blond, brunette, of met zwart haar? Lang of kort?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je mij wilt versieren.
Oostblokvrouwen
Jij was toch dé expert als het gaat om poolse hoeren Oostblok vrouwen?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
blond, brunette, of met zwart haar? Lang of kort?
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij was toch dé expert als het gaat om poolse hoeren Oostblok vrouwen?
Lekker boeiend, als ze maar mooi zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 10:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
blond, brunette, of met zwart haar? Lang of kort?
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor TS, ga in het buitenland studeren, zorg dat je single bent als je gaat en dat je in een groep met andere buitenlandse studenten terechtkomt, gegarandeerd elke week een andere in je bed.
k had er toch zorgvuldig bij vermeld dat je single moest zijnquote:
Is dat enkele reis?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:04 schreef ook_gek het volgende:
WTF maakt single zijn uit dan. Alles verder dan 250 kilometer valt niet onder vreemd gaan. Dat weet elke man
jij had tegenwoordig toch ook en vriendin?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:04 schreef ook_gek het volgende:
WTF maakt single zijn uit dan. Alles verder dan 250 kilometer valt niet onder vreemd gaan. Dat weet elke man
uhm nee niet dat ik weet?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij had tegenwoordig toch ook en vriendin?
Mij ookquote:
ik hield de grens van Nederland aanquote:Op maandag 21 mei 2007 11:04 schreef ook_gek het volgende:
dan ben je een lulquote:
Haiquote:Op maandag 21 mei 2007 12:54 schreef hermandeperman het volgende:
Telefoonzone's.
iemand?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:00 schreef Alexxxxx het volgende:
aan de ene kant hab ik zin om ff naar duitsland te gaan, aan de andere kant komt er hom een uur of 5 hier iemand![]()
dan maar wat dichter bij blijven
Zijn RussianBridequote:
Ja, Mark, die ook op de housewarming was.quote:
Mwah, als ik er "sportief" mee rij dan is er niks mee aan de hand. De ellende zit hem bij het normaal rijden zo rond de 2500 toeren.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
BoJo![]()
Alles goed? (met de alfa)
Wat een gelul allemaalquote:Op maandag 21 mei 2007 13:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mwah, als ik er "sportief" mee rij dan is er niks mee aan de hand. De ellende zit hem bij het normaal rijden zo rond de 2500 toeren.![]()
Vrijdag andere bobine en potenziasensor erop maar dat heeft niks geholpen. We gaan binnenkort eens een andere LMM proberen.
En met mijzelf, gaat wel. Beetje grieperig/verkouden.
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:05 schreef Fugie het volgende:
maak je zon test, haal je hem met 0 fout, geven je alsnog maar een contract voor 1800 bruto p/m
opwerkenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:19 schreef Fugie het volgende:
sogeti
valt misschien wel meer te halen, maarja, niet echt aantrekkelijk op dit moment
mwa inclusief alle andere rotzooi zit je op 2000 excl lease auto twv 670, maja daar koop je nog niet veel voorquote:Op maandag 21 mei 2007 15:24 schreef PeuRac het volgende:
1800 bruto p/m
hoewel een mbo'r daar een moord voor zou doen. Sommige MBO'rs moeten t met 1200 bruto doen
internationale opleiding gaan doen en zeggen dat je wel naar het buiteland wil worden gestuurd, dan begint het bij 2000 bruto tot 2500, excl alle extra's.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
mwa inclusief alle andere rotzooi zit je op 2000 excl lease auto twv 670, maja daar koop je nog niet veel voor
En opwerken kan ja, binnen 2 jaar kan je rond de 2500 zitten. Ik begin daar liever
Hoi, doe 'ns wakker worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
internationale opleiding gaan doen en zeggen dat je wel naar het buiteland wil worden gestuurd, dan begint het bij 2000 bruto tot 2500, excl alle extra's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |