quote:Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 km²Land: 79,99 km² Water: 10,60 km²
Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km²
Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
Netnummer: 0174
Postcodes: 2291, 2671 - 2694
Officiële website: www.gemeentewestland.nl
Kernen: De Lier, 's-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monste, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
quote:Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.
De naam 'Westland' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.
Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.
Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er 's nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.
Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.
Westlandse Links:quote:Kom ie uit Limburg
Nou dan ken je ’t gelijk wel horen
Want al die gasten
Praten met een zachte g
En ook in Drenthe
Ja dan weet je van tevoren
Om ’t begrijpen
Neem een woordeboekie mee
Refrein:
Maar ik zing ai ai ai
En ik kom ui ’t Westland
En ik zing gaan gaan gaan
En plukkie al
Kom je uit Nalek
Uit de Heul of uit Ter Heije
Ja er is een ding
Wat ons allemaal verbindt
J ekomt ui ’t Westland
Dat ken je horen an die Aie
Je ken niet zonder
Het begint al bij het kind
Ja ik was laatst in Spanje
Daar ontmoette ik een westlandse kanjer
Ze zei, ga je mee naar m’n flat
Want ik maak alleen met Westlanders pret
Nee snap ik, jij kan nieteens quoten!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:49 schreef GotC het volgende:
Gelukkig wilde iemand nog een topic openenIk durfde het niet aan
![]()
Laat staan zo'n eng groot topic!quote:Op maandag 5 februari 2007 16:50 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Nee snap ik, jij kan nieteens quoten!![]()
Zo ja anders ik wel. Ik ga met vrienden naar Marmaris. Hadden geen zin om naar bv Salou te gaan, en Kreta was te duur. Dus dan maar origineel en voor Marmaris gekozenquote:Op maandag 5 februari 2007 17:06 schreef GotC het volgende:
Nou, weer opnieuw dan haha. Amsterdam lijkt me echt heerlijk op zo'n feestdag! Of nou ja, eigenlijk heb ik gewoon zin in de zomer ja.. Ga je nog op vakantie dit jaar?
En het is zeker heerlijk om een vriendin te hebben die zo isHaar vriend gaat tegenwoordig ook vaak mee, af en toe wel jammer..
Haha nee dat is inderdaad klote werk ook al betaald dat ook wel heel goed. Ik had me ene tijdje terug ook ingeschreven. En toen kreeg ik een aanbieding om bij een promotieteam te komen werken. Had wel rlxt geweest maar daar had ik dus gewoon geen tijd voor. Zelfs reistijd kreeg je 10 euro per uur voor, en aangezien het elke keer in plaatsen als Emmen was had dat echt zo goud geweestquote:Een uitzendbureau..misschien geen gek idee! Zolang het maar niet in een callcentre is, belfobie haha!
Vertelquote:Maar kranten lopen is wel nice ookOok een tijdje gedaan, maar werd geterroriseert door een evil vrouw waar ik moest bezorgen
Marmaris! Turkije he? Gaaf joh! Mij maakt het niet uit waar ik heenga, zolang er maar zon en een zwembad isquote:Op maandag 5 februari 2007 18:07 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Zo ja anders ik wel. Ik ga met vrienden naar Marmaris. Hadden geen zin om naar bv Salou te gaan, en Kreta was te duur. Dus dan maar origineel en voor Marmaris gekozenEn jij?
En dat met die vriend is wel jammer ja. Een vriend van mij heeft sinds een half jaar ook een vriendin, en we zien die gozer nu nog maar 1 x in de maand waar het voorheen elke week wel 2 keer was. Dus zo erg heb je 't nog niet![]()
[..]
Dat is wel lekker zeg! Zie ik ook wel zitten haha. Misschien is iets in de horeca ook wel wat voor mij.. Maar ik wil wel betere werktijden dan hier in de AH, en nog evenveel of meer betaald wordenquote:Haha nee dat is inderdaad klote werk ook al betaald dat ook wel heel goed. Ik had me ene tijdje terug ook ingeschreven. En toen kreeg ik een aanbieding om bij een promotieteam te komen werken. Had wel rlxt geweest maar daar had ik dus gewoon geen tijd voor. Zelfs reistijd kreeg je 10 euro per uur voor, en aangezien het elke keer in plaatsen als Emmen was had dat echt zo goud geweest![]()
[..]
Argh, ik was dus een tijdschriftenbezorgster. Nja, bij die tijdschriften moet je alles nog eerst op adres sorteren, en je kreeg die dingen vaak niet eens tot 12 uur 's middags..Dus eerst nog sorteren, en bezorgenquote:Vertel![]()
Oké dan staat onze weddenschap jaquote:Op maandag 5 februari 2007 15:09 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb meer dan genoeg vertrouwen in het Enige Echte Rood-Witte team. En ik ben inmiddels bang voor m'n werk omdat ik er al zo lang niet ben geweest
.
Is het een lange stage dan? Leuke mensen ook? Daar gaat t tenslotte omIk kon bij mijn stage gewoon alles doen wat ik wilde, had m'n opdrachten elke keer binnen een paar uur af
.
En nee, heb school 2 weken niet gezien..morgen naar de neuroloog, en dan woensdag weer naar school. Tenminste, misschien ga ik wel een dagje OVtouren
. Thanks,
.
Hee zo'n stage wil ik ook wel hahaquote:Op maandag 5 februari 2007 18:25 schreef Gebleekte het volgende:
Oh shit ik had hier nog niet op geantwoord!
[..]
Oké dan staat onze weddenschap ja![]()
Ja ik moet een jaar lang 4 dagen in de week stage lopen. En 't zijn echt leuke mensen. M'n stagebegeleider komt uit Maasdijk, en het afdelingshoofd uit Naaldwijk, dus dat zit ook wel goedMaar er is zeker weten genoeg te doen, alleen ik mag zoveel tijd aan school besteden als ik wil. Dus als ik ff wil fokken zeg ik gewoon: Hoi ik moet huiswerk maken ja?
Ben je zo ziek geweest dan joh? Arme jij dat je dan 2 weken niet naar school kanEn dat OVtouren ben ik ook ooit nog een x van plan. Ik had me echt voorgenomen om dat te gaan doen als ik m'n OV zou krijgen, alleen (nog) niet van gekomen
Ja heb dr wel zin in jaquote:Op maandag 5 februari 2007 18:20 schreef GotC het volgende:
Marmaris! Turkije he? Gaaf joh! Mij maakt het niet uit waar ik heenga, zolang er maar zon en een zwembad isMaar ik ga met Lau op vakantie, waarheen..geen idee! Misschien Rome, maar daar heb je geen zwembaden zomaar midden in de stad! Dus misschien ergens in Italie, met de mogelijkheid op een paar daagjes Rome
Beetje cultureel doen dit jaar!
Zou gewoon een x langs gaan en vragen wat de opties zijn ofzo. Ze hebben best leuke dingen. En volgens mij zochten ze ook nog iemand bij de coolcat in Naaldwijkquote:Dat is wel lekker zeg! Zie ik ook wel zitten haha. Misschien is iets in de horeca ook wel wat voor mij.. Maar ik wil wel betere werktijden dan hier in de AH, en nog evenveel of meer betaald wordenJa, lastig doen mag af en toe wel, toch?
Hahaquote:Argh, ik was dus een tijdschriftenbezorgster. Nja, bij die tijdschriften moet je alles nog eerst op adres sorteren, en je kreeg die dingen vaak niet eens tot 12 uur 's middags..Dus eerst nog sorteren, en bezorgen. Nou, die vrouw ging COMPLEET uit dr naad tegen mij omdat ze dr Libelle niet om 1 uur kreeg. Elke week weer, ook al bezorgde ik m als 1e om 12 uur. Evilll woman. Dus op gegeven moment heb ik tegen dr gezegd: Koop je kut Libelle maar lekker in de winkel
en weggegaan.
Zat ook te wachten tot jij het deedquote:Op maandag 5 februari 2007 18:28 schreef dubidub het volgende:
Kut. Iikz ag net dat ik hem gesloten hadIk had het niet door dat ik de laatste was, anders had ik wel een nieuwe geopend.
Maargoed, bezorger lijkt mij echt kutwerk
Die heb ik allang. Maar dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee zo'n stage wil ik ook wel hahaJe hebt het goed voor mekaar!
En heb je je OV nog niet joh?Hoe kan dat dan? Ik kan niet meer zonder m'n OV
Ik bedoelde dus dat ik dat wel van plan was als ik m'n OV zou krijgen, maar dat het er nog niet van gekomen is.. omdat ik geen tijd hebquote:dat OVtouren ben ik ook ooit nog een x van plan. Ik had me echt voorgenomen om dat te gaan doen als ik m'n OV zou krijgen, alleen (nog) niet van gekomen
Ik kan ook niet zonder mijn OVquote:Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee zo'n stage wil ik ook wel hahaJe hebt het goed voor mekaar!
En heb je je OV nog niet joh?Hoe kan dat dan? Ik kan niet meer zonder m'n OV
Ik zou wel ook op een feest vakantie willen, maar vorig jaar was het iets teveel gedoe met zo'n grote groepquote:Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
Ja heb dr wel zin in jaMaar Italie is idd ook wel heel gaaf. Rome is echt zo mooi. Maar je hebt geen zin in echt een feest vakantie? Ik heb dat nu ook nog niet echt daar niet van. Maar culturele vakanties doe ik wel als ik een vriendin heb die dat ook leuk lijkt.
Bij de coolcatquote:[..]
Zou gewoon een x langs gaan en vragen wat de opties zijn ofzo. Ze hebben best leuke dingen. En volgens mij zochten ze ook nog iemand bij de coolcat in Naaldwijk![]()
[..]
Naah t was zo'n wijf van ongeveer 40 jaar oud, denk net in dr menopauze ofzo! Mja wat jij hebt is wel relaxtquote:Haha![]()
Maar zulke mensen heb je er ook tussen zitten ja. Was zeker zo'n oud wijf of niet?Maar wel irritant dat je dat alles nog moet gaan sorteren ook. Dat is echt veels te veel moeite. Vind het ook altijd wel rlxt dat niemand me ziet 's ochtends
Ik stap mn nest uit en doe echt helemaal niets aan mezelf, toch niemand die me ziet
![]()
Die poortjes zijn zwaar nutteloosquote:Op maandag 5 februari 2007 18:54 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zonder mijn OV
alhoewel hij bijna altijd in mijn portomonnai blijft zitten, ik douw altijd mijn schoolpasje in die poortjes op schiedam
Alleen wanneer krijgen we onze OV-chipkaart eigenlijk?
Ja ben ook benieuwd hoe het bij ons zal gaan. Was vorig jaar met nog een vriend gegaan, maar dit lijkt me toch leuker.quote:Op maandag 5 februari 2007 19:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik zou wel ook op een feest vakantie willen, maar vorig jaar was het iets teveel gedoe met zo'n grote groepWaarschijnlijk heb ik er ook wel flinke spijt van over een paar maanden, but hey
. Ben je weleens in Rome geweest? Jaloers! Zou het ook prachtig vinden denk ik, een keertje een echte stad zien met flinke geschiedenis
.
Je hebt wel groot gelijk om dat dan pas te doen.
quote:Bij de coolcatOkay, dat zou ik dus van zn lang zal ze leven niet doen haha, ik zou er niet aan moeten denken zelfs..
quote:Naah t was zo'n wijf van ongeveer 40 jaar oud, denk net in dr menopauze ofzo! Mja wat jij hebt is wel relaxtVind je het niet jammer om niet effe lekker te blijven liggen 's ochtends?
hehe gelukkig! Maar als er zo'n meet plaats gaat vinden ga ik zeker weten niet mee, heel de dag in de trein zitten zekerquote:En ik snap t over je OV nu wel hahaMisschien moeten we met z'n allen, ipv een normale meet, een OV-travel-meet doen door NL
Breda!quote:Op maandag 5 februari 2007 20:14 schreef wlsandman het volgende:
Mwah, een meet
Waar gaan jullie trouwens met carnaval heen???
Als er een paar De Lier gaan dan kunnen we daar wel ff meeten
Er waren kleine plannen dat we naar Den Bosch zouden gaan, maar dat moet ik nog zienquote:Op maandag 5 februari 2007 20:14 schreef wlsandman het volgende:
Mwah, een meet
Waar gaan jullie trouwens met carnaval heen???
Als er een paar De Lier gaan dan kunnen we daar wel ff meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |