Wat fijn dat het er allemaal goed uitziet! Sterkte nog met verder herstellen!quote:Op woensdag 23 mei 2007 06:42 schreef Belana het volgende:
ik kom even zwaaien
4 dagen na het ooglaseren gaat het langzaam iets beter. mijn zicht komt langzaam terug enzo. gisteren zijn de beschermende lenzen eruit gehaald en mijn ogen gecontroleerd. ziet er allemaal goed uit. bij deze behandeling (lasek) duurt het gewoon allemaal wat langer. komt goed, even geduld nog. dus tot later enzo weer
Die is al een tijdje niet online geweest volgens mij. In het Z&G topic werd kleintje ook al gemist, maar een deel (of een paar delen) terug wist er iemand te melden dat ze nog wel eens online was op ICQ (meen ik)...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef moussy het volgende:
* moussy komt binnenvallen...weet iemand waar kleintje is?
Tssk, dat vraag je toch niet hier, daar is een modtopic voor tegenwoordigquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef moussy het volgende:
* moussy komt binnenvallen...weet iemand waar kleintje is?
En jij gaat zelf rijden?quote:Op donderdag 24 mei 2007 09:18 schreef jessie het volgende:
Gaaf he en dan te bedenken dat ik geen snelweg durf te rijden
wat leuk (al zou ik er persoonlijk niet aan moeten denken, ik ben een scheiterd)quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:48 schreef jessie het volgende:
Ik ben helemaal hyperHeel erg waarschijnlijk ga ik samen met de buuf en onze kinderen deze zomer 3 weken naar Roemenie. Met de auto. Onderweg in elk land een beetje stoppen. 2 keer overnachten in een hotelletje en in Roemenie lekker kamperen. Eindelijk eens echt op vakantie. Ik heb al helemaal een Thelma en Louise gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |