Uitverkocht daar, ze hadden alleen nog die andere van 1gb, en wisten niet wanneer ze het weer binnen kregen.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en daarvoor ging je niet fietsen naar Naaldwijk![]()
oh okquote:Op maandag 21 mei 2007 15:59 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Uitverkocht daar, ze hadden alleen nog die andere van 1gb, en wisten niet wanneer ze het weer binnen kregen.
Whehhe, zij willen toch kringloperen, niet zeiken danquote:
Kringloopwinkel klaagt over afval
De Kringloopwinkel in Wateringen klaagt over afval dat voor de winkel wordt gezet. Sinds 2 april zijn de afvalbrengstations van De Lier en Wateringen gesloten en daarom wijken mensen uit naar de winkel.
Vooral in de avonduren wordt er voor de winkel grofvuil neergezet. Voorzitter Jan Tissink van de Kringloopwinkel zegt dat het vaak voorkomt dat mensen eerst spullen aanbieden en na afwijzing de rommel 's-avonds of 's-nachts voor de deur zetten.
De kringloopwinkel heeft een brief naar de gemeente Westland gestuurd, maar hebben nog geen reactie ontvangen. Sinds 2 april moeten inwoners van Wateringen en De Lier naar Naaldwijk om hun grofvuil aan te bieden.
Kwintsheul, die E-marktquote:Op maandag 21 mei 2007 13:00 schreef dubidub het volgende:
Welke winkels zijn nu allemaal van koorneef. AH Naaldwijk, Wateringen, Honselersdijk, Konmar, wat nog meer?
En die DA in Naaldwijk, die was toch ook opgekocht ofzo?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Kwintsheul, die E-markt.
En relatiegeschenken zijn volgens mij van een familielid van hem, niet van Edward zelf.
Ik was er net hoor, en ik moet zeggen, het valt me nu het schoon is pas op hoe goor het vroeger wasquote:Op maandag 21 mei 2007 12:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Neh, we hebben die tent daar effe opgeknapt, loop er maar naar binnen vandaag ofzo. Tis nu officieel een Koornneef winkel
.
quote:Op maandag 21 mei 2007 17:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik was er net hoor, en ik moet zeggen, het valt me nu het schoon is pas op hoe goor het vroeger was![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 17:17 schreef GotC het volgende:
[..]. Daar doen we het voor. Ik was er ook nog effe rond 3 uur.
WTFquote:Op maandag 21 mei 2007 17:02 schreef dubidub het volgende:
[..]
En die DA in Naaldwijk, die was toch ook opgekocht ofzo?
Edit:
En wat de fack is dit voor een website: http://tontabben.port5.co(...)_houden_van_je31.htm
Soort ton tabben fansite!
Elke keer als ik die pagina wil openen crasht mijn Internet Explorer. 't Zal wel met die lelijke rotkop van 'm te maken hebbenquote:
quote:Hallo allemaal
Omdat dit de eerste nieuwsbrief is wil ik mij graag eerst even voorstellen ik ben Ton Tabben ik presenteer het meesterlijke spel spellerij. In deze nieuwsbrief schrijf ik regelmatig een column met mijn belevenissen uit de shows. Omdat dit de eerste column van mij is blik ik nu terug op magische momenten uit de show. Ik kan mij nog goed herinneren dat ik ene mevr W. (ik wil niemand kwetsen dus ik zal geen namen noemen) in mijn show kreeg. Op zich was dit niet zo’n probleem alleen na de show kwam zij mijn kleedkamer binnen. En zij begon zich helemaal uit te kleden. Dit was voor mij geen pretje. Maar daar bleef het niet bij het ergste moest nog komen ze begon tegen mij te praten en ze verwachte ook nog dat ik terug praatte, maar ik kan eigenlijk helemaal niet zelf praten ik lees alles wat ik in de show zeg gewoon voor van een briefje. Dus ik had een groot probleem want wat moet je nou zegen tegen een naakte mevr W. Ik wist het niet in mond viel er van open maar er kwam niks uit ik ademde alleen maar lucht in en dat had ik niet moeten doen want die lucht die ik inademde kwam net uit de aars van mevr W. Dus toen had ik mijn eerste bijna dood ervaring. Ik wil het hier graag bij laten wat deze kandidaat betreft want het wordt mij eventjes te veel ik kan er even niet meer tegen
Hoi daar ben ik weer gisteren toen ik aan de Column begon werd het mij eventjes te veel maar nu ben ik weer helemaal fris en fruitig, en ik kan er weer even tegenaan ik wil jullie nu graag de leukere kanten van het vak vertellen, ik mag namelijk iedere week op kosten van de zaak gratis naar de wallen en daar geniet ik zeker van. Ook is een leuk aspect van dit werk dat je veel dingen mag die andere mensen niet mogen ik mocht bijvoorbeeld al een keertje in de kinderboerderij van Ipse de schapen scheren en ook mocht ik die grote lieve konijntjes tegen de stalmuur aan gooien en daarna de pootjes van de wand afschrapen om die daarna regelrecht bij meneer aardt anaal in te brengen dit gaf mij veel seksuele voldoening en ook genoot ik ervan. daarna ben ik met mijn dikke tampeloeres de tram ingestapt en heb ik de trambestuurster gespankt met het andere pootje van het lieve konijntje.
Zoals ik al zij er zijn ook leuke dingen aan dit werk. Dit was de eerste column die ik ooit geschreven heb (dit is zo en zo het eerste wat ik ooit geschreven heb) ik heb er erg van genoten en laten er nog vele volgen
Tot Ziens Tot Spellerij
Ton Tabben
Dat wordt met de bus naar rozenburgquote:Op maandag 21 mei 2007 11:18 schreef dubidub het volgende:
[..]
Monster heeft de eerste wedstrijd in de tweede ronde van de nacompetitie voor een plaats in de tweede klasse met 1-0 gewonnen van Rozenburg. Ruud Zuyderwijk was de matchwinner.
Voortaan dan ook maar met RR4quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:44 schreef GotC het volgende:
Helleuw!
Ik ben vandaag met 86 en daarna, hou je vast, RR4 naar school gegaanEn was binnen 3 kwartier in Den Haag!
* GotC faints..
RR4quote:
Normaal ging ik met 35 naar Den Haag... toen weer 31.. en straks weer met 35quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:49 schreef GotC het volgende:
[..]
RR4. Gewoon uitstappen bij de Beemsterweg ofzo, iig achter Leyenburg.
Eindelijk weer een makkelijke manier om naar school te gaan.
Ik heb overigens m'n haar gister weer rood geverfd.
Zullen we Ton mailen voor wat uitleg?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:59 schreef dubidub het volgende:
[afbeelding]
SNORkel![]()
![]()
Ik zit nog steeds op die kutsite
Ja ik ben goed in mails niet terugkrijgenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:19 schreef dubidub het volgende:
Kun je doen, jij bent toch zo goed met mails![]()
Ik zag hem net weer op Infothuis met een slap aftreksel van Business Class, Business Nogwat...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:26 schreef dubidub het volgende:
Verwerk dan ook even de uitslag van de poll op die site in het mailtje:
Hier![]()
BusinessPoint TVquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:20 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Ik zag hem net weer op Infothuis met een slap aftreksel van Business Class, Business Nogwat...
Maar gelukkig heeft ie die prachtige borstel nog onder zijn neus zitten.
Ik hoop dat de norm minimaal 0.2 isquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:25 schreef dubidub het volgende:
Engels examen was zeer goed te doen, tussen een 7,2 en een 9,1![]()
Jij mag je officieel een monk noemen, je kunt niet eens lezen. Met je 58-78quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:31 schreef ThaRooP het volgende:
Ik vond het maar moeilijk engels:/ 33 punten : tussen de 3.2 en 5.2
ik dus 46 punten, tussen de 8.2 en de nog wat.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:31 schreef ThaRooP het volgende:
Ja examenstress hequote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:31 schreef ThaRooP het volgende:
Vond het al zo vreemd, 33/51 punten en dan 3.2quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:36 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Ja examenstress heTussen de 5.8 en 7.8 dus
![]()
Hij had dat vakje 'punten NIET gehaald' aangekruisdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:38 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Vond het al zo vreemd, 33/51 punten en dan 3.2
had je 13 ingevuld ofzo?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |