Maar er gaat geloof ik nog een vriend van mijn vader mee. En ik heb geen zin om met die persoon bijna 2 uur in de auto te moeten zitten.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Laat je je vader voorop rijden met het geheimpje, en jij er achteraan, kun je 1 uur en 47 minuten van dat prachtige uitzicht genieten
Die zit in Rotterdam. Alhoewel Den Haagook bulkt van de dubieuze handelarenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Paladijn het volgende:zolang je'm maar niet bij Jet cars haalt...
Een pot nat, maar dacht idd even dat die in Den Haag zatenquote:Op zondag 20 mei 2007 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die zit in Rotterdam. Alhoewel Den Haagook bulkt van de dubieuze handelaren
Misschien is het wel de liefde van je levenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar er gaat geloof ik nog een vriend van mijn vader mee. En ik heb geen zin om met die persoon bijna 2 uur in de auto te moeten zitten..
NEE.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Misschien is het wel de liefde van je leven![]()
Hij komt van een liefhebberquote:Op zondag 20 mei 2007 17:59 schreef Paladijn het volgende:zolang je'm maar niet bij Jet cars haalt...
quote:Op zondag 20 mei 2007 18:24 schreef ijsmeis het volgende:
Nog niet. Hij wordt omgebouwd naar een zij.
()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |