Dat deed ik de eerste keer bij Jayden ook. Was niet zo'n heel goed idee, want ik ging troosten tussen de prikjes, met als resultaat:quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O ja de prikken....de eerste keer kon je niet komen op de afspraak of niet?
Want Meike krijgt volgende week al voor de 2e keer prikjes.
Nou en die eerste keer kon ze het niet waarderen hoor
Ik weet alleen 1 ding wel, vorige keer moest ik haar op zo'n soort matje leggen, waarna zij de prikken er 1 voor 1 in jaste. maar dat gaat niet meer gebeuren! Ik ga haar gewoon lekker op schoot houden!!
Ja, die metingen in die 'sjoelbak' gaan nergens over, opgetrokken knietjes, gestrekte voetjes enzo....ook later tegen de kinderarts gezegd dat ze vooral niet al te veel waarde aan die meting moest hechten.quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Fendy...ik weet niet precies hoe zwaar/lang ze nu is. De laatste keer op het bureau (3 weken geleden) was ze volgens hun 56,5 cm (wij hadden zelf 60 cm gemeten) en 5090 gram.
Volgende week heb ik nieuwe cijfertjes!!
Jayden was 4060 bij geboorte, hij groeit idioot hard (Zal wel iets met papa te maken hebben, die is 2 meter enzo), maar gelukkig wel goede proporties.quote:Op woensdag 30 mei 2007 22:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo hee Fendy, wat een verschil met Meike dan (gewicht en lengte)
Maar Meike was ook maar 3040 gram bij de geboorte
Uitslapen tot 10.00 wat een luxe zeg!!
quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
offtopic: ik heb respect voor Fendy, die als één van de weinige vaders zich durft te wagen hier in OUD. Tussen ons maffe wijven
Hey!quote:Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
offtopic: ik heb respect voor Fendy, die als één van de weinige vaders zich durft te wagen hier in OUD. Tussen ons maffe wijven
één van de weinige. Dus niet de enige.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |