abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 mei 2007 @ 21:10:27 #226
640 snoopy
peanuts
pi_49831931
quote:
Op zondag 27 mei 2007 19:01 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Zo`n ding heet normaal gesproken een adapta-bowl, verder wat p_iglet zegt.
OMG waarom weet ik dit?
OMG ik heb zo'n ding
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_49832003
oooooo, m@x, zo een kopje had mijn oma ook!!! Die met de gele bloemen! Dit is echt zoiets wat ik dan "echt oma" noem en waar ik dan een beetje emotioneel van wordt
het is vandaag precies 2 jaar geleden dat ze is overleden
  zondag 27 mei 2007 @ 21:14:42 #228
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_49832072
Dat heb ik met het luchtje wat mijn oma altijd droeg "Channel no. 5". Zodra ik dat ruik dan ben ik weer even bij oma aan het logeren en met alle potjes en flesjes op haar kaptafel aan het spelen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_49832191
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef m@x het volgende:
Dat heb ik met het luchtje wat mijn oma altijd droeg "Channel no. 5". Zodra ik dat ruik dan ben ik weer even bij oma aan het logeren en met alle potjes en flesjes op haar kaptafel aan het spelen.
ja!
Ik heb een tafelkleed nog van haar, gewoon een simpel ding, maar dat kleed heeft een aparte geur, en die geur brengt me echt terug naar die tijd! Of een jas die naar haar ruikt. Of het grote blik waar altijd de koekjes en snoepjes inzaten..... Als dat zie of ruik of hoor.....
Nu moet ik bijna huilen (heeft ook met de dag te maken natuurlijk )
  zondag 27 mei 2007 @ 21:19:06 #230
3142 m@x
pi_49832241
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:17 schreef LadyS het volgende:

[..]

ja!
Ik heb een tafelkleed nog van haar, gewoon een simpel ding, maar dat kleed heeft een aparte geur, en die geur brengt me echt terug naar die tijd! Of een jas die naar haar ruikt. Of het grote blik waar altijd de koekjes en snoepjes inzaten..... Als dat zie of ruik of hoor.....
pi_49832441
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:19 schreef m@x het volgende:

[..]

Mijn oma was altijd zo lief... ik mis haar echt. En ik heb haar voor haar dood niet meer opgezocht in het ziekenhuis omdat ze er zo slecht uitzag en ik in de veronderstelling was dat ze wel weer naar huis kwam.. Niet dus.... En dat zit me dwars
Na haar dood en ik dan weer de enige geweest die bij haar is gaan kijken. Ik heb mijn ogen uit mijn kop gejankt daar, maar het heeft me wel goed gedaan toen
En nu hou ik erovr op, anders ben ik de hele avond van slag!
  zondag 27 mei 2007 @ 22:05:56 #232
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49833945
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:17 schreef LadyS het volgende:

[..]

ja!
Ik heb het theekastje van mijn oma gekregen na haar overlijden, dat ruikt ook nog steeds naar haar als ik het open doe. Het kastje van de ouwe oma noemen mijn kinderen het , alhoewel ze haar nooit gekend hebben (ze heeft Freek nog wel gezien en vastgehad, gelukkig). Omdat er gebogen en geslepen glas (niet makkelijk te vervangen dus) in zit ben ik er erg voorzichtig mee,("KIJK uit! Niet, ballen bij het kastje van de ouwe Oma!) vandaar dat ze denk ik zo bekend zijn met ouwe Oma .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 27 mei 2007 @ 22:33:17 #233
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49834857
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:05 schreef Leah het volgende:

[..]

Ik heb het theekastje van mijn oma gekregen na haar overlijden, dat ruikt ook nog steeds naar haar als ik het open doe. Het kastje van de ouwe oma noemen mijn kinderen het , alhoewel ze haar nooit gekend hebben (ze heeft Freek nog wel gezien en vastgehad, gelukkig). Omdat er gebogen en geslepen glas (niet makkelijk te vervangen dus) in zit ben ik er erg voorzichtig mee,("KIJK uit! Niet, ballen bij het kastje van de ouwe Oma!) vandaar dat ze denk ik zo bekend zijn met ouwe Oma .
Wat fijn dat ze Freek nog gezien heeft!

Mijn opa is 4 maanden voor de bevalling overleden. Voordat ik zwanger was gaf hij ons met Sinterklaas een pluche luchtballon, waarom weten we nog steeds niet( hij wist niet van onze plannen). Dat hangt nu boven de commode en is een favoriet object geworden. Ook wel mooi dat het een luchtballon is, voor in de lucht / hemel!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_49835268
Leah ook al zoiets
Echte meubeltjes hebben we niet van haar omdat we daar geen plek voor hadden.

Mijn oma heeft Amber nog wel gezien, Amber was ruim 10 maanden toen ze overleed. Iris heeft ze daarentegen niet gezien. Maar ik heb haar wel meegenomen naar het graf, om haar toch aan mijn oma te kunnen "laten zien" (klinkt stom, maar jullie weten vast wel wat ik bedoel)
  zondag 27 mei 2007 @ 22:47:15 #235
94046 PM-girl
pi_49835298
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:46 schreef LadyS het volgende:
Leah ook al zoiets
Echte meubeltjes hebben we niet van haar omdat we daar geen plek voor hadden.

Mijn oma heeft Amber nog wel gezien, Amber was ruim 10 maanden toen ze overleed. Iris heeft ze daarentegen niet gezien. Maar ik heb haar wel meegenomen naar het graf, om haar toch aan mijn oma te kunnen "laten zien" (klinkt stom, maar jullie weten vast wel wat ik bedoel)
*
  zondag 27 mei 2007 @ 22:56:46 #236
3142 m@x
pi_49835614
Allebei mijn oma's hebben Kai nooit gezien. De één is 20 jaar geleden al overleden en de ander is nu ongeveer 12 jaar dood. Van allebei heb ik kleine herinneringen thuis. De Chanel-oma bepoederde zich ook met talkpoeder van Maja. Dat gebruik ik ook af en toe als ik een tut-avondje heb.

Dit spul dus:

Verder staat op Kai's kamer een schommelstoel die van die oma (en van haar moeder) geweest is. Daar lezen we elke avond nog boekjes in.

En van mijn andere oma heb ik geldkistje gekregen waar ze toen ze jong was geld in spaarde voor haar bruiloft. Nu gebruik ik het om te sparen voor mijn eigen huisje.
  zondag 27 mei 2007 @ 23:01:17 #237
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49835805
Ik heb van mijn opa (ik was echt dol op die man) een pyamajasje meegenomen na zijn overlijden. Ik ben daar ook in bevallen.
Tenminste, tot het operatiejasje aanmoest .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 27 mei 2007 @ 23:08:36 #238
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_49836099
LadyS

M@x, die bekers, die heeft mijn oma ook! Daar wordt altijd tomatensoep uit gegeten op haar verjaardag! Ze wordt dit jaar 93 en ik hoop dat ze nog héél veel verjaardagen mag meemaken.
pi_49838460
Wat een lieve herinneringen hier.. Sterkte LadyS!

Mijn oma's leven nog, en een opa ook. Morgen gaan we bij een oma van mij op bezoek. Ze heeft een armbandje gekocht als geboortecadeau voor Juliette en dat is nu eindelijk klaar (juwelier moest haar naam erin graveren).

[ Bericht 2% gewijzigd door poemojn op 28-05-2007 00:16:14 ]
  maandag 28 mei 2007 @ 07:13:27 #240
24188 Belana
kloon van belana
pi_49843662
wat lief idd al die oma en opa herinneringen
mijn opa's en oma's hebben mijn kinderen ook niet meegemaakt. ik ben zelf het jongste kleinkind geweest dus tja... ik vind dat wel heel jammer ja.
stormy waters...
sailin'
pi_49844117
Mijn oma heeft Amber ook helaas niet meegemaakt, maar ik heb het haar wel verteld. 1,5 week nadat ik het haar verteld heb is ze overleden. Mijn oma was vergeetachtig aan het worden maar was ook een flapuit. Maar ze heeft het nooit verteld aan mijn tantes!
Ik ging naar haar toe en zei, oma ik heb een geheimpje maar u mag het niet doorvertellen hoor.. en toen zei ze ohhh jij bent in verwachting
Ik heb 2 hangers voor aan een ketting en ik heb een glasgeblazen zeehond/pinquin. Die vond ik altijd zoo leuk als ie op de schoorsteenmantel stond en toen ze de spullen van mijn oma gingen verdelen heb ik gezegd dat het enige dat ik eventueel wilde hebben van oma, dat zeehondje/pinquin ding was...
Mijn oma was geen omaoma. Ze was een kille afstandelijke vrouw die eigenlijk nooit knuffels/kadootjes gaf, maar ondanks dat, mis ik haar toch wel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_49845977
Ik heb inmiddels nog maar 1 oma over... Ik bel haar regelmatig en dat vind ze zo leuk . We wonen niet zo in de buurt, maar zo spreek ik haar toch regelmatig!
Een paar dagen na de begrafenis van mijn opa, had ik een positieve zwangerschapstest. Oma vond het zo jammer dat opa dat niet meer mee heeft gekregen, maar ik ben ervan overtuigd dat hij het wel weet op de een of andere manier.
Fake it till you make it...
  maandag 28 mei 2007 @ 13:04:10 #243
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49849061
quote:
Op zondag 27 mei 2007 21:24 schreef LadyS het volgende:

[..]

Mijn oma was altijd zo lief... ik mis haar echt. En ik heb haar voor haar dood niet meer opgezocht in het ziekenhuis omdat ze er zo slecht uitzag en ik in de veronderstelling was dat ze wel weer naar huis kwam.. Niet dus.... En dat zit me dwars
Na haar dood en ik dan weer de enige geweest die bij haar is gaan kijken. Ik heb mijn ogen uit mijn kop gejankt daar, maar het heeft me wel goed gedaan toen
En nu hou ik erovr op, anders ben ik de hele avond van slag!
Ik heb mijn oma wel opgezocht toen ze op sterven in het verzorgingstehuis lag, ik schrok... en ik moest huilen. Raar idee wel dat ik toen al ongemerkt zwanger was, de ene generatie ging en de volgende kwam. Mijn opa, die ruim een jaar eerder stierf, had ik al máánden niet meer opgezocht. Die was al zo ver heen, mijn ouders hielden dat toen ook een beetje af leek het wel. Daar heb ik wel spijt van, stiekem had ik de hoop dat hij míj nog wél zou herkennen.

Overigens heb ik nog een oma en opa. Die zijn dolgelukkig met het eerste achterkleinkind

[ Bericht 6% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 28-05-2007 13:09:58 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  † In Memoriam † maandag 28 mei 2007 @ 19:11:44 #244
37843 lady-wrb
kortaf
pi_49860739
ik ga misschien een oma adopteren.
  maandag 28 mei 2007 @ 20:03:43 #245
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_49862809
Lady ! Hoe kom je daar nou zo op ?

Mijn oma's leven beide helaas ook niet meer..
Net als mijn opa's ..
Ik ga nog wel als ik regelmatig bij mijn ouders in Leiden ben, altijd even langs!
Het duurt niet zolang meer, of mijn oma haar graf wordt 'geruimd' !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_49864830
Ik wil ook een opa en oma adopteren... Voor mijn kinderen wel te verstaan... Mijn ouders leven allebei niet meer... Ik heb zelf nog 1 oma en gelukkig hebben de kinders via de papa's kant(en) nog wel een opa en oma!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_49866393
LadyS
Hier gaat het heel slecht met Rick zijn oma en hebben het weekend redelijk aan gepast. Oma moet opgenomen worden, maar ze weigerd, ze wil absoluut niet naarhet ziekenhuis. We denken dat het nu heel snel gaat helaas.
Verder hebben we een super weeknd gehad! Thanks evenstar en darkmanta
Zaterdag was super! zeiknat geregend, maar zo genoten! Zondag was Rick naar Dave Mathews band in Brussel en is Djen met darkmanta en nog een vriend naar Pirates of the Caribian 3 gegaan, wat ze helemaal te gek vond en nog steeds over blijft beppen terwijl ze niks mag zeggen omdat wij hem nog moeten zien
evenstar en darmanta nogmaals voor het super weekend!
  maandag 28 mei 2007 @ 23:32:39 #248
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49871573
jullie ook
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 29 mei 2007 @ 08:37:02 #249
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_49877096
Zow weer terug in huis Dat is toch ook wel weer lekker.

Ik heb nog 1 oma, zij wordt dit jaar 70. op 20-07-2007 Haar man, mijn lievelingsopa, is al bijna 22 jaar ofzo overleden. Gelukkig heeft mijn moeder jong kinderen gekregen zodat ik hem nog heel bewust heb meegemakt. Het was zo'n lieve man/opa.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 08:43:38 #250
7074 moussy
kuttekop
pi_49877188
Lief die opa en oma dingen

Mijn opa waar ik een enorm goede band mee had is overleden tijdens de zwangerschap van René en mijn oma tijdens de zwangerschap van Cas... Aan beide heb ik hele mooie herinneringen. Wat ik vooral erg mooi vond was dat toen Peter en ik trouwde mijn opa ons als eerste kwam feliciteren en Peet kwam waarschuwen, dat hij mij héél gelukkig moest maken, want ik was wel zijn meissie.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 08:55:48 #251
37843 lady-wrb
kortaf
pi_49877386
quote:
Op maandag 28 mei 2007 20:03 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Lady ! Hoe kom je daar nou zo op ?

Mijn oma's leven beide helaas ook niet meer..
Net als mijn opa's ..
Ik ga nog wel als ik regelmatig bij mijn ouders in Leiden ben, altijd even langs!
Het duurt niet zolang meer, of mijn oma haar graf wordt 'geruimd' !
ik heb me aangemeld als vrijwilliger in een verzorgingstehuis.
en een van de mogelijkheden is dat je een soort van contact kunt aangaan waarbij je op regelmatige basis op bezoek komt, dingen onderneemt oid.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:39:00 #252
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49879764
* Jelief gaapt en schuift taart op het bankje.
Emma isvannacht aan het spoken geweest, om kwart voor vier wakker en pas om kwart voor zes sliep ze weer
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_49880075
Oehh vermoeiend Jelief..
Maarruhh vanwaar de taart?? Jarig?
ja dus..

Gefeliciteerd!

Ik word gek!
Vanavond is er bij BCC weer een avond dat je tot 25% korting kan krijgen op diverse artikelen en aangezien we een nieuwe tv nodig hebben ben ik even aan het kijken awt er allemaal is. Ik word gek van die resoluties/helderheid/contrastratios...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:55:53 #254
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49880296
Bij de aanschaf van onzetv heb ik geloof ik naar de prijs gekeken en naar hoe die er uit ziet, de rest heb ik aan Mike overgelaten.
pi_49880467
We zitten te twijfelen tussen een lcd of een plasma....
Hebben wel prijzen opgeschreven bij diverse winkels en ben nu aan het vergelijken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_49884222
Vicky wellicht is het ook de moeite waard om via i-net zulke toestellen te kopen. Deze zijn vaak nog scherper geprijst dan in de winkel. In de winkel kijken welke je het mooiste vindt en dan op internet aankopen. Via kieskeurig.nl kun je ook goede recenties opvragen met daarbij prijzen van de diverse (web)winkels.
pi_49884707
wat stiekemurd zegt Vicky! zo hebben wij een tv gekocht voor weinig en werd nog thuis bezorgd ook.

Jelief gefeliciteerd
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:56:51 #258
103793 kozakken
Living the life
pi_49887060
En waarom weet ik dat nog niet van de BCC
(en op welke artikelen?)

Vicky, heb je daar een speciale uitnodiging voor nodig en geldt het overal? (Ook nodig toe is aan wat nieue materiaal voordat het explodeert )
pi_49887153
Kozakken, volgens mij heeft mijn moeder daar eens een mail van gehad een tijd geleden.
Ze is al een keer eerder geweest enheeft toen flink afgedongen op een droger en wasmachine....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:00:30 #260
103793 kozakken
Living the life
pi_49887206
Goed om te weten
(Maar eens gaat kijken bij een BCC in de buurt)
tanx!
pi_49887502
Kozakken, heb het nog even nagevraagd bij mijn paps en die zei dat mijn moeder idd een uitnodiging gekregen heeft van BCC
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:46:34 #262
103793 kozakken
Living the life
pi_49888965
Hmmm... nou ja... dan niet.
dank voor het vragen.
pi_49889462
Jelief van h rte

We gaan waarschijnlijk naar deze camping in Roemenie
http://www.campingeldorado.com/nl/?Home

Ik heb er zo'n zin in
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 15:04:30 #264
37843 lady-wrb
kortaf
pi_49889609
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:59 schreef jessie het volgende:
Jelief van h rte

We gaan waarschijnlijk naar deze camping in Roemenie
http://www.campingeldorado.com/nl/?Home

Ik heb er zo'n zin in
wel je laptop meenemen he? ik lees net dat je er gratis kunt internetten
pi_49889656
Ik heb geen laptop
Enne op vakantie ff geen internet hoor
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:08:52 #266
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49889761
Mijn moessie komt net binnen met Pioenrozen mijn dag is goed
Dank voor de felie's dames!
pi_49890128
* owlet zet een bosje ranonkels naast de pioenrozen met het idee dat iemand die van pioenrozen houdt ranonkels vast ook wel kan waarderen.

gefeliciteerd jelief
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:19:50 #268
94046 PM-girl
pi_49890173
Jelief, proficiat!

Owlet, hoe is het met je harde schijf afgelopen?
*
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:22:16 #269
102760 Igraine
Headache
pi_49890271
Gefeliciteerd Jelief!
Ik heb ook net pioenrozen gekocht, staan prachtig hier op tafel.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_49890469
De schijf is op dit moment bij Yoni om te kijken of er nog wat te redden valt. Daarna kan ik Dell bellen en dan komt er iemand om de schijf om te ruilen omdat het blijkbaar nog onder de garantie viel.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:30:21 #271
94046 PM-girl
pi_49890576
Nog even afwachten dus.
*
pi_49906883
We hebben een andere tv gekocht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:20:40 #273
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_49907660
Mooi Vicky!

LCD? of toch Plasma?Ik heb sinds een half jaartje een lcd van Sony...en die is echt helemaal perfect..ben er zeer tevreden over
pi_49907784
tis een LCD van Sharp, Full HD
en dan ook maar gelijk een digitale ontvanger voor HD tv
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 29 mei 2007 @ 23:26:37 #275
34891 melonovy
La Kutschie
pi_49910390
Jessie, lekker naar Roemenie, dat lijkt me een mooi land! En volgens mij ook niet zo heel toeristisch, wanneer ga je?
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 30 mei 2007 @ 09:30:50 #276
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_49916746
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 08:37 schreef Diaan73 het volgende:
Zow weer terug in huis Dat is toch ook wel weer lekker.
Hoe hebben jullie het gehad de laatste dag? Ik heb je niet gezien verdorie, en ik had nog wel een roze anjer in mijn knoopsgat gestoken.
  woensdag 30 mei 2007 @ 09:37:31 #277
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49916892
oe! pioenrozen en ranonkels
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_49922611
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef melonovy het volgende:
Jessie, lekker naar Roemenie, dat lijkt me een mooi land! En volgens mij ook niet zo heel toeristisch, wanneer ga je?
We vertrekken op 6 aug en gaan 3 weken. En als we willen kunnen we nog een paar dagen langer blijven. Op 31 aug (Jans dr verjaardag) wil ik in ieder geval terug zijn.
Het is een prachtig land. Inderdaad nog niet toeristisch. Prachtige bergen en grotten (zelfs met gletsjer in de grot!!!!) zoute baden (zoals dode zee) wilde orchideeen. Wilde dieren (beren, dat vind ik dan weer iets minder aantrekkelijk idee ) Het lijkt me dus helemaal geweldig. Maar volgens mij val ik in herhaling
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:45:17 #279
114177 Diaan73
pi_49925633
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef renzell het volgende:

[..]

Hoe hebben jullie het gehad de laatste dag? Ik heb je niet gezien verdorie, en ik had nog wel een roze anjer in mijn knoopsgat gestoken.
Ik heb jou ook niet gezien tussen al die mensen. De laatste dag was ik tegen 17:00 uur helemaal op en kwam weer wat tot leven rond half 7. Het programma was rond die tijd ook wat minder voor mij. En ik baalde even van het weer, de kou en de regen...... En hoe heb jij het gehad??
Make love, not war ☮
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:03:55 #280
56471 pinquit
oh my lama!
pi_49926317
ranonkels
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:13:14 #281
114177 Diaan73
pi_49926679
Nog 1 nachtje slapen.......
Make love, not war ☮
pi_49929457
jessie, denk je ook hieraan?

In Roemenië kunt u met de infectieziekten Difterie Tetanus Polio, Hepatitis A, en Hepatitis B te maken krijgen.

Meer informatie over deze ziekten kunt u krijgen door ze aan te klikken.

Ziekte Omschrijving
Difterie Tetanus Polio Vaccinatie is aanbevolen
Hepatitis A Vaccinatie is aanbevolen
Hepatitis B Vaccinatie is aanbevolen voor reizigers die risicoactiviteiten ondernemen (raften, motorrijden, tatoeages etc.), wisselende sexuele contacten hebben of die lang en vaak reizen.
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:41:06 #283
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_49929732
Diaan en Peaceman, voordat jullie morgen al op pad zijn naar jullie bootje: heel veel geluk en een prachtige dag gewenst morgen!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:04:33 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49930536
*aansluit bij Sugar...
Heel veel plezier morgen!
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:10:37 #285
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_49930719
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:13 schreef Diaan73 het volgende:
Nog 1 nachtje slapen.......
Wat heerlijk en wat spannend!!! Ik wens jullie alvast een fantastisch mooie dag toe!

Ik heb het trouwens errug naar mijn zin gehad! Ondanks het feit dat de programnmering zondag niet geheel aan mij besteed was, zijn we er helemaal voor gegaan (in alle opzichten ) , heb ik in totaal nog geen 5 minuten gezeten, heb ik mijn longen kapot geschreeuwd en vooral heel, heel veel plezier gemaakt. Een perfect voorproefje voor Dour en Lowlands.
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:14:27 #286
114177 Diaan73
pi_49930853
Dank jullie wel..

Maandag denk ik, Renzell maar fijn dat je het zo leuk hebt gehad... Zullen we trouwens een keer meeten bij Lowlands??
Make love, not war ☮
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:43:38 #287
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_49931992
Hehe, we staan op de site: www.wittewoning.nl. dan aanbod woningen, zuidholland, 2e pagina Laan van Overvest, wie bied?

Op www.dimo staan we ook, met meer foto's, zoeken op stad en adres, delft laan van overvest

[ Bericht 23% gewijzigd door ik80 op 30-05-2007 16:58:48 ]
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:33:48 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49933673
Jessie, beetje gekke vraag, maar hoe snel was jij weer op de been na je galsteenoperatie?
Een van de vrienden waar we over 8 dagen mee op (vlieg)vakantie gaan is vandaag opgenomen na weer een aanval en wordt morgen geholpen. Ik zat me af te vragen of hun vakantie nu in gevaar aan het komen is.
pi_49936185
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:33 schreef mariekje1984 het volgende:
jessie, denk je ook hieraan?

In Roemenië kunt u met de infectieziekten Difterie Tetanus Polio, Hepatitis A, en Hepatitis B te maken krijgen.

Meer informatie over deze ziekten kunt u krijgen door ze aan te klikken.

Ziekte Omschrijving
Difterie Tetanus Polio Vaccinatie is aanbevolen
Hepatitis A Vaccinatie is aanbevolen
Hepatitis B Vaccinatie is aanbevolen voor reizigers die risicoactiviteiten ondernemen (raften, motorrijden, tatoeages etc.), wisselende sexuele contacten hebben of die lang en vaak reizen.
Ja ik neem alle inenentingen (en dan niet voor de wisselende sexuele contacten hoor )

BE. Ik ben daarna toch wel wat daagjes zoet geweest. 7 dagen erna op vakantie zou ik niet zien zitten. Ook is het nog te hopen dat het bij haar geen buikoperatie word want dan ben je nog veel langer bezig met herstel (en dat kunnen ze pas zien als ze bezig zijn)
Je hebt ook al is het een kijkoperatie toch een operatie ondergaan. Mijn buik was echt een poos gevoelig en dik. Ik was ook erg vergeetachtig door de narcose en moe. En ook wel napijn.
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:04:00 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49936858
Ja, zoiets vreesde ik al.
Zijn vrouw zou vanavond bij het bezoek uur aan hem vragen of hij iets van de arts gehoord had al over wat ze precies gaan doen.
Jemig, het zou wel heel k*t zijn voor ze.
pi_49938293
O het is bij een man (komt meestal bij vrouwens voor)
Nou ik duim dat het allemaal goed komt. Maar ik vrees dat het te kort dag is om toch nog weg te gaan.
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:45:51 #292
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_49938610
Diaan!!!! Morgen 'al' . Ik vind het ineens heel snel!!! Ik hoop dat jullie een geweldig mooie dag hebben. Wiehoe!!!! Trouwen!!!!

Renzell, hooooooi! Gaan we over niet al te lang weer 's de stad in? Nu kan ik nog lopen....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:27:57 #293
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_49940405
Diaan en Peaceman! Een heel fijne en onvergetelijke dag morgen!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_49940439
Diaan en Peaceman, hele mooie, fijne en bijzondere dag morgen
Fake it till you make it...
  Jubileum moderator woensdag 30 mei 2007 @ 20:30:38 #295
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49940530
Diaan en Peaceman fijne dag morgen

Jessie las ik dat nou goed? Zonder Geer op vakantie? Stoerrrrrr!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_49940908
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:46 schreef jessie het volgende:

[..]

Ja ik neem alle inenentingen (en dan niet voor de wisselende sexuele contacten hoor )
Niet???
pi_49941115
Diaan en Peaceman vergeet ik het steeds, maar een hele fijne dag morgen

Ja stoer he Lois
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator woensdag 30 mei 2007 @ 20:44:39 #298
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_49941194
Ik ben zo'n tuthola die Jeroen al na 1 nacht gaat missen Na mijn keizersnede was ik blij dat Iris bij me lag in het ziekenhuis want ik vond het helemaal niks, zo slapen zonder Jeroen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:07:33 #299
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_49942236
Dat vind ik nou zo lief, Lois. Ik ga dit jaar ook in mijn eentje op vakantie met de kinderen, maar dan ook nog zonder buurvrouw. Alleen blijf ik heel erg in de buurt. Roemenie vind ik best wel ver weg, eigenlijk.

Wel heel leuk, Jessie. Ik heb gisteren even naar de site gekeken.

Kozakken, ben jij al begonnen met je nieuwe baan? En Bixister, hoe staat het met jouw baan?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_49942327
Diaan, heel veel plezier morgen!! Ik duim dat het mooi weer wordt!!

Hee ik80, wat leuk dat je daar woont! Mijn ouders wonen daar heel dichtbij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')