Ik neem meestal 4 boterhammen mee en afhankelijk van mijn lunchpauzebesteding eet ik er 2 rond een uur of 11 en 2 om een uur of half 2, of ik eet ze allemaal pas na 1 uur als ik ga hardlopen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:02 schreef Levitation het volgende:
Even een vraagje: hoeveel boterhammen eten jullie bij de lunch?
Ik heb er nu 2 op en een sinaasappel en nog steeds honger. Heb er nog 2 bij me (eet er namelijk altijd 4), maar die wil ik in de loop van de middag pas eten. Heb soms zelfs na 4 boterhammen nog honger.
Eten als ik trek heb zou bij mij helemaal mis gaan...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:56 schreef BlueCurl het volgende:
ik eet tussen 9 en 11 altijd twee boterhammen en tussen 13 en 14 altijd twee boterhammen. vaak heb ik ook genoeg aan 2 boterhammen alleen sochtends. smiddags eet ik alleen als ik trek heb!
Mango is ook lekker!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:04 schreef Levitation het volgende:
Ik eet normaal gesproken:
- om half 8 ontbijt: 3 boterhammen
- om half elf een stuk ontbijtkoek en een sinaasappel
- rond half 1 4 boterhammen (en een sinaasappel)
- om 3 uur/half 4 een sinaasappel
Ja, qua fruit ben ik een saaie...
En dan heb ik nog vaak de neiging om te gaan snaaien.![]()
komt er vanavond aan, ik heb de foto al gemaakt, nu moet vriendlief hem nog op de ftp gooienquote:
Goh, bekend fenomeenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Mijn eetpatroon momenteel:
* uit bed en dan douchen of achter de computer kruipen (WoW, FoK of Scrpt)
* na een uur of 2 eet ik een appel of een tosti of een schaaltje yoghurt met cruesli
* als er vers brood is gehaald eet ik 2-3 boterhammen op een willekeurig moment op de dag
* tussen 18:00 en 21:00 avondeten
* 's avonds/'s nachts glaasje wijn/glas cola/glas vruchtensap, en stuk fruit of nog wat brood
kernwoord: onregelmatig
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Mijn eetpatroon momenteel:
* uit bed en dan douchen of achter de computer kruipen (WoW, FoK of Scrpt)
* na een uur of 2 eet ik een appel of een tosti of een schaaltje yoghurt met cruesli
* als er vers brood is gehaald eet ik 2-3 boterhammen op een willekeurig moment op de dag
* tussen 18:00 en 21:00 avondeten
* 's avonds/'s nachts glaasje wijn/glas cola/glas vruchtensap, en stuk fruit of nog wat brood
kernwoord: onregelmatig
kan ook door het licht komenquote:
Ik kies altijd met opzet kleine bananen uit. Die hier in de schaal liggen zijn hooguit 100 kcalquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:24 schreef Liejannuh het volgende:
Eet een banaan Faat, dat is toch een enorme calorieenbom?
Stuur Troel even een PM. Die kan dat regelen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:44 schreef Patries86 het volgende:
er is geloof ik iets fout gegaan.. ik heb me aangemeld voor slank in de zomer en niet voor de dieetclub... maar sta steeds met mijn overzicht in de dieetclublijst...wie kan dit veranderen?
Bij bmi tussen 25 en 27 mag je kiezen..ik heb gekozen voor de slank in de zomer..maar denk dat er iets mis is gegaan
Gisteren al PM hierover gestuurd,maar nu net weer 1tjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Stuur Troel even een PM. Die kan dat regelen.
Overigens zijn wij best lief hoor.
Troel is op huwelijksreis, dus het kan even durenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:06 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Gisteren al PM hierover gestuurd,maar nu net weer 1tje
Ik ben in 2005 in 5 maanden ruim 10 kg afgevallen, een keurig tempo dus.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:04 schreef BlueCurl het volgende:
Ik was benieuwd in hoeveel tijd jullie hoeveel jullie nu zijn afgevallen. Puur om een idee te krijgen om teleurstellingen te voorkomen hier!
gister bijna aan de pizza gezeten (had echt een enorme down dag) maar hij staat nog steeds in de vriezer
Wow! Klinkt goed! Alvast veel succes!quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Woei, ben net gebeld voor een tweede gesprekVolgende week woensdag, met de directeur himself (degene voor wie ik ga werken). Spannend!
En weer zal ik voor je duimen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:30 schreef Rewimo het volgende:
Woei, ben net gebeld voor een tweede gesprekVolgende week woensdag, met de directeur himself (degene voor wie ik ga werken). Spannend!
Opereren doen ze vanaf een BMI van 35 met 2 co-morbiditeiten (ernstige klachten door overgewicht) of vanaf BMI 40. Dat is de richtlijn van de artsen. De verzekeringen verzinnen zelf steeds hogere BMI eisen om maar niet te hoeven betalen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:00 schreef Levitation het volgende:
Operatie vaak beste oplossing voor obesitas
Misschien dat in NL nu ook eindelijk de ogen van de artsen -en de verzekeraars- open gaan...
Valt me wel op dat in het artikel over een BMI van 35 voor obesitas gesproken wordt. Volgens mij wordt in Europa 30 aangehouden en in de VS 35. En opereren bij een BMI van 35 doen ze volgens mij nergens, of wel? In NL maak je iig geen schijn van kans.![]()
Lijkt wel of ze gewoon dwars liggen om maar dwars te liggen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:29 schreef octopussy het volgende:
[..]
Opereren doen ze vanaf een BMI van 35 met 2 co-morbiditeiten (ernstige klachten door overgewicht) of vanaf BMI 40. Dat is de richtlijn van de artsen. De verzekeringen verzinnen zelf steeds hogere BMI eisen om maar niet te hoeven betalen.
Ik had dus vorige week een brief gekregen van OZ. Ik moet mijn lijngeschiedenis (welke methodes, wanneer, hoe lang, begeleiding en resultaat) opschrijven, mijn gewichtsverloop over het afgelopen jaar en verder nog wat andere gegevens. Daarnaast willen ze dus een verwijzing van mijn huisarts zien![]()
en een hele lijst vragen voor de arts.
Ik snap niet waarom ze mijn arts nu willen uithoren want ze hebben echt wel eerder operaties vergoed die hij uitvoerde.![]()
Ik heb bijna 2 pagina's met lijngeschiedenis getypt gisteren![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Woei, ik heb bijna zeker een baan. Maar ik moet dan wel afgestudeerd zijn voor oktober en ik weet niet of ik dat haal.Ik vind het doodeng...
Ze willen me heel graag hebben. En ik ben zo bang dat ik niet klaar ben dan.
Maar ik ben zo bang mensen teleur te stellenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik denk dat je gewoon in het diepe moet springen Isa, ik kan me goed voorstellen dat het doodeng is om die verantwoordelijkheid aan te gaan maar je moet gewoon op jezelf vertrouwen. Je hebt er lang genoeg voor gestudeerd, je hebt voldoende kennis en aan je people skills kan het ook niet liggen.
Je kunt het wel.![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik ben zo bang mensen teleur te stellenIk heb nu al de zenuwen voor dat gesprek. Ik ben af en toe zo'n enorme muts
(no pun intended
)
Wat een lieve positieve uitleg van wat ik "onzekerder" noemquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:52 schreef MinderMutsig het volgende:
Jongere artsen zijn vaak voorzichtiger met het trekken van overhaaste conclusies en sneller geneigd tot verder onderzoek waardoor eventuele problemen sneller aan het licht komen.
Hop, uit die pc en aan de slag!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:02 schreef Isabeau het volgende:
En ik moet klaar zijn met mijn studie in september(daar wringt mijns inziens de schoen het meest, maar ik heb nu wel een stok achter de deur om alles nu te doen en te regelen. In theorie is het mogelijk)
Managementassistente voor een van de directeuren van onze sectiequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:14 schreef Ikiskoel het volgende:
Rewimo, wat goed zeg! Wat ga je in Arnhem doen als je daar wordt aangenomen?
maar een tweede gesprek is al enorm positief. hopelijk krijg je de baan!quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Managementassistente voor een van de directeuren van onze sectie
Maar eh, wacht nog even met de felicitaties, ik ben nog niet aangenomen
Je zou het ook voorzichtig en zorgvuldig kunnen noemen. Onzekerheid is niet altijd slecht Isa.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een lieve positieve uitleg van wat ik "onzekerder" noem
Het scheelt wellicht dat ik de enige kandidaat benquote:Op woensdag 23 mei 2007 14:28 schreef BlueCurl het volgende:
maar een tweede gesprek is al enorm positief. hopelijk krijg je de baan!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:13 schreef Fargo het volgende:
Ik meld me weer even. Sinds 2,5 week van het Cambridge-dieet af en eet nu weer 'normaal'. Dat wil zeggen, gezond en met verantwoorde tussendoortjes, zonder maaltijdvervangers. Het bevalt nog altijd prima en heb zelfs kunnen zondigen in verband met mijn eigen verjaardag (je ontkomt dan toch niet aan gebakjes). Ook sinds ik weer normaal eet ben ik blijven afvallen. Ik ben begonnen op 130 kg en sta nu op 98.8 kg!
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:13 schreef Fargo het volgende:
Ik meld me weer even. Sinds 2,5 week van het Cambridge-dieet af en eet nu weer 'normaal'. Dat wil zeggen, gezond en met verantwoorde tussendoortjes, zonder maaltijdvervangers. Het bevalt nog altijd prima en heb zelfs kunnen zondigen in verband met mijn eigen verjaardag (je ontkomt dan toch niet aan gebakjes). Ook sinds ik weer normaal eet ben ik blijven afvallen. Ik ben begonnen op 130 kg en sta nu op 98.8 kg!
Je tanden op Bert stukgebeten?quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:25 schreef Troel het volgende:
Korte update:
'k ben afgevallen, 'k mis een stuk voortand
Sorry, maar moest hier wel even om lachen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:25 schreef Troel het volgende:
Korte update:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:25 schreef Troel het volgende:
Korte update:
dan hoef je nog niet aangenomen te worden. beide partijen moeten wel het idee hebben dat ze bij mekander in het profiel passen enzo ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 15:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het scheelt wellicht dat ik de enige kandidaat ben
Goed zeg!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:49 schreef octopussy het volgende:
is het vandaag dieetclub-carriere dag ofzo?
ik heb vandaag een kennismakingsgesprek gehad bij Brunel in Capelle ad Ijssel. Ik zie wel wat in het Young Professional traject daar. De gene die daar over gaat neemt contact met mij op in november als ik afgestudeerd ben.![]()
Isa, voor mij werkt het zo dat ik met een stok achter de deur ook echt wat voor elkaar krijg. Jij volgens mij ook welGewoon proberen dus!
![]()
En onzekerheid is stomstomme onproductieve emotie
![]()
![]()
Rewimo, wat fijn dat het gesprek goed gingIk ga voor je duimen
en daar gaan we voorquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:35 schreef Rewimo het volgende:
Ja, weet ikMaar dat tweede gesprek komt er niet voor niets natuurlijk. Als het met "mijn baas" klikt komt het wel goed lijkt me.
een vrouw die informatica doetquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:49 schreef octopussy het volgende:
is het vandaag dieetclub-carriere dag ofzo?
ik heb vandaag een kennismakingsgesprek gehad bij Brunel in Capelle ad Ijssel. Ik zie wel wat in het Young Professional traject daar. De gene die daar over gaat neemt contact met mij op in november als ik afgestudeerd ben.![]()
Isa, voor mij werkt het zo dat ik met een stok achter de deur ook echt wat voor elkaar krijg. Jij volgens mij ook welGewoon proberen dus!
![]()
En onzekerheid is stomstomme onproductieve emotie
![]()
![]()
Rewimo, wat fijn dat het gesprek goed gingIk ga voor je duimen
Oke,naja zit tot die tijd best hierquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Troel is op huwelijksreis, dus het kan even duren
Niet de enige, of je de enigste bent kan ik niet oordelen, daarvoor ken ik je niet goed genoeg.quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
een vrouw die informatica doet?
ben ik dan echt niet de enigste?
capelle a/d ijssel is ook nog eens 500 meter van me huis
E n anders klets je toch in beide topics meequote:Op woensdag 23 mei 2007 17:17 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Oke,naja zit tot die tijd best hier
Voel me al bijna thuis in jullie lijstje... haha
Vandaag hadden ze chocolade op het werk...alweer!
Maar ben sterk geweest,niks genomen![]()
Graagquote:
ik gebruik hiervoor de prikpil, vergeet ik die krengen ook niet (vergeet medicijnen vaak als ik ze niet direct nodig heb, als ik bijvoorbeeld geen last heb van maagzuur gebruik ik ze niet, maar later in de nacht weer welquote:Op woensdag 23 mei 2007 19:37 schreef Rewimo het volgende:
Nieuwe pil maakt eind aan menstruatie.
Misschien interessant voor sommige meiden hier
Zie eigenlijk het verschil niet met het doorslikken van de "gewone" pil.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:37 schreef Rewimo het volgende:
Nieuwe pil maakt eind aan menstruatie.
Misschien interessant voor sommige meiden hier
Mijn vriend herinnert me er elke avond aan. Hij wekt me desnoods om de pil te slikken. Best handig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:17 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik gebruik hiervoor de prikpil, vergeet ik die krengen ook niet (vergeet medicijnen vaak als ik ze niet direct nodig heb, als ik bijvoorbeeld geen last heb van maagzuur gebruik ik ze niet, maar later in de nacht weer wel)
Dat lijkt mij ook het meest ideale.quote:Op woensdag 23 mei 2007 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil graag iets zonder hormonen, zonder enge dingen vast in je lijf, met dezelfde veiligheid als pil/nuvaring. Maar wat he
Persona, Mini Sophia, NFP en andere vormen (anti)conceptiequote:Op woensdag 23 mei 2007 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik wil graag iets zonder hormonen, zonder enge dingen vast in je lijf, met dezelfde veiligheid als pil/nuvaring. Maar wat he
Ik denk dat dit toch wel een hoop tijd en goed opletten kost en eigenlijk ben ik bang dat ik daar helemaal niet aan toe kom met mijn onregelmatige leventjequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Persona, Mini Sophia, NFP en andere vormen (anti)conceptie
Natural Family Planning even betrouwbaar als de pil
Zo bijvoorbeeld
Het schijnt toch wel vrij betrouwbaar te zijn als je het secuur toepast, ondanks alle scepsis die er over heerst. Zie ook vooral de reacties van Loveli
Kan ook... maar dan word je wel nog ongesteld. En dat probeer ik toch echt te voorkomen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Zo bijvoorbeeld
Het schijnt toch wel vrij betrouwbaar te zijn als je het secuur toepast, ondanks alle scepsis die er over heerst. Zie ook vooral de reacties van Loveli
Ik vind het allemaal wel te doen eigenlijk...quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit toch wel een hoop tijd en goed opletten kost en eigenlijk ben ik bang dat ik daar helemaal niet aan toe kom met mijn onregelmatige leventjeEn ik denk echt dat ik elke maand in de zenuwen zou zitten.
En eigenlijk wil ik gewoon dat ze met iets simpels komen. Een heel dun, niet te voelen en niet te scheuren condoom of zo
Vind ik ook niet hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan ook... maar dan word je wel nog ongesteld. En dat probeer ik toch echt te voorkomen.![]()
Het is misschien natuurlijk, maar dat een levensverwachting van 60 jaar ook... natuurlijk is niet per definitie beter...![]()
Spiraaltje snap ik... maar waarom geen hormonen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Vind ik ook niet hoorIk ben niet zo'n zonnatura meisje
Ik wil alleen niet aan de hormonen en principieel gezien niet aan het spiraaltje.
Blijft niet zoveel over hè?
Ik bedoelde het ook niet oordelend, ben gewoon nieuwsgierig naar de reden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:28 schreef Jojogirl het volgende:
Veel mensen worden niet blij van de hormonen.
Ik ook niet trouwens, maarja, je moet toch wat...
Getrouwdheid en maagd zijn gaan moeilijk samen kan ik je vertellenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Spiraaltje snap ik... maar waarom geen hormonen?
Je kunt ook eeuwig maagd blijven, de kans dat je dan zwanger wordt is ongeveer 1:10.000.000.000![]()
Totdat het zo erg gaat jeuken dat álles wat krabt welkom isquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef teigan het volgende:
Dat vind ik wel het voordeel van een spiraaltje, niet zoveel hormonen..
Maarja, de laatste tijd heb ik bijna continu een schimmelinfectie down under, en ik kan je vertellen, dat is een hele effectieve anticonceptie..![]()
Volgens mij is dat een beetje een vooroordeel, ik ken zat mensen (mezelf inclusief) die na minstens 5-10 jaar pilgebruik gewoon snel weer een normale cyclus hadden en ook gewoon porbleemloos zwanger werden.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef freecell het volgende:
[..]
... en ook: als ze eenmaal wél kinderen willen duurt het heel lang voordat alles weer normaal is en die kinderen er ook komen.
Hmm, ja, kan wel, maar ik ken er 4 uit mijn directe familie en ook nog een paar uit vriendenkring, bij wie het, na het stoppen, nog bhoorlijk lang duurde (gemiddeld een jaar).quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:10 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een beetje een vooroordeel, ik ken zat mensen (mezelf inclusief) die na minstens 5-10 jaar pilgebruik gewoon snel weer een normale cyclus hadden en ook gewoon porbleemloos zwanger werden.
Dat zou voor mij echt geen optie zijn. Ik wil absoluut geen kinderen en het risico dat zoiets mis gaat is me veel te groot. Ik zou spontaan frigide worden van de stress of ik niet toch per ongeluk zwanger ben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Zo bijvoorbeeld
Daarom is het ook wel wat voor mij misschienquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zoiets zou ik echt alleen als anticonceptie kiezen als een eventueel ongelukje wel welkom is.
Weet je dat ik laatst droomde dat jij vertelde dat je zwanger was?? Hele vage droom was dat..quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Daarom is het ook wel wat voor mij misschien
33 kilo is me een beetje teveel... dan weeg ik 64kg en dat woog ik toen ik een jaar of 11/12 was.quote:
dan kun je ook gewoon lesbisch 'worden'quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:26 schreef Levitation het volgende:
Je kunt ook eeuwig maagd blijven, de kans dat je dan zwanger wordt is ongeveer 1:10.000.000.000![]()
Zeg het maar niet te hard... een kindje uit Christans klas heeft twee moedersquote:Op donderdag 24 mei 2007 08:37 schreef Viking84 het volgende:
dan kun je ook gewoon lesbisch 'worden'.
Sterkte meidquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:11 schreef gothic-blackie het volgende:
pff gaat voor mij een echte kut dag worden. eerst vanacht niet in slaap kunnen vallen tot 4 uur,en dan vroeg wakker worden vanwege ongelovelijke pijn in mijn schouder, die nog steeds niet weg is. en dan moet ik vanmiddag ook nog naar de tandarts
Een soort van Lowlands maar dan anders?quote:Op donderdag 24 mei 2007 07:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Daarom is het ook wel wat voor mij misschien
Ik ga over 5 minuten naar Biddinghuizen, lekker 5 dagen naar opwekking! Woei! Kamperen!
Dus tot maandag dan maar iedereen hier.
Intussen wens ik iedereen hier een knuffel toe en 33 Kilo afvallen
Sterkte g-bquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:11 schreef gothic-blackie het volgende:
pff gaat voor mij een echte kut dag worden. eerst vanacht niet in slaap kunnen vallen tot 4 uur,en dan vroeg wakker worden vanwege ongelovelijke pijn in mijn schouder, die nog steeds niet weg is. en dan moet ik vanmiddag ook nog naar de tandarts
kuch, dat was je sowieso al niet hoor mevrouwquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
een vrouw die informatica doet?
ben ik dan echt niet de enigste?
capelle a/d ijssel is ook nog eens 500 meter van me huis
Coolquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:18 schreef Troel het volgende:
Even voor de dames die wel eens reizen
Als ik naar Amerika wil, en dan specifiek LA/LV, wat moet ik dan allemaal regelen?
Waar moet ik op letten? Wat moet ik per se gezien hebben?
Wie kan mij daarover vertellen?
Artsen zijn over het algemeen niet happig op steriliseren bij jonge vrouwen die geen kinderen hebben.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:54 schreef Troel het volgende:
Onthouding![]()
![]()
Sterilisatie
Zoveel mogelijkheden om niet zwanger te worden
Leuk! Amerika is geweldigquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:18 schreef Troel het volgende:
Even voor de dames die wel eens reizen
Als ik naar Amerika wil, en dan specifiek LA/LV, wat moet ik dan allemaal regelen?
Waar moet ik op letten? Wat moet ik per se gezien hebben?
Wie kan mij daarover vertellen?
LV is vooral bizar, vond ik. Mensen die 's avonds achter een gokautomaat zitten als je gaat slapen, zitten er nog als je opstaat.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:48 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Leuk! Amerika is geweldig
LA en LV vond ik dan weer iets minder dan de rest, maar je gaat vast niet alleen LA en LV bezoeken toch? De nationale parken zijn prachtig en San Francisco is geweldig.
Maar zoals Levi ook al zei, je moet eerst weten hoe je wil reizen, daarna kunnen we je verder helpen
Wanneer gaan we?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:18 schreef Troel het volgende:
Nog eentje danquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
LV is vooral bizar, vond ik. Mensen die 's avonds achter een gokautomaat zitten als je gaat slapen, zitten er nog als je opstaat.En het is zo ontzettend nep allemaal! Ik vond hotels kijken wel leuk (MGM, Venetian enzo, echt gaaf!), gokken heb ik amper gedaan... welgeteld $0.25 in een automaat gegooit.
![]()
Anyway, misschien moeten we maar verder kletsen in TRV of op 't chocoforum? Anders is straks dit topic gevuld met reisverhalen.![]()
Mijn vriendin zat met hetzelfde, ik kan je verzekeren dat het niet alleen aan je PC ligt maar ook aan de verzekeringen van tegenwoordig. De verzekeringsmaatschappijen kuren tegenwoordig deze operaties goed of niet, daar zijn een aantal richtlijnen voor.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:14 schreef Muck het volgende:
Ik heb vandaag eens een goed gesprek met mijn huisarts gehad.
Ik sta al een hele tijd op de wachtlijst voor een borstverkleining, maar van mijn chirurg moet ik 20 kilo afvallen, voor ie wil gaan opereren, om de kans op complicaties te verkleinen.
Daar doe ik ook mijn stinkende best voor, maar het wil niet echt vlotten. Ik ben een jaar bezig, maar ben pas 4 kilo kwijt, terwijl ik hartstikke veel beweeg en me netjes aan mijn dieet houdt (niet te veel, maar zeker niet te weinig eten, veel drinken, genoeg fruit, geen tussendoortjes etc.)
Daar wordt een mens niet vrolijker van, dus ik heb het eens aan mijn huisarts voorgelegd.
Ik slik al een aantal jaren antidepressiva, en dat spul staat erom bekend dat je er enorm van kunt aankomen. Het lijkt er dus op, dat ik door me netjes aan mijn dieet te houden, niet verschrikkelijk aankom. Afvallen is dus vrij lastig.
Aangezien ik een f-cup heb, en vaak barstende hoofdpijn, last van mijn rug en nek heb, wil ik natuurlijk dolgraag zo snel mogelijk geopereerd worden. Ik zou dolgraag gaan sporten om misschien wat makkelijker af te vallen, maar er zijn bar weinig sporten die je met zulke borsten kunt doen, dus dan houdt het gauw op. Zelfs met een goeie sportbeha blijft het erg vervelend.
Nu heb ik met de HAhuisarts afgesproken dat ik een keertje bij de dietist langs ga om mijn voedingspatroon te bekijken. Gewoon even checken of ik het echt zo goed doe als ik zelf denk.
Als dat inderdaad het geval is, wil hij gaan overleggen met de PC of er geen mogelijkheid is om me te opereren zonder dat ik 20 kilo afval, want stoppen met mijn antidepressiva is ook niet echt een optie.
Als ik meer weet, zal ik het zeker even melden
Je kunt ook alvast gaan navragen bij jou verzekering wat hun eisen zijn, kun je eventueel je verwijsbrief op aan laten passen door je huisarts.. Die van ons heeft het aantal kg iets naar beneden afgesteld en lengte iets omhoog, wordt namelijk niet meer gecontroleerd... scheelt toch weer een beetje....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:46 schreef Muck het volgende:
kijk, wat een hoop reacties waar ik wat aan heb!
dank jullie!
mijn huisarts stelde ook al voor om eens op zoek te gaan naar een andere chirurg, die niet zo gebrand is op dat afvallen.
Na het lange weekend ga ik op zoek naar een dietiste, en naar aanleiding van wat daaruit komt (ik verwacht niet zoveel eigenlijk) gaan de huisarts en ik op zoek naar een oplossing![]()
dat is een goeie ja!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:48 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Je kunt ook alvast gaan navragen bij jou verzekering wat hun eisen zijn, kun je eventueel je verwijsbrief op aan laten passen door je huisarts.. Die van ons heeft het aantal kg iets naar beneden afgesteld en lengte iets omhoog, wordt namelijk niet meer gecontroleerd... scheelt toch weer een beetje....
Ja, heb jij helemaal gelijk in maar ik weeg dus 108 en een beetje en wil toch graag naar max 70 kilo. Heb ik een BMI van 24 zoiets. en dan gaat het langzaam met 0,3 kilo per week.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:38 schreef ymme het volgende:
botterfly, 0,3 kilo in een week is best netjes hoor.
Hoe minder snel het gaat, hoe minder snel het er weer aan zit
Zitten er dan ook twee in zo'n zakjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:48 schreef Liejannuh het volgende:
(portie van 2 snoepjes, dat dan weer wel)
Geduld is een schone zaak.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:12 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ja, heb jij helemaal gelijk in maar ik weeg dus 108 en een beetje en wil toch graag naar max 70 kilo. Heb ik een BMI van 24 zoiets. en dan gaat het langzaam met 0,3 kilo per week.
In sommige van die mini zakjes wel. Maar het waren gewoon geen lekkere snoepjes! Dat was nog het meest rare!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zitten er dan ook twee in zo'n zakje
Ik heb die Truly snoepjes ook al wel uitgeprobeert en sommigen zijn best lekker.. Die splashy oid.. Nadeel is dat ze als zoetstof polyolen gebruiken, dat zijn zoetstoffen waar je meer van nodig hebt dan suiker om dezelfde zoetheid te krijgen. Dat is dus eigenlijk hun vulmiddel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:48 schreef Liejannuh het volgende:
Gefeliciteerd met het voorlopige koopcontract Jojo!
Ik liep net in de supermarkt en daar stonden ze Red Band Truly snoepjes uit te delen. Nieuwe snoepjes met weinig calorieen per portie (portie van 2 snoepjes, dat dan weer wel)
[afbeelding]
Die dus.
Nou, ze zijn niet lekker. Niet je geld aan uitgeven dus. Ze waren wel fruitig, maar geen fruitexplosie in je mond ofzo en daar had ik nou net op gehoopt.![]()
Realiseer je wel dat je met zo'n doel er lang over zal doen, al val je 1 kilo per week af.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:12 schreef botterfly het volgende:
[..]
Ja, heb jij helemaal gelijk in maar ik weeg dus 108 en een beetje en wil toch graag naar max 70 kilo. Heb ik een BMI van 24 zoiets. en dan gaat het langzaam met 0,3 kilo per week.
Je kan wel merken dat de milieupolitie het heeft verloren van de obesitaspolitiequote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
In sommige van die mini zakjes wel. Maar het waren gewoon geen lekkere snoepjes! Dat was nog het meest rare!
Als iemand nou heel slank is, maar toch hele grote borsten heeft. Kun jij me dan vertellen waar diequote:Op vrijdag 25 mei 2007 08:55 schreef locutus51 het volgende:
......Gewicht speelt wel een hele belangrijke rol voor zo'n operatie. Als je " te zwaar" bent dan heb je meer vetweefsel in je borsten, deze zorgt ervoor dat er bij een operatie meer kans op complicaties is (denk aan ontstekingen) daarom zijn ze zo voorzichtig.......
aangezien hier niemand op reageerde nog maar even in een qoutequote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:54 schreef BlueCurl het volgende:
ik woog zaterdag voor ontbijt, te veel water gedrink, zonder kleren 87,5
gister woog ik na ontbijt, wat sap gedronken met kleren 85,9
nu weeg ik met kleren, aardig wat sap te hebben gedronken en ontbijt weer 87,6
hoort dat?
en ik las ook dat als je intensief sporte voor langere tijd dat je bmi niet kon kloppen omdat je spiermassa zwaarder is dan vetmassa???
gewoon even wat vraagjes tussendoor
Er was wel een reactie op je BMI-vraagquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
aangezien hier niemand op reageerde nog maar even in een qoute![]()
En op je vraag over je gewicht:quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:16 schreef Jojogirl het volgende:
Bluecurl, als je heel extreem sport (bodybuilden ofzo) dan heb je zoveel spieren dat je op een heel hoog BMI kan uitkomen terwijl je een heel laag vetpercentage hebt en dus helemeaal niet te dik bent in die zin. Maar volgensmij heb je het dan alleen over de echte spierbundels en niet over iemand die gewone duursporten doet.
Ja eten gaat goed mijn maag is weer normaal en maar af en toe lui gelukkig. Dus ik hoef maar amper meer over te geven.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 10:38 schreef Liejannuh het volgende:
Bubseltje, hoe gaat het met jou? Gaat het eten weer een beetje en houdt je maag zich een beetje rustig?
Isa, is er een reden dat je als afbeelding een kaars hebt?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:42 schreef Isabeau het volgende:
Sorry dat ik even verminderd aanwezig ben, ik lees het allemaal wel.
Muck, ik vind het een goed idee om met een diëtist te praten, maar ik denk dat je ook een ander chirurg moet overwegen. Overgewicht bij een operatie brengt extra risico's met zich mee, maar ik krijg een klein beetje het gevoel dat deze chirurg het ook overdrijft.
Owja, en ik kan niet garanderen dat er dan meer trouwfoto's te zien zijn, maar ik hoop het welquote:Op maandag 21 mei 2007 15:45 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb heel veel stralende Troels op de foto, en blije Berts
Tijden? Zwemspullen mee?quote:Op zondag 27 mei 2007 13:41 schreef Troel het volgende:
Wilde eigenlijk roepen dat ik aanstaande zaterdag mijn verjaardag vier (voor mensen die willen komen, jullie weten het adres).
Ik kan helaas niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:41 schreef Troel het volgende:
Ik had gisteren al zitten kijken waar het kaarsje vandaan kwam, maar kon het niet vinden
Wilde eigenlijk roepen dat ik aanstaande zaterdag mijn verjaardag vier (voor mensen die willen komen, jullie weten het adres). Doe dat dus toch maar, maar wel iets minder uitbundig.
Als jij frietjes wilt eten, dan krijg jij frietjes van me.quote:
Ben momenteel niet thuis maar hoop ze van de week naar jullie toe te kunnen sturen. Is nogal hectisch hier, sorryquote:Op zondag 27 mei 2007 14:08 schreef Troel het volgende:
Owja, en ik kan niet garanderen dat er dan meer trouwfoto's te zien zijn, maar ik hoop het wel
Ah, mooi! Ik vond het zelf zo'n schattig boekjequote:Op zondag 27 mei 2007 20:19 schreef Troel het volgende:
Owja, niet vergeten:
Fannetje, heel erg bedankt voor het leuke boekje! Het is aangekomen en ik zal het verslinden gok ik
Je zou een wielrennersbroekje of een onderbroek met langere pijpen kunnen dragen.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef Blin het volgende:
hoe zit het overigens met jullie en rokjes dragen... als ik een rok aanwil dan gaan altijd me benen tegen elkaar schuren wat resulteerd in kapotte geirriteerde benen zeker als het warm is.
Onder rokjes trek ik vaak een wielrennersbroekje aan, wat miss_d ook al zegt. Wat betrefd broeken heb ik eigenlijk geen tips, ik heb er ook vaak last van, ik heb laatst een nieuwe spijkerbroek gekocht(van dunne stof) die daar ook al helemaal wegslijt... Dus iig goede kwaliteit broeken kopen, dan valt het soms nog wel mee...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef Blin het volgende:
wooit ik ben weer een mini beetje afgevallen
vanochtend op 108,7 komen der weluiteindelijk
hoe zit het overigens met jullie en rokjes dragen... als ik een rok aanwil dan gaan altijd me benen tegen elkaar schuren wat resulteerd in kapotte geirriteerde benen zeker als het warm is.
en met een broek heb ik altijd het probleem dat binnen een paar maanden de plek waar mijn benen tegen elkaar aankomen helemaal doorgesleten is
iemand nog wat gouden tips
Ik zou niets zeggen, tenzij ze het vragen. En dan zou ik ervan maken dat je jezelf op andere gebieden dan je studie ontplooid hebt. Als ze dan verder vragen maak je een heel sjieke omschrijving van je werkzaamheden bij fok o.i.d.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ik last heb van depressieve periodes (klinkt namelijk als een slechte factor voor aanname), maar wat moet ik dan zeggen.... Iemand een idee?
Dat laatste denk ik dus ookquote:Op maandag 28 mei 2007 17:10 schreef Liejannuh het volgende:
Ze willen je toch graag hebben Isa? Dan maakt die vertraging helemaal niet uit. In een gesprek kun je dat veel beter toelichten dan in een brief. Gewoon je extra curriculaire dingen een beetje aandikken.
Ik denk trouwens dat je leeftijd voor deze functie best wel een voordeel is.![]()
Die denken: oh, een typische student. Maar ik herken het gevoel wel hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 17:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het alleen zelf al zo erg dat ik zoveel studievertraging heb, hoe moet een ander daar dan wel niet over denken![]()
Ik vind het ook vervelend dat ik er zo lang over gedaan heb, maarja, het is niet anders.. En het is toch echt geen verloren tijd geweest..quote:Op maandag 28 mei 2007 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zelf al zo erg dat ik zoveel studievertraging heb, hoe moet een ander daar dan wel niet over denken![]()
slimfitbroekjesquote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef Blin het volgende:
en met een broek heb ik altijd het probleem dat binnen een paar maanden de plek waar mijn benen tegen elkaar aankomen helemaal doorgesleten is
voor de rokjes, (vooral omdat ik nooit wielrennerbroekjes tegenkom) koop ik de allergoedkoopste pantys die er zijn, en knip die kapot. zodat ze tot net boven mijn knie zitten. na 1 of 2 keer dragen gooi ik hem dan weer weg (dan is hij zo uitgelubbert dat hij weer omhoog kruipt.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef Blin het volgende:
dat is toch wel een van de grootste voordelen van afvallenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef Blin het volgende:
ligt natuurlijk ook waar je vet zitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:57 schreef YPPY het volgende:
Nu schuur ik ook niet, terwijl ik toch nog flink overgewicht heb.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:02 schreef Levitation het volgende:
Kwam vorige week op een site van een Belgische privékliniek (zocht iets voor mijn werk) en toen zag ik dat het wegzuigen van dat vet "maar" E 750 kost. Dat heb ik er met 15 broeken uit.![]()
![]()
Niet dat ik 't van plan ben, maar het zou wel een makkelijke manier zijn om van dát vet af te komen.
![]()
Mijn buikvet is bijzonder mobiel, het hopst als ik renquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Dat heeft alleen zin voor "immobiel vet", d.w.z. vet dat niet verdwijnt ook al ben je keurig op gewicht. Zoiets als mijn buikbubbel dusAls methode om af te vallen heeft het weinig zin helaas
Mooi, dat scheelt je weer 750 euroquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef freecell het volgende:
Mijn buikvet is bijzonder mobiel, het hopst als ik ren
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef freecell het volgende:
Het mijne kan dansen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank jequote:
186 euro is ook wel een erg hoog voorschot.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je
ik ben ff thuis tussendoor, mijn eerste les was vroeg afgelopen. Precies vroeg genoeg voor een snel wasje.
Ik ga dus nu de was ophangen en dan gauw door naar mijn les.
Ik belde net trouwens essent, wegens probleempje met inloggen op mijnessent.
Toen zei ik tussen neus en lippen door dat ik ons voorschot wel heel hoog vond. ( 186 euro)
Ze heeft het even nagekeken en uitgerekend.
Vanaf volgende maand betalen we 75 euro, en dan zitten we nog aan de hoge kant. Volgens die mevrouw zitten we in praktijk op ongeveer 42 euro per maandDus: 100 euro in de maand minder betalen en in februari véél geld terug!
WOOOOHOOOO!
Zo!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:44 schreef Ikiskoel het volgende:
186 is idd erg veel! Wij gaan iets van 90 euro betalen en dat is al ruim genomen.
Vanochtend kwam de 'keukenboer' van de woningbouw langs. We hebben een hele mooie keuken uitgezocht. We moeten wel behoorlijk wat bijbetalen, want het keukenblad wordt verhoogd, de vaatwasser wordt ingebouwd en we krijgen extra grote kasten. Maar ik ben blij!Nu nog helaas 6 weken wachten voordat ze hem komen installeren
![]()
De hele wijk mocht een nieuwe keuken uitzoeken en dat hebben ze natuurlijk tegelijk besteld, alleen ze begonnen niet echt bij mijn in de buurt met plaatsen. Vandaar dat het zo lang duurde.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Isabeau, das inderdaad wel héél erg zuur! Ik zal mezelf dan maar gelukkig prijzen met maar 6 weken wachttijd, haha.
Ben je op zoek naar een koophuis dan? Aannemende dat je nu een huurhuis hebt....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:12 schreef teigan het volgende:
Ze zijn bij ons in maart geweest voor het uitzoeken van de keuken, en hopelijk hebben wij hem na de zomer...
En wie weet wonen we dan al ergens anders, alles ligt open..
dat is nu bij ons dus ook het geval, iig de hele straat krijgt een nieuwe keuken, de rest van de wijk weet ik niet eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De hele wijk mocht een nieuwe keuken uitzoeken en dat hebben ze natuurlijk tegelijk besteld, alleen ze begonnen niet echt bij mijn in de buurt met plaatsen. Vandaar dat het zo lang duurde.
Maar een nieuwe keuken is natuurlijk super![]()
ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Oeh ja, een vaatwasser, daar verheug ik me ook zo op![]()
je weet hoe milieuvervuilend mobieltjes zijn?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef ymme het volgende:
milieu bewust
Ja en....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:42 schreef Troel het volgende:
[..]
je weet hoe milieuvervuilend mobieltjes zijn?
Ik ben bang dat we het dan nog heel lang laten liggen, het enige wat scheelt is dat we het dan gewoon inruimen en er weer uithalen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Oeh ja, een vaatwasser, daar verheug ik me ook zo op![]()
Ik denk stof maar ik weet het niet zeker meer...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:05 schreef Troel het volgende:
Weten jullie toevallig of het receptieboek glad was aan de buitenkant of dat het een stoffen buitenkant had?
Aquarobic lijkt me niet echt iets. Af en toe een baantje trekken lijkt me wel weer tof!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef teigan het volgende:
freecell, als je zin hebt om te gaan zwemmen/aquarobic, ik houd mij aanbevolen
ik ben al heel lang voor deze kilo's die ik aangekomen ben op hetzelfde gebleven dat was 79,5 maar wat ik ook deed er ging niet meer af maar bleef wel netjes ongeveer op hetzelfde gewicht ik heb nu gewoon de fut even niet ook gewoon door alles wat er de laatste tijd gebeurd is. En ik weet wat andere mensen denken over pilletjes en herbalife en ik zal het ook verder ook niet echt verder bekent maken dat ik dat zou doen. mijn vriend dan uiteraard en mijn familie en verder niet. En dan zien we wel weer als ik nu zoiets niet doe ben ik bang dat ik zo weer aan die 102 kilo zit en dat wil ik dus echt niet meer. Dus er moet NU weer iets gebeuren. over 1,5 maand alweer naar turkije dan zal ik ook wel weer een paar kilo aankomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:32 schreef teigan het volgende:![]()
Welkom terug Riann..
Jammer dat je weer flink bent aangekomen, maar zou je niet eerst weer eens kritisch naar je eet- en beweegpatroon kijken voordat je aan pilletjes begint.. Ook dat is niet de perfecte oplossing volgens mij..
ik mag nu niet ineens veel gaan sporten gewoon wat ik al doequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:41 schreef teigan het volgende:
Dat heb je natuurlijk zelf in de hand, als je oplet op wat je eet dan hoef je heus niet aan te komen op vakantie..
Maar ik zou me juist kunnen voorstellen dat je vanwege je spierziekte niet zulk soort medicatie mag slikken.. En dat sporten misschien wel een goed effect kan hebben..(dat laatste weet jij natuurlijk beter dan ik..)
Ik snap de angst wel hoor, maar misschien valt het nu uiteindelijk nog wel mee, en stabiliseer je de komende tijd..
Genieten hoeft niet persé ongezond te zijn toch? Als je daarop let zal de schade op vakantie reuze meevallen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:45 schreef Riann het volgende:
ja daar ga ik dan ook flink van genieten.
Mijn vaatwasser gaat maar eens per week aan, dus het valt best wel mee met milieuvervuilend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef ymme het volgende:
Vaatwasser..... soms verlang ik hierna. Na een verjaardag of visite. Maar als we gewoon zo met z'n 2-en zijn, tja dan is het maar ff.
Plus daarbij dat een vaatwasser 4x meer water gebruikt, dan dat je het geen met de hand zou afwassen. En aangezien ik nogal milieu bewust met dingen om gaat, vind ik 4x wel erg veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |