Dat is wel erg 80s peuquote:Op zondag 20 mei 2007 22:27 schreef PeuRac het volgende:
sow, net ff een klein briefje geschreven voor een van mn beste vrienden, die ik voorlopig niet meer ga zien
3 pagina's
tja met een emailtje van 3 pagina's kan je niet pimpenquote:
Ik vind het net zo onpersoonlijk, maar goedquote:Op zondag 20 mei 2007 22:54 schreef PeuRac het volgende:
weet ik, maar een brief blijft persoonlijker als een email
wie wat waar?quote:Op maandag 21 mei 2007 00:24 schreef Sjoewe het volgende:
Al die mensen die denken dat ze voor 30 euro een 7.1MP camera gaan krijgen
Langdurige lesbische sexquote:Op maandag 21 mei 2007 01:15 schreef ijsmeis het volgende:
Volgens mij heb ik anderhalf uur gedaan over één potje.
1 t/m 3 heb ik allemaal gedownload, maar de volgende ga ik echt in de bios bekijken. 3 was niet zo sterk als 1 en 2, vooral omdat ze het eerste half uur alleen maar deel 2 herhalen (wat te laat komen is dus niet zo erg). Maar daarna komt het wel leuk op gang en het einde is niet zo sterk, maar voldoende om je te laten verlangen naar deel 4quote:Op maandag 21 mei 2007 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
deel 3 moet ik nog zien, 1 en 2 in de bios gezien, waren top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door PeuRac op 21-05-2007 01:35:36 (zo beter?) ]"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
spoileren, ban.quote:Op maandag 21 mei 2007 01:29 schreef PeuRac het volgende:
is dat die scene waarin het verraad bekend wordt?
quote:Op maandag 21 mei 2007 01:29 schreef PeuRac het volgende:
is dat die scene waarin het verraad bekend wordt?
is geen essentieel onderdeel van de film, dus boeit nietquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 01:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Keet kan de pot op.
Omdat het een tof icoontje is van een nog toffere film.
Hè Bo?
Jij houdt het gemiddelde lekker laagquote:Op maandag 21 mei 2007 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
"De slankste vrouwen wonen in Limburg met een gemiddelde van 78 kilo"!
Dus je bent toch eenquote:Op maandag 21 mei 2007 09:56 schreef ijsmeis het volgende:
"De slankste vrouwen wonen in Limburg met een gemiddelde van 78 kilo"!
Jij noemt jezelf nog Russin als het je uitkomtquote:
Ik zou niet weten in welke situatie dat nou uit zou kunnen komenquote:Op maandag 21 mei 2007 10:41 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij noemt jezelf nog Russin als het je uitkomt
Als je mij wilt versieren.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zou niet weten in welke situatie dat nou uit zou kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |