quote:Op zondag 20 mei 2007 22:28 schreef PM-girl het volgende:
Tsja, rode wange, het zou kunnen. Wel had hij gisteren wat pukkeltjes op zijn kin en wangen. Jeetje, ik vind het moeilijk te zeggen. Voor Simon maakt het me even niet zoveel uit (hij heeft er geen last van), maar stel dat ik mijn collega (8 weken zwanger) zo besmet heb....![]()
Poemojn, heerlijk dat Juliette het zo goed doet! Ook al weer bijna een half jaar! Krijgen we nog een foto ergens?![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ff kort vraagje tussendoor
Kan Meike al in zo'n babyfloat zitten?
quote:Op zondag 20 mei 2007 23:26 schreef Leah het volgende:
Wat bedoel je met een babyfloat?
quote:
Daarom was ik dus eens gaan rondvragen.quote:Op maandag 21 mei 2007 11:22 schreef _evenstar_ het volgende:
das best nog veel moonah.
Zoiets doen we dus, om 19 en 23 uur. Maar ietsje geleidelijker dan jij oppert.quote:wat je zou kunnen doen is de fles van 12 uur en 19 uur bijv. water geven, als die dat niet accepteerd een of 2 schepjes poeder erin![]()
Nou, daar kun je wel om lachen Suug, maar Thies is verbaal erg snel hoor!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:30 schreef Sugar het volgende:
Hihi, nee, hij zegt dan: "Sorry, hoor, ik begrijp je intentie, maar dit kan ik niet accepteren."
Succes, Moonah!
Gheghe! Hij vindt brood erg lekker!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:25 schreef Moonah het volgende:
En die fles van 12 uur wordt toch brood binnenkort.
pro BV, maar tegen BV na de leeftijd dat het kind begint met lopen.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:45 schreef YPPY het volgende:
Jij had toch juist een pro bv cb?
Fase enzo, maar niettemin lastig. Succes!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:05 schreef Macka66 het volgende:
Hier was het drama. Om 00.05 viel madam eindelijk in slaapIn mama's armen op mama's bed. Vanaf 21.30 liep ze al in haar oogjes te wrijven, maar wilde niet toegeven aan de slaap. De laatste dagen trekt ze zich ook aan van alles op, en staat vervolgens te huilen van frustratie. Ik ben benieuwd bij wat voor een reuzensprong dit allemaal hoort.
ja toch... het zal toch wel vanwege een sprong zijn... al dat gedoe![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:21 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Fase enzo, maar niettemin lastig. Succes!
Ik denk dat dat eigenlijk niet zo snel het geval is maar dat er in de producten (nog) te weinig ei zit om te reageren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:46 schreef Sugar het volgende:
Huh? Ik wist niet dat je allergisch kunt zijn voor alleen het hele product en dan niet allergisch hoeft te zijn voor producten waar dat in zit verwerkt. Wat gek eigenlijk.
En vervelend!
Nou, als ik voor Thies mag spreken...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:26 schreef YPPY het volgende:
Heeft ze geen honger dan als ze minder krijgt?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:08 schreef Popples het volgende:
moonah waarom doe jij er minder in als ik vragen mag?
Thies krijgt meer dan genoeg! Hij mag al lang op 4 voedingen zitten, en hij krijgt er dus nog 6 (5 flessen en 1 groentenhap). Nu is hij gelukkig niets te dik, gewoon iets boven gemiddeld (hij was met BV véél zwaarder naar verhouding, dus net andersom als bij jullie!). Maar ik wil hem niet aanleren om maar door te stouwen zolang hij krijgt aangeboden. Ik denk dat als ik hem nóg een fles zou geven dat hij die met alle gemak en smaak weg zou drinken....quote:Op maandag 21 mei 2007 11:19 schreef Moonah het volgende:
7.30 fles pap
10.30 fruit
12.00 fles melk
15.00 fles melk
17.00 groenten
19.00 fles melk
23.00 fles melk
Ik heb expres de groenten op het eind van de middag gezet zodat dat langzaamaan een volledige maaltijd kan worden (hm, is het eigenlijk al3 eetlepels groenten, 2 aardappels/rijst).
Deze week gaan we beginnen met brood. Om 12 uur dus. ben benieuwd!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Tsja, liefde van de mannen gaat door de maag, ook als je zeven maanden oud bent!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:07 schreef PM-girl het volgende:
Tsja, liefde van de mannen gaat door de maag, ook als je zeven maanden oud bent!
Tja wat zal ik zeggen, ik dacht dat het wel over was, en de kuur was ook op. Maar nu zie ik toch nog een beetje vaag wit tongetje. Niet meer zoals eerst, met puntjes, maar een wit waasje. Was wel na de fles dat ik het zag.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:54 schreef appelsap het volgende:
Meike had toch spruw? Hoe is het daar nu mee?
de eerste 45 minuten niet laten drinken is omdat er in dentinox lidocaïne zit. dit is dus een verdovend middel en kan ook in de mond de tong wat verdoven. het zou dus kunnen gebeuren dat ze even niet zo lekker meer slikt en ze zich dus kan verslikken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik moest dentinox halen, en dat een half uur voor de voeding op haar tandvlees smeren, zodat het nog een beetje verdoofd was tijdens het drinken. Maar nu staat er in de bijsluiter: de eerste 45 min na gebruik het kind niet laten eten of drinken... Wat nu?? Iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |