Nee dat vinkje stond op punten die je NIET hebt behaald... wie vult dat nou inquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vond het al zo vreemd, 33/51 punten en dan 3.2
had je 13 ingevuld ofzo?![]()
Oh..dat deed ike erst ook bij NL, die staat nml standaardquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hij had dat vakje 'punten NIET gehaald' aangekruisd![]()
Dat gaat vanzelf! Kutsitequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
Hij had dat vakje 'punten NIET gehaald' aangekruisd![]()
Volledig mee eens. Wie verzint dat nou. Als je toch je punten gaat nakijken, schrijf je toch op wat je hebt, niet wat je niet hebtquote:
Inderdeed, anders moet je weer helemaal gaan rekenenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:44 schreef dubidub het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Wie verzint dat nou. Als je toch je punten gaat nakijken, schrijf je toch op wat je hebt, niet wat je niet hebt![]()
![]()
En laat dat nou net zijn waar je geen zin in hebt na je examens :pquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:47 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Inderdeed, anders moet je weer helemaal gaan rekenen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Wel grappig als je het examen onwijs verneukt hebt en dan denkt dat je er toch nog een florissant cijfer uit weet te slepenThe deception afterwards...
![]()
KUT, ik deed 46 punten WEL gehaaldquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:50 schreef dubidub het volgende:
Ik denk dat je dan ooik wel weet dat die 8.2 die er dan staat niet helemaal klopt![]()
Ja,dan hebben ze een vraag verkererd gelezen, hebben ze verkeerd geantwoord, gaan ze klagen over een onduidelijke vraagquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik blijf erbij, sommige mensen klagen omdat ze willen klagen![]()
LAKS, klagen maar!!!
Mijn instructeur had niet eens gaspendaal, dus gelijk gassenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:04 schreef kurk_droog het volgende:
Morgen 1e rijles![]()
Beetje aan het stuur draaien en hopelijk ook nog zelf gassen.![]()
niet verkeerdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:14 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Mijn instructeur had niet eens gaspendaal, dus gelijk gassen![]()
Overigens in de eerste les ook al schakelen en snelweg![]()
Ja, en dat terwijl het woord apartheid toch ook een lastig Engels woord is...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:15 schreef dubidub het volgende:
OMG, in dat [VWO] Engels topic in dat examenforum zijn er mensen di enog nooit van apartheid hadden gehoord. Op 6VWO. Tering
Die knakker dacht dat het een printfout wasquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:24 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ja, en dat terwijl het woord apartheid toch ook een lastig Engels woord is...
het woord apartheid in een engelse tekstquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die knakker dacht dat het een printfout was
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
Die knakker dacht dat het een printfout was
quote:a·part·heid /əˈpɑrtheɪt, -haɪt/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[uh-pahrt-heyt, -hahyt] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation
–noun 1. (in the Republic of South Africa) a rigid policy of segregation of the nonwhite population.
2. any system or practice that separates people according to race, caste, etc.
[Origin: 1945–50; < Afrik, equiv. to apart apart + -heid -hood]
Wat studeer jij eigenlijk als ik vragen magquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:28 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
![]()
En dan nog, daar heb je toch je woordenboek voor
[..]
Googelen voor beginnersquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:29 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Wat studeer jij eigenlijk als ik vragen mag![]()
Was eigenljk een serieuze vraagquote:
Ok, dan een serieus antwoord: Economie en Rechten aan de Erasmus Universiteit Rotterdam...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:32 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Was eigenljk een serieuze vraag![]()
(ik qoute jou zodat je wist dat ik het over jou had.....) maar goed...
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:34 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ok, dan een serieus antwoord: Economie en Rechten aan de Erasmus Universiteit Rotterdam...
zie profiel en fotoboekquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef dubidub het volgende:
En wlsandman, wat doe jij?
Kassenbouwer, dat van stellenbosch wist ik, had j eal eens gezegd. Wanneer leefde jij daar?
Uiteraard, hoe herken ik je? Doe je een roze petje op?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:36 schreef keijz het volgende:
He kassenbouwer gaan we nog een biertje drinken maandag?
Nu een jaar geleden, van januari tot juli.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:37 schreef dubidub het volgende:
En wlsandman, wat doe jij?
Kassenbouwer, dat van stellenbosch wist ik, had j eal eens gezegd. Wanneer leefde jij daar?
Nooit eigenlijk, ik reis altijd via Schiedam, daar pak ik de metro naar Coolhaven (waar mijn school zich bevindt).quote:
Nee geen roze petje, ga jij met een westlandse vlag staan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:40 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Uiteraard, hoe herken ik je? Doe je een roze petje op?
Watquote:
Ik heb nog een tafelkleed liggen met het westlandse logoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:44 schreef keijz het volgende:
[..]
Nee geen roze petje, ga jij met een westlandse vlag staan?
Het had gescheeld als ik verder had gelezen. Ik zie dat je ook hbo doet. Waarom heb je voor rotterdam gekozen en niet ovor rijswijk? Just curiousquote:
Je hebt echt niks te zoeken op HBO dub!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:25 schreef dubidub het volgende:
Engels examen was zeer goed te doen, tussen een 7,2 en een 9,1![]()
Dat vrees ik ook wel eens. Maar uni is ook niet echt wat voor mij. Ah, we zien wel waar het schip strandquote:
Ik doe dus TB, die opleiding bieden ze ook in Rijswijk aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:45 schreef dubidub het volgende:
[..]
Het had gescheeld als ik verder had gelezen. Ik zie dat je ook hbo doet. Waarom heb je voor rotterdam gekozen en niet ovor rijswijk? Just curious
Twee jongens uit mijn klas (VWO dus) gingen ook naar Rijswijk om werktuigbouwkunde te doen omdat ze dachten dat uni niks voor ze was. Het laatste wat ik hoorde was dat ze nu allebei een master aan het doen zijn...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef dubidub het volgende:
Werktuigbouw , kan ook in R'dam, ga hem doen in Rijswijk. Twee vrienden van me doen hem daar ook, en het is een best gebouw, best aan te rijden met ov.
Hmm, succes dan maar!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:51 schreef dubidub het volgende:
Werktuigbouw , kan ook in R'dam, ga hem doen in Rijswijk. Twee vrienden van me doen hem daar ook, en het is een best gebouw, best aan te rijden met ov.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |