quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
Ja, starten op de bok ging af en toe goed. Als je hem dan op de grond zet je je trekt op dan merk je meteen dat hij sliptquote:Op zondag 20 mei 2007 10:38 schreef Hugster het volgende:
Had je nu ook dat je koppeling bij hogere toeren ging slippen Bara?
Dat je hem nog wel hard in toeren hoort klimmen en je denkt dat je over moet schakelen maar je eigenlijk in snelheid maar weinig stijgt?
dank aan Baraquote:
ja ik hoorde het ook al tijdje geleden. Ach jah zoiets hou je toch niet tegen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:11 schreef lipje het volgende:
Bo, krijg je nieuwe buren?
Felle strijd om hoge woontoren ArenA
Je zelf vast ketenen aan de graafmachines!quote:Op zondag 20 mei 2007 12:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja ik hoorde het ook al tijdje geleden. Ach jah zoiets hou je toch niet tegen.
Opsturen naar TFquote:Op zondag 20 mei 2007 12:27 schreef BaraCuda het volgende:
Ik moet echt italiaans gaan leren om iets te begrijpen van die kutmotor![]()
Ongelooflijk dat die kut italianen nog geen internet hebben uitgevonden![]()
Als je toch een motor verkoopt. Dan zorg je toch dat in engels gewoon alle mogelijke data te vinden is + manuals![]()
Nee hoor, ik gebruik hem alleen bij wegrijdenquote:Op zondag 20 mei 2007 12:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, starten op de bok ging af en toe goed. Als je hem dan op de grond zet je je trekt op dan merk je meteen dat hij sliptAanduwen van de kart ging al helemaal niet.
Ik weet dat je zelf de koppeling alleen gebruikt bij wegrijden, maar wanneer gebruikt de kart die koppeling eigenlijk allemaal? Bij op en terug schakelen ook? En ik neem aan als je remt en je blokkeert de achterkant dat je de koppeling ook gebruikt?
DaD smsjes?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Wakker geworden van een paar SMSjes, PInk Floyd uit de speakers, Tompouce als ontbijt, een zondagochtend kan wel mooi zijn
Anne?quote:Op zondag 20 mei 2007 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nummer twee en drie wel, de eerste was ook wel OK, maar niet van DaD
Nee als je zo hard remt dat de achterwielen vast staan bedoel ik.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee hoor, ik gebruik hem alleen bij wegrijden
En wielen blokkeren bij aanremmen? Schakel je niet te vroeg terug dan?
Al lukt mij dat haast niet, de remweg is zo kort dat ik prima van 6 naar 2 kan rammen snel achterelkaar zonder een vastslaande achterkant.
en nogmaals bedankt voor je support hequote:Op zondag 20 mei 2007 13:41 schreef Alfisti het volgende:
Tevens wil ik melden dat ik vast aan het lachen ben
quote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef Paladijn het volgende:
Ik reed gister ook in een Porsche volgens twee jongens in Grou
Zou richboy dan toch mijn kloontje zijn?
CRG heeft tifus dure onderdelen manquote:Op zondag 20 mei 2007 13:57 schreef Hugster het volgende:
Ik heb er nog een kart bij
Een 2005 CRG Road Rebel ICC zonder blok.
Mijn pa heeft echt een gat in z'n hand en een reserveonderdelen fetish
Numero 7 alweer![]()
Ja erg vet framequote:Op zondag 20 mei 2007 13:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
CRG heeft tifus dure onderdelen man![]()
Maar wel erg mooie karts![]()
Wet race bij moto GP![]()
Hoezo wil je daar met verstappen over lullen?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja erg vet frame
Waarschijnlijk binnenkort bij Verstappen babbelen over de kart die we nu hebbenHopen dat ie snel tijd heeft.
Nee hoor, gewoon even historie laten uitleggen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoezo wil je daar met verstappen over lullen?of hij hem wil kopen voor veul geld?
![]()
Staat ie niet ergens op internet op foto's?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon even historie laten uitleggen.
Ik weet iig dat hij er in Japan op het WK ook mee heeft gereden.
Nee er is helaas bijna niks over karting van voeger te vinden op het net.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Staat ie niet ergens op internet op foto's?
Als hij daar ook zin in heeft wel jaquote:Op zondag 20 mei 2007 14:20 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee er is helaas bijna niks over karting van voeger te vinden op het net.
En het is toch ook gewoon eens leuk om een bakkie te doen bij ons Jos?
Ja hoor, dat wil hij. Vriend van mijn pa werkt ook voor hem.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als hij daar ook zin in heeft wel jaHeeft je pa vroeger met hem gewerkt ofzo?
Kennis van me was vroeger monteur van jos![]()
Kan ik niet een keer mee?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja hoor, dat wil hij. Vriend van mijn pa werkt ook voor hem.
quote:
Ja ik ben altijd al Verstappen "fan" geweest...quote:Op zondag 20 mei 2007 14:33 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
Ben je zo'n fan ja?
Het arrogante beeld wat men van hem heeft is ook echt niet helemaal gerechtvaardigd. Jan Lammmers heeft echt hele nare (financiele) streken geleverd waar je dan weer niks van hoort.
Tofquote:Op zondag 20 mei 2007 14:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja ik ben altijd al Verstappen "fan" geweest...
Ook al gezien voor de F1 (maar goed ik kijk dan ook al jaaaaaaaaaaaren autosport en niet vanaf 1994 zoals de meeste NL'ers)
sowieso een hekel aan dat standaard grindbak gedoe e.d.
Ik kan hier wel een heel relaas houden waarom, maar ik vind Jos vooral goed om zijn manier van racen.
Z'n zoon is trouwens helemaal de bom
quote:Op zondag 20 mei 2007 14:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
TofIk ook, in de Opel Lotus F3 enzo
Ik zal het vragen Nick, lijkt me leuk.
En Max is echt dominating aan het worden ja![]()
![]()
Taxiquote:Op zondag 20 mei 2007 14:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Alleen de koplampen zijn van de E-klasse gejat
Naast de Alfa stond nog iets hips!quote:
Je wilde er in eerste instantie geeneens een foto van makenquote:Op zondag 20 mei 2007 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Op BB heb ik het al verbeterd, had ik hier geen zin in
[afbeelding]
Dit is dus WEL een E-klasse.... Maar waarom heeft een Pool een NL nummerplaatsticker
Dat heb ik een jaar lang bijna elke dag gereden...quote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef ijsmeis het volgende:
Morgen weer een lange rit voor de boeg. Ditmaal met mijn vader.
De snelste route van Gennep naar Den Haag ('s-Gravenhage) over 162,3 km in ongeveer 1 uur en 47 minuten.
Ik werd gedwongen iddquote:Op zondag 20 mei 2007 17:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je wilde er in eerste instantie geeneens een foto van maken.
Okéquote:Op zondag 20 mei 2007 17:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik werd gedwongen idd
En morgen wel foto's maken he?
wat voor voiture?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké!
Ik ben benieuwd wie er mee terug gaat rijden, als 't 'm wordt. Vast niet ik![]()
.
Mja, ik heb een keer met je vader terug gereden, en toen zat ie al achter het stuur van mijn auto, dus ik vrees het ergstequote:Op zondag 20 mei 2007 17:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké!
Ik ben benieuwd wie er mee terug gaat rijden, als 't 'm wordt. Vast niet ik![]()
.
Verdommequote:Op zondag 20 mei 2007 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik heb een keer met je vader terug gereden, en toen zat ie al achter het stuur van mijn auto, dus ik vrees het ergste
Laat je je vader voorop rijden met het geheimpje, en jij er achteraan, kun je 1 uur en 47 minuten van dat prachtige uitzicht genietenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Verdomme. Ik ga gewoon heel erg zeuren.
Maar er gaat geloof ik nog een vriend van mijn vader mee. En ik heb geen zin om met die persoon bijna 2 uur in de auto te moeten zitten.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Laat je je vader voorop rijden met het geheimpje, en jij er achteraan, kun je 1 uur en 47 minuten van dat prachtige uitzicht genieten
Die zit in Rotterdam. Alhoewel Den Haagook bulkt van de dubieuze handelarenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Paladijn het volgende:zolang je'm maar niet bij Jet cars haalt...
Een pot nat, maar dacht idd even dat die in Den Haag zatenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die zit in Rotterdam. Alhoewel Den Haagook bulkt van de dubieuze handelaren
Misschien is het wel de liefde van je levenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar er gaat geloof ik nog een vriend van mijn vader mee. En ik heb geen zin om met die persoon bijna 2 uur in de auto te moeten zitten..
NEE.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Misschien is het wel de liefde van je leven![]()
Hij komt van een liefhebberquote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Paladijn het volgende:zolang je'm maar niet bij Jet cars haalt...
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:24 schreef ijsmeis het volgende:
Nog niet. Hij wordt omgebouwd naar een zij.
()
Dat is wel erg 80s peuquote:Op zondag 20 mei 2007 22:27 schreef PeuRac het volgende:
sow, net ff een klein briefje geschreven voor een van mn beste vrienden, die ik voorlopig niet meer ga zien
3 pagina's
tja met een emailtje van 3 pagina's kan je niet pimpenquote:
Ik vind het net zo onpersoonlijk, maar goedquote:Op zondag 20 mei 2007 22:54 schreef PeuRac het volgende:
weet ik, maar een brief blijft persoonlijker als een email
wie wat waar?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:24 schreef Sjoewe het volgende:
Al die mensen die denken dat ze voor 30 euro een 7.1MP camera gaan krijgen
Langdurige lesbische sexquote:Op maandag 21 mei 2007 01:15 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij heb ik anderhalf uur gedaan over één potje.
1 t/m 3 heb ik allemaal gedownload, maar de volgende ga ik echt in de bios bekijken. 3 was niet zo sterk als 1 en 2, vooral omdat ze het eerste half uur alleen maar deel 2 herhalen (wat te laat komen is dus niet zo erg). Maar daarna komt het wel leuk op gang en het einde is niet zo sterk, maar voldoende om je te laten verlangen naar deel 4quote:Op maandag 21 mei 2007 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
deel 3 moet ik nog zien, 1 en 2 in de bios gezien, waren top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door PeuRac op 21-05-2007 01:35:36 (zo beter?) ]"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
spoileren, ban.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:29 schreef PeuRac het volgende:
is dat die scene waarin het verraad bekend wordt?
quote:Op maandag 21 mei 2007 01:29 schreef PeuRac het volgende:
is dat die scene waarin het verraad bekend wordt?
is geen essentieel onderdeel van de film, dus boeit nietquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 01:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Keet kan de pot op.
Omdat het een tof icoontje is van een nog toffere film.
Hè Bo?
Jij houdt het gemiddelde lekker laagquote:Op maandag 21 mei 2007 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
"De slankste vrouwen wonen in Limburg met een gemiddelde van 78 kilo"!
Dus je bent toch eenquote:Op maandag 21 mei 2007 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
"De slankste vrouwen wonen in Limburg met een gemiddelde van 78 kilo"!
Jij noemt jezelf nog Russin als het je uitkomtquote:
Ik zou niet weten in welke situatie dat nou uit zou kunnen komenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf nog Russin als het je uitkomt
Als je mij wilt versieren.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou niet weten in welke situatie dat nou uit zou kunnen komen.
blond, brunette, of met zwart haar? Lang of kort?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je mij wilt versieren.
Oostblokvrouwen
Jij was toch dé expert als het gaat om poolse hoeren Oostblok vrouwen?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
blond, brunette, of met zwart haar? Lang of kort?
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij was toch dé expert als het gaat om poolse hoeren Oostblok vrouwen?
Lekker boeiend, als ze maar mooi zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
blond, brunette, of met zwart haar? Lang of kort?
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor TS, ga in het buitenland studeren, zorg dat je single bent als je gaat en dat je in een groep met andere buitenlandse studenten terechtkomt, gegarandeerd elke week een andere in je bed.
k had er toch zorgvuldig bij vermeld dat je single moest zijnquote:
Is dat enkele reis?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:04 schreef ook_gek het volgende:
WTF maakt single zijn uit dan. Alles verder dan 250 kilometer valt niet onder vreemd gaan. Dat weet elke man
jij had tegenwoordig toch ook en vriendin?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:04 schreef ook_gek het volgende:
WTF maakt single zijn uit dan. Alles verder dan 250 kilometer valt niet onder vreemd gaan. Dat weet elke man
uhm nee niet dat ik weet?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij had tegenwoordig toch ook en vriendin?
Mij ookquote:
ik hield de grens van Nederland aanquote:Op maandag 21 mei 2007 11:04 schreef ook_gek het volgende:
dan ben je een lulquote:
Haiquote:Op maandag 21 mei 2007 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
Telefoonzone's.
iemand?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
aan de ene kant hab ik zin om ff naar duitsland te gaan, aan de andere kant komt er hom een uur of 5 hier iemand![]()
dan maar wat dichter bij blijven
Zijn RussianBridequote:
Ja, Mark, die ook op de housewarming was.quote:
Mwah, als ik er "sportief" mee rij dan is er niks mee aan de hand. De ellende zit hem bij het normaal rijden zo rond de 2500 toeren.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
BoJo![]()
Alles goed? (met de alfa)
Wat een gelul allemaalquote:Op maandag 21 mei 2007 13:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mwah, als ik er "sportief" mee rij dan is er niks mee aan de hand. De ellende zit hem bij het normaal rijden zo rond de 2500 toeren.![]()
Vrijdag andere bobine en potenziasensor erop maar dat heeft niks geholpen. We gaan binnenkort eens een andere LMM proberen.
En met mijzelf, gaat wel. Beetje grieperig/verkouden.
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:05 schreef Fugie het volgende:
maak je zon test, haal je hem met 0 fout, geven je alsnog maar een contract voor 1800 bruto p/m
opwerkenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:19 schreef Fugie het volgende:
sogeti
valt misschien wel meer te halen, maarja, niet echt aantrekkelijk op dit moment
mwa inclusief alle andere rotzooi zit je op 2000 excl lease auto twv 670, maja daar koop je nog niet veel voorquote:Op maandag 21 mei 2007 15:24 schreef PeuRac het volgende:
1800 bruto p/m
hoewel een mbo'r daar een moord voor zou doen. Sommige MBO'rs moeten t met 1200 bruto doen
internationale opleiding gaan doen en zeggen dat je wel naar het buiteland wil worden gestuurd, dan begint het bij 2000 bruto tot 2500, excl alle extra's.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
mwa inclusief alle andere rotzooi zit je op 2000 excl lease auto twv 670, maja daar koop je nog niet veel voor
En opwerken kan ja, binnen 2 jaar kan je rond de 2500 zitten. Ik begin daar liever
Hoi, doe 'ns wakker worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
internationale opleiding gaan doen en zeggen dat je wel naar het buiteland wil worden gestuurd, dan begint het bij 2000 bruto tot 2500, excl alle extra's.
nog een suuz?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het ding was drie keer zo erg als die van mij.
Maar ik heb er wel even in gereden.
kun je toch niets van zeggen, zou niet klagen als ik jou wasquote:Op maandag 21 mei 2007 15:39 schreef BoJo het volgende:
ik zit op 2300 excl. extra's met alleen een havo diploma. Maar ik ben er niet trots op dus dit is geen gepeump![]()
ik klaag ook zeker niet, maar ik ben niet trots op het niet hebben van minstens een HBO diploma oid.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kun je toch niets van zeggen, zou niet klagen als ik jou was![]()
quote:
In deeltijd alsnog je diploma halen?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik klaag ook zeker niet, maar ik ben niet trots op het niet hebben van minstens een HBO diploma oid.
Als ik Unisys uitgekickt word dan zal ik mijn best moeten doen wil ik geen terugval hebben.
loi oid kan eventueel ook nogquote:
Wil je de rest van je leven rammelbakken a la 155 rijden?quote:
ja hoezo?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wil je de rest van je leven rammelbakken a la 155 rijden?
Nah, laat in dat geval maarquote:
bummer.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het ding was drie keer zo erg als die van mij.
Maar ik heb er wel even in gereden.
En daarom is het zo relaxed om in London, Vienna, of Madrid te werkenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoi, doe 'ns wakker worden.
Er zijn niet zo gek veel bedrijven die een starter meer dan 2300 betalen....
zie je tegenwoordig steeds meer hoor en is niets mis mee imoquote:Op maandag 21 mei 2007 15:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
zoals Woooouutteerrrrr en Meeeeerrrrreelll ?![]()
Precies!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En daarom is het zo relaxed om in London, Vienna, of Madrid te werken
zal best ok zijn idd. Nu nog de motivatiequote:Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zie je tegenwoordig steeds meer hoor en is niets mis mee imo![]()
der loopt er bij ons ook 1 rond met een diploma van de loi in de sales en wordt gezien als een volwaardig HBO diploma met bijbehorende salaris![]()
ik hoef dan ook geen baan waarbij ze 35u 'full-time' noemenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Precies!
Alleen jammer dat het leven in London nou ook niet bepaald goedkoop is, en als je daar een beetje baan wilt hebben, je zeker 60 uur p/w draait.....
Toch zou ik bij zo'n thuis-studie de interactie met leraren missen, daar leer je toch meer van in een uur tijd, dan een uur zitten blokken.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zie je tegenwoordig steeds meer hoor en is niets mis mee imo![]()
der loopt er bij ons ook 1 rond met een diploma van de loi in de sales en wordt gezien als een volwaardig HBO diploma met bijbehorende salaris![]()
tja dat ligt aan jezelf, blijkbaar zit je nu goed waar je zitquote:Op maandag 21 mei 2007 15:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
zal best ok zijn idd. Nu nog de motivatie![]()
zo fucking truequote:Op maandag 21 mei 2007 16:00 schreef Fugie het volgende:
ik zie wel wat ik voor de rest voor aanbiedingen krijg, geld boeit niet zoveel als carriere mogeljikheden
en waar ga je solliciteren???quote:Op maandag 21 mei 2007 16:08 schreef Xtreem het volgende:
Als ik wordt aangenomen waar ik ga solliciteren dan heb ik en een shitload aan geld en geweldige carriere perspectieven zijn (mits ik het trek) optimaal en ik ben definitief verlost van een sociaal leven....
Patsen voor Dummies![]()
Daar waar jij werkt is dat inderdaad zo, om 8u 's ochtends beginnen met werken en 12u later pas stoppen en dat 5 dagen per weekquote:Op maandag 21 mei 2007 16:08 schreef Xtreem het volgende:
Als ik wordt aangenomen waar ik ga solliciteren dan heb ik en een shitload aan geld en geweldige carriere perspectieven zijn (mits ik het trek) optimaal en ik ben definitief verlost van een sociaal leven....
Patsen voor Dummies![]()
strategy consultants McKinsey, Boston Consulting Group e.d. weet nog niet bij welke ik het eerst ga proberen... Ja, proberen, want ik ben nog niet bepaald binnenquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 16:08 schreef Xtreem het volgende:
Als ik wordt aangenomen waar ik ga solliciteren dan heb ik en een shitload aan geld en geweldige carriere perspectieven (mits ik het trek) en ik ben definitief verlost van een sociaal leven....
Patsen voor Dummies![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:50 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren, omdat de meeste WO'ers weinig taalfouten zullen maken. Bij twijfelgevallen levert dat juist een interessant eigen topic op!
KPMG bedoel je?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar waar jij werkt is dat inderdaad zo, om 8u 's ochtends beginnen met werken en 12u later pas stoppen en dat 5 dagen per weekdat deed diegene waar ik voor reed tenminste
denk dat ze daar wat meer ervaring vragen dan wat jij hebtquote:Op maandag 21 mei 2007 16:11 schreef Xtreem het volgende:
[..]
strategy consultants McKinsey, Boston Consulting Group e.d. weet nog niet bij welke ik het eerst ga proberen... Ja, proberen, want ik ben nog niet bepaald binnen![]()
Die snap ik niet?quote:
Nee, juist niet.... ze vragen juist mensen rechtstreeks vanaf de uni.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
denk dat ze daar wat meer ervaring vragen dan wat jij hebt![]()
ik heb hem niet 1x een prive telefoontje horen maken (en k reed em vaak) hij werkte thuis ook nog eens door en volgens zijn secretaresse kende hij het nemen van pauze's of vrije dagen niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
KPMG bedoel je?
5x 12 uur = 60 uur..... Net hierboven zei je nog iets over 35 uur en geen full time.....
35 uur is voor mietjes, 60 vind je gestoord.... Wat lijkt je dan wel wat?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik hoef dan ook geen baan waarbij ze 35u 'full-time' noemen![]()
ik werkte 2 jaar lang 60-70 uur per week, maar dan ging ik tussendoor soms wel ff lunchen met vrienden of kennissen. En ik ging wel extra lang met vakantie.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
35 uur is voor mietjes, 60 vind je gestoord.... Wat lijkt je dan wel wat?
40-48 uur is meer dan genoegquote:Op maandag 21 mei 2007 16:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
35 uur is voor mietjes, 60 vind je gestoord.... Wat lijkt je dan wel wat?
Ik draai nu zo'n 40 a 50 plus 20 uur reistijd (deels gebruikt als werktijd)... Bevalt wel eigenlijk (behalve de reistijdquote:Op maandag 21 mei 2007 16:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
40-48 uur is meer dan genoeg![]()
meer dan 48 maak ik ook niet tenzij er belangerijke dingen staan te gebeuren, vorige 2 weken heb ik iets van 70uur in de week gemaakt (inc zondag werken)
vind ik ook meer dan genoeg, werken is leuk maar niet als het ten koste gaat van je persoonlijke leven![]()
Ik werkte op t laatst 14~15u per dag, maar dan maar 4 dagen per week, dat beviel me eigenlijk wel. Dat heb ik liever dan 6 dagen per week 10u werken. Reistijd was gelijk aan werktijd trouwens.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik draai nu zo'n 40 a 50 plus 20 uur reistijd (deels gebruikt als werktijd)... Bevalt wel eigenlijk (behalve de reistijd) Door de weeks langere dagen zou ik wel trekken, maar in principe werk ik toch echt 5 dagen..... Heel af en toe bij pieken een weekenddag hoort erbij, maar dat moeten wel uitzonderingen blijven...
Ben veel in Leiden bij m'n vriendin....quote:Op maandag 21 mei 2007 16:37 schreef PeuRac het volgende:
reis je trouwens elke dag van Tilburg naar A'dam?? Was het niet makkelijker om een tijdelijke kamer te zoeken in A'veen? Of inde buurt.
ik wist niet dat die verbinding zo slecht was. Ging er geen trein direct naar Zuid-WTC vandaar tram 5 (weet t ff niet meer zeker) of de metro 51 naar A'veen?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ben veel in Leiden bij m'n vriendin....Kamer in Amsterdam/ A'veen is of tering klein of onbetaalbaar... Dan reis ik wel naar Leiden
Vanaf Den Bosch de trein naar Zuid WTC, en dan of de tram of de metro ja...quote:Op maandag 21 mei 2007 17:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik wist niet dat die verbinding zo slecht was. Ging er geen trein direct naar Zuid-WTC vandaar tram 5 (weet t ff niet meer zeker) of de metro 51 naar A'veen?
quote:During one of her daily classes, a teacher trying to teach her class good manners, asked her students this question: "Michael, if you were on a date having dinner with a nice young lady, how would you tell her that you have to go to the bathroom?"
Michael said, "Just a minute, I have to go pee."
The teacher responded by saying, "That would be rude and impolite. What about you Sherman, how would you handle it?"
Sherman said, "I am sorry, but I really need to go to the bathroom. I'll be right back."
"That's better, but it's still not nice to say the word bathroom at the dinner table."
"And you, little Johnny, can you be nice and show us your good manners."
Johnny says, "I would say: Darling, may I please be excused for a moment.
I have to go shake hands with a very good friend of mine, whom I hope to introduce you to after dinner."
Wel als je de sluiproutes kent, en die waren absoluut niet vervelend om te rijdenquote:Op maandag 21 mei 2007 17:09 schreef Sjoewe het volgende:
Als je in de spits reist is de auto niet veel sneller hoor
In de spits ga je over de 3 uur heen volgens mijquote:Op maandag 21 mei 2007 17:09 schreef Sjoewe het volgende:
Als je in de spits reist is de auto niet veel sneller hoor
Ik moet zeggen dat ik in dit soort gevallen ook erg blij ben dat ik alles in "eigen hand" heb.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:49 schreef Hugster het volgende:
Ik word al naar als ik al deze carriereshit lees![]()
![]()
Het heeft zijn voor- en nadelen, maar daar komt hugster ook nog wel achterquote:Op maandag 21 mei 2007 18:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik in dit soort gevallen ook erg blij ben dat ik alles in "eigen hand" heb.
Ja meer na dan voor.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het heeft zijn voor- en nadelen, maar daar komt hugster ook nog wel achter
Mijn eigen bedrijf plannen staan voorlopig weer in de koelkast
Als je dat al van te voren denkt kan je er beter niet aan beginnen inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2007 18:53 schreef vlad het volgende:
ik had een goedlopend bedrijf over kunnen nemen. Maar zelfstandige ondernemer zijn is niets voor mij![]()
idd.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je dat al van te voren denkt kan je er beter niet aan beginnen inderdaad
Ondernemen in wat? Autohandelaar?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
ondernemerschap trekt me nog steeds. Maar dat is iets voor de toekomst
Daar heb je een boekhouder voor.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:58 schreef vlad het volgende:
[..]
idd.Heb 4 jaar ondernemen gehad bij m'n opleiding in, en heb via m'n oom/pa het een en ander meegekregen. Werk liever met m'n handen en techniek, ipv getalletjes en zorgen
![]()
Import van oldtimers en modern grut uit oost europa en china bijvoorbeeld jaquote:
Ik ben er wel van overtuigt dat ik het erg lekker voor elkaar heb iig. De nadelen wegen bij mij in geen beding op tegen de voordelen.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja meer na dan voor.
Mits je alles heeeeel goed voor elkaar hebt, maar dat mag duideljk zijn
en heb jij alles weer in de koelkast zitten?
Dat is ook zeker zo.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Daar heb je een boekhouder voor.
Kan jij doen waar je echt goed in ben.
m.a.w. ik denk dat als je met techniek en je handen bezig bent toch best een eigen bedrijf kan starten/hebben
Klinkt goed.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Import van oldtimers en modern grut uit oost europa en china bijvoorbeeld jaMaar t lijkt menog gaver om met mn hobby geld te kunnen verdienen, dus met mn fotootjes
Maar vooralsnog ben ik dara bijlange na niet goed genoeg voor ook.
Ja. Lekker door de bebouwde kom crossen en het leven van mensen daar onmogelijk maken, omdat types zoals jij te beroerd zijn om gewoon over de snelweg te rijden.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als je de sluiproutes kent, en die waren absoluut niet vervelend om te rijden![]()
Dat doet een goede baan meestal ook, dus wat dat betreft weinig verschilquote:Op maandag 21 mei 2007 19:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben er wel van overtuigt dat ik het erg lekker voor elkaar heb iig. De nadelen wegen bij mij in geen beding op tegen de voordelen.
Het is niet voor te stellen wat een vrij gevoel het je geeft als je het niet gedaan hebt/doet.
Enige nadeel momenteel wat ik zelf niet direct als heel storend ervaar, je vermoord je sociale leven.
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. Lekker door de bebouwde kom crossen en het leven van mensen daar onmogelijk maken, omdat types zoals jij te beroerd zijn om gewoon over de snelweg te rijden.
Dan moet je ook niet over sluiproutes beginnenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik had een excuus, vanaf mijn huis en naar school, was het sowiezo de snelste en kortste weg van/naar kantoor
ik ging 2x per dag over die weg, maar ongeveer 1 a 2x per week naar kantoorquote:Op maandag 21 mei 2007 19:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet over sluiproutes beginnen
Ja de meeste wel ja, alleen is het bij mij niet voor altijdquote:Op maandag 21 mei 2007 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doet een goede baan meestal ook, dus wat dat betreft weinig verschil
Dat is wel zo ja, ach ik kan altijd later nog een bedrijf beginnen, mn vader is ook pas op z'n 50e voor zichzelf begonnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja de meeste wel ja, alleen is het bij mij niet voor altijd![]()
Dan werk ik al niet meer actief.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, ach ik kan altijd later nog een bedrijf beginnen, mn vader is ook pas op z'n 50e voor zichzelf begonnen.
Precies, want straks kom ik naast je zitten terwijl we rondjes om rotondes driftenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja de meeste wel ja, alleen is het bij mij niet voor altijd![]()
Yeahquote:Op maandag 21 mei 2007 19:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies, want straks kom ik naast je zitten terwijl we rondjes om rotondes driften= sociaal contact
ik kan niet stil zitten, ik moet altijd iets te doen hebben, grote kans dat je me op mn 70e nog ziet werken een paar dagen per week, puur voor de lolquote:
Nee dan ben ik alleen nog af en toe bezig met een investering / vastgoedproject.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, dan heb jejezelf al doodgewerkt.
Wie zegt dat ik stil ga zittenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan niet stil zitten, ik moet altijd iets te doen hebben, grote kans dat je me op mn 70e nog ziet werken een paar dagen per week, puur voor de lol
Vastgoed, daar wil ik ook zo snel mogelijk mee beginnenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dan ben ik alleen nog af en toe bezig met een investering / vastgoedproject.
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoi, doe 'ns wakker worden.
Er zijn niet zo gek veel bedrijven die een starter meer dan 2300 betalen....
Eerst eigen magazijn in Amerika.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:37 schreef Sjoewe het volgende:
Je moet in de studentenstudio's gaan.
Ze betalen hier vrolijk een 120.000 euro voor een 19m2 stduio met gedeeld sanitair.
Als je dat slim aanpakt maak je een ton per huis. Leuk opstapje.
Straks premium class met de A380quote:Op maandag 21 mei 2007 19:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Eerst eigen magazijn in Amerika.
Dan moet ik echt elke week een keer naar China en NL, dat wordt miles sparen
Dan zit je bijna meer in het vliegtuig als op de grondquote:Op maandag 21 mei 2007 19:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Eerst eigen magazijn in Amerika.
Dan moet ik echt elke week een keer naar China en NL, dat wordt miles sparen
Sowieso is studentenhuizen een goede business ja.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:37 schreef Sjoewe het volgende:
Je moet in de studentenstudio's gaan.
Ze betalen hier vrolijk een 120.000 euro voor een 19m2 stduio met gedeeld sanitair.
Als je dat slim aanpakt maak je een ton per huis. Leuk opstapje.
Die arme studentenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sowieso is studentenhuizen een goede business ja.
uitmelken dat k*tvolkquote:
We zien wel hoe het loopt, ik wil iig veel in China zijn voor de producten van al onze stores.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zit je bijna meer in het vliegtuig als op de grondregel maar vast steunkousen, die trombose heb je wel op je 40e dan
Waarom niet 1 week per maand daar zijn?
Wat wil je dan precies doen onsite?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
We zien wel hoe het loopt, ik wil iig veel in China zijn voor de producten van al onze stores.
Al moet je je niet verkijken op al het gezeik wat je erbij krijgt voor die paar ruggen die je per maand pakt.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel tegen... Zo'n huis wordt zo ontzettend uitgewoond.....quote:Op maandag 21 mei 2007 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het assortiment vergroten, nieuwe contacten leggen, contacten met huidige fabrieken onderhouden, trade fairs bezoeken, nieuwe opties voor transport bekijken / opzetten enz.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies doen onsite?
Ah, daar zie ik wel handel inquote:Op maandag 21 mei 2007 19:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
De meeste "fabrieken" hebben niet eens internet/email
Tofquote:Op maandag 21 mei 2007 20:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ah, daar zie ik wel handel in
Ik ga overigens over 2 maanden samen met een nederlandse chinees naar china om een fabriek te bezoeken.. ben wel benieuwd.
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Al moet je je niet verkijken op al het gezeik wat je erbij krijgt voor die paar ruggen die je per maand pakt.
Absoluut veel gezeik en het wordt inderdaad uitgewoond.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:57 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel tegen... Zo'n huis wordt zo ontzettend uitgewoond.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |