Nou, ik had op de indexpagina van dgk geklikt maar toen zag ik de COS niet meer, dus ik dacht dat hij dicht was.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
Waarom zo vroeg?
wat maakt het uit dan MJ of Marielle, 1 van die 2 dus...quote:Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
klopt ja, heb ik ook gehoord
sommige mensen horen gewoon wat ze willen horen
Helaas heb ik geen streams dus ik weet het niet. Ook op VOL kan ik er ook weinig over terugvinden.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:56 schreef Copycat het volgende:
Ik las in de vorige COSsen dat Amanda Rogier toestemming geeft om verder te gaan met zijn leven. Kwam dat uit het niets of is er iets verteld waardoor ze dat zei?
En toen: Kut , toch mijn nagel eraf.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef Dark het volgende:
Natas vindt "dit soort dingetjes" wel zwaar!
is ook zo, vind overigens die cora van jaap heel erg lijken op de huishoudster van Ludo GTST, ook zo'n gezellig mollig dingquote:Op zondag 20 mei 2007 17:00 schreef 2live het volgende:
[..]
wat maakt het uit dan MJ of Marielle, 1 van die 2 dus...
vergissing is menselijk toch
Kinderen waren de opritlaan nog niet uit , of zij liet weten dat ze baalede dat er buiten haar kinderen niemand kwam . Zegt genoeg imoquote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef Dark het volgende:
Natas vindt "dit soort dingetjes" wel zwaar!
ken ik niet, heb je een foto?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is ook zo, vind overigens die cora van jaap heel erg lijken op de huishoudster van Ludo GTST, ook zo'n gezellig mollig ding
Ze weet dat ze moet huilen, maar het kost zoveel moeite.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef Kinga het volgende:
Ach, is het Natasia toch gelukt om die tranen erdoor te duwen/
we kunnen Cora ook Rosa gaan noemenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
is ook zo, vind overigens die cora van jaap heel erg lijken op de huishoudster van Ludo GTST, ook zo'n gezellig mollig ding
Kwestie van uien snijden.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef Kinga het volgende:
Eric heeft iets te veel op en dan maakt je meestal alles wat groter.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef Kinga het volgende:
Eric nog steeds hysterisch?
Dit was n.a.v. een brief die Amanda aan Rog heeft geschreven. Deborah heeft de brief niet doorgegeven omdat Rog niks meer met Amanda te maken wil hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:01 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen streams dus ik weet het niet. Ook op VOL kan ik er ook weinig over terugvinden.
Tis maar hoe je het bekijkt.........dit volk loopt in ieder geval niet zo los rond maar zit in detentiequote:Op zondag 20 mei 2007 17:06 schreef Dark het volgende:
Eric vindt het een hele egoistische keuze, voor iedereen, om hier te zitten.
Bij zelfmedelijden kan ze dat heel goedquote:Op zondag 20 mei 2007 17:04 schreef Kinga het volgende:
Aan het feit dat ze geen geld gaat pakken in DGkquote:Op zondag 20 mei 2007 17:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
een beetje actrice denkt dan ook aan iets ergs....
*knip* censuur![]()
ik zie een moeder verscheurt van verdriet. Heen en weer getrokken tussen de belofte aan een medebewoner en een belofte aan haar kinderen.quote:
of dat ze naar haar kindjes moet over 4 maandjes..en haar ventje niet te vergeten..quote:Op zondag 20 mei 2007 17:08 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Aan het feit dat ze geen geld gaat pakken in DGk
Dat zegt ze tegen die kinderen ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
of dat ze naar haar kindjes moet over 4 maandjes..en haar ventje niet te vergeten..![]()
Randa de zus van Huub.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:10 schreef milk-shake het volgende:
over wie hebben ze het nu (natas en brain) wie er evt in zou komen als ze een oppas zou hebben voor de kindjes
De zus van Huub, Ratna.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:10 schreef milk-shake het volgende:
over wie hebben ze het nu (natas en brain) wie er evt in zou komen als ze een oppas zou hebben voor de kindjes
Schrijf ik verderopquote:Op zondag 20 mei 2007 17:10 schreef milk-shake het volgende:
En hij verteld dat de zus van Huub ook door de screening is, ze hoeft alleen nog maar oppas voor haar 3 kinderen te zoeken. Brian raakt helemaal geobsedeerd door Huub !!!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
Volgens Brian is vriend Ben van Huub niet door de screening gekomen?
portemoneequote:Op zondag 20 mei 2007 17:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat zoeken Lieke en Amanda bij Eric ?
[afbeelding]
Dat schreef ik kort ernaquote:Op zondag 20 mei 2007 17:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En hij verteld dat de zus van Huub ook door de screening is, ze hoeft alleen nog maar oppas voor haar 3 kinderen te zoeken. Brian raakt helemaal geobsedeerd door Huub !!!
Natas reageert met :" Echt waar? Tegen mij zei ze dat ze me wel sterk vond, maar dat het niet haar keuze zou zijn, gekkenhuis."quote:Op zondag 20 mei 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
Eveneens volgens Brian zou Huubs zus het huis in willen. Ze is door de screening heen en zoekt alleen nog een oppas voor haar kindjes.
Ja helemaal mee eens. Een goed voorbeeld was ook een hysterische Judith precies nadoen met dezelfde bewegingen en woordenschat (oftewel klootzak)quote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef Disana het volgende:
Natasia is een vampier. Zuigt de emoties van anderen in zich op en gaat ermee aan de haal.
Of een bloedzuiger.
haar gezicht lijkt inderdaad ook wel wat op dat van Cora!quote:
't Is natuurlijk wel de vraag hoeveel ervan waar is.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Natas reageert met :" Echt waar? Tegen mij zei ze dat ze me wel sterk vond, maar dat het niet haar keuze zou zijn, gekkenhuis."
nee het is nu zeer duidelijk dat haar kindjes het aan geven (wat blijkbaar was afgesproken) ...maar mama niet terug komt ............pas na 4 maanden, beloofdquote:Op zondag 20 mei 2007 17:13 schreef cindy10 het volgende:
zo ben weer bijgelezen!
zie dat natasia wederom erg gebukt gaat onder het afscheid van haar kindjessssss![]()
diep triest allemaal....
ergste vind ik nog het geen gehoor geven aan het verzoek van haar dochtertje om thuis te komen.![]()
Heb jij gezien toen ze door Gordon werd opgehaald van thuis?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:13 schreef cindy10 het volgende:
zo ben weer bijgelezen!
zie dat natasia wederom erg gebukt gaat onder het afscheid van haar kindjessssss![]()
diep triest allemaal....
ergste vind ik nog het geen gehoor geven aan het verzoek van haar dochtertje om thuis te komen.![]()
Sorry hoor maar , Totaaaaaal nietquote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
haar gezicht lijkt inderdaad ook wel wat op dat van Cora!
Thanks, babe!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
Dit was n.a.v. een brief die Amanda aan Rog heeft geschreven. Deborah heeft de brief niet doorgegeven omdat Rog niks meer met Amanda te maken wil hebben.
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, okay, ze lijkt wel ietsje ouder,maar de gelijkenis is treffend toch
Dat was hilarisch en weerzinwekkend tegelijk. Ook als 'menselijk schild' voor Brian wist ze zichzelf tot het middelpunt te maken. Zelf ben ik keihard tegen dat soort mensen: opdonderen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens. Een goed voorbeeld was ook een hysterische Judith precies nadoen met dezelfde bewegingen en woordenschat (oftewel klootzak)
ja ging ff langs elkaar heen ......................solliequote:Op zondag 20 mei 2007 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom niet? Je stelde een vraag, ik vertelde waar je het antwoord kon vinden![]()
hoop dat die kinderen tijdloos leven,want mama komt echt over 4 maanden niet naar huis!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nee het is nu zeer duidelijk dat haar kindjes het aan geven (wat blijkbaar was afgesproken) ...maar mama niet terug komt ............pas na 4 maanden, beloofd![]()
gaat ie toch lekker naar huis of is hij ongesteld ofzo?quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:18 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ging ff langs elkaar heen ......................sollie![]()
De kindjes van God zijn zeer begaan met hun pleegkindquote:Op zondag 20 mei 2007 17:17 schreef ruby het volgende:
Natasia is Amanda aan het aaien. Erg ontroerend weer....![]()
Ja, regelmatig.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:18 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft haar kinderen beloofd dat ze over 4 maanden naar huis komt?
ja zag het....en vond het toen al onvoorstelbaar!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij gezien toen ze door Gordon werd opgehaald van thuis?
Hoe dat meisje reageerde dat haar moeder wegging, dat was echt hartverscheurend.
En die Natasia stapte gewoon in die auto.
Ik kots op dat vreselijke egoistische kreng.
Ja maar ja, ze zegt wel vaker wat.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:18 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft haar kinderen beloofd dat ze over 4 maanden naar huis komt?
Is er een Euredice dood ?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:05 schreef 2live het volgende:
Wanneer vertelt ze over Euredice, dat zal haar toch wel aangegrepen hebben?![]()
Het zal wel in haar buurt zijn, want ze vroeg haar kinderen of de kinderen van die Euridice nog op straat speelden.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is er een Euredice dood ?![]()
Ik ken een vrouw van om en nabij 30 uit Rotterdam die zo heet.....
Zodra ze niet meer irriteren, is het saai.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:20 schreef riri het volgende:
eigenlijk raar dat je naar iets zit te kijken waar je je aan irriteert
Ja en ze had 2 kinderen die nu bij hun oma wonen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Is er een Euredice dood ?![]()
Ik ken een vrouw van om en nabij 30 uit Rotterdam die zo heet.....
Die had nooit mogen winnenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zodra ze niet meer irriteren, is het saai.
Dat is bij BB ook altijd zo, kijk maar naar de winnaar van vorig jaar.
eeeehhhh ehhhhhhh ehhhhhhhh ehhhhhhhh
nou ik zet hem uit als rat en natasia zitten te praten over huub....................die het altijd gedaan heeft............dan ken ik het niet meer aan zien .....altijd hetzelfde domme gewauwelquote:Op zondag 20 mei 2007 17:20 schreef riri het volgende:
eigenlijk raar dat je naar iets zit te kijken waar je je aan irriteert
We zullen zien wat zwaarder weegt: de belofte aan Brian of die aan haar kinderen, die ze vandaag meermalen heeft beloofd: nog 4 maandjes...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft ook gezegd dat ze blijft voor Brian, om hem te beschermen.
en nu weet ze zeker dat ze over 4 maanden naar huis gaat. Ze wist het al wel zeker maar nu helemaal. Ze laat ze nooit meer alleen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja en ze had 2 kinderen die nu bij hun oma wonen.
en nooit meer wakker wordenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:23 schreef beequeen het volgende:
Mooi oment voor BAN om een tukkie te doen.
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Die had nooit mogen winnen
Tijn had het moeten zijn.
Ik had het zelfs dat kleine amsterdamse ettertje nog meer gegundquote:Op zondag 20 mei 2007 17:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Die had nooit mogen winnen
Tijn had het moeten zijn.
brain gaat voor............................tuurlijkquote:Op zondag 20 mei 2007 17:23 schreef Meganog het volgende:
[..]
We zullen zien wat zwaarder weegt: de belofte aan Brian of die aan haar kinderen, die ze vandaag meermalen heeft beloofd: nog 4 maandjes...
ah... OK, denk niet dat degene die ik ken, al kinderen van die leeftijd heeft....quote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zal wel in haar buurt zijn, want ze vroeg haar kinderen of de kinderen van die Euridice nog op straat speelden.
maar ik vind het qua niveau allemaal zo dom...geen enkel interessant gesprek of iets waardoor je denkt...die zijn niet dom....maar ze zijn allemaal zo DOMquote:Op zondag 20 mei 2007 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zodra ze niet meer irriteren, is het saai.
Dat is bij BB ook altijd zo, kijk maar naar de winnaar van vorig jaar.
eeeehhhh ehhhhhhh ehhhhhhhh ehhhhhhhh
Ja, vanaf het moment dat ze in die auto stapte al.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:24 schreef cindy10 het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met kinderen....je kan toch uit de ouderlijke macht worden ontzet,als je niet voor je kids zorgt?
dit is toch gewoon emotionele verwaarlozing eigenlijk?![]()
Wordt Lieke weer psycho natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:25 schreef blomst het volgende:
Huub belt Hedda.
Zwolse. E10 ?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had het zelfs dat kleine amsterdamse ettertje nog meer gegund
'Neem op meisje, neem op.' Ik gok op Hedda.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zwolse. E10 ?VOL=VOL....
Wie gaat Huub bellen ?
Fokquote:Op zondag 20 mei 2007 17:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zwolse. E10 ?VOL=VOL....
Wie gaat Huub bellen ?
nu dus al 8 maanden en dan nog eens 4 maanden(beweerd ze tenminste tegen die schapen).quote:Op zondag 20 mei 2007 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, vanaf het moment dat ze in die auto stapte al.
Meis toch. Wie heb je allemaal op bezoek gehad?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
Zo'n famliliedag hakt er behoorlijk in, ik ben kapot.![]()
Dat kan inderdaad ja. De kinderbescherming kan ingrijpen als ze dat nodig vinden. Dat doen ze echter niet snel, en sowieso wordt er altijd eerst een oplossing gezocht binnen de familiekring.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:24 schreef cindy10 het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met kinderen....je kan toch uit de ouderlijke macht worden ontzet,als je niet voor je kids zorgt?
dit is toch gewoon emotionele verwaarlozing eigenlijk?![]()
Maar wij hebben er ook geen idee van wat er achter allemaal tegen hun wordt gezegd.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:25 schreef riri het volgende:
[..]
maar ik vind het qua niveau allemaal zo dom...geen enkel interessant gesprek of iets waardoor je denkt...die zijn niet dom....maar ze zijn allemaal zo DOM
maar die kinderen hebben toch duidelijk aangegeven niet zo dol te zijn op de tantes waar ze verblijven?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ja. De kinderbescherming kan ingrijpen als ze dat nodig vinden. Dat doen ze echter niet snel, en sowieso wordt er altijd eerst een oplossing gezocht binnen de familiekring.
Oh jaquote:Op zondag 20 mei 2007 17:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zwolse. E10 ?VOL=VOL....
Wie gaat Huub bellen ?
Klopt, daar spreken ze geen Dutch.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar als dit programma in Engeland zou worden uitgezonden, dan zou je een heel ander programma hebben.
Ze zeggen iig wel nare dingen over Natas.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
maar die kinderen hebben toch duidelijk aangegeven niet zo dol te zijn op de tantes waar ze verblijven?![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Meis toch. Wie heb je allemaal op bezoek gehad?![]()
Ik heb geen idee of de kinderbescherming die twee kinderen nog in de gaten houdt, en hoe de situatie thuis is. Als er redenen zijn om in te grijpen dan zal eerst met Tien en Natasia besproken worden om uit de kooi te gaan, neem ik aan.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
maar die kinderen hebben toch duidelijk aangegeven niet zo dol te zijn op de tantes waar ze verblijven?![]()
dat zou best eens kunnen,dat ze gewoon niet alles mogen zeggen wat ze willen...wat dat betreft is het natuurlijk een kloteprogramma,hoezo zien wij dan mensen in al hun realiteit....niet dusquote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar wij hebben er ook geen idee van wat er achter allemaal tegen hun wordt gezegd.
Dit zou een mooi programma kunnen zijn, als er niet zo veel geheime regeltjes waren.
Gelukkig verspreken ze zich nog eens af en toe, zodat wij weten dat er meer aan de hand is.
Maar als dit programma in Engeland zou worden uitgezonden, dan zou je een heel ander programma hebben.
Daar wordt ook al acht maanden over gesproken.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:28 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ja. De kinderbescherming kan ingrijpen als ze dat nodig vinden. Dat doen ze echter niet snel, en sowieso wordt er altijd eerst een oplossing gezocht binnen de familiekring.
Snap je me nu?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:32 schreef Disana het volgende:
Post voor Natasia. 'Ah gossie, hij heeft moeite met de uitspraken van Eric en Huub, daarom is hij niet gekomen, m'n ventje.'
Ah dat stukje miste ik net.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Alleen post voor Natasia, brief van Wilgo. Hij heeft moeite met uitspraken van Huub en Eric en is daarom niet gekomen.
Geloofwaardig ?(na eerdere uitspraken en opmerking van hem).quote:Op zondag 20 mei 2007 17:32 schreef beequeen het volgende:
Wilgo heeft moeite met de uitspraken van Huub en Eric, daarom is hij niet gekomen.
tja alleen blijft het al zoveel maanden alleen bij loos gelul blijkbaar!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar wordt ook al acht maanden over gesproken.
http://www.trouw.nl/dever(...)_over_Natasia_opinie
Zie je, toch een grote familie. Wifebeater, Natasja en Wilgo.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
Wilgo kiest de gemakkelijkste weg. Hij geeft anderen de schuld.
Hij is het ws met de uitspraken eens en heeft geen zin om natasja te steunen in deze.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:34 schreef Disana het volgende:
Wilgo kiest de gemakkelijkste weg. Hij geeft anderen de schuld.
Ik gok de opmerkingen tegen de zussen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:37 schreef Copycat het volgende:
Met welke uitspraken van Huub en Eric kan Wilgo moeite hebben?
Natasia geeft verdere toelichting : "Hij was moe en moest werken en al die TV wil hij niet" ............quote:Op zondag 20 mei 2007 17:37 schreef Copycat het volgende:
Met welke uitspraken van Huub en Eric kan Wilgo moeite hebben?
Zoiets dacht ik ook. En dat ie dan in de eerste regel schrijft: "Zeg maar dat ik moeite heb met uitspraken van Huub en Eric."quote:Op zondag 20 mei 2007 17:37 schreef blomst het volgende:
Hij is het ws met de uitspraken eens en heeft geen zin om natasja te steunen in deze.
die heeft allang een andere vriendinquote:Op zondag 20 mei 2007 17:38 schreef cindy10 het volgende:
denk dat wilgootje het hele gedoe en gezeik zat is...![]()
Ik vind dit het probleem van Wilgo en Natasia. Niet van Huub of wie dan ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:37 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij is het ws met de uitspraken eens en heeft geen zin om natasja te steunen in deze.
Hij was ook moe en had veel gewerkt, de kindjes hebben nog geprobeerd hem over te halen, maar dat is niet gelukt.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:38 schreef cindy10 het volgende:
denk dat wilgootje het hele gedoe en gezeik zat is...![]()
tja je moet tenslotte een verklaring geven,wrm hij niet komt he?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia geeft verdere toelichting : "Hij was moe en moest werken en al die TV wil hij niet" ............
Ja, ze is zo super egoistisch en ziet dat niet eens zelf in.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:39 schreef Tissik het volgende:
Ik vind Natasia echt een kutwijf, wat is dat nou voor een gezeik over dat er dan wel iemand anders had kunnen komen iov Wilgo? Haar 2 bloedeigen kinderen waren er immers, dat zouden toch de 2 allerbelangrijktste mensen op de hele wereld moeten zijn om al je aandacht en liefde aan kwijt te kunnen? Maar nee hoor, niet voor die kutnatasja! Die probeerde Cheyenne meteen al aan Amanda te lozen... Het is werkelijk triest allemaal!
AMENquote:Op zondag 20 mei 2007 17:39 schreef Tissik het volgende:
Ik vind Natasia echt een kutwijf, wat is dat nou voor een gezeik over dat er dan wel iemand anders had kunnen komen iov Wilgo? Haar 2 bloedeigen kinderen waren er immers, dat zouden toch de 2 allerbelangrijktste mensen op de hele wereld moeten zijn om al je aandacht en liefde aan kwijt te kunnen? Maar nee hoor, niet voor die kutnatasja! Die probeerde Cheyenne meteen al aan Amanda te lozen... Het is werkelijk triest allemaal!
Zijn er nog speltechnische dingen doorgegeven of heeft iedereen zich braaf aan de 'regels' gehouden?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:27 schreef beequeen het volgende:
Zo'n famliliedag hakt er behoorlijk in, ik ben kapot.![]()
Ik heb bijna niets gehoord. Het bezoek van zowel Eric als Huub hebben wel wantrouwen naar Lieke geuit.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:41 schreef Day het volgende:
[..]
Zijn er nog speltechnische dingen doorgegeven of heeft iedereen zich braaf aan de 'regels' gehouden?
Dat valt mij ook iedere keer op, dit doet ze steeds namelijk. Volgens mij huilt ze achteraf om haar eigen kutkarakter en het feit dat ze baalt dat ze niet zo hartelijk is om ze te missen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:39 schreef Tissik het volgende:
Als de muziek in de chillroom wat zachter geweest zou zijn, en de helft niet in het zwembad had gelegen, hadden we misschien iets op kunnen vangen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:41 schreef Day het volgende:
[..]
Zijn er nog speltechnische dingen doorgegeven of heeft iedereen zich braaf aan de 'regels' gehouden?
Jaap weet dat hij hier op fok hoger is gekomen in de popupol dan Huubquote:Op zondag 20 mei 2007 17:41 schreef Day het volgende:
[..]
Ooh nou snap ik het.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Jairo had een crackertje met kaas maar bood dat eerst aan zijn moeder aan. Brian en Natasia vinden het mooi dat hij dat altijd doet. Het is een sterk mannetje, zegt Brian.
Nooit van conditionering gehoord. En van angst.
Prachtig hé... Sjoerd had haar zus gezien op het station.. Die vertelde dat haar borsten nep zijn.. Ik geloof het!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap weet dat hij hier op fok hoger is gekomen in de popupol dan Huub
|En dat Amanda haar borsten echt nep zijn.
Dan doen die tonnetjes van zussen zeker hetzelfde. Geen wonder dat Cheyenne het er niet leuk vindt.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:49 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ooh nou snap ik het.
Natasia krijgt thuis natuurlijk altijd de crackertjes aangeboden. Vandaar dat ze zo vet was is geworden........![]()
Eric verteld Marielle en MJ dat hij steeds meer een hekel krijgt aan Huub. En hij geeft te kennen Lieke niet meer te vertrouwen. Dat bij elkaar geteld, denk ik dat het einde voor Eric nabij is. Het aftellen is begonnen .......quote:Op zondag 20 mei 2007 17:49 schreef Day het volgende:
Ik denk ik schakel effe naar de mainroom, maar Eric is nog steeds/weer aan het doorzagen over hoe moeilijk hij het heeft.
Ga dan naar huis!!!!
quote:
Ben is volgens mij een hele nuchtere oprechte gast...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:53 schreef Dark het volgende:
Ben had tegen Natas gezegd: "Was jij maar zo leuk als je kinderen!"
Serieus?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric verteld Marielle en MJ dat hij steeds meer een hekel krijgt aan Huub. En hij geeft te kennen Lieke niet meer te vertrouwen. Dat bij elkaar geteld, denk ik dat het einde voor Eric nabij is. Het aftellen is begonnen .......
dus die woordenwisselingen tussen huub en eric waren niet echt gespeeldquote:Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eric verteld Marielle en MJ dat hij steeds meer een hekel krijgt aan Huub. En hij geeft te kennen Lieke niet meer te vertrouwen. Dat bij elkaar geteld, denk ik dat het einde voor Eric nabij is. Het aftellen is begonnen .......
Ik denk zelfs dat ze jaloezie voelt op het moment dat haar kids meer in de camera'sschijnwerpers staan dan zijzelf......quote:Op zondag 20 mei 2007 17:45 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat valt mij ook iedere keer op, dit doet ze steeds namelijk. Volgens mij huilt ze achteraf om haar eigen kutkarakter en het feit dat ze baalt dat ze niet zo hartelijk is om ze te missen.
Die Wilgo is er natuurlijk ook allang helemaal klaar mee, was er ook niet gekloot onlangs met die Ton/Tom ?
of het einde van Huub; eric is erg veel bij Amandaquote:Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
nee niet gek...eerder heel logisch!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Natasja zegt dat ze zich niet voor kan stellen , je leven te moeten delen met Japio.
Zeg ik nu iets heel geks, als ik zeg liever in de buurt te zijn van Japio dan Natasja?![]()
Dat zou ook goed kunnen!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ze jaloezie voelt op het moment dat haar kids meer in de camera'sschijnwerpers staan dan zijzelf......
Zoals Jaap nu is, is hij buitengewoon goed te pruimen!quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Natasja zegt dat ze zich niet voor kan stellen , je leven te moeten delen met Japio.
Zeg ik nu iets heel geks, als ik zeg liever in de buurt te zijn van Japio dan Natasja?![]()
tsja in mijn ogen nietquote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Dan heeft Huub een groot probleem. Lieke is volgens mij een veel minder betrouwbare back up dan Eric als het er op aankomt.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Idd zeg.. Die kampsnol zou ik niet langer kunnen uitstaan dan 10 minutenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Ja dat kon ie echt niet hebbenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Day het volgende:
En Huub blijft dus Hedda bellen.
Baalde hij er heel erg van dat ze niet gekomen is?
Volgens mij is dat de enige vrouw waar hij écht om geeft.
JAAPquote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dan heeft Huub een groot probleem. Lieke is volgens mij een veel minder betrouwbare back up dan Eric als het er op aankomt.
Tja, dilemma, dilemma.. zo rond etenstijd zou ik toch liever Natasia dan Jaap in mijn buurt hebben. Vooral als die snot gaat eten, of schaamhaar over de gedekte tafel wil gooien.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef beequeen het volgende:
Ik denk juist andersom.. Volgens mij kan Huub sneller op Lieke inpraten dan op Ericquote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dan heeft Huub een groot probleem. Lieke is volgens mij een veel minder betrouwbare back up dan Eric als het er op aankomt.
Dat was mijn gedachte ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Jaap kan heel schattig zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:01 schreef Day het volgende:
Wat lief, Jaap en Lieke zo!
Ja, Eric begon te vertellen dat hij een redelijk hoog IQ heeft. Menig ander heeft dat niet, daarom kan hij geen fatsoenlijke gesprekken voeren over iets uit de krant enz. Daarna vervolgde hij dat Huub wel het IQ heeft, maar te veel bezeten is door het spel en de 2 miljoen. Daarom voelt Eric zich bedreigd door Huub en kan hij geen gesprek met hem voeren. Toen Marielle vertelde dat Eric in de buitenwereld wordt gezien als 'de naloper van Huub' kwam Eric met een lang verhaal dat hij walgde van Huub.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef Day het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb altijd al gedacht dat Eric Huub lang niet zo aardig vindt als hij voordoet, maar twijfelde soms omdat ze ook heel vaak doen alsof ze ruzie hebben.
En Eric zoekt niet voor niks backup bij Amanda. En weet je nog wat ik gezegd heb over zijn zgn. pact met Natasia?
Dat was toch niet te merken in de popupollquote:Op zondag 20 mei 2007 18:00 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte ook.
Het is eerder kielekiele voor Huub dan voor Eric; Eric heeft juist zijn vleugels uitgeslagen en wordt nu door veel mensen wel gewaardeerd
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:01 schreef Day het volgende:
Wat lief, Jaap en Lieke zo!
Huub gaf ook aan Zijn zus en Ben aan dat hij Eric steeds minder vertrouwd.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:57 schreef Day het volgende:
[..]
Serieus?
Ik heb altijd al gedacht dat Eric Huub lang niet zo aardig vindt als hij voordoet, maar twijfelde soms omdat ze ook heel vaak doen alsof ze ruzie hebben.
En Eric zoekt niet voor niks backup bij Amanda. En weet je nog wat ik gezegd heb over zijn zgn. pact met Natasia?
Sorry, ik bedoel bewoners. Eric is de meest neutrale, normale persoon; tegen iedereen zegt hij waar het op staat, maar hij luistert naar iedereen en geeft altijd advies etc.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was toch niet te merken in de popupoll
Lieke ziet denkt ik Jaap de mens, niet Ransjaap of Terrorjaap.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:02 schreef Katewalker het volgende:
Lieke ligt gewoon tegen Jaap aan op bed![]()
![]()
![]()
...ieeeeeeuwwww....
![]()
Moedig of slim???
Volgens mij is Jaap de enige in de kooi waar je dat bij kunt doen, zonder dat je op je hoede moet zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:02 schreef Katewalker het volgende:
Lieke ligt gewoon tegen Jaap aan op bed![]()
![]()
![]()
...ieeeeeeuwwww....
![]()
Moedig of slim???
Ik blijf zeggen dat het spel is van Eric en Huub.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Toen Marielle vertelde dat Eric in de buitenwereld wordt gezien als 'de naloper van Huub' kwam Eric met een lang verhaal dat hij walgde van Huub.
Goede keuzequote:Op zondag 20 mei 2007 18:04 schreef Dark het volgende:
Amanda heeft haar zus en Cementa beloofd, dat ze alleen nog met Brian gaat.
Lieke ligt er zo uit als ze Huub opgeeft. Verder heeft Huub natuurlijk een pact met Jaap die hij inmiddels is nagekomen.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Ah, op die fietsquote:Op zondag 20 mei 2007 18:03 schreef soylent het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoel bewoners. Eric is de meest neutrale, normale persoon; tegen iedereen zegt hij waar het op staat, maar hij luistert naar iedereen en geeft altijd advies etc.
lijkt me stug, ze wou laatst nog dat hij haar belde en was erg blij dat ie dat ook deed.quote:
Geweldige opmerking.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:53 schreef Dark het volgende:
Ben had tegen Natas gezegd: "Was jij maar zo leuk als je kinderen!"
Mwoah, ik begin ook steeds meer te betwijfelen. Ze spreken allang niet meer uit wat ze precies hebben gezegd tegen een Natasia of Brian.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf zeggen dat het spel is van Eric en Huub.
Ik mag Lieke echt niet, maar daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke ziet denkt ik Jaap de mens, niet Ransjaap of Terrorjaap.
De anaalacties? Verder doen ze toch niks?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:07 schreef Dark het volgende:
Brian zegt tegen Aman, dat ze door moeten gaan met "die acties", volgens Jonathan waren die echt master?
Maar dan gaat die haar toch steeds slaan en spugen???quote:Op zondag 20 mei 2007 18:07 schreef Dark het volgende:
Brian zegt tegen Aman, dat ze door moeten gaan met "die acties", volgens Jonathan waren die echt master?
Weer?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:02 schreef SiRojK het volgende:
Zouden Jaap en Lieke weer gaan zoenen?
Ik begrijp ook niet wat ze bedoelen.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:07 schreef mootie het volgende:
[..]
De anaalacties? Verder doen ze toch niks?![]()
oordruppels zullen wel kriebelen in het oor.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:09 schreef beequeen het volgende:
Japio maakte een hele spastische bewging, en kreeg toen hele grote ogen. Viel dat iemand hier ook op, ik schrok er van?
Krampje?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:09 schreef beequeen het volgende:
Japio maakte een hele spastische bewging, en kreeg toen hele grote ogen. Viel dat iemand hier ook op, ik schrok er van?
Dat is ook letterlijk wat hij uitsprak naar Eric bij zijn eerste poging om Hedda te bellen: dat is de enige vrouw waar ik echt om geef.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Day het volgende:
En Huub blijft dus Hedda bellen.
Baalde hij er heel erg van dat ze niet gekomen is?
Volgens mij is dat de enige vrouw waar hij écht om geeft.
Is die oorontsteking nog niet over?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:10 schreef blomst het volgende:
[..]
oordruppels zullen wel kriebelen in het oor.
Het zoenen met Huub ofzo? Dat is toch de enige actie die ze uitgevoerd hebben, of nja, die Amanda heeft uitgevoerd.quote:
Volgens mij niet. Oh, ze zullen elkaar voorlopig echt nog wel beschermen, hoor. Maar als Eric een keer een kans ziet om Huub te wippen, zal hij dat doen. Hij doet niet voor niks nu aardig tegen Amanda (die hij echt wel mag, denk ik), Natasia en Brian. Huub heeft dan wel een pact met Jaap, maar of die echt betrouwbaar is?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik blijf zeggen dat het spel is van Eric en Huub.
Het is ook moeilijk voor Huub dat hij van alle kanten te horen krijgt dat Lieke niet te vertrouwen is, dat maakt hem onzeker.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:11 schreef schatje het volgende:
Huub stelt zich aan.
Je bent een Heks hoor Natasiaquote:Op zondag 20 mei 2007 18:13 schreef schatje het volgende:
Leuk jurkje hoor Natasia.
It's the price of fame...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:30 schreef robert2006 het volgende:
huub is heel erg pissed dat hedda niet is gekomen en ook niet aan de telefoon kwam
Nu de inhoud van het jurkje nog ....quote:Op zondag 20 mei 2007 18:13 schreef schatje het volgende:
Leuk jurkje hoor Natasia.
heb ik nou goed begrepen dat het zijn halfzus is?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:14 schreef Day het volgende:
Het is dus waar van de zus van Huub!
Jaap is inderdaad onbetrouwbaar.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:12 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Oh, ze zullen elkaar voorlopig echt nog wel beschermen, hoor. Maar als Eric een keer een kans ziet om Huub te wippen, zal hij dat doen. Hij doet niet voor niks nu aardig tegen Amanda (die hij echt wel mag, denk ik), Natasia en Brian. Huub heeft dan wel een pact met Jaap, maar of die echt betrouwbaar is?
Ik denk in ieder geval niet dat ze samen de eindstreep behalen, zoals afgesproken.
Ja eerst kwam ze niet en dan neemt ze ook niet opquote:Op zondag 20 mei 2007 18:14 schreef Liess het volgende:
Waarom is Huub sip? Omdat Hedda niet opneemt of..??
Geloof er niks van, meer een soort van inside joke!quote:Op zondag 20 mei 2007 18:14 schreef Day het volgende:
Het is dus waar van de zus van Huub!
Zelfde moeder, andere vader.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:15 schreef 2live het volgende:
[..]
heb ik nou goed begrepen dat het zijn halfzus is?
of omdat hij gehoord heeft dat Japio populairder is op Fok?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:14 schreef Liess het volgende:
Waarom is Huub sip? Omdat Hedda niet opneemt of..??
Denk ik ook, de boel een beetje opruien.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Geloof er niks van, meer een soort van inside joke!
Volgens mij ook.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Geloof er niks van, meer een soort van inside joke!
Ja klopt, heeft hij een keer verteld. Hij heeft 1 halfbroer en zus (Hedda). Joris en hij hebben wel dezelfde vader.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:15 schreef 2live het volgende:
[..]
heb ik nou goed begrepen dat het zijn halfzus is?
Nóg onzekerder ?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:14 schreef blomst het volgende:
Het is ook moeilijk voor Huub dat hij van alle kanten te horen krijgt dat Lieke niet te vertrouwen is, dat maakt hem onzeker.
Oh. In dat geval hebben ze waarschijnlijk blijvende schade achtergelaten.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de drugs. Ze schijnt daar een verleden mee te hebben.
Hier zou ik me toch grote zorgen over maken. Die Jelmer ( de man achter Huub en Natasja) is goed fout bezig dat hij die klereNatasja niet getoneelhaakt heeft! Wie haalt er nou de hollederploeg bij?quote:Op zondag 20 mei 2007 11:08 schreef ericahysterica het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hvN4vPL2ffc
even bijgelezen dankzij VOL en dit is een gesprek tussen Tas en Brainless mbt huub die getoneelhaakt wordt als hij het waagt hier nog over te hebben.
Hoeveel Jaap fans zijn er hier dan? 1 toch maarquote:Op zondag 20 mei 2007 18:17 schreef avonne het volgende:
[..]
of omdat hij gehoord heeft dat Japio populairder is op Fok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |