Inderdaad.quote:Op maandag 26 februari 2007 09:23 schreef Vhiper het volgende:
Die moet wel een stofwisselingsziekte of een hormoonafwijking hebben. Met een normale stofwisseling is het onmogelijk met die leeftijd om dat gewicht te hebben. Dan zou je je al doodgegeten moeten hebben.
Ik vind idd dat ze die ouders direkt uit de ouderlijke macht moeten zetten. dat kind is niet zo vet geboren. OK misschien heeft ze een aandoening waardoor ze wat zwaarder dan een gemiddeld kind zal zijn, maar juist wanneer ze dat zou hebben houd je daar toch rekening mee door middel van een bepaald dieet?quote:Op maandag 26 februari 2007 10:39 schreef Lllaura het volgende:
Kindermishandeling. Zou er in Nederland of in de VS wel eens een rechtszaak zijn aangespannen tegen ouders die hun kind vetmesten?
quote:Op zondag 25 februari 2007 23:37 schreef milagro het volgende:
[...]
die krijgt binnenkort een hart attack, puur door op haar linkerzij te liggen
[...]
He wat? Verklaar je naderquote:Op zondag 25 februari 2007 23:37 schreef milagro het volgende:
die krijgt binnenkort een hart attack, puur door op haar linkerzij te liggen
het zal hen enkel meer motiveren "zie je, zó wil ik dus niet worden"quote:Op maandag 26 februari 2007 15:05 schreef Crazykill het volgende:
Laat dit aan al die fotomodelletjes met anorexia zien, kijken of ze dan nog zeggen dat ze te dik zijn![]()
Mensen met anorexia hebben een verstoord zelfbeeld. Daar helpt een foto niet bij hoorquote:Op maandag 26 februari 2007 15:05 schreef Crazykill het volgende:
Laat dit aan al die fotomodelletjes met anorexia zien, kijken of ze dan nog zeggen dat ze te dik zijn![]()
Dat is dus 150KG ongeveer(iets minder).quote:Op maandag 26 februari 2007 15:45 schreef Puckzzz het volgende:
dit is haar nu trouwens: http://www.theinsideronline.com/celeb/5358/
ze is inmiddels 300 lbs afgevallen.
och die kunnen ze verwijderen, voornaamste is dat ze nu een redelijk normaal gewicht heeft, gewoon kan lopen en spelen (en hoelahoepenquote:Op maandag 26 februari 2007 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is dus 150KG ongeveer(iets minder).
Dat is erg veel. Nadeel alleen is wel dat je huidflappen overhoudt..
Wat een lijdensweg voor dat arme kind! Ik mis de ouders in dezen, daar wordt niet over gesproken? Je mag dit je kind klaarblijkelijk aandoenquote:Jessica gradually became bow-legged as she grew, her legs unable to withstand the pressure from the extra pounds, resulting in a number of surgeries to help repair her legs.
Pins and braces were implanted in her legs to help straighten them and they will most likely be removed in the next few weeks.
Oh absoluut..beter flappen dan doodquote:Op maandag 26 februari 2007 15:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
och die kunnen ze verwijderen, voornaamste is dat ze nu een redelijk normaal gewicht heeft, gewoon kan lopen en spelen (en hoelahoepen) ze heeft er wel O-benen aan overgehouden.
owww . is dat er?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zou dat vervolgfilmpje wel willen zien waar ze zo is afgevallen, maar die dat kan ik helaas niet vinden.
hadden ze van dat overtollige vet niet gewoon een ander kind kunnen maken?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:08 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zou dat vervolgfilmpje wel willen zien waar ze zo is afgevallen, maar die kan ik helaas niet vinden.
Waar denk je dat Zanger Bob vandaan komt?quote:Op maandag 26 februari 2007 16:24 schreef Herald het volgende:
[..]
hadden ze van dat overtollige vet niet gewoon een ander kind kunnen maken?
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar denk je dat Zanger Bob vandaan komt?
quote:Op maandag 26 februari 2007 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waar denk je dat Zanger Bob vandaan komt?
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haar voortbewegen vind ik trouwens wel een mooi eerbetoon aan de Red Guy.
Is dat die van Cow & Chicken?quote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat die van Cow & Chicken?.
Juistum.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is dat die van Cow & Chicken?.
Jup, in het artikel van Puckzzz's link staat: 'To see how Jessica looks now, watch tonight's "Insider."'.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
owww . is dat er?
dat zou ik heel graag willen zien...
iemand?
wist dat ik d'r eerder had gezien,quote:Op maandag 26 februari 2007 18:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jup, in het artikel van Puckzzz's link staat: 'To see how Jessica looks now, watch tonight's "Insider."'.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op maandag 26 februari 2007 17:42 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ok, maar dat was ervóór. Er is ook een film van nadat ze 300 van de 400 lbs was afgevallen, een paar jaar na haar 7de levensjaar dus...quote:Op maandag 26 februari 2007 19:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
wist dat ik d'r eerder had gezien,
Toen ze nog 5 jaar en mager was (110kg)![]()
en ik zweer het je dat iemand hier een avatar heeft van haar half dansend op de bank
jajajaquote:Op maandag 26 februari 2007 19:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ok, maar dat was ervóór. Er is ook een film van nadat ze 300 van de 400 lbs was afgevallen, een paar jaar na haar 7de levensjaar dus...
Holy shit nu herken ik d'r... eerst had ik een emoticon van haar dansend, op MSNquote:Op maandag 26 februari 2007 19:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
en ik zweer het je dat iemand hier een avatar heeft van haar half dansend op de bank
Diequote:Op maandag 26 februari 2007 19:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op maandag 26 februari 2007 19:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
DieIk dacht altijd dat dat een jongetje was
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |