quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 12:53 schreef Moonah het volgende:Die Ezra! Fijn dat hij weer beterderder is!
En wat heerlijk dat hij mama zegt!
![]()
Suug, ik vroeg me af hoe het nu met wakker worden van Storm gaat.
En Vief, is het inslapen van Dean wat verbeterd?
Over brood eten: Thies krijgt er vooralsnog niets op. Hij vindt het zo ook erg lekker. Maar ik vind het maar eng.
En mijn lief durft hem al helemaal geen brood te geven, de held.
Hij krijgt telkens de korstjes (had CBarts gezegd, om het kauwen te oefenen). Nou sabbelt hij dat hele ding zacht en propt het in zijn mond. Hij plakt het ahw aan zijn verhemelte vast. dan gaat hij
liggen zitten kletsen of bellen blazen. Hij vergeet het door te slikken! Ik haal het dan met mijn vinger eruit. Soms komt een zacht gesabbeld stuk achter in zijn keel, dan gaat hij kokhalzen of verslikt zich. Wij Rapleyen niet, maar ik neem aan dat dit nomaal is in het begin?
Hey Moontje
![]()
Eng dat verhaal met het brood! Voorlopig nog geen Waldkorn voor hem neem ik aan?
![]()
Ik kan er alleen niks zinnigs over zeggen aangezien ik juist jouw posts altijd check op tips, hihi.
![]()
Dean slaapt nog steeds niet 's avonds
![]()
Gisteren pastte oma op en ze moest de hele avond zijn tenen masseren op de bank anders werd meneer behoorlijk ontstemd
![]()
We hebben wel zo'n dia projector dinges gekocht, ik en
![]()
vallen er zelf wel van in slaap, van die baarmoeder geluiden gecombineerd met een zacht flakkerende sterrenhemel, maar Dean niet echt
![]()
Maar volgens de consultatiebureau arts moest ik niet te panisch doen over de "Ria Blom-politie" en hem er 's avonds lekkerbin laten zitten als ie niet wil slapen, alleen dan geen aandacht aan hem besteden. Niet dat Dean dat goed vind maar ja
![]()
Hij is wel superlief en gezellig, hij piept nooit, is altijd vrolijk, maar hij wil gewoon gezelligheid om zich heen, we zetten hem nu met de wipper in de box die we dan bij de eettafel trekken, en dan zit ie mee te praten...hij wil gewoon niet alleen
Ach het zal wel een faaaaaaaase zijn, hij rolt om en om sinds hij 3,5 mnd was en probeert nu ook al los te zitten, binnenkort gedaan met de (relatieve) rust waarschijnlijk
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.