Dat heb ik helemaal gemistquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:08 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Clauwheee, ik heb vandaag ook wel aan jullie gedacht..
Vanwege Isra, omdat het vandaag "Dag van het vermiste kind is"!![]()
Kost dat geen geld? In Maastricht kon je ook internetten, maar moest je wel een dag-week abonnement afsluiten.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
We gaan nu weg....laptop mee, we hebben internet op de hotelkamerMisschien tot maandag.. en je weet hoe ik eruit zie.
![]()
Als ik je niet zie, heel veel plezier.
Oh, er wordt aan mij/ons gedacht *bloos*quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik zat laatst 'I am Sam' te kijken. Zo'n mooie filmEn toen moest ik meteen aan Macka denken, omdat haar dochtertje ook Lucie heet. Zal vast geen link tussen liggen, maar misschien wel..? Je moet de film ook maar gezien hebben, hoor...
Wat mooi...!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:28 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Oh, er wordt aan mij/ons gedacht *bloos*
Ik heb de film nog nooit gezien, moet ik dan maar eens gaan doenIk heb 'm even opgezocht bij imdb.com, en zie dat de naam van het dochtertje daar met een y gespeld wordt.
Voor de naamgeving van onze Lucie zijn lief en ik geïnspireerd door Lucie Bigelow Rosen, een eigenzinnige dame die veel heeft betekend voor het muziekinstrument dat wij allebei spelen, en waarzonder wij elkaar misschien wel nooit ontmoet hadden. Ook heeft mijn zusje als tweede naam Lucia. Maar het belangrijkste was voor ons toch de betekenis, 'licht'. Lucie doet haar naam ook echt eer aan, het is echt een stralend kind![]()
Wow! Mackaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:28 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Oh, er wordt aan mij/ons gedacht *bloos*
Ik heb de film nog nooit gezien, moet ik dan maar eens gaan doenIk heb 'm even opgezocht bij imdb.com, en zie dat de naam van het dochtertje daar met een y gespeld wordt.
Voor de naamgeving van onze Lucie zijn lief en ik geïnspireerd door Lucie Bigelow Rosen, een eigenzinnige dame die veel heeft betekend voor het muziekinstrument dat wij allebei spelen, en waarzonder wij elkaar misschien wel nooit ontmoet hadden. Ook heeft mijn zusje als tweede naam Lucia. Maar het belangrijkste was voor ons toch de betekenis, 'licht'. Lucie doet haar naam ook echt eer aan, het is echt een stralend kind![]()
Morgen een topprogrammering wat mij betreft. Wél naar Gogol Bordello gaan hoor!!!! Die zijn TE GEK!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:39 schreef Diaan73 het volgende:![]()
![]()
Zow we zijn weer in het hotel. We waren pas om 16:30 ofzo in het hotel, het verkeer zat onderweg niet echt mee. Nadat we alles hadden uitgepakt, meteen de trein naar Landgraaf genomen en daar net Juliette Lewis & the Licks gemist. We hebben nog wel Stevie Ann gezien. Na dit optreden zijn we naar de signeersessie van Juliette geweest en is Peaceman met haar op de foto gegaan en hebben we onze cd's laten voorzien van de handtekeningen. Dit allemaal tijdens het optreden van Within Temptation![]()
. Daarna naar het optreden van C-mon en Gypsy geweest, van de hit Make my day. Dat was erg leuk. Al die tijd was het droog en best lekkere temperatuur. Om 21:00 uur, toen Marilyn Manson begon, barstte de regen los... en zijn we deels nat naar de trein/hotel gevlucht. Nu lekker in de pyjama op de hotelkamer. Vandaag dus weinig gezien, maar er waren ook maar weinig optredens die we echt wilden zien. Het is nu droog en hopelijk blijft het morgen ook grotendeels droog.
Het internetgebruik is hier trouwens gratis. We hebben zo'n snoertje gekregen en onze eigen laptop mee. Ideaal is dat.
Jaaaaa! En let vooral op de accordeonist, Yuri Lemeshev. Die man heeft een heel aanstekelijke en boeiende expressieve uitdrukking als 'ie speelt, en het is een van de beste muzikanten die ik ooit gezien en gehoord heb! Ik ben muzikaal gezien helemaal v'liefd op 'mquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:20 schreef renzell het volgende:
[..]
Morgen een topprogrammering wat mij betreft. Wél naar Gogol Bordello gaan hoor!!!! Die zijn TE GEK!!!![]()
Die hebben we vorig jaar deels gezien op L owlands en was idd goed. Ik weet niet of we vanmiddag er naartoe gaan, we gaan eerst naar Ozark Henryquote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:20 schreef renzell het volgende:
[..]
Morgen een topprogrammering wat mij betreft. Wél naar Gogol Bordello gaan hoor!!!! Die zijn TE GEK!!!![]()
Sta je daar met je goeie gedrag...quote:Op zondag 27 mei 2007 10:02 schreef Sugar het volgende:
Het sporten ging niet door. Het is Pinksteren.
![]()
![]()
Kijk Renz, dat is een beter excuus!quote:Op zondag 27 mei 2007 10:02 schreef Sugar het volgende:
Het sporten ging niet door. Het is Pinksteren.
![]()
![]()
Oh men, ik stond daar vorig jaar dus ook envond het echt het beste optreden in jaren. Maar Ozark Henry moet je ook zien natuurlijk en over Paolo Nutini heb ik ook goede verhalen gehoord. Hier is het trouwens aan het opklaren. Ik hoop daar ook. Ik zit nog te twijfelen over wat ik aan zal doen morgen. Waarschijnlijk toch maar gewoon: rokje (op die manier heb je het minste last van de regen), kaplaarzen, een hele dikke trui en daaroverheen een poncho.quote:Op zondag 27 mei 2007 09:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die hebben we vorig jaar deels gezien op L owlands en was idd goed. Ik weet niet of we vanmiddag er naartoe gaan, we gaan eerst naar Ozark HenryTegelijk met Gogol speelt Paolo Nutini, moet ook goed zijn. Misschien gaan we wel van allebei een beetje kijken.
Nu eerst even ontbijten...![]()
Namens Diaan:quote:Op zondag 27 mei 2007 12:48 schreef easy-going het volgende:
Hooi
Over 10 minuten ga ik denk ik even naar de WC, ik denk dat ik daarna een bakkie koffie ga zetten voor de visite, misschien dat we nog even naar buiten gaan.
Oja, ik heb een lange broek aan met een t-shirt.
Pinkpop deel 10
Dag![]()
Adaptebol ---> Adaptable denk ik danquote:Op zondag 27 mei 2007 18:53 schreef p_iglet het volgende:
een opbergbak waarvan de deksel een harmonica systeem heeft zodat als je er meer inpropt de deksel iets uitzet zodat het wel gewoon past..
Zo`n ding heet normaal gesproken een adapta-bowl, verder wat p_iglet zegt.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:33 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand wat een adaptebol is?
mij lijkt het gewoon een pannetje of iets dergelijks
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Zo`n ding heet normaal gesproken een adapta-bowl, verder wat p_iglet zegt.
OMG waarom weet ik dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |