En? Wat heb je daar nu aan op dat moment? Dan moet je toch alsnog "echte" hulp inschakelen?quote:Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef kims_mama het volgende:
. (djeez moest eik van mij vragen of het bij iemand bakend voor kwam trouwens)
Dat is ook wel zo. Maar ik wilde eik niet heen, was bang dat ze me een aansteller zou vinden.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:27 schreef Lois het volgende:
[..]
En? Wat heb je daar nu aan op dat moment? Dan moet je toch alsnog "echte" hulp inschakelen?
Sorry hoor maar ik snap het gewoon niet zo goed, ik vind dat net zoiets raars als een EHBO topic op Fok. "ow wacht mijn kind stikt, even kijken op Fok wat ik moet doen".
Owlet gefeliciteerd
Dat kon volgens haar niet. Morgen 9.00 naar de dokter en dan echo aanvragen. Hopelijk lukt het deze week nog. Vrijdag gaan we nml een weekje op vakantie.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef vamperotica het volgende:
Jeuj Owlet!!!
Kims_mama... Wat gek dat ze niet gelijk hebben gekeken... zowel vervelende blinde darm als vervelend spiraaltje is niet iets om mee te blijven lopen toch?
Juist omdat het geen acute is kon de echo nog wel wachten. Kan dus ook spiraaltje zijn. Tenzij ik ineens meer pijn zou krijgen. Of koorts.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:29 schreef Vivi het volgende:
Als je een acute blinde darmontsteking had was je nu al dood geweest...Wel een beetje raar dat ze daar niet naar kijken, bij jou gaat het altijd anders dan bij anderen vreemd genoeg.
quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 21:58 schreef piglet het volgende:
LadyS wat spannendEn je studieplannen vind ik ook top! Misschien niet echt een flitsend beroep, maar wel veel gevraagd en volgens mij ook aardig betaald
Niet flitsend, niet leukquote:Op maandag 21 mei 2007 22:03 schreef LadyS het volgende:
Ja spanned heNee , flitsend is het niet, maar die kant ligt me wel, en ik ga toch niet voor de supercarriere
![]()
Ik heb daar nog niets over gehoord van zequote:Op maandag 21 mei 2007 16:54 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd Owlet!
Oh, en had ik die camera gisteren nu toch maar wel besteld. Ze geven nu een waardebon van 10 euro aan elke klant die die camera besteld had. Ik had die waardebon graag willen hebben, maar ja.
Ik ook niet zo eik...quote:Op maandag 21 mei 2007 23:00 schreef kims_mama het volgende:
[..]
Juist omdat het geen acute is kon de echo nog wel wachten. Kan dus ook spiraaltje zijn. Tenzij ik ineens meer pijn zou krijgen. Of koorts.
Ik ben echt wel goed onderzocht verder.
Dus ik snap niet wat je er raar aan vind.
Dan zou ik ze maar eens mailen daarover http://www.nu.nl/news/108(...)t_zich_in_prijs.htmlquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:53 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik heb daar nog niets over gehoord van ze![]()
*aansluit*quote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:06 schreef YPPY het volgende:
Ik vind het erg knap dat jullie zo'n ontzettend ingewikkelde opleiding hebben afgerond.![]()
Waarom grijpt er niemand in, vraag ik me af na het zien hiervanquote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:05 schreef Vicky het volgende:![]()
http://www.carsondaly.tv/(...)the-world-video.html
Ziek!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |