nog een suuz?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het ding was drie keer zo erg als die van mij.
Maar ik heb er wel even in gereden.
kun je toch niets van zeggen, zou niet klagen als ik jou wasquote:Op maandag 21 mei 2007 15:39 schreef BoJo het volgende:
ik zit op 2300 excl. extra's met alleen een havo diploma. Maar ik ben er niet trots op dus dit is geen gepeump![]()
ik klaag ook zeker niet, maar ik ben niet trots op het niet hebben van minstens een HBO diploma oid.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kun je toch niets van zeggen, zou niet klagen als ik jou was![]()
quote:
In deeltijd alsnog je diploma halen?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik klaag ook zeker niet, maar ik ben niet trots op het niet hebben van minstens een HBO diploma oid.
Als ik Unisys uitgekickt word dan zal ik mijn best moeten doen wil ik geen terugval hebben.
loi oid kan eventueel ook nogquote:
Wil je de rest van je leven rammelbakken a la 155 rijden?quote:
ja hoezo?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wil je de rest van je leven rammelbakken a la 155 rijden?
Nah, laat in dat geval maarquote:
bummer.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het ding was drie keer zo erg als die van mij.
Maar ik heb er wel even in gereden.
En daarom is het zo relaxed om in London, Vienna, of Madrid te werkenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hoi, doe 'ns wakker worden.
Er zijn niet zo gek veel bedrijven die een starter meer dan 2300 betalen....
zie je tegenwoordig steeds meer hoor en is niets mis mee imoquote:Op maandag 21 mei 2007 15:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
zoals Woooouutteerrrrr en Meeeeerrrrreelll ?![]()
Precies!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En daarom is het zo relaxed om in London, Vienna, of Madrid te werken
zal best ok zijn idd. Nu nog de motivatiequote:Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zie je tegenwoordig steeds meer hoor en is niets mis mee imo![]()
der loopt er bij ons ook 1 rond met een diploma van de loi in de sales en wordt gezien als een volwaardig HBO diploma met bijbehorende salaris![]()
ik hoef dan ook geen baan waarbij ze 35u 'full-time' noemenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Precies!
Alleen jammer dat het leven in London nou ook niet bepaald goedkoop is, en als je daar een beetje baan wilt hebben, je zeker 60 uur p/w draait.....
Toch zou ik bij zo'n thuis-studie de interactie met leraren missen, daar leer je toch meer van in een uur tijd, dan een uur zitten blokken.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zie je tegenwoordig steeds meer hoor en is niets mis mee imo![]()
der loopt er bij ons ook 1 rond met een diploma van de loi in de sales en wordt gezien als een volwaardig HBO diploma met bijbehorende salaris![]()
tja dat ligt aan jezelf, blijkbaar zit je nu goed waar je zitquote:Op maandag 21 mei 2007 15:58 schreef BoJo het volgende:
[..]
zal best ok zijn idd. Nu nog de motivatie![]()
zo fucking truequote:Op maandag 21 mei 2007 16:00 schreef Fugie het volgende:
ik zie wel wat ik voor de rest voor aanbiedingen krijg, geld boeit niet zoveel als carriere mogeljikheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |