.
Despite these challenges, Jessica's mom tells Povich she is grateful the girl is on the right track.
dat is hetzelfde jongetje als in de linkjes hierboven. Hij is 8.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:22 schreef Isabeau het volgende:
Gisteren op tv even een heel klein item dat de ouders van een Engels jongetje (leeftijd weet ik niet meer, maar onder de 10) van geloof 90 kilo uit de ouderlijke macht zouden worden gezet. De moeder vond dat ze het kind niet had verwaarloosd, integendeel.
Nu was mijn nichtje van 11 ook meer dan 90 kilo en die ouders hebben er alles aan gedaan om haar maar normaal te laten eten en slank te maken. Vanaf haar 6e of zo bij de weight watchers. Heel sneu allemaal. Ze is nu 29 jaar en 110 kilo en een leuke en mooie meid. Maar goed, dat is geen 400 pond en niet eens kunnen lopen.
ik weet niet hoe het zit in Amerika met schoolplicht. Ik kom veel op een amerikaans fotografie forum, en daar lees ik regelmatig over mensen die hun kinderen 'homeschool' geven. Dus dat de ouder het kind lesgeeft zeg maar. moet je ook maar zin in hebbenquote:Op maandag 26 februari 2007 21:45 schreef Noodly het volgende:
Vreselijk zielig dit. Hoe kan zo'n kind dan op een normale manier functioneren? Naar school gaan e.d. zit er niet in lijkt me. Waarschijnlijk ook weinig sociale contacten.
Dat die filmpjes zo nodig op tv uitgezonden worden is ook triest, maar blijkbaar de enige weg voor dat meisje naar hulp. Waarom hebben de ouders niet eerder ingegrepen?
Nou, ik vond eigenlijk dat het wel meeviel hoeveel ze at. Ze was wel dol op brood eten, maar warm eten vond ze weer niet zo lekker. En tussendoortjes kreeg ze bijna niet van haar moeder, want die wilde per se een slanke dochter hebben. Nog steeds overigens. Als ze op een verjaardag een handje pinda's pakt dan gaat haar moeder heel boos kijkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
Hoe kan het dat jouw nichtje toch zo zwaar bleef? snoepte ze stiekem ofzo? Je moet toch heel wat naar binnen schuiven wil je zó zwaar worden.
Dat mag in Nederland ook hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:31 schreef Puckzzz het volgende:
ik weet niet hoe het zit in Amerika met schoolplicht. Ik kom veel op een amerikaans fotografie forum, en daar lees ik regelmatig over mensen die hun kinderen 'homeschool' geven. Dus dat de ouder het kind lesgeeft zeg maar. moet je ook maar zin in hebben![]()
even wat moeite gehad met je post en wat je nu eigenlijk schrijft. maar ik neem aan dat je al jaren in amerika woont?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:54 schreef Nudie het volgende:
Oh mijn god wat een leven stereotyperend amerikaans filmpje/gezien/"nieuwsverslag"
"CRUSHING WEIGHT" ... "TOMORROW MORE ON SAVING JESSICA"
pffff.. dat vind ik nog veel erger als zo'n debiel redneck gezien dat hun kinderen hamburgers als ontbijt voert en dan gaat zitten janken dat het niet hun schuld was, buhu
Ja joh, blame McDonalds. Of hey, idee, blame de mensen die het naar binnen proppenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:24 schreef DesertRose het volgende:
Wat sneu allemaal voor deze mishandelde kinderen. Het gaat gewoon nergens meer over, meer dan de helft van Amerika is te dik. I blame McDonaldsEn over een tijdje gebeurt hetzelfde hier in Europa en zullen we er steeds meer van deze soort gevallen krijgen.
Mijn kinderen zullen niks meer krijgen dan melk en stukje appel.
En dat is geen kindermishandeling? Je kinderen scheurbeuk laten krijgen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:24 schreef DesertRose het volgende:
Wat sneu allemaal voor deze mishandelde kinderen. Het gaat gewoon nergens meer over, meer dan de helft van Amerika is te dik. I blame McDonaldsEn over een tijdje gebeurt hetzelfde hier in Europa en zullen we er steeds meer van deze soort gevallen krijgen.
engeland 40%quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:24 schreef DesertRose het volgende:
Nou er heerst daar wel een hele grote McDonalds, KFC, Burgerking, Pizzahut etc. cultuur. En alles schijnt er in mega grote verpakkingen te komen in de supermarkt. Ik bedoel we hebben het toch allemaal wle eens gezien op TV, van die achterlijk grote bakken ijs, chips, zelfs de potten pinkadaas zijn huge. Dan weet een vraatzuchtig kind zich geen maat te houden en als de ouder dat niet in de gaten houdt heb je dus al snel overgewicht.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja joh, blame McDonalds. Of hey, idee, blame de mensen die het naar binnen proppen
Hier zie ook genoeg McDonalds, Burger King, Lays, Smiths, Doritos, ijs en weet ik het wat op tv. Dat betekent niet dat ik dat elke dag en in grote mate naar binnen werkquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nou er heerst daar wel een hele grote McDonalds, KFC, Burgerking, Pizzahut etc. cultuur. En alles schijnt er in mega grote verpakkingen te komen in de supermarkt. Ik bedoel we hebben het toch allemaal wle eens gezien op TV, van die achterlijk grote bakken ijs, chips, zelfs de potten pinkadaas zijn huge. Dan weet een vraatzuchtig kind zich geen maat te houden en als de ouder dat niet in de gaten houdt heb je dus al snel overgewicht.
Maar ik vind wel dat het de schuld van de ouders is. Die hadden veel eerder moeten ingrijpen. Een simpel "NEE" en dan een krijsend kind maar ff in d'r slaapkamer tot ze bedaard is, dan kan ze een appel ofzo krijgen.
Dat youtube linkje van toen ze 5 jaar was, de voiceover is Duits.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:14 schreef Puckzzz het volgende:
Duits filmpje? heb ik een linkje gemist ergens?
we zeggen praktisch hetzelfde hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:21 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hier zie ook genoeg McDonalds, Burger King, Lays, Smiths, Doritos, ijs en weet ik het wat op tv. Dat betekent niet dat ik dat elke dag en in grote mate naar binnen werk
Die ouders zijn schuldig, die moeten dat kind opvoeden, die zijn verantwoordelijk voor dat kind, sim-pel.
Nee, je zegt "ja maar daar is zoveel mcdonalds zus en zo" En ik wil daar even op zeggen NOU EN?! Verderop zeggen we wel hetzelfde ja.quote:
Le-zen! Ik zeg daar heerst nogal een Mc.Donalds CULTUUR!! Dat het daar dus vrij normaal is om die zooi met grote hoeveelheden naar binnen te schuiven. In tegenstelling tot de toch ietwat gezondere opvattingen daarover hier in Ned. Alleen gaan we wel heel zachtjes ook die richting uitquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, je zegt "ja maar daar is zoveel mcdonalds zus en zo" En ik wil daar even op zeggen NOU EN?! Verderop zeggen we wel hetzelfde ja.
Ik lees. Maar die mensen hebben hetzelfde stel hersens als wij hier in Nederland hebben, en die snappen zelf ook dat je het niet met grote hoeveelheden naar binnen moet schuiven. En daarom zeg ik wederom, nou en.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Le-zen! Ik zeg daar heerst nogal een Mc.Donalds CULTUUR!! Dat het daar dus vrij normaal is om die zooi met grote hoeveelheden naar binnen te schuiven. In tegenstelling tot de toch ietwat gezondere opvattingen daarover hier in Ned. Alleen gaan we wel heel zachtjes ook die richting uit
Ja, ben ik ook bang voor. Het schijnt dat McDonald's binnenkort ook haar eerste vestiging in Nederland wil openen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:24 schreef DesertRose het volgende:
Ja ik begrijp jullie punt ook wel me dunkt, maar ik vind het gewoon stomquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:08 schreef Toeps het volgende:
Mja, Puckzz heeft wel een punt. Daar is het bijvoorbeeld veel geaccepteerder om muffins of pannenkoeken als ontbijt te eten. Hier heerst toch meer die Hollandse nuchterheid, "doe maar gewoon". Een vriendin van mij is op vakantie naar Californië geweest, die bestelde altijd samen met haar vriend een portie van dingen (milkshake bijv.) omdat je altijd zo veel kreeg. Small bestaat niet. Het is óf echt compleet healthfreak, van die übergezonde salades, of het is gigantisch.
Natuurlijk is het ook daar prima mogelijk om normaal te eten. Maar aan die moeder te zien, weet die zelf ook niet wat normaal is.
Toen ik twaalf was, woog ik 85kg. En ik kreeg geen snoep enzo, het beleg thuis was altijd sandwichspread en dat soort gezonde muk. Soms kan het ook gewoon aan stofwisseling, hormonen en medicatie liggen (zoals bij mij het geval was). En dan moet je een kind half uithongeren wil je dat dunner krijgen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat is hetzelfde jongetje als in de linkjes hierboven. Hij is 8.
Hoe kan het dat jouw nichtje toch zo zwaar bleef? snoepte ze stiekem ofzo? Je moet toch heel wat naar binnen schuiven wil je zó zwaar worden.
nee, maar dan is het begrijpelijk en slippen je aderen niet dicht van al het vet. dan is het juist logisch en wellicht tijdelijk van aard.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:39 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Toen ik twaalf was, woog ik 85kg. En ik kreeg geen snoep enzo, het beleg thuis was altijd sandwichspread en dat soort gezonde muk. Soms kan het ook gewoon aan stofwisseling, hormonen en medicatie liggen (zoals bij mij het geval was). En dan moet je een kind half uithongeren wil je dat dunner krijgen.
Daar ben ik het 100% mee eens. Het is vreselijk voor een kind om al "gewoon" dik te zijn. Maar dit is monsterlijk. Al die starende blikken als ze zich een keer uit huis waagd, al het commetaar dat zo'n kind te horen krijgt. Een kind dat zo dik is kan niet eens gewoon spelen! Heeft geen sociale contacten en ze zal de gevolgen de rest van haar leven behouden, ook al valt ze nog zoveel af. Nee, die ouders mogen van mij gemarteld worden, want dat doen ze immers hun kind ook aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, maar dan is het begrijpelijk en slippen je aderen niet dicht van al het vet. dan is het juist logisch en wellicht tijdelijk van aard.
dit soort filmpjes is voor mij puur kindermishandeling.
ik neem aan dat je het begrip 'feeder' kent. ik verdenk die ouders er van.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:51 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Daar ben ik het 100% mee eens. Het is vreselijk voor een kind om al "gewoon" dik te zijn. Maar dit is monsterlijk. Al die starende blikken als ze zich een keer uit huis waagd, al het commetaar dat zo'n kind te horen krijgt. Een kind dat zo dik is kan niet eens gewoon spelen! Heeft geen sociale contacten en ze zal de gevolgen de rest van haar leven behouden, ook al valt ze nog zoveel af. Nee, die ouders mogen van mij gemarteld worden, want dat doen ze immers hun kind ook aan.
Ja, dacht zelf ook feeders of munschausen bij proxy (vergeef me de spelling). (en de laatse afwijking omdat de moeder hiermee de aandacht vraagt doormiddel van een dergelijk, vernederend filmpje van haar dochter te maken, op tv te komen etc.).quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik neem aan dat je het begrip 'feeder' kent. ik verdenk die ouders er van.
iemand anders maakte al een goede opmerking door te zeggen dat het misschien komt omdat die moeder ook dik is en dat ze dan een lotgenoot heeft.
tsja, niet iedereen is altijd even slim of tof in de bol. helaas kan je geen 'opvoedbewijs' verplichten bij aankomende ouders.
absoluut. maar als je eenmaal begint kan je ziekelijk ver doorgaan. zeg maar.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:57 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Ja, dacht zelf ook feeders of munschausen bij proxy (vergeef me de spelling). (en de laatse afwijking omdat de moeder hiermee de aandacht vraagt doormiddel van een dergelijk, vernederend filmpje van haar dochter te maken, op tv te komen etc.).
Tja... ik ben altijd heel onethisch van mening geweest dat ouders eerst een soort examen en psychologisch onderzoek moeten ondergaan om kinderen te mogen krijgen. Dat zal veel ellende uit de wereld helpen. Maar goed, dat is "mensonerend" en gewoon neteduur.
Moeder is misschien dik, dit kind was gewoon ziekelijk. Er bestaat wel een verschil tussen gewoon dik en dat.
Het is al ziek als je eraan begint je kind te overvoeren. Elke jonge moeder leest toch van die "jonge moeders" boeken en blaadjes. Elke jonge moeder waarvan het kind dik dreigt te worden krijgt wel commetaar bij de inentingen en elke jonge moeder moet toch wel een dreumes de baas kunnen...quote:absoluut. maar als je eenmaal begint kan je ziekelijk ver doorgaan. zeg maar.
jong/oud moeder en/of vader.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:04 schreef boekenworm het volgende:
Mwa... onaghankelijk bureau, vaste wetten... Moet kunnenJeugdzorg zal dan een stuk ontlast worden en misschien kunnen ze dan zichzelf eindelijk nuttig gaan maken.
[..]
Het is al ziek als je eraan begint je kind te overvoeren. Elke jonge moeder leest toch van die "jonge moeders" boeken en blaadjes. Elke jonge moeder waarvan het kind dik dreigt te worden krijgt wel commetaar bij de inentingen en elke jonge moeder moet toch wel een dreumes de baas kunnen...
sorry er kwam nog een stukje hersenspinsel achteraan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:08 schreef boekenworm het volgende:
Ik bedoel niet zo zeer de leeftijd van de moeder, maar de duur van het moederschapAlles met een kind onder de drie is voor mij een jonge moeder. Okey of vader, mannen tellen voor deze keer mee
Daar ben ik het mee eens. En waarschijnlijk begon dit er mee dat kindjelief wel stil was wanneer er eten in het bekkie gestopt wat... Maar goed... dat die moeder niet helder is, is een feit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jong/oud moeder en/of vader.
ik denk niet dat er in dit soort etreme gevallen sprake is van van het feit dat je het kind niet de baas kan. volgens mij is het meer een kwestie van psychische stoornissen die de ouders of ouder zelf mankeren.
Dat gebeurd helaas inderdaad te vaak. "Want mijn man zou zoiets nooit doen" Tja... bij zulke ouders moeten de kinderen gewoon afgepakt worden. Kinderen vormen eenmaal nummer 1 in je leven, alleen sommige kunnen dat niet accepterenquote:zo kan ik ook niet tegen een moeder die de vader seksueel zijn gan laat gaan en zich afwendt. maar je, helaas gebeurt het elke dag.
heb je een linkje naar de bron?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:11 schreef lily het volgende:
Waarmaarraar.nl
Kind valt 136 kilo af
Een zevenjarig meisje uit Amerika is maar liefst 136 kilo afgevallen. Twee jaar geleden at het meisje zoveel dat ze zichzelf zou dood eten. Ze bewoog zich voort door een soort van rollen, had enorme borsten van het overtollige vet en was enorm kortademig. Toen het meisje in het ziekenhuis terecht kwam besloten ze dat ze zou moeten gaan afvallen, en dat is haar goed gelukt. Ze is van 180 naar 44 kilogram gegaan.
Volgens mij gaat het om het meisje uit dit topic.... (gewicht klopt)
jijbuisquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
heb je een linkje naar de bron?
ik zou het wel fantastisch voor d'r vinden
Het is nog wel steeds iets aan de zware kant. Het gemiddelde gewicht voor een 9 jarige is ongeveer 31 kilo.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:41 schreef Hijacking het volgende:
dam van 180 ->44
ze zit nu dan op een gezond gewicht of niet ?
IK zou niet over 10 kilo gaan miepen als iemand 180 kg woogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:46 schreef Nuna het volgende:
Het is nog wel steeds iets aan de zware kant. Het gemiddelde gewicht voor een 9 jarige is ongeveer 31 kilo.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:40 schreef zndagmorgen het volgende:
ik hoop dat de moeder ook therapie heeft gekregen.
dit valt voor mij gewoon onder kindermishandeling.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |