Waarschijnlijk opgenomen bij Radio Excelent?
quote:Ehh juist Voss.. en wie betaald de publieke omroep dan ?
Op donderdag 13 november 2003 18:24 schreef vosss het volgende:
kijk en luistergeld is afgeschaft, dus je betaald er geen sodemieter voor, maar dat geheel terzijde
quote:jij de belasting betaler
Op donderdag 13 november 2003 18:25 schreef WaStEd het volgende:
Ehh juist Voss.. en wie betaald de publieke omroep dan ?
quote:iedereen betaald kijk en luister geld
Op donderdag 13 november 2003 18:24 schreef vosss het volgende:
kijk en luistergeld is afgeschaft, dus je betaald er geen sodemieter voor, maar dat geheel terzijde
quote:Voss woont waarschijnlijk is zo'n gehucht dat niemand TV heeft.
Op donderdag 13 november 2003 18:27 schreef nexhil het volgende:[..]
iedereen betaald kijk en luister geld
quote:
Op donderdag 13 november 2003 18:27 schreef nexhil het volgende:[..]
iedereen betaald kijk en luister geld
quote:
Financiering
Het Nederlandse publieke bestel werd tot 2000 gefinancierd door de (fluctuerende) opbrengsten van de STER en door een wettelijk vastgestelde omroepbijdrage. Ieder huishouden in het bezit van een radio en/of televisie moest kijk- en luistergeld betalen. Vanaf januari 2000 is de omroepbijdrage afgeschaft. Daarvoor in de plaats is er een (geïndexeerde) Rijksomroepbijdrage aan de publieke omroep die wordt gefinancierd uit de algemene middelen. In de Mediawet zijn waarborgen opgenomen voor de onafhankelijkheid van de publieke omroep en het niveau van financiering. Het budget dat voor 2002 ter beschikking staat van de publieke omroep bedraagt ¤ 846 miljoen (dit is de Rijksomroepbijdrage plus verwachte STER-inkomsten).
quote:Kijk- en luistergeld is afgeschaft, dat het op een andere manier gefinancieerd word doet er verder niet toe, maar kijk en luistergeld betaal je niet meer
Op donderdag 13 november 2003 18:29 schreef WaStEd het volgende:[..]
Voss woont waarschijnlijk is zo'n gehucht dat niemand TV heeft.
=edit=
en vosss is goddomme met dubbel s!
quote:Rijksomroepbijdrage staat er.
Op donderdag 13 november 2003 18:33 schreef vosss het volgende:[..]
[..]
quote:was een reactie op nexhil die zei dat iedereen kijk- en luistergeld betaald
Op donderdag 13 november 2003 18:34 schreef WaStEd het volgende:[..]
Rijksomroepbijdrage staat er.
Das belastinggeld.
Ik heb het niet gehad over kijk en luistergeld.
En nu weer ontopic!
En de presentator Ton Tabben Ik zit bij zijn dochter in de klas
quote:Ok.. ik weet dat je ergens in brabant woont en het nog nooit gezien hebt maar geloof mij... het is stront van de grootste hoop.
Op donderdag 13 november 2003 18:35 schreef vosss het volgende:[..]
was een reactie op nexhil die zei dat iedereen kijk- en luistergeld betaald
Nou, ik zit nu een goed halfjaar op mn eigen, maar ik heb nog nooit een rekening oid gezien hoorEn nu weer ontopic!
Ik vraag me altijd af waar ze die presentator vandaan hebben gehaald. En wat hij in het dagelijks leven doet.
En u wint: Een opvouwbare stoel!!!
quote:Sektelid speciaal opgeleid voor dit programma. Meer doet ie ook niet, dit is zijn leven.
Op donderdag 13 november 2003 21:43 schreef Toeps het volgende:
Speel, Spel, Spellerij!!!Ik vraag me altijd af waar ze die presentator vandaan hebben gehaald. En wat hij in het dagelijks leven doet.
En u wint: Een opvouwbare stoel!!!
quote:hij presenteerd nog vele andere dingen op wos enz....
Op vrijdag 14 november 2003 10:24 schreef WaStEd het volgende:[..]
Sektelid speciaal opgeleid voor dit programma. Meer doet ie ook niet, dit is zijn leven.
quote:Vertel eerst eens wat voor soort programma het is dan als je mijn nobele eerbare mening er over wilt weten
Op donderdag 13 november 2003 18:20 schreef WaStEd het volgende:
Ik weet het niet.. ik kom hier ook niet veel.. maar ik zat vanmiddag TV te kijken, en te zappen, kom ik op 1 of ander infokanaal. Hebben ze daar een tv-spelletje dat heet Spellerij.
Nu zat ik ff te kijken hier en in 2001 heeft daar al is ooit iemand iets over geroepen hier.
Dat programma kan toch niet.. wordt dat gesubsidieerd door iets ??
quote:Ach, de gemiddelde inwoner van Nederland kan niet meer spellen, misschien helpen dit soort spelletjes nog
Op vrijdag 14 november 2003 10:33 schreef Marjan1985 het volgende:
www.spellerij.nl
Kijk eens wat je hebt gewonnen... een doppenset t.w.v. een knaak 95 en een bosje konthaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |