Hehe dat zou wel goud zijn!quote:Op zondag 20 mei 2007 23:20 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, we kunnen wel met de Kwibus met z'n allen
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga niet naar PP, effe lezen.
En qua bands.. Muse, Linkin Park, Dave Matthews Band (ik baal er echt hard van dat ik hun niet kan meemaken), 30 seconds to mars, Snow Patrol.. Genoeg wel, opzich.
quote:Westlandia (za) gepromoveerd
De zaterdagafdeling van Westlandia is gepromoveerd naar de vierde klasse.
Op het veld van VDL wonnen de Naaldwijkers na verlenging met 5-2 van HBSS. Na 90 minuten spelen was de stand 2-2. Bij een 1-2 stand miste Bart Steijn vlak voor tijd een penalty en diep in blessuretijd schoot Elroy Boers zijn ploeg alsnog naar een verlenging.
Monster heeft de eerste wedstrijd in de tweede ronde van de nacompetitie voor een plaats in de tweede klasse met 1-0 gewonnen van Rozenburg. Ruud Zuyderwijk was de matchwinner.
Maasdijk heeft klasenbehoud in de derde klasse nog steeds in eigenhand. Bij VVK won Maasdijk de return met 3-1, nadat de eerste wedstrijd ruim gewonnen was met 5-2. Maasdijk speelt een beslissingswedstrijd tegen sc Botlek voor een plaats in de derde klasse.
Neh, we hebben die tent daar effe opgeknapt, loop er maar naar binnen vandaag ofzoquote:Op maandag 21 mei 2007 11:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
Godsie, moet jij werken in de AH van Wateringen? Ik koop daar altijd mijn versnaperingenEn tevens werkt mijn moeke daar.
En Koorneef Relatiegeschenken (van die multifunctionele opvouwbare klapstoel:P) is toch ook van Koorneef?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:00 schreef dubidub het volgende:
Welke winkels zijn nu allemaal van koorneef. AH Naaldwijk, Wateringen, Honselersdijk, Konmar, wat nog meer?
met zijn Kerstverlichting in hartje September aanquote:Op maandag 21 mei 2007 13:04 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
En Koorneef Relatiegeschenken (van die multifunctionele opvouwbare klapstoel:P) is toch ook van Koorneef?
heldquote:Op maandag 21 mei 2007 13:10 schreef dubidub het volgende:
OMG : http://www2.infothuis.nl/jefry/spellerij/spellerij.htm![]()
![]()
:d
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:10 schreef dubidub het volgende:
OMG : http://www2.infothuis.nl/jefry/spellerij/spellerij.htm![]()
![]()
:d
zeg dat wel.. dat muziekjequote:
Zolang het fok westland logo maar blijft staanquote:Op maandag 21 mei 2007 13:29 schreef dubidub het volgende:
Er moet sowieso eens een nieuwe op komen. Dingetje om te doen in de vakantie
Dat muziekje, daar word je helemaal zenuwachtig van. Deze Spellerij is ook wel moeilijker dan op tv (veel snellerquote:
Tabben schijnt zelfs in mijn huis geweest te zijn... realiseer ik me net..quote:Op maandag 21 mei 2007 14:10 schreef Jape het volgende:
Ton Tabben! Mijn held
Zijn bekendheid reikt zelfs tot vér buiten het Westland!
Alleen als ik over hem begin word ik nooit serieus genomen
Mn pa is wel eens geinterviewd door Ton in de uitzeningquote:Op maandag 21 mei 2007 14:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Tabben schijnt zelfs in mijn huis geweest te zijn... realiseer ik me net..
Een paar jaar geleden was er programma op de WOS over wonen in het Westland.. Toen kwamen ze bij ons huis aan..![]()
Dat vroeg ik me ook nog afquote:Op maandag 21 mei 2007 15:38 schreef keijz het volgende:
Waarom zouden ze het nummer hebben veranderd?
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:43 schreef dubidub het volgende:
Dan hebben ze daar geen telefoon, begrijp dat dan
Primera: Telefoon: 0174 - 44 21 37quote:
graag gedaanquote:
Da's klote btwquote:Op maandag 21 mei 2007 15:43 schreef Strychnine het volgende:
Heb het trouwens hiervoor nodig
Pakketje bezorgd bij buren?
Het is daar niet bezorgdquote:Op maandag 21 mei 2007 15:49 schreef dubidub het volgende:
[..]
Da's klote btw
Wat zeiden ze op het postkantoor?
en daarvoor ging je niet fietsen naar Naaldwijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |