Mwah, als ik er "sportief" mee rij dan is er niks mee aan de hand. De ellende zit hem bij het normaal rijden zo rond de 2500 toeren.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
BoJo![]()
Alles goed? (met de alfa)
Wat een gelul allemaalquote:Op maandag 21 mei 2007 13:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mwah, als ik er "sportief" mee rij dan is er niks mee aan de hand. De ellende zit hem bij het normaal rijden zo rond de 2500 toeren.![]()
Vrijdag andere bobine en potenziasensor erop maar dat heeft niks geholpen. We gaan binnenkort eens een andere LMM proberen.
En met mijzelf, gaat wel. Beetje grieperig/verkouden.
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:05 schreef Fugie het volgende:
maak je zon test, haal je hem met 0 fout, geven je alsnog maar een contract voor 1800 bruto p/m
opwerkenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:19 schreef Fugie het volgende:
sogeti
valt misschien wel meer te halen, maarja, niet echt aantrekkelijk op dit moment
mwa inclusief alle andere rotzooi zit je op 2000 excl lease auto twv 670, maja daar koop je nog niet veel voorquote:Op maandag 21 mei 2007 15:24 schreef PeuRac het volgende:
1800 bruto p/m
hoewel een mbo'r daar een moord voor zou doen. Sommige MBO'rs moeten t met 1200 bruto doen
internationale opleiding gaan doen en zeggen dat je wel naar het buiteland wil worden gestuurd, dan begint het bij 2000 bruto tot 2500, excl alle extra's.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef Fugie het volgende:
[..]
mwa inclusief alle andere rotzooi zit je op 2000 excl lease auto twv 670, maja daar koop je nog niet veel voor
En opwerken kan ja, binnen 2 jaar kan je rond de 2500 zitten. Ik begin daar liever
Hoi, doe 'ns wakker worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
internationale opleiding gaan doen en zeggen dat je wel naar het buiteland wil worden gestuurd, dan begint het bij 2000 bruto tot 2500, excl alle extra's.
nog een suuz?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het ding was drie keer zo erg als die van mij.
Maar ik heb er wel even in gereden.
kun je toch niets van zeggen, zou niet klagen als ik jou wasquote:Op maandag 21 mei 2007 15:39 schreef BoJo het volgende:
ik zit op 2300 excl. extra's met alleen een havo diploma. Maar ik ben er niet trots op dus dit is geen gepeump![]()
ik klaag ook zeker niet, maar ik ben niet trots op het niet hebben van minstens een HBO diploma oid.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kun je toch niets van zeggen, zou niet klagen als ik jou was![]()
quote:
In deeltijd alsnog je diploma halen?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik klaag ook zeker niet, maar ik ben niet trots op het niet hebben van minstens een HBO diploma oid.
Als ik Unisys uitgekickt word dan zal ik mijn best moeten doen wil ik geen terugval hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |