Nee dat vinkje stond op punten die je NIET hebt behaald... wie vult dat nou inquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vond het al zo vreemd, 33/51 punten en dan 3.2
had je 13 ingevuld ofzo?![]()
Oh..dat deed ike erst ook bij NL, die staat nml standaardquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hij had dat vakje 'punten NIET gehaald' aangekruisd![]()
Dat gaat vanzelf! Kutsitequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hij had dat vakje 'punten NIET gehaald' aangekruisd![]()
Volledig mee eens. Wie verzint dat nou. Als je toch je punten gaat nakijken, schrijf je toch op wat je hebt, niet wat je niet hebtquote:
Inderdeed, anders moet je weer helemaal gaan rekenenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Wie verzint dat nou. Als je toch je punten gaat nakijken, schrijf je toch op wat je hebt, niet wat je niet hebt![]()
![]()
En laat dat nou net zijn waar je geen zin in hebt na je examens :pquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:47 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Inderdeed, anders moet je weer helemaal gaan rekenen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wel grappig als je het examen onwijs verneukt hebt en dan denkt dat je er toch nog een florissant cijfer uit weet te slepenThe deception afterwards...
![]()
KUT, ik deed 46 punten WEL gehaaldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:50 schreef dubidub het volgende:
Ik denk dat je dan ooik wel weet dat die 8.2 die er dan staat niet helemaal klopt![]()
Ja,dan hebben ze een vraag verkererd gelezen, hebben ze verkeerd geantwoord, gaan ze klagen over een onduidelijke vraagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik blijf erbij, sommige mensen klagen omdat ze willen klagen![]()
LAKS, klagen maar!!!
Mijn instructeur had niet eens gaspendaal, dus gelijk gassenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:04 schreef kurk_droog het volgende:
Morgen 1e rijles![]()
Beetje aan het stuur draaien en hopelijk ook nog zelf gassen.![]()
niet verkeerdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Mijn instructeur had niet eens gaspendaal, dus gelijk gassen![]()
Overigens in de eerste les ook al schakelen en snelweg![]()
Ja, en dat terwijl het woord apartheid toch ook een lastig Engels woord is...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef dubidub het volgende:
OMG, in dat [VWO] Engels topic in dat examenforum zijn er mensen di enog nooit van apartheid hadden gehoord. Op 6VWO. Tering
Die knakker dacht dat het een printfout wasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:24 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl het woord apartheid toch ook een lastig Engels woord is...
het woord apartheid in een engelse tekstquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die knakker dacht dat het een printfout was
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die knakker dacht dat het een printfout was
quote:a·part·heid /əˈpɑrtheɪt, -haɪt/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[uh-pahrt-heyt, -hahyt] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation
–noun 1. (in the Republic of South Africa) a rigid policy of segregation of the nonwhite population.
2. any system or practice that separates people according to race, caste, etc.
[Origin: 1945–50; < Afrik, equiv. to apart apart + -heid -hood]
Wat studeer jij eigenlijk als ik vragen magquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:28 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
![]()
En dan nog, daar heb je toch je woordenboek voor
[..]
Googelen voor beginnersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:29 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Wat studeer jij eigenlijk als ik vragen mag![]()
Was eigenljk een serieuze vraagquote:
Ok, dan een serieus antwoord: Economie en Rechten aan de Erasmus Universiteit Rotterdam...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:32 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Was eigenljk een serieuze vraag![]()
(ik qoute jou zodat je wist dat ik het over jou had.....) maar goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |