quote:Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 km²Land: 79,99 km² Water: 10,60 km²
Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km²
Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
Netnummer: 0174
Postcodes: 2291, 2671 - 2694
Officiële website: www.gemeentewestland.nl
Kernen: De Lier, 's-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monster, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam 'Westland' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er 's nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
Westlandse Links:quote:Kom ie uit Limburg
Nou dan ken je ’t gelijk wel horen
Want al die gasten
Praten met een zachte g
En ook in Drenthe
Ja dan weet je van tevoren
Om ’t begrijpen
Neem een woordeboekie mee
Refrein:
Maar ik zing ai ai ai
En ik kom ui ’t Westland
En ik zing gaan gaan gaan
En plukkie al
Kom je uit Nalek
Uit de Heul of uit Ter Heije
Ja er is een ding
Wat ons allemaal verbindt
J ekomt ui ’t Westland
Dat ken je horen an die Aie
Je ken niet zonder
Het begint al bij het kind
Ja ik was laatst in Spanje
Daar ontmoette ik een westlandse kanjer
Ze zei, ga je mee naar m’n flat
Want ik maak alleen met Westlanders pret
ja en eerderquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:56 schreef keijz het volgende:
Is deze niet beter?
In en uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:55 schreef enter het volgende:
Jullie gaan ook uit in het Westland?
Op zijn tijd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:55 schreef enter het volgende:
dat weet je nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ja en eerder
maar weet niet hoe ik hem verwijder (mijne dus)
Hey, heb je nu weer een nieuwe username?quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:55 schreef enter het volgende:
tjaa....quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:58 schreef keijz het volgende:
[..]
Hey, heb je nu weer een nieuwe username?
Neuhh, alleen op zondagmiddag als het heel mooi weer isquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:00 schreef enter het volgende:
Wollebrand Feestjes.
Ik ben 15 en ga volgende week voor het eest naar het teejaterquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:58 schreef enter het volgende:
Maar hoe oud zijn jullie? 5 jaar geleden kwam ik er regelmatig![]()
echt nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef keijz het volgende:
[..]
Ik ben 15 en ga volgende week voor het eest naar het teejater![]()
![]()
Wij zijn bijna buren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Op zijn tijd.
geen hok. (ik dan)
ga jij er uit?![]()
![]()
Maakt ie weer een grap over mijn leeftijdquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef keijz het volgende:
[..]
![]()
Dat dacht ik al wel, vroeg het ook al in je fobo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:05 schreef enter het volgende:
[..]
Wij zijn bijna buren.
Ik ging nu niet meer![]()
Nobody, morgen lekker vrij !quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef MediciBR het volgende:
Heeft iemand nog iets interessants te vertellen?
Kom net terug van een feestje en kan nu zo lekker gaan slapen tot een uurtje of elfquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:33 schreef MediciBR het volgende:
Heeft iemand nog iets interessants te vertellen?
Jeugdsentiment!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef keijz het volgende:
[..]
![]()
Niet maar wel hier vlakbij.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:31 schreef dubidub het volgende:
Zo, lekker gewerkt vanochtend.![]()
Lekker rustig op de tuin.
Oh en Enter, waar woonde je in het Westland dan?
tevens tvp
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef keijz het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet eens waar m'n pokerkoffer is. Zal wel bij Kurwa F staanquote:Op donderdag 17 mei 2007 13:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wil ff pokeren maar andere mensen niet. Verveel me best wel.
Mijne gewoon hier thuis. Altijd. Express een grote gekocht, onder het mom van, ja nemen jullie maar eentje mee, de mijne is te zwaar.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar m'n pokerkoffer is. Zal wel bij Kurwa F staan![]()
![]()
Ja en zo onterecht. Mensen die klagers over NL verdedigenquote:
Ik geef je groot gelijk hoor! Mensen die poreus moeten opzoeken, hebben waarschijnlijk zelf een beetje een poreus stel hersenen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Mensen die mij arrogant vinden als ik ze uitlach dat ze poreus/autonomie/sedert moeten opzoeken in een woordenboek.
Vooral dat vele VWO'ers dat woord moetne opzoeken vond ik opvallendquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:56 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk hoor! Mensen die poreus moeten opzoeken, hebben waarschijnlijk zelf een beetje een poreus stel hersenen.
Ja, ik vroeg gisteren ook aaneen VWO-eindexamenmeisje of ze geen klacht bij het LAKS had ingediend tegen het feit dat mensen een woordenboek mochten meenemen. Dit soort praktijken zorgen er alleen maar voor dat je VWO-papiertje minder waard wordtquote:Op donderdag 17 mei 2007 14:58 schreef dubidub het volgende:
[..]
Vooral dat vele VWO'ers dat woord moetne opzoeken vond ik opvallendDat een VBO'er dat moet opzoeken (no offense) ok, maar een VWO'er, daarvan mag gewoon een grote woordenschat verwacht worden. Ik vind het ook belachelijk dat je nu bij elk examen een woordneboek nederlands mag meenemen.
Op het VWO zitten niet super veel allochtonen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:29 schreef MediciBR het volgende:
Ik weet de reden niet dat ze dat woordenboek hebben ingevoerd. Maar ik vermoed dat ze dat gedaan hebben voor onze allochtone medelanders die nog niet zo lang in Nederland bivakkeren.. hun woordenschat lijkt me nou niet echt optimaal.
Is het alleen bij HAVO en VWO of bij allemaal.. want op het VMBO zijn wel wat meer allochtonen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Op het VWO zitten niet super veel allochtonen.
Ik weet de reden wel, toevallig gehoord van iemand die vorigjaar examen deden. Er waren 2 jaar terug onwijs veel klachten van mensen die vonden dat het ongehoord was dat het woordje 'sedert' in de vraagstelling voorkwam.
Dit was in ieder geval de druppel die leidde tot deze invoering![]()
Onzin? Het is gewoon diep triest. Net als mensen die klagen over concentratie problemen als het regent. Wat doe je hier dan als je je niet kan concentreren>?quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:41 schreef MediciBR het volgende:
[..]
Is het alleen bij HAVO en VWO of bij allemaal.. want op het VMBO zijn wel wat meer allochtonen.
Maar als dat de aanleiding was... dan vind ik het ook onzin.
Ik vind het erg jammer dat het woord sedert niet wat vaker gebruikt wordt. Sedert de tijd dat ik examen deed is er wel een hoop veranderd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:37 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Op het VWO zitten niet super veel allochtonen.
Ik weet de reden wel, toevallig gehoord van iemand die vorigjaar examen deden. Er waren 2 jaar terug onwijs veel klachten van mensen die vonden dat het ongehoord was dat het woordje 'sedert' in de vraagstelling voorkwam.
Dit was in ieder geval de druppel die leidde tot deze invoering![]()
Agreed. Al die klachten vind ik ook overdreven. Ze zijn echt niet gek daar bij de IB-groep en zien wel dat 80% van de klachten niet serieus is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:42 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Onzin? Het is gewoon diep triest. Net als mensen die klagen over concentratie problemen als het regent. Wat doe je hier dan als je je niet kan concentreren>?
Wij zaten gister ook wat te kloten, een van de gastenw aar ik mee omga had wél een woordenboek meegenomen, hem de hele tijd belachelijk maken natuurlijk. En de hele tijd praten met woordne als volgaarne, sedert, sedertdien(quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:44 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer dat het woord sedert niet wat vaker gebruikt wordt. Sedert de tijd dat ik examen deed is er wel een hoop veranderd.
Ik had ook een woordenboek bij mequote:Op donderdag 17 mei 2007 15:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wij zaten gister ook wat te kloten, een van de gastenw aar ik mee omga had wél een woordenboek meegenomen, hem de hele tijd belachelijk maken natuurlijk. En de hele tijd praten met woordne als volgaarne, sedert, sedertdien() en dat soort ongein. Tot die ene gozer flipte. Hij is zo heerlijk om op de kast te jagen. (Steven, voor geinteresseerden)
En anders houden ze er voortaan rekening mee. Al die nepklagers hebben hier alleen zichzelf+komende lichtingen mee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:47 schreef MediciBR het volgende:
[..]
Agreed. Al die klachten vind ik ook overdreven. Ze zijn echt niet gek daar bij de IB-groep en zien wel dat 80% van de klachten niet serieus is.
Ewald de Bruijn?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:19 schreef dubidub het volgende:
Arme boon
Ik zie al helemaal voor me hoe Ewald hem uitkaffert omdat 'ie een woordenboek bij zich had![]()
![]()
Ja die Ewald.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:24 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ewald de Bruijn?
Gisteravond had ik ook zo'n gesprek met zoveel mogelijk moeilijke woorden. Nog een mooi woord geleerd trouwens: onomatopee. Dat heeft ook te maken met mensen die een lichte vorm van afasie hebben (zie de Mike&Thomas Show)
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja die Ewald.
En Koen: Het waren vooral Menno en ik![]()
Ewald kwam via het woordenboek van Boon met alle archaische woorden, dat dan weer wel. Die hij dan tegen Isabelle (zusje van Menno) gebruikte. Zo van, ik wil volgaarne een glas, daar ik dorst heb sedert ik uit school kwam bla bla.
En dan zag je iedereen weer boon uitlachen![]()
Mike & Thomas showquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Kassenbouwer: Mike & Thomas show is echt top![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heb nu een kwartier zitten kijken, vind het op vlagen na een beetje te flauw![]()
Het is best uit te houden jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:10 schreef dubidub het volgende:
22 klein nulletje C graden in de achtertuin !
Hoezo, heb je je borsthaar geschoren?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:57 schreef MediciBR het volgende:
Ik heb het even geprobeerd. Maar ik vond het maar fris..
Maar dat zou ook door mijn onlangs verloren pels kunnen komen.
k, tof. Ik heb gister een uitstekend gekruid biefstuk daar op. En nog een hele hoop andere meuk, maar 't was echt zeer goed te doenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef Strychnine het volgende:
@ Dub, ben er nog mee bezig, er zit wat vertraging bij op het moment omdat er opeens heel veel in korte tijd veranderd, dus first things first nu even, alles even op orde krijgen.
En wat grappig afgelopen woensdag was ik nog bij marmaris (mijn moeder werkt op de boulevard, maar dan in de passage beneden dus kom er regelmatig). Heb er heerlijke shoarma op toen =P
Maar, klinkt geslaagd die avond, leuk ook dat je dat geregeld hebt!
Ik heb mijn moeder net de kaartjes voor Tarzan (musical) gegeven, voor moederdag nog. Is in fortis circustheater, eerste rang. Ze is er blij mee, en ik ook
5 juni is het al
Het wij hebben moeders ook kaartjes voor Tarzan gegevenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef Strychnine het volgende:
@ Dub, ben er nog mee bezig, er zit wat vertraging bij op het moment omdat er opeens heel veel in korte tijd veranderd, dus first things first nu even, alles even op orde krijgen.
En wat grappig afgelopen woensdag was ik nog bij marmaris (mijn moeder werkt op de boulevard, maar dan in de passage beneden dus kom er regelmatig). Heb er heerlijke shoarma op toen =P
Maar, klinkt geslaagd die avond, leuk ook dat je dat geregeld hebt!
Ik heb mijn moeder net de kaartjes voor Tarzan (musical) gegeven, voor moederdag nog. Is in fortis circustheater, eerste rang. Ze is er blij mee, en ik ook
5 juni is het al
Is dat dat dat Turkse restaurant wat naast het Kurhaus zit?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:45 schreef dubidub het volgende:
[..]
k, tof. Ik heb gister een uitstekend gekruid biefstuk daar op. En nog een hele hoop andere meuk, maar 't was echt zeer goed te doen![]()
![]()
![]()
Nee. 'Marmaris' zit in kijkduinquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:08 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Is dat dat dat Turkse restaurant wat naast het Kurhaus zit?
Leuk gedaan trouwens. Ik ging ook eten toen mijn moeder 50 werd. Toen heb ik inderdaad ook even die zaak gebeld en hebben ze als dessert een chocoladetaart met tekst erop laten maken. Dat soort verrassingen doen het altijd goed bij moedersZeker als ze niks verwachten.
Volgens mij vanaf 12 uur WSOP op 10. En sowieso na de film EPT op Veronica.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:46 schreef dubidub het volgende:
Waar poker? Ik zit nu effe heel de harddiskrecorder door te spitten, kijken of er nog wat op staat
Talpa heet tegenwoordig 10, op welke zender jij het hebt zitten maakt niet uitquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:50 schreef dubidub het volgende:
10 is discovery hierzo. Je bedoelt talpa![]()
![]()
![]()
Die EPT is die van Baden?
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:56 schreef dubidub het volgende:
Maar die EPT is dat de uitzending over het toernooi van Baden? Die was afgelopen week ook elke avond op Eurosport. Het einde was wel slecht, maar er zaten wel gave handen bij
Bestquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:51 schreef dubidub het volgende:
Lullo, hoe was het toernooi?
Tofquote:Op zondag 20 mei 2007 11:23 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Best![]()
Eerste dag hadden we er 2 van de 6 verloren...
Tweede dag alles gewonnen
Per dag 6 wedstrijden van 20 minuten tegen dezelfde teams... De tweede dag wonnen we alles omdat de rest niet zo goed met bier op kon spelen en wij zijn daar natuurlijk in getraind![]()
Bier voor een euro is niet verkeerd![]()
Maarja vanwege dat de nr laatste won van de nr eerste ofzo zijn we eerste geworden, was wel ff leuk![]()
Die werd ook op ons stuntfeest gedraaidquote:
Leukquote:Op zondag 20 mei 2007 16:05 schreef dubidub het volgende:
[..]
Er is nu ook een jumpstyle kromme jongens plaat ofzo? Zo'n wedstrijd van die zwaardski?
Wie wat waar?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
Lullo, ga je zaterdag naar dat Tekno event?
Morgen uitslapen, M&O makenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:00 schreef dubidub het volgende:
Morgen uitslapen, leren, niets doen, slapen.
Trouwens wel een goeie muzieksmaak Pieterbasquote:Op zondag 20 mei 2007 19:45 schreef PieterBas het volgende:
zo.. verbrand vandaag.. en natgeregend.. en dat op een dag..
Wtf is bieft?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Len zei dat. Zal wel andere bieft zijn danIk heb het er nog wel over op school.
Een rob. Ook wel een persoon. Zowel een ThaRooP als een gemeenschappelijke vriend van eerstgenoemde en mij.quote:
Daarom gaan we ook alleen op maandagquote:Op zondag 20 mei 2007 20:14 schreef GotC het volgende:
Ik ga naar LowlandsGeweeeeeeeldige lineup van PP, maar om nou een weekendkaart te kopen voor 2 goeie bands per dag? Mwah
Voor welke 2 bands ga je dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:14 schreef GotC het volgende:
Ik ga naar LowlandsGeweeeeeeeldige lineup van PP, maar om nou een weekendkaart te kopen voor 2 goeie bands per dag? Mwah
Het een en ander is mij wel duidelijk geworden jaquote:Op zondag 20 mei 2007 20:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Een rob. Ook wel een persoon. Zowel een ThaRooP als een gemeenschappelijke vriend van eerstgenoemde en mij.
Duidelijk he
Toch? Tofquote:Op zondag 20 mei 2007 20:22 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Het een en ander is mij wel duidelijk geworden ja![]()
pffff dub, jij hebt duidelijk gister niet teveel gezopenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Een rob. Ook wel een persoon. Zowel een ThaRooP als een gemeenschappelijke vriend van eerstgenoemde en mij.
Duidelijk he
dank jequote:Op zondag 20 mei 2007 20:11 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Trouwens wel een goeie muzieksmaak Pieterbas![]()
Ga je nog naar Pinkpop volgende week?
Ik wel (alleen de maandag dan), en ik moet de volgende dag ook nog werken
![]()
Ik ga niet naar PP, effe lezenquote:
Snow Patrolquote:Op zondag 20 mei 2007 20:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga niet naar PP, effe lezen.
En qua bands.. Muse, Linkin Park, Dave Matthews Band (ik baal er echt hard van dat ik hun niet kan meemaken), 30 seconds to mars, Snow Patrol.. Genoeg wel, opzich.
Musequote:
Vraag me af hoe lang dat schoon blijftquote:Op zondag 20 mei 2007 20:56 schreef GotC het volgende:
Oh ja, mensen uit Wateringen (FrituurVetPet oa), jullie AH is weer uitgemest. Ga maar eens kijken.
Serieus, die vloer was praktisch zwart.
Maarrrrrrr nu is alles brandschoon, Koornneef winkel ten top, en prachtig gespiegeld
. Heb er van 9 tot half 3 vandaag in gebaggerd.
Ja wacht maarquote:Op zondag 20 mei 2007 20:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Vraag me af hoe lang dat schoon blijft![]()
Ik heb ze al 3x gezienquote:Op zondag 20 mei 2007 20:54 schreef GotC het volgende:
[..]
MuseMen, die moet ik ook nog een keer zien. Maar DMB..
!! Ze komen NOOIT naar NL, ben al jaren fan van ze.. snif.
Zeg dat dan... Mijn best ik heb toch niks te doenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Len zei dat. Zal wel andere bieft zijn danIk heb het er nog wel over op school.
Helaas kom ik nooit in de AH van Wateringenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja wacht maarDat blijft wel effe, en daar gaan we voor zorgen ook. Volgend jaar wordtie pas verbouwd, maar mijn god wat was het smerig.. Effe iets spiegelen op je knieen en je had een zwarte broek
. Bleh!
En anders, ik kom elke week wel effe rondje lopenNaaldwijkers/H'dijkers worden ook waarschijnlijk de 1e paar weken daar ingezet, daarna ex Konmar mensen, na hun tijd bij N'wijk/H'dijk
Er komt geen andere supermarktquote:Op zondag 20 mei 2007 21:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Helaas kom ik nooit in de AH van Wateringen![]()
Komt er trouwens een andere supermarkt in de plaats van de Konmar? Hij is dicht nu toch?
quote:E-coli bacterie nog niet helemaal onder controle
Gepubliceerd op: 20-5-2007 @ 14:59 - Bron: Zoom.in
Het drinkwaterbedrijf PWN is nog altijd waterleidingen aan het doorspoelen. Vorige week werd in een groot gebied rondom Haarlem en Schiphol de e-coli bacterie aangetroffen in water.
Ohquote:Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Er komt geen andere supermarktKoornneef is in gesprek met verschillende grote bedrijven, kan vanalles inkomen dus. Helaas geen supermarkt, erg vervelend
.
Serieus?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:13 schreef kassenbouwer het volgende:
Het wordt druk van de Westlanders op Pinkpop. Ik ga ook alleen de maandag
Wel jammer alleen dat ik Muse moet missen dan, maar goed...
Hehe dat zou wel goud zijn!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:20 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, we kunnen wel met de Kwibus met z'n allen
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga niet naar PP, effe lezen.
En qua bands.. Muse, Linkin Park, Dave Matthews Band (ik baal er echt hard van dat ik hun niet kan meemaken), 30 seconds to mars, Snow Patrol.. Genoeg wel, opzich.
quote:Westlandia (za) gepromoveerd
De zaterdagafdeling van Westlandia is gepromoveerd naar de vierde klasse.
Op het veld van VDL wonnen de Naaldwijkers na verlenging met 5-2 van HBSS. Na 90 minuten spelen was de stand 2-2. Bij een 1-2 stand miste Bart Steijn vlak voor tijd een penalty en diep in blessuretijd schoot Elroy Boers zijn ploeg alsnog naar een verlenging.
Monster heeft de eerste wedstrijd in de tweede ronde van de nacompetitie voor een plaats in de tweede klasse met 1-0 gewonnen van Rozenburg. Ruud Zuyderwijk was de matchwinner.
Maasdijk heeft klasenbehoud in de derde klasse nog steeds in eigenhand. Bij VVK won Maasdijk de return met 3-1, nadat de eerste wedstrijd ruim gewonnen was met 5-2. Maasdijk speelt een beslissingswedstrijd tegen sc Botlek voor een plaats in de derde klasse.
Neh, we hebben die tent daar effe opgeknapt, loop er maar naar binnen vandaag ofzoquote:Op maandag 21 mei 2007 11:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
Godsie, moet jij werken in de AH van Wateringen? Ik koop daar altijd mijn versnaperingenEn tevens werkt mijn moeke daar.
En Koorneef Relatiegeschenken (van die multifunctionele opvouwbare klapstoel:P) is toch ook van Koorneef?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:00 schreef dubidub het volgende:
Welke winkels zijn nu allemaal van koorneef. AH Naaldwijk, Wateringen, Honselersdijk, Konmar, wat nog meer?
met zijn Kerstverlichting in hartje September aanquote:Op maandag 21 mei 2007 13:04 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
En Koorneef Relatiegeschenken (van die multifunctionele opvouwbare klapstoel:P) is toch ook van Koorneef?
heldquote:Op maandag 21 mei 2007 13:10 schreef dubidub het volgende:
OMG : http://www2.infothuis.nl/jefry/spellerij/spellerij.htm![]()
![]()
:d
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:10 schreef dubidub het volgende:
OMG : http://www2.infothuis.nl/jefry/spellerij/spellerij.htm![]()
![]()
:d
zeg dat wel.. dat muziekjequote:
Zolang het fok westland logo maar blijft staanquote:Op maandag 21 mei 2007 13:29 schreef dubidub het volgende:
Er moet sowieso eens een nieuwe op komen. Dingetje om te doen in de vakantie
Dat muziekje, daar word je helemaal zenuwachtig van. Deze Spellerij is ook wel moeilijker dan op tv (veel snellerquote:
Tabben schijnt zelfs in mijn huis geweest te zijn... realiseer ik me net..quote:Op maandag 21 mei 2007 14:10 schreef Jape het volgende:
Ton Tabben! Mijn held
Zijn bekendheid reikt zelfs tot vér buiten het Westland!
Alleen als ik over hem begin word ik nooit serieus genomen
Mn pa is wel eens geinterviewd door Ton in de uitzeningquote:Op maandag 21 mei 2007 14:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tabben schijnt zelfs in mijn huis geweest te zijn... realiseer ik me net..
Een paar jaar geleden was er programma op de WOS over wonen in het Westland.. Toen kwamen ze bij ons huis aan..![]()
Dat vroeg ik me ook nog afquote:Op maandag 21 mei 2007 15:38 schreef keijz het volgende:
Waarom zouden ze het nummer hebben veranderd?
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:43 schreef dubidub het volgende:
Dan hebben ze daar geen telefoon, begrijp dat dan
Primera: Telefoon: 0174 - 44 21 37quote:
graag gedaanquote:
Da's klote btwquote:Op maandag 21 mei 2007 15:43 schreef Strychnine het volgende:
Heb het trouwens hiervoor nodig
Pakketje bezorgd bij buren?
Het is daar niet bezorgdquote:Op maandag 21 mei 2007 15:49 schreef dubidub het volgende:
[..]
Da's klote btw
Wat zeiden ze op het postkantoor?
en daarvoor ging je niet fietsen naar Naaldwijkquote:
Uitverkocht daar, ze hadden alleen nog die andere van 1gb, en wisten niet wanneer ze het weer binnen kregen.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en daarvoor ging je niet fietsen naar Naaldwijk![]()
oh okquote:Op maandag 21 mei 2007 15:59 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Uitverkocht daar, ze hadden alleen nog die andere van 1gb, en wisten niet wanneer ze het weer binnen kregen.
Whehhe, zij willen toch kringloperen, niet zeiken danquote:
Kringloopwinkel klaagt over afval
De Kringloopwinkel in Wateringen klaagt over afval dat voor de winkel wordt gezet. Sinds 2 april zijn de afvalbrengstations van De Lier en Wateringen gesloten en daarom wijken mensen uit naar de winkel.
Vooral in de avonduren wordt er voor de winkel grofvuil neergezet. Voorzitter Jan Tissink van de Kringloopwinkel zegt dat het vaak voorkomt dat mensen eerst spullen aanbieden en na afwijzing de rommel 's-avonds of 's-nachts voor de deur zetten.
De kringloopwinkel heeft een brief naar de gemeente Westland gestuurd, maar hebben nog geen reactie ontvangen. Sinds 2 april moeten inwoners van Wateringen en De Lier naar Naaldwijk om hun grofvuil aan te bieden.
Kwintsheul, die E-marktquote:Op maandag 21 mei 2007 13:00 schreef dubidub het volgende:
Welke winkels zijn nu allemaal van koorneef. AH Naaldwijk, Wateringen, Honselersdijk, Konmar, wat nog meer?
En die DA in Naaldwijk, die was toch ook opgekocht ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Kwintsheul, die E-markt.
En relatiegeschenken zijn volgens mij van een familielid van hem, niet van Edward zelf.
Ik was er net hoor, en ik moet zeggen, het valt me nu het schoon is pas op hoe goor het vroeger wasquote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Neh, we hebben die tent daar effe opgeknapt, loop er maar naar binnen vandaag ofzo. Tis nu officieel een Koornneef winkel
.
quote:Op maandag 21 mei 2007 17:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik was er net hoor, en ik moet zeggen, het valt me nu het schoon is pas op hoe goor het vroeger was![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 17:17 schreef GotC het volgende:
[..]. Daar doen we het voor. Ik was er ook nog effe rond 3 uur.
WTFquote:Op maandag 21 mei 2007 17:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
En die DA in Naaldwijk, die was toch ook opgekocht ofzo?
Edit:
En wat de fack is dit voor een website: http://tontabben.port5.co(...)_houden_van_je31.htm
Soort ton tabben fansite!
Elke keer als ik die pagina wil openen crasht mijn Internet Explorer. 't Zal wel met die lelijke rotkop van 'm te maken hebbenquote:
quote:Hallo allemaal
Omdat dit de eerste nieuwsbrief is wil ik mij graag eerst even voorstellen ik ben Ton Tabben ik presenteer het meesterlijke spel spellerij. In deze nieuwsbrief schrijf ik regelmatig een column met mijn belevenissen uit de shows. Omdat dit de eerste column van mij is blik ik nu terug op magische momenten uit de show. Ik kan mij nog goed herinneren dat ik ene mevr W. (ik wil niemand kwetsen dus ik zal geen namen noemen) in mijn show kreeg. Op zich was dit niet zo’n probleem alleen na de show kwam zij mijn kleedkamer binnen. En zij begon zich helemaal uit te kleden. Dit was voor mij geen pretje. Maar daar bleef het niet bij het ergste moest nog komen ze begon tegen mij te praten en ze verwachte ook nog dat ik terug praatte, maar ik kan eigenlijk helemaal niet zelf praten ik lees alles wat ik in de show zeg gewoon voor van een briefje. Dus ik had een groot probleem want wat moet je nou zegen tegen een naakte mevr W. Ik wist het niet in mond viel er van open maar er kwam niks uit ik ademde alleen maar lucht in en dat had ik niet moeten doen want die lucht die ik inademde kwam net uit de aars van mevr W. Dus toen had ik mijn eerste bijna dood ervaring. Ik wil het hier graag bij laten wat deze kandidaat betreft want het wordt mij eventjes te veel ik kan er even niet meer tegen
Hoi daar ben ik weer gisteren toen ik aan de Column begon werd het mij eventjes te veel maar nu ben ik weer helemaal fris en fruitig, en ik kan er weer even tegenaan ik wil jullie nu graag de leukere kanten van het vak vertellen, ik mag namelijk iedere week op kosten van de zaak gratis naar de wallen en daar geniet ik zeker van. Ook is een leuk aspect van dit werk dat je veel dingen mag die andere mensen niet mogen ik mocht bijvoorbeeld al een keertje in de kinderboerderij van Ipse de schapen scheren en ook mocht ik die grote lieve konijntjes tegen de stalmuur aan gooien en daarna de pootjes van de wand afschrapen om die daarna regelrecht bij meneer aardt anaal in te brengen dit gaf mij veel seksuele voldoening en ook genoot ik ervan. daarna ben ik met mijn dikke tampeloeres de tram ingestapt en heb ik de trambestuurster gespankt met het andere pootje van het lieve konijntje.
Zoals ik al zij er zijn ook leuke dingen aan dit werk. Dit was de eerste column die ik ooit geschreven heb (dit is zo en zo het eerste wat ik ooit geschreven heb) ik heb er erg van genoten en laten er nog vele volgen
Tot Ziens Tot Spellerij
Ton Tabben
Dat wordt met de bus naar rozenburgquote:Op maandag 21 mei 2007 11:18 schreef dubidub het volgende:
[..]
Monster heeft de eerste wedstrijd in de tweede ronde van de nacompetitie voor een plaats in de tweede klasse met 1-0 gewonnen van Rozenburg. Ruud Zuyderwijk was de matchwinner.
Voortaan dan ook maar met RR4quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:44 schreef GotC het volgende:
Helleuw!
Ik ben vandaag met 86 en daarna, hou je vast, RR4 naar school gegaanEn was binnen 3 kwartier in Den Haag!
* GotC faints..
RR4quote:
Normaal ging ik met 35 naar Den Haag... toen weer 31.. en straks weer met 35quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:49 schreef GotC het volgende:
[..]
RR4. Gewoon uitstappen bij de Beemsterweg ofzo, iig achter Leyenburg.
Eindelijk weer een makkelijke manier om naar school te gaan.
Ik heb overigens m'n haar gister weer rood geverfd.
Zullen we Ton mailen voor wat uitleg?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:59 schreef dubidub het volgende:
[afbeelding]
SNORkel![]()
![]()
Ik zit nog steeds op die kutsite
Ja ik ben goed in mails niet terugkrijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:19 schreef dubidub het volgende:
Kun je doen, jij bent toch zo goed met mails![]()
Ik zag hem net weer op Infothuis met een slap aftreksel van Business Class, Business Nogwat...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:26 schreef dubidub het volgende:
Verwerk dan ook even de uitslag van de poll op die site in het mailtje:
Hier![]()
BusinessPoint TVquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:20 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik zag hem net weer op Infothuis met een slap aftreksel van Business Class, Business Nogwat...
Maar gelukkig heeft ie die prachtige borstel nog onder zijn neus zitten.
Ik hoop dat de norm minimaal 0.2 isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:25 schreef dubidub het volgende:
Engels examen was zeer goed te doen, tussen een 7,2 en een 9,1![]()
Jij mag je officieel een monk noemen, je kunt niet eens lezen. Met je 58-78quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:31 schreef ThaRooP het volgende:
Ik vond het maar moeilijk engels:/ 33 punten : tussen de 3.2 en 5.2
ik dus 46 punten, tussen de 8.2 en de nog wat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:31 schreef ThaRooP het volgende:
Ja examenstress hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:31 schreef ThaRooP het volgende:
Vond het al zo vreemd, 33/51 punten en dan 3.2quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:36 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ja examenstress heTussen de 5.8 en 7.8 dus
![]()
Hij had dat vakje 'punten NIET gehaald' aangekruisdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vond het al zo vreemd, 33/51 punten en dan 3.2
had je 13 ingevuld ofzo?![]()
Nee dat vinkje stond op punten die je NIET hebt behaald... wie vult dat nou inquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vond het al zo vreemd, 33/51 punten en dan 3.2
had je 13 ingevuld ofzo?![]()
Oh..dat deed ike erst ook bij NL, die staat nml standaardquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hij had dat vakje 'punten NIET gehaald' aangekruisd![]()
Dat gaat vanzelf! Kutsitequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hij had dat vakje 'punten NIET gehaald' aangekruisd![]()
Volledig mee eens. Wie verzint dat nou. Als je toch je punten gaat nakijken, schrijf je toch op wat je hebt, niet wat je niet hebtquote:
Inderdeed, anders moet je weer helemaal gaan rekenenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Wie verzint dat nou. Als je toch je punten gaat nakijken, schrijf je toch op wat je hebt, niet wat je niet hebt![]()
![]()
En laat dat nou net zijn waar je geen zin in hebt na je examens :pquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:47 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Inderdeed, anders moet je weer helemaal gaan rekenen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wel grappig als je het examen onwijs verneukt hebt en dan denkt dat je er toch nog een florissant cijfer uit weet te slepenThe deception afterwards...
![]()
KUT, ik deed 46 punten WEL gehaaldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:50 schreef dubidub het volgende:
Ik denk dat je dan ooik wel weet dat die 8.2 die er dan staat niet helemaal klopt![]()
Ja,dan hebben ze een vraag verkererd gelezen, hebben ze verkeerd geantwoord, gaan ze klagen over een onduidelijke vraagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik blijf erbij, sommige mensen klagen omdat ze willen klagen![]()
LAKS, klagen maar!!!
Mijn instructeur had niet eens gaspendaal, dus gelijk gassenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:04 schreef kurk_droog het volgende:
Morgen 1e rijles![]()
Beetje aan het stuur draaien en hopelijk ook nog zelf gassen.![]()
niet verkeerdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Mijn instructeur had niet eens gaspendaal, dus gelijk gassen![]()
Overigens in de eerste les ook al schakelen en snelweg![]()
Ja, en dat terwijl het woord apartheid toch ook een lastig Engels woord is...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef dubidub het volgende:
OMG, in dat [VWO] Engels topic in dat examenforum zijn er mensen di enog nooit van apartheid hadden gehoord. Op 6VWO. Tering
Die knakker dacht dat het een printfout wasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:24 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl het woord apartheid toch ook een lastig Engels woord is...
het woord apartheid in een engelse tekstquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die knakker dacht dat het een printfout was
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die knakker dacht dat het een printfout was
quote:a·part·heid /əˈpɑrtheɪt, -haɪt/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[uh-pahrt-heyt, -hahyt] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation
–noun 1. (in the Republic of South Africa) a rigid policy of segregation of the nonwhite population.
2. any system or practice that separates people according to race, caste, etc.
[Origin: 1945–50; < Afrik, equiv. to apart apart + -heid -hood]
Wat studeer jij eigenlijk als ik vragen magquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:28 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
![]()
En dan nog, daar heb je toch je woordenboek voor
[..]
Googelen voor beginnersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:29 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Wat studeer jij eigenlijk als ik vragen mag![]()
Was eigenljk een serieuze vraagquote:
Ok, dan een serieus antwoord: Economie en Rechten aan de Erasmus Universiteit Rotterdam...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:32 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Was eigenljk een serieuze vraag![]()
(ik qoute jou zodat je wist dat ik het over jou had.....) maar goed...
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ok, dan een serieus antwoord: Economie en Rechten aan de Erasmus Universiteit Rotterdam...
zie profiel en fotoboekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef dubidub het volgende:
En wlsandman, wat doe jij?
Kassenbouwer, dat van stellenbosch wist ik, had j eal eens gezegd. Wanneer leefde jij daar?
Uiteraard, hoe herken ik je? Doe je een roze petje op?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef keijz het volgende:
He kassenbouwer gaan we nog een biertje drinken maandag?
Nu een jaar geleden, van januari tot juli.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef dubidub het volgende:
En wlsandman, wat doe jij?
Kassenbouwer, dat van stellenbosch wist ik, had j eal eens gezegd. Wanneer leefde jij daar?
Nooit eigenlijk, ik reis altijd via Schiedam, daar pak ik de metro naar Coolhaven (waar mijn school zich bevindt).quote:
Nee geen roze petje, ga jij met een westlandse vlag staan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:40 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Uiteraard, hoe herken ik je? Doe je een roze petje op?
Watquote:
Ik heb nog een tafelkleed liggen met het westlandse logoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:44 schreef keijz het volgende:
[..]
Nee geen roze petje, ga jij met een westlandse vlag staan?
Het had gescheeld als ik verder had gelezen. Ik zie dat je ook hbo doet. Waarom heb je voor rotterdam gekozen en niet ovor rijswijk? Just curiousquote:
Je hebt echt niks te zoeken op HBO dub!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:25 schreef dubidub het volgende:
Engels examen was zeer goed te doen, tussen een 7,2 en een 9,1![]()
Dat vrees ik ook wel eens. Maar uni is ook niet echt wat voor mij. Ah, we zien wel waar het schip strandquote:
Ik doe dus TB, die opleiding bieden ze ook in Rijswijk aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:45 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het had gescheeld als ik verder had gelezen. Ik zie dat je ook hbo doet. Waarom heb je voor rotterdam gekozen en niet ovor rijswijk? Just curious
Twee jongens uit mijn klas (VWO dus) gingen ook naar Rijswijk om werktuigbouwkunde te doen omdat ze dachten dat uni niks voor ze was. Het laatste wat ik hoorde was dat ze nu allebei een master aan het doen zijn...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef dubidub het volgende:
Werktuigbouw , kan ook in R'dam, ga hem doen in Rijswijk. Twee vrienden van me doen hem daar ook, en het is een best gebouw, best aan te rijden met ov.
Hmm, succes dan maar!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef dubidub het volgende:
Werktuigbouw , kan ook in R'dam, ga hem doen in Rijswijk. Twee vrienden van me doen hem daar ook, en het is een best gebouw, best aan te rijden met ov.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |