quote:Op maandag 28 mei 2007 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Tenminste zo gaat het hier wel (had ik niet gedacht van mezelf).
Nou, ik denk dat de alcohol haar herinneringshersencellen heeft vernietigdquote:Op maandag 28 mei 2007 23:02 schreef nikky het volgende:
Groot gelijk Vivi. En die moeder van Pietje zou beter moeten weten. Die heeft vast zelf ook in zo'n situatie gezeten.
Zo te horen heb je een onwijs lieve dochter Minoes dat ze zo om jullie denkt.
Ja, en dan krijg je echt rooie vlekken voor je ogen he, en je bloed begint te kloppen in je oren...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Oh Vivi...ik ken het hoor!!
Wij hebben een vriendengroep, met daarin een drakin die denkt dat ze heel goed met baby's kan omgaan, en er alles van weet enz
Heeft ze op een gegeven moment Meike op schoot, (heel onhandig ook) en Meike begint ook te huilen. Ik kan dat heeeeel even aan (1 min) en dan trek ik het niet meer.... dus ik zeg: "zal ik haar maar even weer pakken?" waarop zij zegt: "nee hoeft niet hoor, ik vind het niet erg!"
Sta ik met mijn mond vol tanden....zij vindt het niet erg! Maar ik WEL!!!!
DUs toen heb ik Meike ook snel afgepakt en we zijn daarna ook snel naar huis gegaan
Ik was er helemaal klaar mee
Helaas heeft persoon in kwestie een mega plaat voor de kop......
(nu wil ze dat Meike bij hun gaat logeren.......nou nooit van mijn hele leven)
Ach wat sneu.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maar al zou dat gebeurd zijn, of was het haar te koud....zou ze dat dan ook zo lang onthouden???
Het is al bijna een week geleden, en intussen is ze al meerder keren weer in badje geweest.
Ik vind het zo sneu. Ze is echt heel erg verdrietig.....en ze blijft wel een half uur nasnikken!
Oeh Moonah! ik zat toevallig gisteren te kijken waar ze die dingen nog verkopen, ook toevallig!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:59 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ach wat sneu.
Maar het kan best dat er met je moeder 'iets' is gebeurd dat anders was dan anders. En ja, blijkbaar kunnen ze dat best onthouden. Heb er wel eens wat over gelezen iig.
Ik leg in de 'badkamer' (2 vierkante meter![]()
) altijd een opgevouwen schapenvachtje in de wastafel waar ik Thies dan op kan leggen. Werkt perfect en is zo gepiept.
Sinds kort hebben we zo'n plastic zitbad, waar we heerlijk met ons tweetjes in kunnen.
Thies vindt het geweldig!Ik ook!
![]()
Fijn Sugar, dat het nu al zo veel beter gaat!![]()
Wat is dat precies? (Ja, een plastic zitbad!) Maar hoe ziet het eruit, en kun je dat echt kwijt in een kleine badkamer?quote:
En met resultaat Karin. Nu is het 25 minuten huilen, maar waarschijnlijk als je dit volhoudt, wordt het al vlug korter. Die ervaringen lees ik hier ook, oa van Moonah.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:54 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lief dat jullie allemaal zo meedenken....
Heb mijn moeder nog gevraagd, maar er is echt niks gebeurd verder (dat zou ze anders wel zeggen)
Misschien dat de badkamer te koud is?
Ik probeer morgen wel op haar slaapkamer te badderen....
Pfff zit hier met rode ogen te typen. Meike heeft haar eigen slaapritueel, maar daar moeten we eigenlijk wel vanaf. Ze wil in slaap worden gewiegd of na de fles valt ze in slaap waarna we haar over leggen. En het is heel knus, en voor mij geen opgave. Maar het is geen normale gang van zaken natuurlijk.Overdag slaapt ze bijna niet meer, spelen is ook moeilijk. Ze wil alles 5 min, en wil dan wat anders. Schijnt allemaal met dat slaapritueel te maken te hebben....
Maar goed, volgens ingewijden moeten we haar laten huilen. En ik vind dat zo moeilijk!!
Net heeft ze 25 min gekrijst, keihard, toen ben ik erheen gegaan, niks gezegd, alleen de speen erin, en nu slaapt ze.... maar oh oh oh ik vind het helemaal niks, dat laten huilen.
Maar ik heb hier ook al zo vaak gehoord dat wakker wegleggen toch heel belangrijk is.
Ivm verstikkingsgevaar?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:12 schreef snoopy het volgende:
Ze krabt haar wangetje tot bloedens toe (eczeem). En ik doe thuis sokjes om haar handjes maar op het kdv mag dat niet meer. Dat vinden ze te gevaarlijk. Dus daarom ben ik op zoek naar zo'n slaapzakje.
Ik heb net een bestelling gedaan en ben benieuwd of ze het echt naar Nederland zullen verzenden.
Saartje was 11 weken dat ze op 4 flessen ging. Ja het is vroeg, maar het is geheel afhankelijk van je kindje! Als hij het zo goed doet, dan lekker zo laten!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:08 schreef appelsap het volgende:
Damian zit sinds gister op 4 flessen. Vanacht ging het super! Dus hopelijk blijft het zo.
Is 3 maanden niet wat vroeg om op 4 flessen over te gaan of maakt dat niks uit?
Dat denk ik ja. Vraag me af of zoiets wel eens gebeurd isquote:
Nietsquote:Op maandag 28 mei 2007 23:34 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat de alcohol haar herinneringshersencellen heeft vernietigd
Al iets ontvangen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |