Yeahquote:Op maandag 21 mei 2007 19:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies, want straks kom ik naast je zitten terwijl we rondjes om rotondes driften= sociaal contact
ik kan niet stil zitten, ik moet altijd iets te doen hebben, grote kans dat je me op mn 70e nog ziet werken een paar dagen per week, puur voor de lolquote:
Nee dan ben ik alleen nog af en toe bezig met een investering / vastgoedproject.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, dan heb jejezelf al doodgewerkt.
Wie zegt dat ik stil ga zittenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik kan niet stil zitten, ik moet altijd iets te doen hebben, grote kans dat je me op mn 70e nog ziet werken een paar dagen per week, puur voor de lol
Vastgoed, daar wil ik ook zo snel mogelijk mee beginnenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dan ben ik alleen nog af en toe bezig met een investering / vastgoedproject.
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoi, doe 'ns wakker worden.
Er zijn niet zo gek veel bedrijven die een starter meer dan 2300 betalen....
Eerst eigen magazijn in Amerika.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:37 schreef Sjoewe het volgende:
Je moet in de studentenstudio's gaan.
Ze betalen hier vrolijk een 120.000 euro voor een 19m2 stduio met gedeeld sanitair.
Als je dat slim aanpakt maak je een ton per huis. Leuk opstapje.
Straks premium class met de A380quote:Op maandag 21 mei 2007 19:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Eerst eigen magazijn in Amerika.
Dan moet ik echt elke week een keer naar China en NL, dat wordt miles sparen
Dan zit je bijna meer in het vliegtuig als op de grondquote:Op maandag 21 mei 2007 19:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Eerst eigen magazijn in Amerika.
Dan moet ik echt elke week een keer naar China en NL, dat wordt miles sparen
Sowieso is studentenhuizen een goede business ja.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:37 schreef Sjoewe het volgende:
Je moet in de studentenstudio's gaan.
Ze betalen hier vrolijk een 120.000 euro voor een 19m2 stduio met gedeeld sanitair.
Als je dat slim aanpakt maak je een ton per huis. Leuk opstapje.
Die arme studentenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sowieso is studentenhuizen een goede business ja.
uitmelken dat k*tvolkquote:
We zien wel hoe het loopt, ik wil iig veel in China zijn voor de producten van al onze stores.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan zit je bijna meer in het vliegtuig als op de grondregel maar vast steunkousen, die trombose heb je wel op je 40e dan
Waarom niet 1 week per maand daar zijn?
Wat wil je dan precies doen onsite?quote:Op maandag 21 mei 2007 19:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
We zien wel hoe het loopt, ik wil iig veel in China zijn voor de producten van al onze stores.
Al moet je je niet verkijken op al het gezeik wat je erbij krijgt voor die paar ruggen die je per maand pakt.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Valt volgens mij wel tegen... Zo'n huis wordt zo ontzettend uitgewoond.....quote:Op maandag 21 mei 2007 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het assortiment vergroten, nieuwe contacten leggen, contacten met huidige fabrieken onderhouden, trade fairs bezoeken, nieuwe opties voor transport bekijken / opzetten enz.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat wil je dan precies doen onsite?
Ah, daar zie ik wel handel inquote:Op maandag 21 mei 2007 19:58 schreef Hugster het volgende:
[..]
De meeste "fabrieken" hebben niet eens internet/email
Tofquote:Op maandag 21 mei 2007 20:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ah, daar zie ik wel handel in
Ik ga overigens over 2 maanden samen met een nederlandse chinees naar china om een fabriek te bezoeken.. ben wel benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |