roomkaas zoals philadelphia, boter, appelstroop], vruchtenbeleg, tartex, vegetarische pate, amandelpuree, tahin, huttenkase, beetje yoghurt, fruithapje, zachte geitenkaas.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:04 schreef PM-girl het volgende:
Onvoorstelbaar he! Ik mis het ook echt wel, dat kleine babytje, al is deze grote babyreus ook wel super!
Ik wil graag broodbeleg gaan geven, maar welke zijn aanraders, behalve smeerkaas? Ik vind leverworst nog te vroeg, pindakaas lijkt me ook nog niet geweldig. En losse dingen als kaas en hagelsag wacht ik liever nog even mee.
Sesampastaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:51 schreef Belana het volgende:
oe, tahin, dat is lekkerdat is toch kikkererwtenpasta?
Volgens mij niet inderdaad alhoewel het in eten voor de kleintjes vanaf negen maanden mag. Ik wacht iig wel. Eerst de gewone notenpasta's (cashewnoten enzo) en dan misschien een keer pindakaas.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:15 schreef Linda__ het volgende:
pindakaas mag, afgezien dat het onhandig en plakkerig is, toch hoe dan ook niet voor 1 jaar vanwege eventuele notenallergie?
Ik geef ook zo klein mogelijke korstjes. Maar hij moet wel iets van houvast hebben in die knuistjes.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:05 schreef owlet het volgende:
Moonah, eng is dat he! Je zou hem wat kleinere stukjes kunnen geven zodat hij niet een hele korst weg hoeft te werken. Kokhalsen is niet erg, het is zijn manier om het weg te werken en ik zou het zo lang mogelijk laten gaan om hem de kans te geven het zelf te leren.
Nee, hij ligt ook niet! Had ik fout geformuleerd. Hij kan nog niet zitten. Kinderstoel hebben we geprobeerd maar dat bolletje staat nog niet zo lang stabiel. Bovendien wil ik hem als hij zich écht verslikt meteen kunnen oppakken en niet eerst uit die stoel moeten manoeuvreren. Dus hij zit in het wipstoeltje. Half rechtop dus. Dat lijkt me veilig. Toch?quote:Liggen tijdens het eten zou ik sowieso niet toestaan en ook niet mogelijk maken. ook niet met gepureerd eten.
Geweldig! Wij hebben een soortgelijk zit-looprekje gekregen. Eva mag er van mij niet te lang in, want de heupjes enzo... Maar ze vind het léuk! De batterijen heb ik er na 2 keer uitgehaald, ik werd er gek vanquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:50 schreef PM-girl het volgende:
Thnx Macka!
Men, ik was op zoek naar een leuk knopje-en-dan-geluid-met-licht-iets voor Simon, tot ik me bedacht dat we nog een looprekje van Vtech hadden staan, met daarbij een uitneembaar activiteitenpaneel.
![]()
![]()
Wat een kakafonie!! Nu snap ik wat mijn moeder bedoelt met "al dat speelgoed van tegenwoordig".
Denk dat Simon er wild van wordt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |