abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46011400

Het Westland
quote:
Provincie: Zuid-Holland
Hoofdplaats: Naaldwijk
Oppervlakte: 90,59 km²
  • Land: 79,99 km²
  • Water: 10,60 km²
    Inwoners: 98.647 (1 augustus 2006)
    Bevolkingsdichtheid: 1235 inw./km²
    Belangrijke verkeersaders: A20, A4 & Bloemenroute
    Netnummer: 0174
    Postcodes: 2291, 2671 - 2694
    Officiële website: www.gemeentewestland.nl
    Kernen: De Lier, 's-Gravenzande, Heenweg, Honselersdijk, Kwintsheul, Maasdijk, Monste, Naaldwijk, Poeldijk, Ter Heijde, Wateringen
  • quote:
    Het Westland is van origine een landstreek in de provincie Zuid-Holland. Het betreft het gebied ten noorden van de Nieuwe Waterweg, ten zuiden van Den Haag, ten noordwesten van Maassluis, en ten westen van Delft.

De naam 'Westland' is afgeleid van de westelijke ambachten van het Hoogheemraadschap van Delfland. Deze westelijke ambachten omvatten naast het huidige glastuinbouwgebied ook Rijswijk, Voorburg en Vlaardingerambacht.

Sinds 1 januari 2004 is Westland ook de naam van een grote gemeente in dit gebied. Verder liggen er in de streek de gemeente Midden-Delfland en de kern Hoek van Holland, die deel uitmaakt van de gemeente Rotterdam.

Het meest bekend is Westland om zijn glastuinbouw, en de oranje gloed die er 's nachts de hemel verlicht, afkomstig van de assimilatieverlichting in de kassen. De streek dankt aan deze glazen warenhuizen ook zijn bijnaam de Glazen Stad.

Het Westland is een welvarende en innovatieve streek, dit door de snelgroeiende ontwikkeling op het gebied van de agribusiness. Er ontstaan veel nieuwe technieken om beter te kunnen functioneren als tuinbouwbedrijf, van de dichte kas tot de cabriokas.

quote:
    Kom ie uit Limburg
    Nou dan ken je ’t gelijk wel horen
    Want al die gasten
    Praten met een zachte g
    En ook in Drenthe
    Ja dan weet je van tevoren
    Om ’t begrijpen
    Neem een woordeboekie mee

Refrein:
    Maar ik zing ai ai ai
    En ik kom ui ’t Westland
    En ik zing gaan gaan gaan
    En plukkie al

Kom je uit Nalek
    Uit de Heul of uit Ter Heije
    Ja er is een ding
    Wat ons allemaal verbindt
    J ekomt ui ’t Westland
    Dat ken je horen an die Aie
    Je ken niet zonder
    Het begint al bij het kind

Ja ik was laatst in Spanje
    Daar ontmoette ik een westlandse kanjer
    Ze zei, ga je mee naar m’n flat
    Want ik maak alleen met Westlanders pret
    Westlandse Links:
    http://0174.pagina.nl/
    http://www.wos.nl/
    http://www.gemeentewestland.nl/

Westlandse fok!kers:

chrisgyan | Naaldwijk
    dubidub | Naaldwijk
    FrituurVetPet | Wateringen
    Gebleekte | 's-Gravenzande
    GotC | Naaldwijk
    keijz | De Lier
    koekiemonster | Naaldwijk
    Liejannuh | 's-Gravenzande
    Maneki.Neko | ?
    Marjan1985 | Monster
    mr_cucumber | Kwinsheul
    PieterBas | 's-Gravenzande
    ThaRooP | Naaldwijk
    vipergts |De Lier
    wlsandman | De Lier
    Mutsaers__78 | 's-Gravenzande

Vorige Topics:
    Het Westland: Helemaal Goud! #5
    Het Westland: Helemaal Goud! Deel 4
    Het Westland: Helemaal Goud! Deel 3
    Het westland helemaal goud ! deel II
    Het Westland: Helemaal goud!

Deze openingspost in de Fok!wiki
      maandag 5 februari 2007 @ 16:49:01 #2
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_46011442
    Gelukkig wilde iemand nog een topic openen Ik durfde het niet aan
    pi_46011454
    Dat ging hard. Gister zaten we nog rond de 220 ofzo.
      maandag 5 februari 2007 @ 16:49:50 #4
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_46011472
    Oh, en ik ga m'n smileymisbruik beperken dit topic.
    pi_46011482
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 16:49 schreef GotC het volgende:
    Gelukkig wilde iemand nog een topic openen Ik durfde het niet aan
    Nee snap ik, jij kan nieteens quoten!
      maandag 5 februari 2007 @ 16:51:18 #6
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_46011532
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 16:50 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Nee snap ik, jij kan nieteens quoten!
    Laat staan zo'n eng groot topic!
    pi_46011744
    We gaan hard vandaag
    Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
    Wat ben je ook een klier :D
      maandag 5 februari 2007 @ 17:06:02 #8
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_46012088
    Nou, weer opnieuw dan haha. Amsterdam lijkt me echt heerlijk op zo'n feestdag! Of nou ja, eigenlijk heb ik gewoon zin in de zomer ja.. Ga je nog op vakantie dit jaar?
    En het is zeker heerlijk om een vriendin te hebben die zo is Haar vriend gaat tegenwoordig ook vaak mee, af en toe wel jammer..

Een uitzendbureau..misschien geen gek idee! Zolang het maar niet in een callcentre is, belfobie haha!

Achter de kassa is ook niet leuk hoor, geloof me Het is constant hetzelfde. Maar kranten lopen is wel nice ook Ook een tijdje gedaan, maar werd geterroriseert door een evil vrouw waar ik moest bezorgen
    pi_46014043
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 17:06 schreef GotC het volgende:
    Nou, weer opnieuw dan haha. Amsterdam lijkt me echt heerlijk op zo'n feestdag! Of nou ja, eigenlijk heb ik gewoon zin in de zomer ja.. Ga je nog op vakantie dit jaar?
    En het is zeker heerlijk om een vriendin te hebben die zo is Haar vriend gaat tegenwoordig ook vaak mee, af en toe wel jammer..
    Zo ja anders ik wel. Ik ga met vrienden naar Marmaris. Hadden geen zin om naar bv Salou te gaan, en Kreta was te duur. Dus dan maar origineel en voor Marmaris gekozen En jij?

En dat met die vriend is wel jammer ja. Een vriend van mij heeft sinds een half jaar ook een vriendin, en we zien die gozer nu nog maar 1 x in de maand waar het voorheen elke week wel 2 keer was. Dus zo erg heb je 't nog niet
    quote:
    Een uitzendbureau..misschien geen gek idee! Zolang het maar niet in een callcentre is, belfobie haha!
    Haha nee dat is inderdaad klote werk ook al betaald dat ook wel heel goed. Ik had me ene tijdje terug ook ingeschreven. En toen kreeg ik een aanbieding om bij een promotieteam te komen werken. Had wel rlxt geweest maar daar had ik dus gewoon geen tijd voor. Zelfs reistijd kreeg je 10 euro per uur voor, en aangezien het elke keer in plaatsen als Emmen was had dat echt zo goud geweest
    quote:
    Maar kranten lopen is wel nice ook Ook een tijdje gedaan, maar werd geterroriseert door een evil vrouw waar ik moest bezorgen
    Vertel
    pi_46014063
    Kan je trouwens geen leuk plaatje vinden? Om het uur zie ik een andere
      maandag 5 februari 2007 @ 18:20:43 #11
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_46014421
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 18:07 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Zo ja anders ik wel. Ik ga met vrienden naar Marmaris. Hadden geen zin om naar bv Salou te gaan, en Kreta was te duur. Dus dan maar origineel en voor Marmaris gekozen En jij?

En dat met die vriend is wel jammer ja. Een vriend van mij heeft sinds een half jaar ook een vriendin, en we zien die gozer nu nog maar 1 x in de maand waar het voorheen elke week wel 2 keer was. Dus zo erg heb je 't nog niet
    [..]
    Marmaris! Turkije he? Gaaf joh! Mij maakt het niet uit waar ik heenga, zolang er maar zon en een zwembad is Maar ik ga met Lau op vakantie, waarheen..geen idee! Misschien Rome, maar daar heb je geen zwembaden zomaar midden in de stad! Dus misschien ergens in Italie, met de mogelijkheid op een paar daagjes Rome Beetje cultureel doen dit jaar!
    quote:
    Haha nee dat is inderdaad klote werk ook al betaald dat ook wel heel goed. Ik had me ene tijdje terug ook ingeschreven. En toen kreeg ik een aanbieding om bij een promotieteam te komen werken. Had wel rlxt geweest maar daar had ik dus gewoon geen tijd voor. Zelfs reistijd kreeg je 10 euro per uur voor, en aangezien het elke keer in plaatsen als Emmen was had dat echt zo goud geweest
    [..]
    Dat is wel lekker zeg! Zie ik ook wel zitten haha. Misschien is iets in de horeca ook wel wat voor mij.. Maar ik wil wel betere werktijden dan hier in de AH, en nog evenveel of meer betaald worden Ja, lastig doen mag af en toe wel, toch?
    quote:
    Vertel
    Argh, ik was dus een tijdschriftenbezorgster. Nja, bij die tijdschriften moet je alles nog eerst op adres sorteren, en je kreeg die dingen vaak niet eens tot 12 uur 's middags..Dus eerst nog sorteren, en bezorgen . Nou, die vrouw ging COMPLEET uit dr naad tegen mij omdat ze dr Libelle niet om 1 uur kreeg. Elke week weer, ook al bezorgde ik m als 1e om 12 uur. Evilll woman. Dus op gegeven moment heb ik tegen dr gezegd: Koop je kut Libelle maar lekker in de winkel en weggegaan.

Oh en ik kan geen leuke avatar vinden
    pi_46014553
    Oh shit ik had hier nog niet op geantwoord!
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 15:09 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik heb meer dan genoeg vertrouwen in het Enige Echte Rood-Witte team . En ik ben inmiddels bang voor m'n werk omdat ik er al zo lang niet ben geweest .

Is het een lange stage dan? Leuke mensen ook? Daar gaat t tenslotte om Ik kon bij mijn stage gewoon alles doen wat ik wilde, had m'n opdrachten elke keer binnen een paar uur af .

En nee, heb school 2 weken niet gezien..morgen naar de neuroloog, en dan woensdag weer naar school . Tenminste, misschien ga ik wel een dagje OVtouren . Thanks, .
    Oké dan staat onze weddenschap ja

Ja ik moet een jaar lang 4 dagen in de week stage lopen. En 't zijn echt leuke mensen. M'n stagebegeleider komt uit Maasdijk, en het afdelingshoofd uit Naaldwijk, dus dat zit ook wel goed Maar er is zeker weten genoeg te doen, alleen ik mag zoveel tijd aan school besteden als ik wil. Dus als ik ff wil fokken zeg ik gewoon: Hoi ik moet huiswerk maken ja?

Ben je zo ziek geweest dan joh? Arme jij dat je dan 2 weken niet naar school kan En dat OVtouren ben ik ook ooit nog een x van plan. Ik had me echt voorgenomen om dat te gaan doen als ik m'n OV zou krijgen, alleen (nog) niet van gekomen
      maandag 5 februari 2007 @ 18:27:27 #13
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_46014609
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 18:25 schreef Gebleekte het volgende:
    Oh shit ik had hier nog niet op geantwoord!
    [..]

Oké dan staat onze weddenschap ja

Ja ik moet een jaar lang 4 dagen in de week stage lopen. En 't zijn echt leuke mensen. M'n stagebegeleider komt uit Maasdijk, en het afdelingshoofd uit Naaldwijk, dus dat zit ook wel goed Maar er is zeker weten genoeg te doen, alleen ik mag zoveel tijd aan school besteden als ik wil. Dus als ik ff wil fokken zeg ik gewoon: Hoi ik moet huiswerk maken ja?

Ben je zo ziek geweest dan joh? Arme jij dat je dan 2 weken niet naar school kan En dat OVtouren ben ik ook ooit nog een x van plan. Ik had me echt voorgenomen om dat te gaan doen als ik m'n OV zou krijgen, alleen (nog) niet van gekomen
    Hee zo'n stage wil ik ook wel haha Je hebt het goed voor mekaar!

En heb je je OV nog niet joh? Hoe kan dat dan? Ik kan niet meer zonder m'n OV
      maandag 5 februari 2007 @ 18:28:57 #14
    128976 dubidub
    Fritür ist krieg!
    pi_46014651
    Kut. Iikz ag net dat ik hem gesloten had Ik had het niet door dat ik de laatste was, anders had ik wel een nieuwe geopend.

Maargoed, bezorger lijkt mij echt kutwerk
    pi_46014799
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 18:20 schreef GotC het volgende:

Marmaris! Turkije he? Gaaf joh! Mij maakt het niet uit waar ik heenga, zolang er maar zon en een zwembad is Maar ik ga met Lau op vakantie, waarheen..geen idee! Misschien Rome, maar daar heb je geen zwembaden zomaar midden in de stad! Dus misschien ergens in Italie, met de mogelijkheid op een paar daagjes Rome Beetje cultureel doen dit jaar!
    Ja heb dr wel zin in ja Maar Italie is idd ook wel heel gaaf. Rome is echt zo mooi. Maar je hebt geen zin in echt een feest vakantie? Ik heb dat nu ook nog niet echt daar niet van. Maar culturele vakanties doe ik wel als ik een vriendin heb die dat ook leuk lijkt.
    quote:
    Dat is wel lekker zeg! Zie ik ook wel zitten haha. Misschien is iets in de horeca ook wel wat voor mij.. Maar ik wil wel betere werktijden dan hier in de AH, en nog evenveel of meer betaald worden Ja, lastig doen mag af en toe wel, toch?
    Zou gewoon een x langs gaan en vragen wat de opties zijn ofzo. Ze hebben best leuke dingen. En volgens mij zochten ze ook nog iemand bij de coolcat in Naaldwijk
    quote:
    Argh, ik was dus een tijdschriftenbezorgster. Nja, bij die tijdschriften moet je alles nog eerst op adres sorteren, en je kreeg die dingen vaak niet eens tot 12 uur 's middags..Dus eerst nog sorteren, en bezorgen . Nou, die vrouw ging COMPLEET uit dr naad tegen mij omdat ze dr Libelle niet om 1 uur kreeg. Elke week weer, ook al bezorgde ik m als 1e om 12 uur. Evilll woman. Dus op gegeven moment heb ik tegen dr gezegd: Koop je kut Libelle maar lekker in de winkel en weggegaan.
    Haha
    Maar zulke mensen heb je er ook tussen zitten ja. Was zeker zo'n oud wijf of niet? Maar wel irritant dat je dat alles nog moet gaan sorteren ook. Dat is echt veels te veel moeite. Vind het ook altijd wel rlxt dat niemand me ziet 's ochtends Ik stap mn nest uit en doe echt helemaal niets aan mezelf, toch niemand die me ziet
    pi_46014865
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 18:28 schreef dubidub het volgende:
    Kut. Iikz ag net dat ik hem gesloten had Ik had het niet door dat ik de laatste was, anders had ik wel een nieuwe geopend.

Maargoed, bezorger lijkt mij echt kutwerk
    Zat ook te wachten tot jij het deed

Maar zo kut is het niet. Het is wel vroeg en het is wel koud en af en toe denk ik ook van 'waar ben ik in godsnaam mee bezig' , maar voor dat ene uurtje.. je nest moet je toch wel uit sochtends.
    pi_46014929
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef GotC het volgende:

[..]

Die heb ik allang. Maar dat bedoelde ik niet
    quote:
    dat OVtouren ben ik ook ooit nog een x van plan. Ik had me echt voorgenomen om dat te gaan doen als ik m'n OV zou krijgen, alleen (nog) niet van gekomen
    Ik bedoelde dus dat ik dat wel van plan was als ik m'n OV zou krijgen, maar dat het er nog niet van gekomen is.. omdat ik geen tijd heb

[ Bericht 7% gewijzigd door Gebleekte op 05-02-2007 18:45:09 ]
    pi_46015444
    Wow, wat gaat dat snel hierzo

Ik heb geen tijd om op mijn werk te fokken, dus dan doe ik dat ook niet

Er zit wel een gozer op mijn werk, die altijd stiekum naar CU2 meisjes aan het zoeken is, en hij is al 25 jaar
    Beetje wanhopig dus (hij is ook niet zo knap, best lelijk eigenlijk )
    pi_46015527
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 18:27 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik kan ook niet zonder mijn OV
    alhoewel hij bijna altijd in mijn portomonnai blijft zitten, ik douw altijd mijn schoolpasje in die poortjes op schiedam

Alleen wanneer krijgen we onze OV-chipkaart eigenlijk?
      maandag 5 februari 2007 @ 19:28:33 #20
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_46016778
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 18:33 schreef Gebleekte het volgende:

[..]

Ja heb dr wel zin in ja Maar Italie is idd ook wel heel gaaf. Rome is echt zo mooi. Maar je hebt geen zin in echt een feest vakantie? Ik heb dat nu ook nog niet echt daar niet van. Maar culturele vakanties doe ik wel als ik een vriendin heb die dat ook leuk lijkt.
    Ik zou wel ook op een feest vakantie willen, maar vorig jaar was het iets teveel gedoe met zo'n grote groep Waarschijnlijk heb ik er ook wel flinke spijt van over een paar maanden, but hey . Ben je weleens in Rome geweest? Jaloers! Zou het ook prachtig vinden denk ik, een keertje een echte stad zien met flinke geschiedenis .
    Je hebt wel groot gelijk om dat dan pas te doen .
    quote:
    [..]

Zou gewoon een x langs gaan en vragen wat de opties zijn ofzo. Ze hebben best leuke dingen. En volgens mij zochten ze ook nog iemand bij de coolcat in Naaldwijk
    [..]
    Bij de coolcat Okay, dat zou ik dus van zn lang zal ze leven niet doen haha, ik zou er niet aan moeten denken zelfs..
    quote:
    Haha
    Maar zulke mensen heb je er ook tussen zitten ja. Was zeker zo'n oud wijf of niet? Maar wel irritant dat je dat alles nog moet gaan sorteren ook. Dat is echt veels te veel moeite. Vind het ook altijd wel rlxt dat niemand me ziet 's ochtends Ik stap mn nest uit en doe echt helemaal niets aan mezelf, toch niemand die me ziet
    Naah t was zo'n wijf van ongeveer 40 jaar oud, denk net in dr menopauze ofzo! Mja wat jij hebt is wel relaxt Vind je het niet jammer om niet effe lekker te blijven liggen 's ochtends?

En ik snap t over je OV nu wel haha Misschien moeten we met z'n allen, ipv een normale meet, een OV-travel-meet doen door NL
      maandag 5 februari 2007 @ 19:29:24 #21
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_46016816
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 18:54 schreef wlsandman het volgende:

[..]

Ik kan ook niet zonder mijn OV
    alhoewel hij bijna altijd in mijn portomonnai blijft zitten, ik douw altijd mijn schoolpasje in die poortjes op schiedam

Alleen wanneer krijgen we onze OV-chipkaart eigenlijk?
    Die poortjes zijn zwaar nutteloos

En morgen.

geintje
    pi_46017526
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 19:28 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik zou wel ook op een feest vakantie willen, maar vorig jaar was het iets teveel gedoe met zo'n grote groep Waarschijnlijk heb ik er ook wel flinke spijt van over een paar maanden, but hey . Ben je weleens in Rome geweest? Jaloers! Zou het ook prachtig vinden denk ik, een keertje een echte stad zien met flinke geschiedenis .
    Je hebt wel groot gelijk om dat dan pas te doen .
    Ja ben ook benieuwd hoe het bij ons zal gaan. Was vorig jaar met nog een vriend gegaan, maar dit lijkt me toch leuker.
    Ben idd 2 x in Rome geweest en tis wel gaaf hoor! En zo'n zuipvakantie is gewoon veels te duur eigenlijk, heb ook nog geen idee hoe ik 't moet gaan betalen maar goed
    [..]
    quote:
    Bij de coolcat Okay, dat zou ik dus van zn lang zal ze leven niet doen haha, ik zou er niet aan moeten denken zelfs..

Mag je wel heel de dag in die kleding rondlopen Maar idd ik zou 't ook niet doen denk. En het betaald nog klote ook.
    [..]
    quote:
    Naah t was zo'n wijf van ongeveer 40 jaar oud, denk net in dr menopauze ofzo! Mja wat jij hebt is wel relaxt Vind je het niet jammer om niet effe lekker te blijven liggen 's ochtends?

Bleeghhh dom wijf! Daar heb ik iig geen last van. Welke mongool gaat er om half 7 naar buiten om te zeggen dat ik te vroeger moet komen En ja soms is het wel klote inderdaad. Vooral op zaterdag. Het wil nog welleens gebeuren dat ik vrijdag om 5 uur thuiskom en dan moet ik daar weer om half 7 zijn Maarja daarna kan ik wel weer mn bed in.

En doordeweeks moet ik toch om 7.19 de bus hebben dus of ik nu om half 7 uit mn bed ga of om half 6.. weet ik tenminste zeker dat ik op tijd wakker ben Niks voor jou?
    quote:
    En ik snap t over je OV nu wel haha Misschien moeten we met z'n allen, ipv een normale meet, een OV-travel-meet doen door NL
    hehe gelukkig! Maar als er zo'n meet plaats gaat vinden ga ik zeker weten niet mee, heel de dag in de trein zitten zeker
    pi_46018573
    Mwah, een meet

Waar gaan jullie trouwens met carnaval heen???

Als er een paar De Lier gaan dan kunnen we daar wel ff meeten
    pi_46019433
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 20:14 schreef wlsandman het volgende:
    Mwah, een meet

Breda!

Maar ik vind dat we dat zeker nog een x moeten doen ja.
      maandag 5 februari 2007 @ 21:49:59 #25
    129451 ThaRooP
    T h a R o o P
    pi_46022382
    quote:
    Op maandag 5 februari 2007 20:14 schreef wlsandman het volgende:
    Mwah, een meet

Er waren kleine plannen dat we naar Den Bosch zouden gaan, maar dat moet ik nog zien
    De Lier is zeker al uitverkocht?

edit: oh, en ik heb je al gemeet met oud en nieuw (weet alleen totaal niet meer wie je bent )
    Hoe dik is dat dan wel niet?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')