quote:Op zondag 20 mei 2007 22:28 schreef PM-girl het volgende:
Tsja, rode wange, het zou kunnen. Wel had hij gisteren wat pukkeltjes op zijn kin en wangen. Jeetje, ik vind het moeilijk te zeggen. Voor Simon maakt het me even niet zoveel uit (hij heeft er geen last van), maar stel dat ik mijn collega (8 weken zwanger) zo besmet heb....![]()
Poemojn, heerlijk dat Juliette het zo goed doet! Ook al weer bijna een half jaar! Krijgen we nog een foto ergens?![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ff kort vraagje tussendoor
Kan Meike al in zo'n babyfloat zitten?
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:26 schreef Leah het volgende:
Wat bedoel je met een babyfloat?
quote:
Daarom was ik dus eens gaan rondvragen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:22 schreef _evenstar_ het volgende:
das best nog veel moonah.
Zoiets doen we dus, om 19 en 23 uur. Maar ietsje geleidelijker dan jij oppert.quote:wat je zou kunnen doen is de fles van 12 uur en 19 uur bijv. water geven, als die dat niet accepteerd een of 2 schepjes poeder erin![]()
Nou, daar kun je wel om lachen Suug, maar Thies is verbaal erg snel hoor!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:30 schreef Sugar het volgende:
Hihi, nee, hij zegt dan: "Sorry, hoor, ik begrijp je intentie, maar dit kan ik niet accepteren."
Succes, Moonah!
Gheghe! Hij vindt brood erg lekker!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef Moonah het volgende:
En die fles van 12 uur wordt toch brood binnenkort.
pro BV, maar tegen BV na de leeftijd dat het kind begint met lopen.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef YPPY het volgende:
Jij had toch juist een pro bv cb?
Fase enzo, maar niettemin lastig. Succes!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:05 schreef Macka66 het volgende:
Hier was het drama. Om 00.05 viel madam eindelijk in slaapIn mama's armen op mama's bed. Vanaf 21.30 liep ze al in haar oogjes te wrijven, maar wilde niet toegeven aan de slaap. De laatste dagen trekt ze zich ook aan van alles op, en staat vervolgens te huilen van frustratie. Ik ben benieuwd bij wat voor een reuzensprong dit allemaal hoort.
ja toch... het zal toch wel vanwege een sprong zijn... al dat gedoe![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:21 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Fase enzo, maar niettemin lastig. Succes!
Ik denk dat dat eigenlijk niet zo snel het geval is maar dat er in de producten (nog) te weinig ei zit om te reageren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:46 schreef Sugar het volgende:
Huh? Ik wist niet dat je allergisch kunt zijn voor alleen het hele product en dan niet allergisch hoeft te zijn voor producten waar dat in zit verwerkt. Wat gek eigenlijk.
En vervelend!
Nou, als ik voor Thies mag spreken...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:26 schreef YPPY het volgende:
Heeft ze geen honger dan als ze minder krijgt?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:08 schreef Popples het volgende:
moonah waarom doe jij er minder in als ik vragen mag?
Thies krijgt meer dan genoeg! Hij mag al lang op 4 voedingen zitten, en hij krijgt er dus nog 6 (5 flessen en 1 groentenhap). Nu is hij gelukkig niets te dik, gewoon iets boven gemiddeld (hij was met BV véél zwaarder naar verhouding, dus net andersom als bij jullie!). Maar ik wil hem niet aanleren om maar door te stouwen zolang hij krijgt aangeboden. Ik denk dat als ik hem nóg een fles zou geven dat hij die met alle gemak en smaak weg zou drinken....quote:Op maandag 21 mei 2007 11:19 schreef Moonah het volgende:
7.30 fles pap
10.30 fruit
12.00 fles melk
15.00 fles melk
17.00 groenten
19.00 fles melk
23.00 fles melk
Ik heb expres de groenten op het eind van de middag gezet zodat dat langzaamaan een volledige maaltijd kan worden (hm, is het eigenlijk al3 eetlepels groenten, 2 aardappels/rijst).
Deze week gaan we beginnen met brood. Om 12 uur dus. ben benieuwd!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Tsja, liefde van de mannen gaat door de maag, ook als je zeven maanden oud bent!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Tsja, liefde van de mannen gaat door de maag, ook als je zeven maanden oud bent!
Tja wat zal ik zeggen, ik dacht dat het wel over was, en de kuur was ook op. Maar nu zie ik toch nog een beetje vaag wit tongetje. Niet meer zoals eerst, met puntjes, maar een wit waasje. Was wel na de fles dat ik het zag.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef appelsap het volgende:
Meike had toch spruw? Hoe is het daar nu mee?
de eerste 45 minuten niet laten drinken is omdat er in dentinox lidocaïne zit. dit is dus een verdovend middel en kan ook in de mond de tong wat verdoven. het zou dus kunnen gebeuren dat ze even niet zo lekker meer slikt en ze zich dus kan verslikken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik moest dentinox halen, en dat een half uur voor de voeding op haar tandvlees smeren, zodat het nog een beetje verdoofd was tijdens het drinken. Maar nu staat er in de bijsluiter: de eerste 45 min na gebruik het kind niet laten eten of drinken... Wat nu?? Iemand een idee?
roomkaas zoals philadelphia, boter, appelstroop], vruchtenbeleg, tartex, vegetarische pate, amandelpuree, tahin, huttenkase, beetje yoghurt, fruithapje, zachte geitenkaas.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:04 schreef PM-girl het volgende:
Onvoorstelbaar he! Ik mis het ook echt wel, dat kleine babytje, al is deze grote babyreus ook wel super!
Ik wil graag broodbeleg gaan geven, maar welke zijn aanraders, behalve smeerkaas? Ik vind leverworst nog te vroeg, pindakaas lijkt me ook nog niet geweldig. En losse dingen als kaas en hagelsag wacht ik liever nog even mee.
Sesampastaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:51 schreef Belana het volgende:
oe, tahin, dat is lekkerdat is toch kikkererwtenpasta?
Volgens mij niet inderdaad alhoewel het in eten voor de kleintjes vanaf negen maanden mag. Ik wacht iig wel. Eerst de gewone notenpasta's (cashewnoten enzo) en dan misschien een keer pindakaas.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:15 schreef Linda__ het volgende:
pindakaas mag, afgezien dat het onhandig en plakkerig is, toch hoe dan ook niet voor 1 jaar vanwege eventuele notenallergie?
Ik geef ook zo klein mogelijke korstjes. Maar hij moet wel iets van houvast hebben in die knuistjes.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:05 schreef owlet het volgende:
Moonah, eng is dat he! Je zou hem wat kleinere stukjes kunnen geven zodat hij niet een hele korst weg hoeft te werken. Kokhalsen is niet erg, het is zijn manier om het weg te werken en ik zou het zo lang mogelijk laten gaan om hem de kans te geven het zelf te leren.
Nee, hij ligt ook niet! Had ik fout geformuleerd. Hij kan nog niet zitten. Kinderstoel hebben we geprobeerd maar dat bolletje staat nog niet zo lang stabiel. Bovendien wil ik hem als hij zich écht verslikt meteen kunnen oppakken en niet eerst uit die stoel moeten manoeuvreren. Dus hij zit in het wipstoeltje. Half rechtop dus. Dat lijkt me veilig. Toch?quote:Liggen tijdens het eten zou ik sowieso niet toestaan en ook niet mogelijk maken. ook niet met gepureerd eten.
Geweldig! Wij hebben een soortgelijk zit-looprekje gekregen. Eva mag er van mij niet te lang in, want de heupjes enzo... Maar ze vind het léuk! De batterijen heb ik er na 2 keer uitgehaald, ik werd er gek vanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:50 schreef PM-girl het volgende:
Thnx Macka!
Men, ik was op zoek naar een leuk knopje-en-dan-geluid-met-licht-iets voor Simon, tot ik me bedacht dat we nog een looprekje van Vtech hadden staan, met daarbij een uitneembaar activiteitenpaneel.
![]()
![]()
Wat een kakafonie!! Nu snap ik wat mijn moeder bedoelt met "al dat speelgoed van tegenwoordig".
Denk dat Simon er wild van wordt!![]()
Hey Moontjequote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:53 schreef Moonah het volgende:
Die Ezra! Fijn dat hij weer beterderder is!
En wat heerlijk dat hij mama zegt!
Suug, ik vroeg me af hoe het nu met wakker worden van Storm gaat.
En Vief, is het inslapen van Dean wat verbeterd?
Over brood eten: Thies krijgt er vooralsnog niets op. Hij vindt het zo ook erg lekker. Maar ik vind het maar eng.En mijn lief durft hem al helemaal geen brood te geven, de held.
![]()
![]()
Hij krijgt telkens de korstjes (had CBarts gezegd, om het kauwen te oefenen). Nou sabbelt hij dat hele ding zacht en propt het in zijn mond. Hij plakt het ahw aan zijn verhemelte vast. dan gaat hij liggen zitten kletsen of bellen blazen. Hij vergeet het door te slikken! Ik haal het dan met mijn vinger eruit. Soms komt een zacht gesabbeld stuk achter in zijn keel, dan gaat hij kokhalzen of verslikt zich. Wij Rapleyen niet, maar ik neem aan dat dit nomaal is in het begin?
het gaat om aangemaakte voedingquote:Op zondag 27 mei 2007 12:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ze moet volgens het cb 150 cc per kilo lichaamsgewicht drinken. (minimaal)
Ze woog 3 weken geleden 5090...zeg maar 5 kilo dus
5 * 150= 750 ml
Dat was het minimum en het max was 1 liter.
Maar ik neem aan dat ze voor 150 + 5 schepjes dan 165 cc rekenen? (zei jij toch ook Belana)
Want per fles laat ze vaak minstens 30 cc staan, soms meer.
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:05 schreef Vivi het volgende:
Ik kan er alleen niks zinnigs over zeggen aangezien ik juist jouw posts altijd check op tips, hihi.
Maaaaar!!!quote:Dean slaapt nog steeds niet 's avonds
Gisteren pastte oma op en ze moest de hele avond zijn tenen masseren op de bank anders werd meneer behoorlijk ontstemd
Zoals Owlet geloof ik ook al zei, als dit voor jullie alledrie goed voelt, niet moeilijk doen. Met de tijd komt hij idd vanzelf wel in een ritme. Ik kon me dat eerst niet voorstellen, maar je kind gaat het echt zelf aangeven.quote:Maar volgens de consultatiebureau arts moest ik niet te panisch doen over de "Ria Blom-politie" en hem er 's avonds lekkerbin laten zitten als ie niet wil slapen, alleen dan geen aandacht aan hem besteden. Niet dat Dean dat goed vind maar ja
Hij is wel superlief en gezellig, hij piept nooit, is altijd vrolijk, maar hij wil gewoon gezelligheid om zich heen, we zetten hem nu met de wipper in de box die we dan bij de eettafel trekken, en dan zit ie mee te praten...hij wil gewoon niet alleen![]()
nou idd, je hebt gelijk!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:29 schreef Belana het volgende:
[..]
het gaat om aangemaakte voeding![]()
dus bij 5 kilo zou het bij 5 flessen om in totaal 150 cc per fles gaan ongeveer en dus 120/130 cc water en daar schepjes bij doen.
niet op blind staren meid, ze doet het goed, ze groeit, ze is vrolijk en allert, plast goed, geen zorgen!
Ik maakte het altijd even schoon met een washandje met water. Het is op zich heel normaal, maar even opletten dat het niet vervelend gaat ruiken.quote:Op maandag 28 mei 2007 10:33 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Hier geen verhalen over zadelpijn, maar wel over "onderhoud" van billen en bijhorende accessoires![]()
De kraamdraak haalde bij de meiden witte afscheiding weg dat tussen de schaamlippen zat. Ze dacht dat het dat witte spul nog was vd geboorte. Nu heeft Pien het weer en vraag me af of je dat moet laten zitten (tis toch een natuurlijk iets) of moet je dat schoonmaken ?
quote:Op maandag 28 mei 2007 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Tenminste zo gaat het hier wel (had ik niet gedacht van mezelf).
Nou, ik denk dat de alcohol haar herinneringshersencellen heeft vernietigdquote:Op maandag 28 mei 2007 23:02 schreef nikky het volgende:
Groot gelijk Vivi. En die moeder van Pietje zou beter moeten weten. Die heeft vast zelf ook in zo'n situatie gezeten.
Zo te horen heb je een onwijs lieve dochter Minoes dat ze zo om jullie denkt.
Ja, en dan krijg je echt rooie vlekken voor je ogen he, en je bloed begint te kloppen in je oren...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh Vivi...ik ken het hoor!!
Wij hebben een vriendengroep, met daarin een drakin die denkt dat ze heel goed met baby's kan omgaan, en er alles van weet enz
Heeft ze op een gegeven moment Meike op schoot, (heel onhandig ook) en Meike begint ook te huilen. Ik kan dat heeeeel even aan (1 min) en dan trek ik het niet meer.... dus ik zeg: "zal ik haar maar even weer pakken?" waarop zij zegt: "nee hoeft niet hoor, ik vind het niet erg!"
Sta ik met mijn mond vol tanden....zij vindt het niet erg! Maar ik WEL!!!!
DUs toen heb ik Meike ook snel afgepakt en we zijn daarna ook snel naar huis gegaan
Ik was er helemaal klaar mee
Helaas heeft persoon in kwestie een mega plaat voor de kop......
(nu wil ze dat Meike bij hun gaat logeren.......nou nooit van mijn hele leven)
Ach wat sneu.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar al zou dat gebeurd zijn, of was het haar te koud....zou ze dat dan ook zo lang onthouden???
Het is al bijna een week geleden, en intussen is ze al meerder keren weer in badje geweest.
Ik vind het zo sneu. Ze is echt heel erg verdrietig.....en ze blijft wel een half uur nasnikken!
Oeh Moonah! ik zat toevallig gisteren te kijken waar ze die dingen nog verkopen, ook toevallig!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:59 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ach wat sneu.
Maar het kan best dat er met je moeder 'iets' is gebeurd dat anders was dan anders. En ja, blijkbaar kunnen ze dat best onthouden. Heb er wel eens wat over gelezen iig.
Ik leg in de 'badkamer' (2 vierkante meter![]()
) altijd een opgevouwen schapenvachtje in de wastafel waar ik Thies dan op kan leggen. Werkt perfect en is zo gepiept.
Sinds kort hebben we zo'n plastic zitbad, waar we heerlijk met ons tweetjes in kunnen.
Thies vindt het geweldig!Ik ook!
![]()
Fijn Sugar, dat het nu al zo veel beter gaat!![]()
Wat is dat precies? (Ja, een plastic zitbad!) Maar hoe ziet het eruit, en kun je dat echt kwijt in een kleine badkamer?quote:
En met resultaat Karin. Nu is het 25 minuten huilen, maar waarschijnlijk als je dit volhoudt, wordt het al vlug korter. Die ervaringen lees ik hier ook, oa van Moonah.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lief dat jullie allemaal zo meedenken....
Heb mijn moeder nog gevraagd, maar er is echt niks gebeurd verder (dat zou ze anders wel zeggen)
Misschien dat de badkamer te koud is?
Ik probeer morgen wel op haar slaapkamer te badderen....
Pfff zit hier met rode ogen te typen. Meike heeft haar eigen slaapritueel, maar daar moeten we eigenlijk wel vanaf. Ze wil in slaap worden gewiegd of na de fles valt ze in slaap waarna we haar over leggen. En het is heel knus, en voor mij geen opgave. Maar het is geen normale gang van zaken natuurlijk.Overdag slaapt ze bijna niet meer, spelen is ook moeilijk. Ze wil alles 5 min, en wil dan wat anders. Schijnt allemaal met dat slaapritueel te maken te hebben....
Maar goed, volgens ingewijden moeten we haar laten huilen. En ik vind dat zo moeilijk!!
Net heeft ze 25 min gekrijst, keihard, toen ben ik erheen gegaan, niks gezegd, alleen de speen erin, en nu slaapt ze.... maar oh oh oh ik vind het helemaal niks, dat laten huilen.
Maar ik heb hier ook al zo vaak gehoord dat wakker wegleggen toch heel belangrijk is.
Ivm verstikkingsgevaar?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:12 schreef snoopy het volgende:
Ze krabt haar wangetje tot bloedens toe (eczeem). En ik doe thuis sokjes om haar handjes maar op het kdv mag dat niet meer. Dat vinden ze te gevaarlijk. Dus daarom ben ik op zoek naar zo'n slaapzakje.
Ik heb net een bestelling gedaan en ben benieuwd of ze het echt naar Nederland zullen verzenden.
Saartje was 11 weken dat ze op 4 flessen ging. Ja het is vroeg, maar het is geheel afhankelijk van je kindje! Als hij het zo goed doet, dan lekker zo laten!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:08 schreef appelsap het volgende:
Damian zit sinds gister op 4 flessen. Vanacht ging het super! Dus hopelijk blijft het zo.
Is 3 maanden niet wat vroeg om op 4 flessen over te gaan of maakt dat niks uit?
Dat denk ik ja. Vraag me af of zoiets wel eens gebeurd isquote:
Nietsquote:Op maandag 28 mei 2007 23:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat de alcohol haar herinneringshersencellen heeft vernietigd
Al iets ontvangen?![]()
Ik heb potjes om mee te beginnen. Die staan hier al even in de kast en zijn vanaf vier maanden. Later als ze goed kan eten en slikken e.d. ga ik zelf hapjes purerenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef LadyS het volgende:
Nikky, ik zou het gewoon niet doen, fruit geven. Vanwege de darmpjes. 6 maanden is echt het best. Maar ik ben met 5,5 maanden overstag gegaan, hoor, toen ze het uit mijn handen trok, maar dat was volgens mij niet omdat ze het wilde éten, maar omdat ze er mee wilde spelen en daardoor ook in haar mond stopte (dus niet eten --> maar in de mond stoppen, om het even wat het is).
Ik heb wel eens gelezen dat die kleintjes toch niet het besef hebben dat er iets anders is dan bv (of fv) en dus eigenlijk ook niet aan iets anders toe kunnen zijn. (Ik weet alleen deze strekking nog van dat stukje, geen details enzo).
Ik heb me dus ook niet strikt aan de 6 maanden grens gehouden, maar 4 maanden lijkt me erg jong. mMaar deze discussies hou je toch altijd
Nou ja, dachten ze misschien dat het een poederbrief was ofzo?!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:08 schreef nikky het volgende:
[..]
Niets
Met het beginnen met fruithapjes en dergelijke. De 1 zegt dat je wel moet ( moet he! ) beginnen met 4 maanden en de ander zegt niet doen want je geeft BV.
Maar Frummel heeft constant haar handjes in der mondje. Dat is toch een teken dat ze toe is aan iets nieuws om te proberen? En dan voor na de BV uiteraard en voor extra en niet als vervanger lijkt mij?
Dat was dus ook mijn motivatie, Dean zat al op te veel voedingen maar ik wil hem echt geen honger laten lijden. Hij is verder ook niets te zwaar dus dat was ook al geen reden om het te laten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:37 schreef Leah het volgende:
Ik heb nr twee ook al eerder gegeven, die zat op veul flessen Forte, en had nog niet genoeg. Toen heb ik de darmwerking maar weggestreept tegen de niertjes.
Staafmixer is handiger. Blender gebruik je meer voor smoothies en soep en zo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:46 schreef Vivi het volgende:
Ja, ik ga ook vers maken, morgen ga ik een blender halen
Een van de mooiste dingen van het hebben van kinderen imo, alles weer zien door de blik van zo'n onbevangen kleintje, helemaal gefascineerd zijn door de meest simpele dingen die wij geen blik meer waardig keuren, tegen mama aankruipen voor de veiligheid als ze voor de eerste keer een kat zien, of een kip of wat voor raar bepluisd wezen dan ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:42 schreef E.T. het volgende:
Best grappig om zo na te denken over zo'n volledige blanco harde schijf waar alle info nog op moet![]()
Oh okequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:47 schreef Leah het volgende:
[..]
Staafmixer is handiger. Blender gebruik je meer voor smoothies en soep en zo.
Vast wel, maar er zitten vaak wat toevoegingen in om het wat smakelijker (appel heel vaak bv) en vulmiddel (om het wat mindere papperig te maken). Prak maar eens een aubergine door de staafmixer, geen mens zal het kopenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:46 schreef Vivi het volgende:
Ik heb so far ook potjes van de natuurwinkel, die zijn toch wel goed neem ik aan.
Nou, ik was laatst nog bij een lezing van Huub. Nog steeds erg jummiequote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mooi nummer btw, van de Dijk
Ik was vroeger nog zwaar verliefd op huub van der Lubbe
ik ben naar zeker 15 concerten van hem geweest, vroeger in Tivoli, en dan heel vooraan staan en oogcontactenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:53 schreef Leah het volgende:
[..]
Nou, ik was laatst nog bij een lezing van Huub. Nog steeds erg jummie. Hij heeft ook beter leren praten, vroeger werd ik helemaal iebel van dat gezoek naar woorden waar ie zo'n handje van had, maar dat was nu bijna helemaal weg. Daarna deed ie nog leuk op gitaar. Ik was weer om
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:58 schreef kozakken het volgende:Ik zei toch al in het foto topic; een echte manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Ja precies. Die vuistjes die zijn dan ineens verschrikkelijk lekker en maar "kauwen". Ik weet wel dat ze dan honger heeft en dan krijgt ze ook de borst van me.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou ja, dachten ze misschien dat het een poederbrief was ofzo?!![]()
[quote]Wie weet. Als we een paar dagen niets van je horen bel ik de politie wel dat het een misverstand is geweest
[quote]
Over die handjes in haar mond; dat deed/doet Dean dus ook, en echt niet de hele dag hoor, maar echt duidelijk als ie honger heeft, echt aanvallen op zijn knuistje als een hyena op een kadaver
heeft ie gegeten dan steekt ie ook wel dingetjes in zijn mond, maar heel anders.
Dean zijn scheten zijn allang niet meer schattigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:03 schreef kozakken het volgende:![]()
En ooit, ooit komt dan het moment dat een scheetje niet meer schattig is en dat je moet gaan bedenken hoe je dat er nu weer uit moet zien te krijgen. (de manieren dan)
![]()
Ja!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:08 schreef Vivi het volgende:
Ik zeg nu al "Ohoooh, wat doe je NOU?" en dan gaat ie heel hard giebelen
Alsof ze het dondersgoed weten.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:11 schreef MeNicole het volgende:
Zal het dan echt zo zijn dat baby's mannen niet 2 dingen tegelijk kunnen![]()
Misschien is papa iets teveek thuis geweest afgelopen week en is Mikael daardoor helemaal in de war. Hij dent vast dat ie niet meerdere dingen tegelijk mag doen omdat papa dat ook niet doetquote:Op woensdag 30 mei 2007 10:27 schreef Sugar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar wel leuk dat ie nu zo goed kan tijgeren, MeNicole!
Ze valt dus al bijna in slaap, waarom geef je haar dan alsnog haar speentje? Ze kan het dus best wel zonder speen. Is niet negetief bedoel ofzo hoor maar ben gewoon even benieuwdquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
5 min later is ze stil! Stil gewoon!!! Ik snel ff kijken, lag ze met oogjes op een kiertje, koppie opzij....dus even het speentje erin, en mevrouw slaapt!
Weetje, ze heeft altijd zoveel troost aan het speentjequote:Op woensdag 30 mei 2007 11:17 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ze valt dus al bijna in slaap, waarom geef je haar dan alsnog haar speentje? Ze kan het dus best wel zonder speen. Is niet negetief bedoel ofzo hoor maar ben gewoon even benieuwd![]()
Ik geef Mikael ook nog steeds de speen als ie gaat slapen. Die heeft het denk ik ook niet meer nodig. Maar tis net wat je zegt ik wil dat nog zo graag want soms vind ie dat nog zo lekker.quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Weetje, ze heeft altijd zoveel troost aan het speentje
En ze blijft er in het begin van de slaap ook nog een poos aan sabbelen
En mijn moedergevoel wil gewoon iets doen ofzo
Misschien was het zonder ook wel gelukt ja.
Dat deed ik de eerste keer bij Jayden ook. Was niet zo'n heel goed idee, want ik ging troosten tussen de prikjes, met als resultaat:quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O ja de prikken....de eerste keer kon je niet komen op de afspraak of niet?
Want Meike krijgt volgende week al voor de 2e keer prikjes.
Nou en die eerste keer kon ze het niet waarderen hoor
Ik weet alleen 1 ding wel, vorige keer moest ik haar op zo'n soort matje leggen, waarna zij de prikken er 1 voor 1 in jaste. maar dat gaat niet meer gebeuren! Ik ga haar gewoon lekker op schoot houden!!
Ja, die metingen in die 'sjoelbak' gaan nergens over, opgetrokken knietjes, gestrekte voetjes enzo....ook later tegen de kinderarts gezegd dat ze vooral niet al te veel waarde aan die meting moest hechten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Fendy...ik weet niet precies hoe zwaar/lang ze nu is. De laatste keer op het bureau (3 weken geleden) was ze volgens hun 56,5 cm (wij hadden zelf 60 cm gemeten) en 5090 gram.
Volgende week heb ik nieuwe cijfertjes!!
Jayden was 4060 bij geboorte, hij groeit idioot hard (Zal wel iets met papa te maken hebben, die is 2 meter enzo), maar gelukkig wel goede proporties.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo hee Fendy, wat een verschil met Meike dan (gewicht en lengte)
Maar Meike was ook maar 3040 gram bij de geboorte
Uitslapen tot 10.00 wat een luxe zeg!!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
offtopic: ik heb respect voor Fendy, die als één van de weinige vaders zich durft te wagen hier in OUD. Tussen ons maffe wijven
Hey!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
offtopic: ik heb respect voor Fendy, die als één van de weinige vaders zich durft te wagen hier in OUD. Tussen ons maffe wijven
één van de weinige. Dus niet de enige.quote:
Jij hoort er ook bij hoorquote:
Ik..?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:17 schreef YPPY het volgende:
Jij bent zelf nog maffer en reldelleriger dan de rest hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |