abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49922322
Ze is helaas wel wakker geworden van die $#^%$&(*% kids
En ze had poep....

Maar weer zien tot hoelang ze het volhoudt

Succes met de prikjes!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_49924787
Karin dat lijkt beter te gaan, lekker hoor!

Ik ben blij dat Damian geen speentje nodig heeft, hij sabbelt lekker op zijn hand. Ik hoef 's nachts nooit mijn bed uit. Heerlijk!

Succes met de prikken Minoes!
pi_49925098
Ik leg bij Mikael altijd een stuk of 4 speentjes in bed. Af en toe zijn we er een kwijt die dan een paar dagen later weer boven water komt. Maar op deze manier is er altijd wel een speentje in de buurt die ie kan pakken.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:52:51 #279
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_49925886
Het probleem zit hem erin dat ze eigenlijk nog niet wakker is, ze ligt te mekkeren. Als we dan erheen lopen, haar een speen geven slaapt ze weer verder. Misschien moet ik eens afwachten en luisteren wat er gebeurt als we er neit heen lopen. Moeilijk.
Maar ze heeft net wel ieniemienie stukjes brood, gedoopt in de melk, op. Wow en volgens mij vondt ze het nog lekker ook! (mama vond het eng maar het ging heel goed)

poep, ja op een gegeven moment gaan ze het echt voelen, en gaan ze ervan mekkeren, logisch is vies aan je bipsje...
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:18:35 #280
19529 Fendy
True Spirit
pi_49931007
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
O ja de prikken....de eerste keer kon je niet komen op de afspraak of niet?
Want Meike krijgt volgende week al voor de 2e keer prikjes.
Nou en die eerste keer kon ze het niet waarderen hoor
Ik weet alleen 1 ding wel, vorige keer moest ik haar op zo'n soort matje leggen, waarna zij de prikken er 1 voor 1 in jaste. maar dat gaat niet meer gebeuren! Ik ga haar gewoon lekker op schoot houden!!
Dat deed ik de eerste keer bij Jayden ook. Was niet zo'n heel goed idee, want ik ging troosten tussen de prikjes, met als resultaat:
Prikje -->brullen-->troosten-->wat rustiger-->prikje-->einde van de wereld.

Vorige week 2e keer, Jay op kussentje, prik, prik, brullen en troosten.

Jayden is 14 dagen ouder dan Meike toch? Hoe zwaar/lang enzo is Meike nu?
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:04:30 #281
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49932718
Kendahl trekt zich op en zit dan op zijn knieën Staan zal niet lang meer duren
En hij is toch weer zo'n vrolijke man!!!! 25 juni 4e keer prikken....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_49935471
prikken vreselijk. hier heeft mevrouwtje bij de 3 keer prikken pas alles bij elkaar zitten schreeuwen het hele dorp heeft het kunnen horen volgens mij de 1 ste keer en de 2 keer was ze gewoon troostbaar bij de 3de keer niet. achja hoort erbij. zegt die stom vent van het cb erbij ja nu is ze boos op jou ik had hem wel kunnen

vandaag de boeken babytaal en eten voor de kleintjes binnen gekregen heb nu echt geen zin meer om te sporten maar ja die kilo's moeten eraf he. de boeken zijn echt geweldig kan ze echt aanraden
mama van 3 kids!
pi_49935735
Ja popples, je kunt ze wel wat doen met die bijdehante opmerkingen grrrrr
Hier was het ook sirenes aan hoor, ze konden haar achter in het gebouw nog horen gillen volgens mij. En ontroostbaar ook....pas toen ik ging rijden met de auto werd ze rustig.

Fendy...ik weet niet precies hoe zwaar/lang ze nu is. De laatste keer op het bureau (3 weken geleden) was ze volgens hun 56,5 cm (wij hadden zelf 60 cm gemeten) en 5090 gram.
Volgende week heb ik nieuwe cijfertjes!!

Ook al zo aan de boeken Popples....ik krijg morgen "het eerste jaar met je baby"
En regelmaat en inbakeren is ook in aantocht als het goed is
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:22:08 #284
19529 Fendy
True Spirit
pi_49937558
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Fendy...ik weet niet precies hoe zwaar/lang ze nu is. De laatste keer op het bureau (3 weken geleden) was ze volgens hun 56,5 cm (wij hadden zelf 60 cm gemeten) en 5090 gram.
Volgende week heb ik nieuwe cijfertjes!!
Ja, die metingen in die 'sjoelbak' gaan nergens over, opgetrokken knietjes, gestrekte voetjes enzo....ook later tegen de kinderarts gezegd dat ze vooral niet al te veel waarde aan die meting moest hechten.

Bij Jayden hadden ze 61,5 gemeten en wijzelf 64,5. Vorige week donderdag was ie 7520 gram...

Hij slaapt na zijn laatste voeding door tot een uur of 10 - half 11 Moet ik 's ochtends ook nog mijn best doen om hem wakker te krijgen om hem naar kdv/oma te brengen, maar dan gaat meneertje zich eerst heerlijk smakkend liggen uitrekken
Je hebt gelijk Fen.
pi_49940105
hihi die Jayden wat een leuke foto's trouwens fendy.
ach ik mijn kleine was ook 61, nog wat en 7560 gram en nu moest ze op dieet
ik heb nu zoiets van flikker op want ze huilt van de honger en hun komen er niet bij zitten

karin leuk joh, zo leer je veel en kun je anderen adviseren. ik vind die twee echt super boeken dus vanavond even aan de lees als mevrouwtje gaat slapen.
mama van 3 kids!
pi_49946853
Zo hee Fendy, wat een verschil met Meike dan (gewicht en lengte)
Maar Meike was ook maar 3040 gram bij de geboorte

Uitslapen tot 10.00 wat een luxe zeg!!

Vanaaf Meike op haar eigen kamertje in bad gedaan. Ze keek nog wel wat angstig, maar ik bleef maar tegen haar praten/zingen, en ze huilde dit keer niet! Ik had een washandje over haar buikje gelegd, had ergens gelezen dat dit kalmeert.Ze was niet zo beweeglijk als eerder, maar vond het wel fijn geloof ik. Was allang blij dat ze niet meer zo huilde als de afgelopen keren. Voorlopig het badderen maar weer op haar kamertje.....
pi_49947143
gelukkig karin dat ze niet huilde. misschien eerst weer een tijdje opbouwen en dan langzaam verschuiven naar de badkamer.
mama van 3 kids!
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:34:13 #288
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_49949108
offtopic: ik heb respect voor Fendy, die als één van de weinige vaders zich durft te wagen hier in OUD. Tussen ons maffe wijven
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:14:46 #289
19529 Fendy
True Spirit
pi_49956574
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Zo hee Fendy, wat een verschil met Meike dan (gewicht en lengte)
Maar Meike was ook maar 3040 gram bij de geboorte

Uitslapen tot 10.00 wat een luxe zeg!!
Jayden was 4060 bij geboorte, hij groeit idioot hard (Zal wel iets met papa te maken hebben, die is 2 meter enzo), maar gelukkig wel goede proporties.
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
offtopic: ik heb respect voor Fendy, die als één van de weinige vaders zich durft te wagen hier in OUD. Tussen ons maffe wijven
Je hebt gelijk Fen.
pi_49956647
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 23:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Hey!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:17:58 #291
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49956670
Jij bent zelf nog maffer en reldelleriger dan de rest hier.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:21:23 #292
19529 Fendy
True Spirit
pi_49956763
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:17 schreef Jarno het volgende:

[..]

Hey!
één van de weinige. Dus niet de enige.
Je hebt gelijk Fen.
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:58:00 #293
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_49959964
Hallo allemaal, als kersverse mams van minimemmel Anna meld ik me als nieuwkomer op dit forum!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:59:16 #294
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49960019
Wees welkom Memmel
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_49960037
Leuke naam.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_49960043
Memmel, alles oke???
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:45:19 #297
144006 chacama
Ondernemend!
pi_49961547
hallo Anna en Memmel. Welkom in dit topic.

Even een kleine Maud update
De medicijnen doen iets, maar niet veel tegen het spugen. Al met al zorgen ze er in elk geval voor dat ze minder last heeft van darmkrampkronkels (bijna geen, zeg maar gerust).

En ze rolt en 'teigert' de kamer door. Mauds vertaling van teigeren is hoofd op de grond en kont omhoog en dan maar afzetten met die beentjes en zien waar we uit komen. En ze klets nu echt tegen je aan. Gisteravond zaten we te eten en was ze echt hele verhalen aan het vertellen. Wat ze vertelt?.............geen flauw idee, maar het wel zo gezellig.

En ze is aan het proberen om door te slapen. Al een paar nachten slaapt ze van 11 uur tot half 5. Dan krijgt ze in principe een halve voeding van me, zodat ze om 7 uur de rest kan drinken. Vannacht was ze het daar overigens niet mee eens en heeft ze uiteindelijk na lang mopperen op me de andere helft ook gehad. Vond het op zich niet zo erg, nu kon ze na de voeding van half 9 weer terug naar bed en lekker slapen. Dat scheelt in het spugen. Dus wellicht ook nog het proberen waard. Eten, slapen spelen. Maar dan moet ik aan het ritme gaan sleutelen. We kijken wel eens even wat ze er zelf van bakt.
pi_49962270
Chacama, leuk lijkt me dat als ze zich door de kamer bewegen. Op wat voor manier dan ook!
En dat geklets.... zoooooow
Ik smelt al als Meike uhuh zegt.....(ofzoiets)

Wel beter dat ze minder last heeft van de darmpjes! Nu het spugen nog onder controle!

Ik dacht dat Meike zich erbij neer had gelegd dat ze zelf moet gaan slapen, en niet op de arm.
De laatste keren ging ze zonder huilen slapen!
Maar nu net, ging ze helemaal door het lint
Ze shakete ervan! En haast niet meer stil te krijgen
Na een kwartier ben ik erheen gegaan, en maar tegen dr praten om haar wat rustiger te krijgen....na verloop van tijd lukte dat, en toen is ze uiteindelijk gaan slapen.
Alleen doet ze nu wel steeds hazeslaapjes van een half uur/ 3 kwartier
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:31:38 #299
144006 chacama
Ondernemend!
pi_49962916
Karin, wat moeilijk voor je. Want het leek inderdaad goed te gaan. Maar niet opgeven hoor. Ik heb het bij Maud ook vaak zat dat ik denk dat het lang goed gaat en dan opeens doet ze anders. Wil ze wel opeens echt getroost worden en is sussen niet genoeg.

Goed van je dat je trouwens rustig bent gebleven en ze rustig gemaakt hebt door te praten. Misschien is ze gewoon een beetje van slag vandaag en slaapt ze oppervlakig om zeker te zijn dat jij er nog steeds bent, waardoor ze dus ook elk half uur 3/4 wakker is.

En ik heb trouwens ooit ergens gelezen dat een slaapcycles van die druppies elke keer 3 kwartier is. Dat betekent dus dat ze na 3 kwartier een beetje wakker worden, maar als ze nog moe genoeg zijn de volgende 3 kwartier er aan vast plakken. Vandaar dat het voeden om 3 uur ook zo logisch is. Dat is immers 4 keer 3 kwartier. (en dat verklaart voor mij dus ook waarom Maud na 4,5 uur slapen 's nachts weer wakker is )
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:25:44 #300
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_49964646
chacama , de medicatie helpt niet tegen het spugen, maar zorgt alleen dat het niet zuur is en er zo geen beschadiging aan de slokdarm/maag komt en eventuele ontsteking kan genezen.
Engaging Infinite Improbability Drive..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')