Talpa heet tegenwoordig 10, op welke zender jij het hebt zitten maakt niet uitquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:50 schreef dubidub het volgende:
10 is discovery hierzo. Je bedoelt talpa![]()
![]()
![]()
Die EPT is die van Baden?
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:56 schreef dubidub het volgende:
Maar die EPT is dat de uitzending over het toernooi van Baden? Die was afgelopen week ook elke avond op Eurosport. Het einde was wel slecht, maar er zaten wel gave handen bij
Bestquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:51 schreef dubidub het volgende:
Lullo, hoe was het toernooi?
Tofquote:Op zondag 20 mei 2007 11:23 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Best![]()
Eerste dag hadden we er 2 van de 6 verloren...
Tweede dag alles gewonnen
Per dag 6 wedstrijden van 20 minuten tegen dezelfde teams... De tweede dag wonnen we alles omdat de rest niet zo goed met bier op kon spelen en wij zijn daar natuurlijk in getraind![]()
Bier voor een euro is niet verkeerd![]()
Maarja vanwege dat de nr laatste won van de nr eerste ofzo zijn we eerste geworden, was wel ff leuk![]()
Die werd ook op ons stuntfeest gedraaidquote:
Leukquote:Op zondag 20 mei 2007 16:05 schreef dubidub het volgende:
[..]
Er is nu ook een jumpstyle kromme jongens plaat ofzo? Zo'n wedstrijd van die zwaardski?
Wie wat waar?quote:Op zondag 20 mei 2007 17:15 schreef dubidub het volgende:
[..]
Lullo, ga je zaterdag naar dat Tekno event?
Morgen uitslapen, M&O makenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:00 schreef dubidub het volgende:
Morgen uitslapen, leren, niets doen, slapen.
Trouwens wel een goeie muzieksmaak Pieterbasquote:Op zondag 20 mei 2007 19:45 schreef PieterBas het volgende:
zo.. verbrand vandaag.. en natgeregend.. en dat op een dag..
Wtf is bieft?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Len zei dat. Zal wel andere bieft zijn danIk heb het er nog wel over op school.
Een rob. Ook wel een persoon. Zowel een ThaRooP als een gemeenschappelijke vriend van eerstgenoemde en mij.quote:
Daarom gaan we ook alleen op maandagquote:Op zondag 20 mei 2007 20:14 schreef GotC het volgende:
Ik ga naar LowlandsGeweeeeeeeldige lineup van PP, maar om nou een weekendkaart te kopen voor 2 goeie bands per dag? Mwah
Voor welke 2 bands ga je dan?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:14 schreef GotC het volgende:
Ik ga naar LowlandsGeweeeeeeeldige lineup van PP, maar om nou een weekendkaart te kopen voor 2 goeie bands per dag? Mwah
Het een en ander is mij wel duidelijk geworden jaquote:Op zondag 20 mei 2007 20:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Een rob. Ook wel een persoon. Zowel een ThaRooP als een gemeenschappelijke vriend van eerstgenoemde en mij.
Duidelijk he
Toch? Tofquote:Op zondag 20 mei 2007 20:22 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Het een en ander is mij wel duidelijk geworden ja![]()
pffff dub, jij hebt duidelijk gister niet teveel gezopenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:16 schreef dubidub het volgende:
[..]
Een rob. Ook wel een persoon. Zowel een ThaRooP als een gemeenschappelijke vriend van eerstgenoemde en mij.
Duidelijk he
dank jequote:Op zondag 20 mei 2007 20:11 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Trouwens wel een goeie muzieksmaak Pieterbas![]()
Ga je nog naar Pinkpop volgende week?
Ik wel (alleen de maandag dan), en ik moet de volgende dag ook nog werken
![]()
Ik ga niet naar PP, effe lezenquote:
Snow Patrolquote:Op zondag 20 mei 2007 20:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga niet naar PP, effe lezen.
En qua bands.. Muse, Linkin Park, Dave Matthews Band (ik baal er echt hard van dat ik hun niet kan meemaken), 30 seconds to mars, Snow Patrol.. Genoeg wel, opzich.
Musequote:
Vraag me af hoe lang dat schoon blijftquote:Op zondag 20 mei 2007 20:56 schreef GotC het volgende:
Oh ja, mensen uit Wateringen (FrituurVetPet oa), jullie AH is weer uitgemest. Ga maar eens kijken.
Serieus, die vloer was praktisch zwart.
Maarrrrrrr nu is alles brandschoon, Koornneef winkel ten top, en prachtig gespiegeld
. Heb er van 9 tot half 3 vandaag in gebaggerd.
Ja wacht maarquote:Op zondag 20 mei 2007 20:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Vraag me af hoe lang dat schoon blijft![]()
Ik heb ze al 3x gezienquote:Op zondag 20 mei 2007 20:54 schreef GotC het volgende:
[..]
MuseMen, die moet ik ook nog een keer zien. Maar DMB..
!! Ze komen NOOIT naar NL, ben al jaren fan van ze.. snif.
Zeg dat dan... Mijn best ik heb toch niks te doenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:13 schreef dubidub het volgende:
[..]
Len zei dat. Zal wel andere bieft zijn danIk heb het er nog wel over op school.
Helaas kom ik nooit in de AH van Wateringenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja wacht maarDat blijft wel effe, en daar gaan we voor zorgen ook. Volgend jaar wordtie pas verbouwd, maar mijn god wat was het smerig.. Effe iets spiegelen op je knieen en je had een zwarte broek
. Bleh!
En anders, ik kom elke week wel effe rondje lopenNaaldwijkers/H'dijkers worden ook waarschijnlijk de 1e paar weken daar ingezet, daarna ex Konmar mensen, na hun tijd bij N'wijk/H'dijk
Er komt geen andere supermarktquote:Op zondag 20 mei 2007 21:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Helaas kom ik nooit in de AH van Wateringen![]()
Komt er trouwens een andere supermarkt in de plaats van de Konmar? Hij is dicht nu toch?
quote:E-coli bacterie nog niet helemaal onder controle
Gepubliceerd op: 20-5-2007 @ 14:59 - Bron: Zoom.in
Het drinkwaterbedrijf PWN is nog altijd waterleidingen aan het doorspoelen. Vorige week werd in een groot gebied rondom Haarlem en Schiphol de e-coli bacterie aangetroffen in water.
Ohquote:Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Er komt geen andere supermarktKoornneef is in gesprek met verschillende grote bedrijven, kan vanalles inkomen dus. Helaas geen supermarkt, erg vervelend
.
Serieus?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:13 schreef kassenbouwer het volgende:
Het wordt druk van de Westlanders op Pinkpop. Ik ga ook alleen de maandag
Wel jammer alleen dat ik Muse moet missen dan, maar goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |