In de spits ga je over de 3 uur heen volgens mijquote:Op maandag 21 mei 2007 17:09 schreef Sjoewe het volgende:
Als je in de spits reist is de auto niet veel sneller hoor
Ik moet zeggen dat ik in dit soort gevallen ook erg blij ben dat ik alles in "eigen hand" heb.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:49 schreef Hugster het volgende:
Ik word al naar als ik al deze carriereshit lees![]()
![]()
Het heeft zijn voor- en nadelen, maar daar komt hugster ook nog wel achterquote:Op maandag 21 mei 2007 18:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik in dit soort gevallen ook erg blij ben dat ik alles in "eigen hand" heb.
Ja meer na dan voor.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het heeft zijn voor- en nadelen, maar daar komt hugster ook nog wel achter
Mijn eigen bedrijf plannen staan voorlopig weer in de koelkast
Als je dat al van te voren denkt kan je er beter niet aan beginnen inderdaadquote:Op maandag 21 mei 2007 18:53 schreef vlad het volgende:
ik had een goedlopend bedrijf over kunnen nemen. Maar zelfstandige ondernemer zijn is niets voor mij![]()
idd.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als je dat al van te voren denkt kan je er beter niet aan beginnen inderdaad
Ondernemen in wat? Autohandelaar?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
ondernemerschap trekt me nog steeds. Maar dat is iets voor de toekomst
Daar heb je een boekhouder voor.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:58 schreef vlad het volgende:
[..]
idd.Heb 4 jaar ondernemen gehad bij m'n opleiding in, en heb via m'n oom/pa het een en ander meegekregen. Werk liever met m'n handen en techniek, ipv getalletjes en zorgen
![]()
Import van oldtimers en modern grut uit oost europa en china bijvoorbeeld jaquote:
Ik ben er wel van overtuigt dat ik het erg lekker voor elkaar heb iig. De nadelen wegen bij mij in geen beding op tegen de voordelen.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja meer na dan voor.
Mits je alles heeeeel goed voor elkaar hebt, maar dat mag duideljk zijn
en heb jij alles weer in de koelkast zitten?
Dat is ook zeker zo.quote:Op maandag 21 mei 2007 18:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Daar heb je een boekhouder voor.
Kan jij doen waar je echt goed in ben.
m.a.w. ik denk dat als je met techniek en je handen bezig bent toch best een eigen bedrijf kan starten/hebben
Klinkt goed.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Import van oldtimers en modern grut uit oost europa en china bijvoorbeeld jaMaar t lijkt menog gaver om met mn hobby geld te kunnen verdienen, dus met mn fotootjes
Maar vooralsnog ben ik dara bijlange na niet goed genoeg voor ook.
Ja. Lekker door de bebouwde kom crossen en het leven van mensen daar onmogelijk maken, omdat types zoals jij te beroerd zijn om gewoon over de snelweg te rijden.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel als je de sluiproutes kent, en die waren absoluut niet vervelend om te rijden![]()
Dat doet een goede baan meestal ook, dus wat dat betreft weinig verschilquote:Op maandag 21 mei 2007 19:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben er wel van overtuigt dat ik het erg lekker voor elkaar heb iig. De nadelen wegen bij mij in geen beding op tegen de voordelen.
Het is niet voor te stellen wat een vrij gevoel het je geeft als je het niet gedaan hebt/doet.
Enige nadeel momenteel wat ik zelf niet direct als heel storend ervaar, je vermoord je sociale leven.
quote:Op maandag 21 mei 2007 19:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. Lekker door de bebouwde kom crossen en het leven van mensen daar onmogelijk maken, omdat types zoals jij te beroerd zijn om gewoon over de snelweg te rijden.
Dan moet je ook niet over sluiproutes beginnenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik had een excuus, vanaf mijn huis en naar school, was het sowiezo de snelste en kortste weg van/naar kantoor
ik ging 2x per dag over die weg, maar ongeveer 1 a 2x per week naar kantoorquote:Op maandag 21 mei 2007 19:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet over sluiproutes beginnen
Ja de meeste wel ja, alleen is het bij mij niet voor altijdquote:Op maandag 21 mei 2007 19:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doet een goede baan meestal ook, dus wat dat betreft weinig verschil
Dat is wel zo ja, ach ik kan altijd later nog een bedrijf beginnen, mn vader is ook pas op z'n 50e voor zichzelf begonnen.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja de meeste wel ja, alleen is het bij mij niet voor altijd![]()
Dan werk ik al niet meer actief.quote:Op maandag 21 mei 2007 19:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, ach ik kan altijd later nog een bedrijf beginnen, mn vader is ook pas op z'n 50e voor zichzelf begonnen.
Precies, want straks kom ik naast je zitten terwijl we rondjes om rotondes driftenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja de meeste wel ja, alleen is het bij mij niet voor altijd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |