Nee de buuf rijd en vind dat heerlijkquote:Op donderdag 24 mei 2007 09:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
En jij gaat zelf rijden?
* easy-going ziet jessie 3 weken op de Binnenmaas bivakkeren
Het zal je gebeuren zeg... verschrikkelijk.quote:'Doodgeboren' baby komt bij begrafenis tot leven
KUALA LUMPUR - Een baby'tje, door een arts in Maleisië levenloos verklaard, is tot schok van haar familie vlak voor de begrafenis tot leven gekomen. Terwijl de familieleden zich voorbereidden op de plechtigheid, begon het meisje opeens te bewegen.
De vroegtijdig geboren baby, slechts 330 gram, had na haar geboorte en tijdens de vijf kilometer lange rit tussen het ziekenhuis en een begraafplaats in het noorden van Maleisië geen teken van leven gegeven. De tweehonderd aanwezigen reageerden ontsteld op de plotselinge bewegingen. De vader bracht het kindje in allerijl terug naar het ziekenhuis. Daar overleed het meisje na acht uur in een couveuse alsnog.
,,Ik hoop dat dit geen andere ouder zal overkomen'', aldus de 26-jarige vader Azmi in dagblad New Straits Times. Hij gaat aangifte doen tegen het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:28 schreef Neuk het volgende:
Diaan, nog een weekje! o/
Ik kan alleen niet komen kijken ivm cursus elders...
Hum, hebben we wat te vieren danquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:05 schreef easy-going het volgende:
En verder denk ik zomaar dat het vanavond weer eens tijd vooris
Er is altijd wel iets te vieren, heb jij een idee?quote:
desnoods dat Jamai en Tarzan wat hebben samen ofzo..quote:
Ja... ik ben benieuwd of ik je ga zien... ik ben met mijn beste vriendin..en die is behoooorlijk zwangert...ik heb helaas geen fotos van mezelf (jaja..cameraschuwquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Suzziieee leuk dat je maandag gaat. Ik ga naar je uitkijken.... hihi. Je weet wel hoe ik eruit zie en Peaceman..... spreek ons gerust aan.
Leuk dat je weer verliefd bent trouwens.... is zo'n heerlijk gevoel...
Dat vroeg ik me ook al af....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:57 schreef m@x het volgende:
BE, waarom heb je een kaarsje als icoontje? als je het niet wil zeggen, niet doen hoor
= laat maar =quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Toch iig maar even zeggen, die kaars heeft niks te maken met iets engs met mij of mijn dierbaren.
Ik krijg allemaal hele bezorgde PM-etjes, wel heel lief, maar ik wil niemand ongerust maken.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:00 schreef Yoni het volgende:
Ik heb net een hele vluchtige ieniemienie-meet met Owlet en Ronja gehadRonja is cute!
Nee, ik had geen cameraquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:59 schreef Spuuglokje het volgende:
En heb je tijdens die vluchtige minimeet nog even snel snel wat fotootjes gemaakt?
En dat zegt heel wat, mevrouw is bijzonder zuinig met het lachen naar vreemden op dit momentquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, ik had geen cameraHet was ook echt maar drie minuten ofzo.
Maar ik heb wel een mooie smile van Ronja gekregen![]()
Aaah wat liefquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:17 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, ik had geen cameraHet was ook echt maar drie minuten ofzo.
Maar ik heb wel een mooie smile van Ronja gekregen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |