OMG ik heb zo'n dingquote:Op zondag 27 mei 2007 19:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Zo`n ding heet normaal gesproken een adapta-bowl, verder wat p_iglet zegt.
OMG waarom weet ik dit?
ja!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:14 schreef m@x het volgende:
Dat heb ik met het luchtje wat mijn oma altijd droeg "Channel no. 5". Zodra ik dat ruik dan ben ik weer even bij oma aan het logeren en met alle potjes en flesjes op haar kaptafel aan het spelen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 21:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja!
Ik heb een tafelkleed nog van haar, gewoon een simpel ding, maar dat kleed heeft een aparte geur, en die geur brengt me echt terug naar die tijd! Of een jas die naar haar ruikt. Of het grote blik waar altijd de koekjes en snoepjes inzaten..... Als dat zie of ruik of hoor.....
Nu moet ik bijna huilen![]()
(heeft ook met de dag te maken natuurlijk )
quote:
Ik heb het theekastje van mijn oma gekregen na haar overlijden, dat ruikt ook nog steeds naar haar als ik het open doe. Het kastje van de ouwe oma noemen mijn kinderen hetquote:Op zondag 27 mei 2007 21:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja!
Ik heb een tafelkleed nog van haar, gewoon een simpel ding, maar dat kleed heeft een aparte geur, en die geur brengt me echt terug naar die tijd! Of een jas die naar haar ruikt. Of het grote blik waar altijd de koekjes en snoepjes inzaten..... Als dat zie of ruik of hoor.....
Nu moet ik bijna huilen![]()
(heeft ook met de dag te maken natuurlijk )
Wat fijn dat ze Freek nog gezien heeft!quote:Op zondag 27 mei 2007 22:05 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik heb het theekastje van mijn oma gekregen na haar overlijden, dat ruikt ook nog steeds naar haar als ik het open doe. Het kastje van de ouwe oma noemen mijn kinderen het, alhoewel ze haar nooit gekend hebben (ze heeft Freek nog wel gezien en vastgehad, gelukkig). Omdat er gebogen en geslepen glas (niet makkelijk te vervangen dus) in zit ben ik er erg voorzichtig mee,("KIJK uit! Niet, ballen bij het kastje van de ouwe Oma!) vandaar dat ze denk ik zo bekend zijn met ouwe Oma
.
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:46 schreef LadyS het volgende:
Leah ook al zoiets
Echte meubeltjes hebben we niet van haar omdat we daar geen plek voor hadden.
Mijn oma heeft Amber nog wel gezien, Amber was ruim 10 maanden toen ze overleed. Iris heeft ze daarentegen niet gezien. Maar ik heb haar wel meegenomen naar het graf, om haar toch aan mijn oma te kunnen "laten zien" (klinkt stom, maar jullie weten vast wel wat ik bedoel)
Ik heb mijn oma wel opgezocht toen ze op sterven in het verzorgingstehuis lag, ik schrok... en ik moest huilen. Raar idee wel dat ik toen al ongemerkt zwanger was, de ene generatie ging en de volgende kwam. Mijn opa, die ruim een jaar eerder stierf, had ik al máánden niet meer opgezocht. Die was al zo ver heen, mijn ouders hielden dat toen ook een beetje af leek het wel. Daar heb ik wel spijt van, stiekem had ik de hoop dat hij míj nog wél zou herkennen.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:24 schreef LadyS het volgende:
[..]
Mijn oma was altijd zo lief... ik mis haar echt. En ik heb haar voor haar dood niet meer opgezocht in het ziekenhuis omdat ze er zo slecht uitzag en ik in de veronderstelling was dat ze wel weer naar huis kwam.. Niet dus.... En dat zit me dwars![]()
Na haar dood en ik dan weer de enige geweest die bij haar is gaan kijken. Ik heb mijn ogen uit mijn kop gejankt daar, maar het heeft me wel goed gedaan toen
En nu hou ik erovr op, anders ben ik de hele avond van slag!
ik heb me aangemeld als vrijwilliger in een verzorgingstehuis.quote:Op maandag 28 mei 2007 20:03 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Lady !![]()
Hoe kom je daar nou zo op ?
Mijn oma's leven beide helaas ook niet meer..
Net als mijn opa's ..
Ik ga nog wel als ik regelmatig bij mijn ouders in Leiden ben, altijd even langs!
Het duurt niet zolang meer, of mijn oma haar graf wordt 'geruimd' !![]()
wel je laptop meenemen he? ik lees net dat je er gratis kunt internettenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:59 schreef jessie het volgende:
Jelief van hrte
We gaan waarschijnlijk naar deze camping in Roemenie
http://www.campingeldorado.com/nl/?Home
Ik heb er zo'n zin in
Hoe hebben jullie het gehad de laatste dag? Ik heb je niet gezien verdorie, en ik had nog wel een roze anjer in mijn knoopsgat gestoken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:37 schreef Diaan73 het volgende:
Zow weer terug in huisDat is toch ook wel weer lekker.
We vertrekken op 6 aug en gaan 3 weken. En als we willen kunnen we nog een paar dagen langer blijven. Op 31 aug (Jans dr verjaardag) wil ik in ieder geval terug zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef melonovy het volgende:
Jessie, lekker naar Roemenie, dat lijkt me een mooi land! En volgens mij ook niet zo heel toeristisch, wanneer ga je?
Ik heb jou ook niet gezien tussen al die mensen. De laatste dag was ik tegen 17:00 uur helemaal op en kwam weer wat tot leven rond half 7. Het programma was rond die tijd ook wat minder voor mij. En ik baalde even van het weer, de kou en de regen...... En hoe heb jij het gehad??quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:30 schreef renzell het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie het gehad de laatste dag? Ik heb je niet gezien verdorie, en ik had nog wel een roze anjer in mijn knoopsgat gestoken.
Wat heerlijk en wat spannend!!! Ik wens jullie alvast een fantastisch mooie dag toe!quote:
Ja ik neem alle inenentingen (en dan niet voor de wisselende sexuele contacten hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:33 schreef mariekje1984 het volgende:
jessie, denk je ook hieraan?
In Roemenië kunt u met de infectieziekten Difterie Tetanus Polio, Hepatitis A, en Hepatitis B te maken krijgen.
Meer informatie over deze ziekten kunt u krijgen door ze aan te klikken.
Ziekte Omschrijving
Difterie Tetanus Polio Vaccinatie is aanbevolen
Hepatitis A Vaccinatie is aanbevolen
Hepatitis B Vaccinatie is aanbevolen voor reizigers die risicoactiviteiten ondernemen (raften, motorrijden, tatoeages etc.), wisselende sexuele contacten hebben of die lang en vaak reizen.
Niet???quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:46 schreef jessie het volgende:
[..]
Ja ik neem alle inenentingen (en dan niet voor de wisselende sexuele contacten hoor![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |