abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49884137
Karin er staat in de nieuwe Ouders van Nu ook een heel stukje over regelmaat. Een kindje hoeft niet constant bezig gehouden worden, en kan inderdaad een teken van moeheid zijn.
Zeker als je straks gaat werken is het fijn om regelmaat in te bouwen.
Ook voor degene die straks voor haar gaan zorgen dan.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:39:23 #202
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49884319
Moonah! Thanks, ik ga even kijken bij de Gamma, op MP stonden er idd ook een aantal maar ik wil toch liever een nieuwe (lees: schone )

Karin; ik ken het hoor, Dean wil ook alles maar 5 minuten en dan weer wat anders, en wat anders is dus: mama. Doodvermoeiend soms idd.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:55:09 #203
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49884864
Karin, zoals anderen al zeggen Meike is nog wel heel klein. Al herken ik wel veel hoe het bij ons ook ging toen Thies die leeftijd had. Hij wilde alleen maar bij ons op de borst slapen. Of aan mijn tiet. Hij jengelde overdag ook veel (=MOE!!!), deed af en toe een hazenslaapje.... Dat is uiteindelijk uit de hand gelopen in de zin dat ík eraan onderdoor ging omdat hij dus uiteindelijk ook 's nachts niet zelf kon doorslapen maar 5-7 keer aan de borst wilde (waarna ík niet meer kon inslapen). Daarom hebben wij toen een slaaptraining gedaan, met enorm effect. Thies slaapt nu overdag heel goed in, in zijn eigen bedje. 3 slaapjes per dag, waarvan 1 of 2 echt lange (voor zijn doen dan, anderhalf á twee uur).
Als je nu wat meer regelmaat aan weet te brengen kun je de situatie vast nog ten goede keren. Ik heb het je al eerder genoemd, en net noemde Stiek geloof ik het ook, het boek van Ria Blom geeft veel inzicht in slaappatronen en -gedrag. Je hoeft helemaal niet haar training te volgen, daar is meike ook nog te jong voor, maar haar uitleg over jengelgedrag, herkennen van slaapsignalen en inzichten kunnen heel verhelderend zijn.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_49885509
Eens met Moonah. Zeker het proberen waard. In het begin is het moeilijk, vooral voor moeders geloof ik, maar je kunt jezelf er niet aan onderdoor laten gaan!

Anna heeft het een beetje gehad met overdag slapen geloof ik. . Op zich niet zo erg, want 's avonds en 's nachts is het echt een modelbaby (7 uur slapen, 11 uur drinken, 7 uur weer wakker) en we kunnen ons haast de laatste spooknacht niet meer herinneren (afkloppen), maar overdag heeft ze er gewoon geen zin in. Af en toe een half uurtje als we echt volhouden, maar dat is het dan ook wel. Soms lijkt het wel of ze gewoon niet moe genoeg is, of niet genoeg meegemaakt heeft om te slapen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_49887460
Damian zit sinds gister op 4 flessen. Vanacht ging het super! Dus hopelijk blijft het zo.
Is 3 maanden niet wat vroeg om op 4 flessen over te gaan of maakt dat niks uit?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:42:42 #206
640 snoopy
peanuts
pi_49888802
Heeft iemand enig idee waar ik slaapzakjes zou kunnen kopen met mouwtjes waarvan je het einde om de handjes kan vouwen zodat Lis zich niet kan krabben?
Ik zoek dit: http://www.busyburtsbees.co.uk/index.asp?function=DISPLAYPRODUCT&productid=222
of deze: http://www.busyburtsbees.co.uk/index.asp?function=DISPLAYPRODUCT&productid=236
maar dan in een grotere maat.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:04:05 #207
640 snoopy
peanuts
pi_49889589
Ik heb inmiddels wat gevonden geloof ik: Sleepgown (5e item op de pagina).
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:07:13 #208
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49889701
Doet ze dat zo erg Snoop? Lijkt me inderdaad vervelend zeg. Hier betekent een krasje op de neus dat ik het nagelschaartje weer eens ter hand moet nemen
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:12:53 #209
640 snoopy
peanuts
pi_49889899
Ze krabt haar wangetje tot bloedens toe (eczeem). En ik doe thuis sokjes om haar handjes maar op het kdv mag dat niet meer. Dat vinden ze te gevaarlijk. Dus daarom ben ik op zoek naar zo'n slaapzakje.
Ik heb net een bestelling gedaan en ben benieuwd of ze het echt naar Nederland zullen verzenden.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:13:37 #210
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_49889923
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:12 schreef snoopy het volgende:
Ze krabt haar wangetje tot bloedens toe (eczeem). En ik doe thuis sokjes om haar handjes maar op het kdv mag dat niet meer. Dat vinden ze te gevaarlijk. Dus daarom ben ik op zoek naar zo'n slaapzakje.
Ik heb net een bestelling gedaan en ben benieuwd of ze het echt naar Nederland zullen verzenden.
Ivm verstikkingsgevaar?
Ben inderdaad benieuwd!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:15:01 #211
105850 Fuente
mamamuts
pi_49889975
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:08 schreef appelsap het volgende:
Damian zit sinds gister op 4 flessen. Vanacht ging het super! Dus hopelijk blijft het zo.
Is 3 maanden niet wat vroeg om op 4 flessen over te gaan of maakt dat niks uit?
Saartje was 11 weken dat ze op 4 flessen ging. Ja het is vroeg, maar het is geheel afhankelijk van je kindje! Als hij het zo goed doet, dan lekker zo laten!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 29 mei 2007 @ 15:16:50 #212
640 snoopy
peanuts
pi_49890040
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 15:13 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Ivm verstikkingsgevaar?
Dat denk ik ja. Vraag me af of zoiets wel eens gebeurd is
pi_49893316
hoi hoi

bedoelen jullie met niet langer dan 5 min huilen, dat ik er dan heen kan gaan, speen geven en weer weggaan? Of dat ik haar dan oppak en troost?

Vanmorgen heeft is ze na 25 min schreeuwen in slaap gevallen met speentje, 2(!) uur geslapen!!!
En nu heb ik haar er weer in gelegd, na anderhalf uur wakker te zijn geweest, fles gedronken, lief gelachen en een poosje in de box gespeeld. Ik heb haar ong. 10 min laten huilen toen weer de speen gegeven, en ik geloof dat ze slaapt.....pffffff
Ik denk dat ik de volgende keer wat eerder weer terug ga om het speentje te geven. Misschien dat ze dan na 5 min ook wel gaat slapen.

En ik heb al een bod gedaan op "rust en inbakeren" op marktplaats. En anders koop ik hem wel nieuw....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:45:43 #214
640 snoopy
peanuts
pi_49893706
Karin, ik heb dat boek ook nog eventueel te koop voor je.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:45:48 #215
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49893712
Karin, wat knap van je! Het snijdt door je hart he, als je allerliefste hummeltje zo huilt....
Maar zie je dat ze nu al wel sneller in slaap is gevallen? Of zou dat toeval zijn?
Weet je, volgens mij doe je het hardstikke goed.
Als je er naartoe gaat iig proberen niet te veel aandacht te geven, want anders leert ze dat heel hard huilen dus aandacht oplevert.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:47:34 #216
11682 Moonah
Jolie femme
pi_49893796
Ik zou dus proberen om haar na 5 minuutjes niet uit bed te halen maar haar in haar bedje te kalmeren en te troosten als dat nodig is. Tenzij ze natuurlijk echt vreselijk over de zeik is, maar dat snap je vast.
pi_49893947
Snoopy je hebt PM

En Moonah, you're sweet
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_49894059
Goed zo Karin!!!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:55:38 #219
144006 chacama
Ondernemend!
pi_49894117
Karin. Als jij het gevoel hebt dat als je haar 5 minuten laat huilen en dan een speentje geeft, dat ze dan ook meteen in slaap valt, dan zou ik dat zeker doen. Het is immers niet nodig dat ze zo lang huilt. Ik weet dat het bij Maud nl. ook zo werkt. Ze huilt even hard en als ik dan ga en een speentje geef dan draait ze lekker d'r koppie weg en valt in slaap. Ze is nu inmiddels ook al zo oud (ha, 6 maanden) dat ze zelf d'r speentje weer opzoekt en gaat slapen. Alleen gaat dat niet altijd goed en dan huilt ze dus wat langer en ga ik helpen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt en dat Meike snel leert om zelf te gaan slapen.

Snoopy, bij de C&A hebben ze slaapzakje met mouwen, misschien is het goedkoper en sneller om daar handschoentjes aanvast te maken of met een kleine drukker dicht te maken. Maud heeft heel lang ook zo'n slaapzakje gehad en de mouwtjes waren bij haar te lang dus kon ze zich ook niet krabben.

Appelsap, als die hummel van jou het lekker doet op 4 flessen dan zal het wel goed gaan. Let gewoon goed op zijn alertheid en de plasluiers, dan heb je het snel genoeg in de gaten of het voldoende is. En natuurlijk op damian zelf. Als ie ontevreden is, tja dan zal het nog niet goed zijn (ha, wat een open deur weer).

-heb net even heerlijk een ritje in de auto gemaakt met K3 op vol volume en samen zingen met Fleur, ja dat was inderdaad goed voor mijn humeur -
  dinsdag 29 mei 2007 @ 17:50:42 #220
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_49896220
Lotte doet die speen dus nog niet zelf in... Met gevolg dat wij er 's nachts 4 a 5 keer uitmogen om haar speen in te doen. Ik wordt er moe van. Weet even niet zo goed wat ik ermee moet. Speen afleren? Maar als ze zonder speen moet inslapen huilt ze, heel hard en vrij lang (net geprobeert, niet gelukt).
Pff moeilijk. Ik weet het even niet meer.
Oh en ze is nu ook nog voor het eerst verkouden, ahhh zielig hoor, ze ligt gewoon te zagen in haar bedje...
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:26:27 #221
144006 chacama
Ondernemend!
pi_49902437
Ik80, Maud heeft d'r speentje aan een speendoekje van difrax zitten. Deze stop ik in d'r slaapzakje. Zo is d'r speen eigenlijk nooit ver weg en als ze dan een beetje draait met d'r koppie heeft ze hem vrij snel te pakken. Nu pakt ze hem dan ook met d'r handjes, maar dat is echt pas sinds kort.

Misschien ook een idee voor jullie.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:46:51 #222
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_49903288
Chacama, misschien is dat een idee. Lotte is net iets ouder als maud zie ik. Mist Maud haar speentje 's nachts niet?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:58:20 #223
144006 chacama
Ondernemend!
pi_49903731
Eigenlijk gebruikt ze echt alleen maar voor het inslapen. Meestal heeft ze hem alweer uit als ik de kamer uitloop. Ze slaapt dan eigenlijk dus geheel ( van 7 tot 11 en van 11 tot half 5) zonder speen tot ze rond half vijf een beetje wakker wordt (darmen beginnen dan te werken). Als ik dan snel genoeg ben is de speen genoeg en anders is er een slokje bv en de speen voor nodig om weer te slapen.

Maar wat jij omschrijft is wat we met Fleur ook gehad hebben. Die had dus uiteindelijk 4 spenen in bed liggen 2 aan elke kant. Zo van als je hem kwijt bent, dan kun je hem toch vrij snel vinden. Maar het spenendoekje hadden we toen niet. Ik denk dat als Fleur die gehad had en ook in d'r slaapzak dan was het vast goed gegaan. Kijk maar eens of ze hem van je aanneemt overdag en dan goed in d'r mondje stopt. Goeie kans dat ze 's nachts dan ook op de tast kan.

Ik heb bij Maud de stille hoop dat ze uiteindelijk genoegen neemt met alleen het doekje en de speen dus niet meer nodig heeft.... Fleur heeft namelijk nog steeds d'r speen en is daar heel, heel erg aan gehecht. Maar, goed. Ze gebruikt hem alleen met slapen en ik trek hem eruit als wij naar bed gaan...
  Milf dinsdag 29 mei 2007 @ 22:08:04 #224
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_49907025
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:34 schreef Vivi het volgende:

[..]

Nou, ik denk dat de alcohol haar herinneringshersencellen heeft vernietigd

Al iets ontvangen?
Niets

Met het beginnen met fruithapjes en dergelijke. De 1 zegt dat je wel moet ( moet he! ) beginnen met 4 maanden en de ander zegt niet doen want je geeft BV.
Maar Frummel heeft constant haar handjes in der mondje. Dat is toch een teken dat ze toe is aan iets nieuws om te proberen? En dan voor na de BV uiteraard en voor extra en niet als vervanger lijkt mij?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_49907550
Bedankt! Ik laat hem dan lekker op 4 flessen als dat goed blijft gaan.

Stoppen baby's niet alles in hun mond?
Damian doet dat wel, die is nu 3 maanden. Alles wat hij in zijn handen heeft gaat naar zijn mond.. en heeft hij niks in zijn handen dan gaan zijn handen in zijn mond.
Ik zie het niet als honger hebben of toe zijn aan iets nieuws.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:18:56 #226
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49907559
http://www.borstvoeding.c(...)_bijvoeding.html#hoe

Tijn krijgt voorlopig nog even niks iig Het heeft nog geen toegevoegde waarde voor hem
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_49907605
Nikky, ik zou het gewoon niet doen, fruit geven. Vanwege de darmpjes. 6 maanden is echt het best. Maar ik ben met 5,5 maanden overstag gegaan, hoor, toen ze het uit mijn handen trok, maar dat was volgens mij niet omdat ze het wilde éten, maar omdat ze er mee wilde spelen en daardoor ook in haar mond stopte (dus niet eten --> maar in de mond stoppen, om het even wat het is).
Ik heb wel eens gelezen dat die kleintjes toch niet het besef hebben dat er iets anders is dan bv (of fv) en dus eigenlijk ook niet aan iets anders toe kunnen zijn. (Ik weet alleen deze strekking nog van dat stukje, geen details enzo).
Ik heb me dus ook niet strikt aan de 6 maanden grens gehouden, maar 4 maanden lijkt me erg jong. mMaar deze discussies hou je toch altijd
pi_49907651
Dat wat appelsap ook zegt dus

edit:
En wat ET ook zegt. In dat linkje staat precies wat ik bedoel met dat mee willen doen aan de activiteit en niet het eten an sich
  Milf dinsdag 29 mei 2007 @ 22:24:31 #229
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_49907819
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:19 schreef LadyS het volgende:
Nikky, ik zou het gewoon niet doen, fruit geven. Vanwege de darmpjes. 6 maanden is echt het best. Maar ik ben met 5,5 maanden overstag gegaan, hoor, toen ze het uit mijn handen trok, maar dat was volgens mij niet omdat ze het wilde éten, maar omdat ze er mee wilde spelen en daardoor ook in haar mond stopte (dus niet eten --> maar in de mond stoppen, om het even wat het is).
Ik heb wel eens gelezen dat die kleintjes toch niet het besef hebben dat er iets anders is dan bv (of fv) en dus eigenlijk ook niet aan iets anders toe kunnen zijn. (Ik weet alleen deze strekking nog van dat stukje, geen details enzo).
Ik heb me dus ook niet strikt aan de 6 maanden grens gehouden, maar 4 maanden lijkt me erg jong. mMaar deze discussies hou je toch altijd
Ik heb potjes om mee te beginnen. Die staan hier al even in de kast en zijn vanaf vier maanden. Later als ze goed kan eten en slikken e.d. ga ik zelf hapjes pureren .
Maar oke, dan wacht ik nog een maandje of anderhalf .

Edit: Ik zie net in de link dat we ook niet hoeven te pureren . Mja, ik zal het niet tot moes pureren

[ Bericht 9% gewijzigd door nikky op 29-05-2007 22:30:53 ]
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:29:52 #230
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49908050
Handjes in de mond is eerder een teken van het ontwikkelen van de tastzin als van "toe zijn aan iets anders". Ik zou het idd nog even niet doen Nikky.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:30:28 #231
3011 E.T.
pi_49908086
De richtlijnen van het CB zijn (als het goed is bij alle CB's) ook 6 maanden.

(en die 4 maanden die op potjes genoemd staat is omdat er voor kinderen onder 4 maanden alleen maar melkvervangers verkocht mogen worden. Andersoortige voeding mag alleen verkocht worden voor kindjes ouder dan 4 maanden en dus zet de fabrikant 4 maanden op z'n potje.. Is alleen verkoop-technisch en heeft niets met voedingsleer oid te maken).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:34:04 #232
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49908236
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:08 schreef nikky het volgende:

[..]

Niets

Met het beginnen met fruithapjes en dergelijke. De 1 zegt dat je wel moet ( moet he! ) beginnen met 4 maanden en de ander zegt niet doen want je geeft BV.
Maar Frummel heeft constant haar handjes in der mondje. Dat is toch een teken dat ze toe is aan iets nieuws om te proberen? En dan voor na de BV uiteraard en voor extra en niet als vervanger lijkt mij?
Nou ja, dachten ze misschien dat het een poederbrief was ofzo?!

Ik geef trouwens al wel een fruithapje, sinds een week en gisteren ook een klein beetje groentehapje geprobeerd.

Hij vind het heerlijk en ik heb hem langzaam laten wennen, eerst een hapje, toen twee, etc.
Ik heb het vrnml. gedaan omdat hij echt het eten uit mijn mond keek en nog op 6 flessen zat.

Verder heb ik ook geen allergieen ofzo in de familie, maar ik moet zeggen dat het uitstekend bevalt, hij geniet er overduidelijk van

Ik geef ook die potjes (wel de biologische variant), en ik ga morgen een blender halen om zelf te maken

Over die handjes in haar mond; dat deed/doet Dean dus ook, en echt niet de hele dag hoor, maar echt duidelijk als ie honger heeft, echt aanvallen op zijn knuistje als een hyena op een kadaver
heeft ie gegeten dan steekt ie ook wel dingetjes in zijn mond, maar heel anders.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:37:09 #233
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49908375
Ik heb nr twee ook al eerder gegeven, die zat op veul flessen Forte, en had nog niet genoeg. Toen heb ik de darmwerking maar weggestreept tegen de niertjes .

Maar Freek kreeg bv, en was geen grote eter. Die heeft dus pas met 6 maanden bijvoeding gehad.
pi_49908415
Juliette graait ook alles richting haar mond (vandaag viel ze aan op mijn boterham toen ik even met d'r vader zat te praten ) maar met 't echte bijvoeden wachten we nog heel even. Ze is al bijna 6 mnd dus die paar weken kunnen er wel bij. Ze vindt gewoon alles wat wij doen uitermate boeiend, en eten dus ook.

Als ik me goed herinner mogen gehakt & aardappelen niet in een blender (zoiets stond in de gebruiksaanwijzing van die van ons) dus misschien is een staafmixer handiger Vivi? Of gewoon Rapleyen, nog makkelijker.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:38:52 #235
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49908462
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:37 schreef Leah het volgende:
Ik heb nr twee ook al eerder gegeven, die zat op veul flessen Forte, en had nog niet genoeg. Toen heb ik de darmwerking maar weggestreept tegen de niertjes .
Dat was dus ook mijn motivatie, Dean zat al op te veel voedingen maar ik wil hem echt geen honger laten lijden. Hij is verder ook niets te zwaar dus dat was ook al geen reden om het te laten.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:42:46 #236
3011 E.T.
pi_49908611
Ik merk bij Tijn ook wel dat 't gewoon kopieergedrag is en 'meedoen'. Als ik wat anders met mijn handen doe, doet hij ook mee Wij kunnen samen heel goed douchestralen 'pakken' bijv.
En zo doet hij dus ook mijn eten na Maar ja, hij weet toch nog niet dat dat tegen de honger is, hij heeft er nog geen idee van wat 'eten' nou eigenlijk is.

Best grappig om zo na te denken over zo'n volledige blanco harde schijf waar alle info nog op moet
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:43:44 #237
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49908654
Even ter illustratie: voor de eerste keer worteltjes, en voor de 2e keer groente in zijn leven

dinsdag 29 mei 2007 @ 22:45:21 #238
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49908704
Nou, dan prima toch . Ieder kind is weer anders, en iedere motivatie ook. Overigens was nr twee wel veel te dik, maar ik had het idee dat je van verse groenten en fruit nou niet veel dikker werd als van de grote hoeveelheden forte.
Ook wij zijn niet bekend met allergieen, dat maakte voor mij de beslissing ook wel anders.

En met dat dikke kwam het ook goed, met de koppigheidsfase kwam er vanzelf de regel in . Kan me niet heugen dat het kind voor het laatst iets goed gegeten heeft. Ja, aardbeien. Die slepen we nu ook maar in grote getalen aan .

In potjes zitten overigens wel veel meer calorieen als in vers, dus dat verdient voor mij dan wel de voorkeur, en zoveel werk vond ik het niet.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:46:38 #239
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49908754
Ja, ik ga ook vers maken, morgen ga ik een blender halen
Ik heb so far ook potjes van de natuurwinkel, die zijn toch wel goed neem ik aan.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:46:39 #240
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49908755
Toevoeging, voorgaande post was voor Vivi, jullie gaan ineens harder dan ik kon inschatten
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:47:29 #241
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49908791
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:46 schreef Vivi het volgende:
Ja, ik ga ook vers maken, morgen ga ik een blender halen
Staafmixer is handiger. Blender gebruik je meer voor smoothies en soep en zo.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:49:26 #242
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49908869
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:42 schreef E.T. het volgende:

Best grappig om zo na te denken over zo'n volledige blanco harde schijf waar alle info nog op moet
Een van de mooiste dingen van het hebben van kinderen imo, alles weer zien door de blik van zo'n onbevangen kleintje, helemaal gefascineerd zijn door de meest simpele dingen die wij geen blik meer waardig keuren, tegen mama aankruipen voor de veiligheid als ze voor de eerste keer een kat zien, of een kip of wat voor raar bepluisd wezen dan ook
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:50:05 #243
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49908889
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:47 schreef Leah het volgende:

[..]

Staafmixer is handiger. Blender gebruik je meer voor smoothies en soep en zo.
Oh oke *noteert*

Mooi nummer btw, van de Dijk
Ik was vroeger nog zwaar verliefd op huub van der Lubbe
pi_49908925
Wat lief Vivi.

ET inderdaad wel grappig als je er zo over nadenkt. Voor ons is het allemaal zo vanzelf sprekend.

Ik wil met Damian wel graag wachten tot hij 6 maanden is, als dat goed vol te houden is. Juist voor eventuele allergieën. Zo zie je maar dat het voor iedereen weer anders is.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:51:10 #245
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49908936
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:46 schreef Vivi het volgende:

Ik heb so far ook potjes van de natuurwinkel, die zijn toch wel goed neem ik aan.
Vast wel, maar er zitten vaak wat toevoegingen in om het wat smakelijker (appel heel vaak bv) en vulmiddel (om het wat mindere papperig te maken). Prak maar eens een aubergine door de staafmixer, geen mens zal het kopen .
Dus ze leuken het wel een beetje op zal ik maar zeggen.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:53:35 #246
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49909047
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:50 schreef Vivi het volgende:

[..]

Mooi nummer btw, van de Dijk
Ik was vroeger nog zwaar verliefd op huub van der Lubbe
Nou, ik was laatst nog bij een lezing van Huub. Nog steeds erg jummie . Hij heeft ook beter leren praten, vroeger werd ik helemaal iebel van dat gezoek naar woorden waar ie zo'n handje van had, maar dat was nu bijna helemaal weg. Daarna deed ie nog leuk op gitaar. Ik was weer om
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:54:30 #247
103793 kozakken
Living the life
pi_49909095

aubergine door een staafmixer is uhm... zacht gezegd een bijzondere ervaring ja
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:55:22 #248
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_49909123
En ze vreten het ook nog .
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:57:00 #249
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49909184
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:53 schreef Leah het volgende:

[..]

Nou, ik was laatst nog bij een lezing van Huub. Nog steeds erg jummie . Hij heeft ook beter leren praten, vroeger werd ik helemaal iebel van dat gezoek naar woorden waar ie zo'n handje van had, maar dat was nu bijna helemaal weg. Daarna deed ie nog leuk op gitaar. Ik was weer om
ik ben naar zeker 15 concerten van hem geweest, vroeger in Tivoli, en dan heel vooraan staan en oogcontacten
Ja, hij is zo iemand die het gewoon 'heeft' Moet het ook niet van zijn uiterlijk hebben maar van zijn charisma, en dat heeft ie te over "doodgaan en opstaan, in een t-shirt van haar "
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:58:19 #250
103793 kozakken
Living the life
pi_49909242
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')