Ik had ook een woordenboek bij mequote:Op donderdag 17 mei 2007 15:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wij zaten gister ook wat te kloten, een van de gastenw aar ik mee omga had wél een woordenboek meegenomen, hem de hele tijd belachelijk maken natuurlijk. En de hele tijd praten met woordne als volgaarne, sedert, sedertdien() en dat soort ongein. Tot die ene gozer flipte. Hij is zo heerlijk om op de kast te jagen. (Steven, voor geinteresseerden)
En anders houden ze er voortaan rekening mee. Al die nepklagers hebben hier alleen zichzelf+komende lichtingen mee.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:47 schreef MediciBR het volgende:
[..]
Agreed. Al die klachten vind ik ook overdreven. Ze zijn echt niet gek daar bij de IB-groep en zien wel dat 80% van de klachten niet serieus is.
Ewald de Bruijn?quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:19 schreef dubidub het volgende:
Arme boon
Ik zie al helemaal voor me hoe Ewald hem uitkaffert omdat 'ie een woordenboek bij zich had![]()
![]()
Ja die Ewald.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:24 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ewald de Bruijn?
Gisteravond had ik ook zo'n gesprek met zoveel mogelijk moeilijke woorden. Nog een mooi woord geleerd trouwens: onomatopee. Dat heeft ook te maken met mensen die een lichte vorm van afasie hebben (zie de Mike&Thomas Show)
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja die Ewald.
En Koen: Het waren vooral Menno en ik![]()
Ewald kwam via het woordenboek van Boon met alle archaische woorden, dat dan weer wel. Die hij dan tegen Isabelle (zusje van Menno) gebruikte. Zo van, ik wil volgaarne een glas, daar ik dorst heb sedert ik uit school kwam bla bla.
En dan zag je iedereen weer boon uitlachen![]()
Mike & Thomas showquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:29 schreef dubidub het volgende:
[..]
Kassenbouwer: Mike & Thomas show is echt top![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:10 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heb nu een kwartier zitten kijken, vind het op vlagen na een beetje te flauw![]()
Het is best uit te houden jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:10 schreef dubidub het volgende:
22 klein nulletje C graden in de achtertuin !
Hoezo, heb je je borsthaar geschoren?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:57 schreef MediciBR het volgende:
Ik heb het even geprobeerd. Maar ik vond het maar fris..
Maar dat zou ook door mijn onlangs verloren pels kunnen komen.
k, tof. Ik heb gister een uitstekend gekruid biefstuk daar op. En nog een hele hoop andere meuk, maar 't was echt zeer goed te doenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef Strychnine het volgende:
@ Dub, ben er nog mee bezig, er zit wat vertraging bij op het moment omdat er opeens heel veel in korte tijd veranderd, dus first things first nu even, alles even op orde krijgen.
En wat grappig afgelopen woensdag was ik nog bij marmaris (mijn moeder werkt op de boulevard, maar dan in de passage beneden dus kom er regelmatig). Heb er heerlijke shoarma op toen =P
Maar, klinkt geslaagd die avond, leuk ook dat je dat geregeld hebt!
Ik heb mijn moeder net de kaartjes voor Tarzan (musical) gegeven, voor moederdag nog. Is in fortis circustheater, eerste rang. Ze is er blij mee, en ik ook
5 juni is het al
Het wij hebben moeders ook kaartjes voor Tarzan gegevenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:43 schreef Strychnine het volgende:
@ Dub, ben er nog mee bezig, er zit wat vertraging bij op het moment omdat er opeens heel veel in korte tijd veranderd, dus first things first nu even, alles even op orde krijgen.
En wat grappig afgelopen woensdag was ik nog bij marmaris (mijn moeder werkt op de boulevard, maar dan in de passage beneden dus kom er regelmatig). Heb er heerlijke shoarma op toen =P
Maar, klinkt geslaagd die avond, leuk ook dat je dat geregeld hebt!
Ik heb mijn moeder net de kaartjes voor Tarzan (musical) gegeven, voor moederdag nog. Is in fortis circustheater, eerste rang. Ze is er blij mee, en ik ook
5 juni is het al
Is dat dat dat Turkse restaurant wat naast het Kurhaus zit?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:45 schreef dubidub het volgende:
[..]
k, tof. Ik heb gister een uitstekend gekruid biefstuk daar op. En nog een hele hoop andere meuk, maar 't was echt zeer goed te doen![]()
![]()
![]()
Nee. 'Marmaris' zit in kijkduinquote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:08 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Is dat dat dat Turkse restaurant wat naast het Kurhaus zit?
Leuk gedaan trouwens. Ik ging ook eten toen mijn moeder 50 werd. Toen heb ik inderdaad ook even die zaak gebeld en hebben ze als dessert een chocoladetaart met tekst erop laten maken. Dat soort verrassingen doen het altijd goed bij moedersZeker als ze niks verwachten.
Volgens mij vanaf 12 uur WSOP op 10. En sowieso na de film EPT op Veronica.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:46 schreef dubidub het volgende:
Waar poker? Ik zit nu effe heel de harddiskrecorder door te spitten, kijken of er nog wat op staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |