Man, jij zult er nooit wegkomen. Marokkanen worden hier standaard aangehouden.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach onze internetmusketier moet z'n maatje weer te hulp schieten.
Kan je er al bijna van dromen om je een schraal huurappartementje buiten je Marokkanenbuurt te kunnen veroorloven?
Je moeder!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:34 schreef Aoristus het volgende:
Wie is Lucida ook alweer?
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zo doe je Lucida tekort. Lucida zoekt zijn woorden zorgvuldig uit en weet ze tot een scherpe en humorvolle samenhang te vormen.
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nou, ik ga maar eens naar bed, B5 kijken. Morgen weer vroeg op, maagdelijk werkloos zijn.
Ok je woont er dus nog middenin, sterktequote:Op maandag 14 mei 2007 22:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
OP = blaat, onzorgvuldig uitgezochte beschuldigingen en geblaat:.
[..]
Man, jij zult er nooit wegkomen. Marokkanen worden hier standaard aangehouden.![]()
En weer elke inhoud weten te ontwijken.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:31 schreef PJORourke het volgende:
Afijn, genoeg gespeeld met de huiskneus, nu Fussbal und Bier.
Grapjas, er kunnen 3000 boomhutten van jou in mijn villa. Marokkanen zijn hier niet bekend, men zou ze denk ik zo naar binnen laten, puur omdat men niet met dat pauperprobleem bekend is.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok je woont er dus nog middenin, sterkte. Als je goed blijft sparen en ooit een echte baan vindt wordt het misschien nog wel eens wat.
Droom lekker door jongenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Grapjas, er kunnen 3000 boomhutten van jou in mijn villa. Marokkanen zijn hier niet bekend, men zou ze denk ik zo naar binnen laten, puur omdat men niet met dat pauperprobleem bekend is.![]()
Succes met je kansloze scriptie, ligt het al ergens in een la?![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Droom lekker door jongen. Harb blijven werken misschien dat je dan ooit wel iets zal lukken in je leven. Een enkele tegenslag hoeft niet het einde te betekenen
![]()
Blijf het zelf maar geloven jongenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Projectie, doekje. Jouw jaloerse zinnen doen mij deugd. Je scriptie wordt nu door een worm gelezen. Ik kan ieder moment met pensioen gaan, maar ik werk nog even door voor jouw uitkering.![]()
Erg slap, "valse nichtentrekjes" .quote:Op maandag 14 mei 2007 22:30 schreef du_ke het volgende:
Ik zeg je enkel dat je weer wat meer je best moet doen op je valse nichtentrekjes dat mag toch wel? Je zakt echt zwaar af de laatste tijd. SCH wil je vast ook wel helpen hoor.
Ik geloof het niet, maar het is toch zo. Met name zelf bereikt, zonder hulp van wie dan ook. Daarom praat ik ook met jochies als jij in de hoop dat je toch snapt dat je iets kunt bereiken.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Blijf het zelf maar geloven jongen. Voorlopig heb ik vooral medelijden met je
.
Oh, moet jij dat van je begeleider. Zit je in een rolstoel of zo?quote:Overigens moet ik m'n verhaal nog in een geografisch tijdschrift gaan publiceren van m'n begeleider dus door niemand gelezen worden gaat wel meevallen.
Aardrijkskunde op het VMBO, zoiets?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:51 schreef du_ke het volgende:
Overigens moet ik m'n verhaal nog in een geografisch tijdschrift gaan publiceren van m'n begeleider dus door niemand gelezen worden gaat wel meevallen.
Helaas gemist.quote:BBC in conflict met Scientology
LONDEN, 14 mei. De BBC is ernstig in conflict geraakt met de Scientologykerk. Scientology beschuldigt de Britse omroep er op een dvd van een demonstratie tegen het kerkgenootschap in scène te hebben gezet. Tijdens de betoging zijn volgens de kerk „terroristische doodsbedreigingen" geuit. Een woordvoerder van de BBC noemde de beschuldigingen op televisie „totale nonsens".
De ruzie tussen de omroep en het genootschap escaleerde vorige week, nadat BBC-verslaggever John Sweeney voor camera's van beide partijen slaande ruzie kreeg met Scientology-woordvoerder Tommy Davis.
De reporter volgde de kerk, die gegrondvest is op de geschriften van de Amerikaanse sciencefictionschrijver L. Ron Hubbard, voor de documentaire ‘Scientology and me’. Die wordt vanavond om 21.30 uur uitgezonden op BBC 1.
Scientology, dat de Britten volgde met een eigen cameraploeg, plaatste het gewraakte fragment op de populaire internetsite YouTube. Te zien is hoe Sweeney gedurende een halve minuut tegen Davis schreeuwt: „Je was er niet bij aan het begin van het interview. Je weet niet wat je zegt.”
Het incident gebeurde op de tentoonstelling ‘Psychiatrie: industrie des doods’ in Los Angeles, waar Scientology de Holocaust volgens Sweeney in de schoenen van de psychiatrie probeert te schuiven.
De journalist heeft zijn excuses aangeboden. Op de website van de BBC zegt Sweeney dat hij onder grote druk stond. Naar eigen zeggen werd hij bespioneerd, achtervolgd en „gehersenspoeld” toen hij aan de documentaire werkte.
Ook filmster en Scientology-lid John Travolta heeft zich bij de BBC beklaagd over de journalist, zo schrijft de Britse krant Daily Telegraph maandag. De reporter zou hem gevraagd hebben „of ik lid ben van een hersenspoelende sekte”. Travolta is diep beledigd en vindt dat de omroep Sweeney „geen forum moet geven voor zijn persoonlijke vooroordelen en animositeiten”. (ANP)
Nou, des gewoon kei-sjiek.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Monidique het volgende:
Hendig,:
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07201/ja.JPG]afbeelding][/url]
Wat doet dat lijstje?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:57 schreef Monidique het volgende:
Hendig,:
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07201/ja.JPG]afbeelding][/url]
Man, hij staat al te kuchen bij een Silk Cut.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Doekje, pak er ook maar eentje.
Hey, je hebt het wel over onze kersverse begeleide publicist he!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Man, hij staat al te kuchen bij een Silk Cut.![]()
Inderdaad, er is hoop. Z'n docent weetikveelwat praat hij ook probleemsloos na, dus waarom een ander niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Daarom praat ik ook met jochies als jij in de hoop dat je toch snapt dat je iets kunt bereiken.
Hij wordt begeleid, met andere woorden, hij kan het eigenlijk zelf niet. Bij sommige mensen moet je nu eenmaal alles eruit trekken wat er in zit.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Inderdaad, er is hoop. Z'n docent weetikveelwat praat hij ook probleemsloos na, dus waarom een ander niet?
Je was vroeger echt beter/ valser hoor.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Erg slap, "valse nichtentrekjes" .Zelfs jij kunt beter dan dit.
Moet je dat van je begeleider zeggen vannacht?quote:
Als je wilt afstuderen is een begeleider verplicht. Sterker nog 2 zelfs! (in mijn geval dan).quote:Op maandag 14 mei 2007 23:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij wordt begeleid, met andere woorden, hij kan het eigenlijk zelf niet. Bij sommige mensen moet je nu eenmaal alles eruit trekken wat er in zit.![]()
oh god onze held geeft adviesquote:Op maandag 14 mei 2007 22:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, maar het is toch zo. Met name zelf bereikt, zonder hulp van wie dan ook. Daarom praat ik ook met jochies als jij in de hoop dat je toch snapt dat je iets kunt bereiken.
[..]
Moeten tussen aanhalingstekens uiteraard, een suggestie. Maar goed dat is te ingewikkeld voor je, ik snap het.quote:Oh, moet jij dat van je begeleider. Zit je in een rolstoel of zo?Lees zelf eens hoe dat overkomt. Je begeleider, moeten.
Vent, je wilt het zelf of niet, niet die kutbegeleider van je.![]()
quote:Een geografisch tijdschrift. Wow, is dat nieuw, van die boekjes die ze kunnen verspreiden? Op Page toilletpapier?![]()
Weet wel zeker dat ik heel wat meer en betere sigaren heb gerookt dan onze koning van de inhoudquote:Op maandag 14 mei 2007 23:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Man, hij staat al te kuchen bij een Silk Cut.![]()
Whahahaha, jij had er zelfs twee nodig. Man, man, wat gaat dit land hard achteruit. Studenten moeten met twee begeleiders afstuderen. Moehahahaha, lees zelf nog eens wat je zegt. Dit is gieren en brullen.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als je wilt afstuderen is een begeleider verplicht. Sterker nog 2 zelfs! (in mijn geval dan).
Zou je toch moeten weten.
Van de week nog weer lekker gebarebacked door S en L?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Moet je dat van je begeleider zeggen vannacht?
Ik durf te wedden dat je nooit een sigaar van betekenis hebt gerookt, zelfs je begeleider kan dat niet betalen.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Weet wel zeker dat ik heel wat meer en betere sigaren heb gerookt dan onze koning van de inhoud.
Op het MBO kan je ook zonder denk ik.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als je wilt afstuderen is een begeleider verplicht. Sterker nog 2 zelfs! (in mijn geval dan).
Zou je toch moeten weten.
Vertel eens, leert je begeleider jou dat in bed?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van de week nog weer lekker gebarebacked door S en L?
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Whahahaha, jij had er zelfs twee nodig. Man, man, wat gaat dit land hard achteruit. Studenten moeten met twee begeleiders afstuderen. Moehahahaha, lees zelf nog eens wat je zegt. Dit is gieren en brullen.
Ik vroeg je enkel wat? Heb jij dan echt overal hulp en ondertiteling bij nodig?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vertel eens, leert je begeleider jou dat in bed?![]()
Waarom moet je terugvallen op S en L? Kan dan niets zelfstandig bij jou?![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nou, ik ga maar eens rusten, groeten aan jullie begeleiders.
Moehahahahahahaha. Begeleiders. Moeten publiceren. Begeleiders. Haha.
Dat publiceren is op basis van vrijwilligheid.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nou, ik ga maar eens rusten, groeten aan jullie begeleiders.
Moehahahahahahaha. Begeleiders. Moeten publiceren. Begeleiders. Haha.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/programmes/panorama/default.stmquote:
Denk ook vooral dat hij het niet wil snappenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat publiceren is op basis van vrijwilligheid.
Maar voor de rest heb je er duidelijk weinig kaas van gegeten.![]()
De Navo en de VS hebben mensen naar Estland gestuurd om de situatie te onderzoeken.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:36 schreef Finder_elf_towns het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)van-ddos-aanval.html
Politiek op wereldniveau. [afbeelding]
quote:Op maandag 14 mei 2007 23:09 schreef du_ke het volgende:
Weet wel zeker dat ik heel wat meer en betere sigaren heb gerookt dan onze koning van de inhoud.
Dat is het ook, mits juist toegepast. Een paar flinke botnets en je kan grote informatiestromen via internet platleggen. TV, telefonie, ed. ook als die dmv. internet tot stand komen.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:40 schreef ijsbrekertje het volgende:
De Navo en de VS hebben mensen naar Estland gestuurd om de situatie te onderzoeken.
Het lijkt echt wel een wapen geworden..
Een beetje discriminerend, niet?quote:Op maandag 14 mei 2007 23:14 schreef du_ke het volgende:Marokkanenbuurtje zonder perspectief
.
Sterkte.
Ja, klopt. Dat bedacht ik me ook toen ik over deze maatregelen las en me afvroeg "is dat nou nodig?". Ja, internet doet er soms in de werkelijkheid ook toequote:Op maandag 14 mei 2007 23:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is het ook, mits juist toegepast. Een paar flinke botnets en je kan grote informatiestromen via internet platleggen. TV, telefonie, ed. ook als die dmv. internet tot stand komen.
Gewoon eerlijk. Heb oprecht medelijden met julliequote:Op maandag 14 mei 2007 23:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Een beetje discriminerend, niet?SCH zou dit waarschijnlijk strafbaar noemen.
Ga jij nou maar verder met die docent van je, anders wordt dat afstuderen ook niks. Van je scriptie zal je het toch niet moeten hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:39 schreef du_ke het volgende:
Gewoon eerlijk. Heb oprecht medelijden met jullie.
Gelukkig heb jij daar totaal geen kijk opquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:53 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ga jij nou maar verder met die docent van je, anders wordt dat afstuderen ook niks. Van je scriptie zal je het toch niet moeten hebben.![]()
Nee, dat zou er nog bij moeten komen ook.quote:
Inhoud of iets wat daar op lijkt zou inderdaad wel eng zijn bij jou in de buurtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:57 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, dat zou er nog bij moeten komen ook.Jeez.
![]()
Nee, inderdaad. Ik ben cum laude afgestudeerd en ik gaf zelf aan waar ik op ging afstuderen. Begeleiding is voor zwakkere studenten.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Denk ook vooral dat hij het niet wil snappen.
Moest ik ook nog aan denken. Ach, het is projectie en jaloezie van doekje.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oprechtheid bestaat niet bij jou, ook niet bij Volkert. Ik zou het eerder domheid noemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk. Heb oprecht medelijden met jullie.
Wat zijn ondernemers toch vaaksoms verderfelijke mensen.quote:'Staatssecretaris overtrad arbeidswetgeving'
(Novum) - Staatssecretaris van Financiën Jan Kees de Jager (CDA) heeft zich als softwareondernemer niet aan de arbeidswetgeving gehouden. Dat schrijft de Volkskrant.
De Jager, eigenaar en directeur van het Rotterdamse softwarebedrijf ISM, zou stelselmatig pensioenpremies te laat hebben betaald en de oprichting van een ondernemingsraad hebben tegengewerkt. Ook zou hij arbeidscontracten hebben afgesloten met daarin onwettige en personeelsleden hebben verboden om in werktijd over hun rechten te vergaderen.
De krant zegt zich te baseren op officiële documenten en gesprekken met betrokkenen. Die zouden aantonen dat de conflicten tussen De Jager en zijn personeel over arbeidsvoorwaarden groter en structureler waren dan naar buiten kwam vlak na zijn benoeming tot staatssecretaris.
De Jager raakte toen in opspraak over de pensioenafdracht bij één van zijn bedrijven, zo schrijft de ochtendkrant. De rechtbank in Den Bosch veroordeelde ISM-dochter Codim, omdat de onderneming de ontslagvergoedingen en pensioenpremies van vier oud-medewerkers niet had betaald.
Een opgestapt lid van de personeelsvertegenwoordiging zegt dat De Jager personeel verbood om onder werktijd zonder het management te vergaderen of te overleggen, zo schrijft de Volkskrant. Volgens de oud-werknemer hield De Jager de vorming van een ondernemingsraad tegen, ook al zou het bedrijf op grond van het werknemersaantal verplicht zijn die te hebben.
De Jager zou ook conflicten met zijn personeel hebben gehad over pensioenen. "Begin 2006 werd binnen het bedrijf bekend dat er voor een groot aantal medewerkers geen pensioenpremies waren overgemaakt en dat pensioencontracten met terugwerkende kracht werden opgezegd, zonder medeweten van de betrokken werknemers", zo citeert de krant een oud-werknemer.
ISM is de afgelopen jaren stormachtig gegroeid, onder meer dankzij een aantal overnamen, stelt de Volkskrant. Bij het bedrijf, met een hoofdkantoor in de Van Nelle-fabriek in Rotterdam, werken 220 mensen.
Een woordvoerder van ISM zegt in de krant dat de problemen met de pensioenstortingen het gevolg zijn geweest van een conflict tussen ISM en Avero Achmea. Volgens hem is er schoon schip gemaakt door over te stappen naar een nieuwe pensioenverzekeraar, schrijft de Volkskrant.
De Jager wil volgens de krant niet reageren op de kwestie. "De formateur heeft onderzoek gedaan naar het bedrijf van staatssecretaris De Jager en geconcludeerd dat niets zijn benoeming tot staatssecretaris in de weg stond", zo reageert een woordvoerder van Financiën.
Ja dat heb ik ook zelf aangegeven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik ben cum laude afgestudeerd en ik gaf zelf aan waar ik op ging afstuderen. Begeleiding is voor zwakkere studenten.![]()
Echt scherp ben je vanaochtend nog nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oprechtheid bestaat niet bij jou, ook niet bij Volkert. Ik zou het eerder domheid noemen.
Je hebt medelijden met ons uit domheid. Dat is 'm.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:52 schreef Sidekick het volgende:
Eens met de TT. Laat hem niet meer terugkeren.
Stalk m niet zo!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:16 schreef Autodidact het volgende:
Heee, KB.
http://www.nrc.nl/economi(...)r_handelen_Wolfowitzquote:De commissie concludeerde dat Ad Melkert heeft in de zaak rond Wolfowitz geen fouten gemaakt. Melkert was indertijd voorzitter van de zogenoemde ethische commissie, die werd ingeschakeld omdat Wolfowitz’ vriendin Shaha Riza ook bij de bank werkte.
Ik vind het heel positief. Het geheel wekt de suggestie dat er ook Marokkanenbuurtjes met toekomst zijn.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:50 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Onmogelijk. Melkert heeft Wijffels wrs. omgekocht.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/economi(...)r_handelen_Wolfowitz
[afbeelding]
quote:Jos Verstappen wordt misschien testcoureur bij Spyker. Michiel Mol, teammanager van het Nederlandse Formule 1-team ziet de komst van de voormalig Formule 1-coureur wel zitten.
Ik mis onderaan de tekst:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/economi(...)r_handelen_Wolfowitz
[afbeelding]
laat ze dan maar snel wat reservewagens gaan bouwen ..quote:
Drie keer raden van welke merk pleepapier dit afkomstig is....quote:COMMENTAAR
Bezuinigen op Defensie is oude linkse reflex
maandag 14 mei 2007 10:54
Minister Wouter Bos van Financiën zou moeten uitstijgen boven simplistische retoriek van linkervleugel PvdA en SP, en geld voor Uruzgan uit budget Ontwikkelingshulp moeten durven halen
Bezuinigen op Defensie is links. Bezuinigen op Ontwikkelingshulp is rechts.
De nieuwe schatkistbewaarder, PvdA-minister Wouter Bos, onttrekt zich helaas niet aan de oude reflex. Hij zit op zwart zaad en zoekt de besparingen vooral bij de krijgsmacht.
Dat is een manier van werken waartegen concurrent SP geen bezwaar zal maken.
Bos gaat politieke moeilijkheden op deze manier uit de weg, maar een verantwoorde strategie is het niet.
Beloftes
Eerder kwam Bos al terug op beloftes aan Defensie uit de tijd van het vorige kabinet. Defensie mocht nieuwe Chinook-helikopters kopen ter vervanging van de toestellen die in Afghanistan neerstortten.
Collega-minister Eimert van Middelkoop ontdekte echter dat zijn departement de benodigde 370 miljoen euro zelf moet ophoesten. Sigaar uit eigen doos.
Volgens het regeerakkoord krijgen landmacht, luchtmacht en marine 450 miljoen extra voor urgente knelpunten en voor de geld verslindende missie in Uruzgan.
Maar dat geld komt voor een groot deel van het leger zelf: verkoop van kazerneterreinen en materieel.Noodgedwongen maken hoge militairen nu plannen voor de verkoop van F-16’s, houwitsers en Leopardtanks. Ze zien geen andere mogelijkheid.
'Opbouwwerk'
Defensie maakt zich tegenwoordig sterk voor ‘opbouwwerk’ in Afghanistan. Het is vooral de PvdA die daarop aandringt. Vredesmissies en heart and minds-campagnes doen het in linkse kring nu eenmaal beter dan keiharde terroristenbestrijding.
Het zou fair zijn om de kosten van het opbouwwerk voor een groter deel uit de rijk gevulde pot voor ontwikkelingshulp te halen. Maar die weg wil Bos niet bewandelen. De kritiek van de SP en de PvdA-linkervleugel is dan namelijk dat de ‘allerarmsten gedupeerd worden’.
Minister Bos van Financiën zou moeten uitstijgen boven die simplistische politieke retoriek. Hij zou tegenstanders moeten bestrijden met een realistische logica. Waarin Uruzgan – de armste provincie in het door oorlogen verpauperde Afghanistan – toch eerst en vooral behoefte heeft aan veiligheid.
Ik vind eigenlijk dat ze voor het eerst wel een punt hebben. ontwikkelingshulp en defensie komen steeds dichter bij elkaar te liggen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Drie keer raden van welke merk pleepapier dit afkomstig is....
Als je zou stellen dat beide matige resultaten oplevert, ok. Maar om nou te stellen dat defensie wel werkt, lijkt me een beetje moeilijk houdbaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:42 schreef PJORourke het volgende:
Ontwikkelingshulp werkt niet. Defensie wel. Lijkt me ook een valide argument.
Nee hoor. Tomahawks werken over het algemeen prima, invasies en bezettingen ook. Veel meer kan je van een leger niet verwachten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:44 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als je zou stellen dat beide matige resultaten oplevert, ok. Maar om nou te stellen dat defensie wel werkt, lijkt me een beetje moeilijk houdbaar.
Het ligt eraan wat je doel is. Saddam is inderdaad verdwenen, maar wat er in de plaats is gekomen is een groter risico dan dat Saddam op dat moment was.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor. Tomahawks werken over het algemeen prima, invasies en bezettingen ook. Veel meer kan je van een leger niet verwachten.
Hetzelfde geldt voor ontwikkelingsgeld. Hoewel je met "meer kan je niet verwachten" alles wel prima kan noemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:46 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor. Tomahawks werken over het algemeen prima, invasies en bezettingen ook. Veel meer kan je van een leger niet verwachten.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Drie keer raden van welke merk pleepapier dit afkomstig is....
quote:Volgens het regeerakkoord krijgen landmacht, luchtmacht en marine 450 miljoen extra voor urgente knelpunten en voor de geld verslindende missie in Uruzgan.
Hou je wel de Duitsers mee weg.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:06 schreef Klopkoek het volgende:
die begrijpt stiekem ook wel dat je met alleen schieten niks bereikt.
Welke bannerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:26 schreef Napalm het volgende:
241.6 uur gefokt. Ik zou danny facturerenover je hoeveelheid bannerviews..
Nee hoor, het leger is er om te schieten en niet veel meer. Dat de linkse wereldverbeteraars er iets anders mee willen, is jammer voor ze.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:06 schreef Klopkoek het volgende:
PJORourke zit gewoon te trollen: die begrijpt stiekem ook wel dat je met alleen schieten niks bereikt.
Ik zit alleen niet te trollen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:29 schreef Sidekick het volgende:
Je bevestigt Klopkoeks stelling.
Gaf jij daar niet ergens les, Rock?quote:TBC-besmettingen door brugklasser in Meppel
Uitgegeven: 15 mei 2007 13:13
MEPPEL - Uit onderzoek van de GGD Groningen blijkt dat vijf leerlingen van Christelijke Scholengemeenschap Dingstede in Meppel besmet zijn met de tuberculosebacterie. Er komt een groot onderzoek onder honderden leerlingen, aldus een woordvoerder van de gezondheidsdienst.
De GGD stelde een onderzoek in nadat vorige week open tuberculose (tbc) werd geconstateerd bij een leerlinge uit de brugklas van de scholengemeenschap. Ook vier mensen in haar omgeving zijn besmet.
"Dat er vijf leerlingen uit de klas van het meisje besmet zijn, is voor ons aanleiding het onderzoek naar de ziekte uit te breiden", vertelt een woordvoerder van de GGD. Alle brug- en tweedeklassers worden volgens hem nu onderzocht. In totaal gaat het om 327 kinderen.
Medicatie
De woordvoerder benadrukt dat de negen personen die besmet zijn met de bacterie, zelf de ziekte niet kunnen overbrengen. "Ze krijgen medicatie om te voorkomen dat de ziekte bij hen uitbreekt."
Met de leerlinge die open tbc heeft, gaat het inmiddels wat beter. Zij mag nog drie weken niet naar school.
(c) ANP
Ik kom oorspronkelijk uit Meppel. Maar dit is echt nieuws van halverwege vorige weekquote:
O ja, jij komt daar uit de buurt. Ik denk dat er voorlopig geen pol-meet komt eigenlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Meppel. Maar dit is echt nieuws van halverwege vorige week. Waarbij er vrijdag examenstunt was dikke kans dat men toen nog wat heeft uitgewisseld
.
Nee, maar waar ik lesgeef zijn ze netzo achterlijk.quote:
Tss Meppel is niet achterlijk. Voor de echte achterlijken moet je een stuk zuidelijkerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, maar waar ik lesgeef zijn ze netzo achterlijk.
dat hangt van het verloop van dit verhaal af.quote:
Zwolle?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:33 schreef du_ke het volgende:
Tss Meppel is niet achterlijk. Voor de echte achterlijken moet je een stuk zuidelijker![]()
Dommer dan Meppel kan niet, dat is het hart van domheid.quote:
Deventer? Apeldoorn?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:55 schreef du_ke het volgende:
Zuidelijker.
Ik zat eerder te denken aan het milieudepartement van het HBO in Grunn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dommer dan Meppel kan niet, dat is het hart van domheid.![]()
Heeft die drol hoogleraar gezegd voor een begeleidende kneus van het HBO?????quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan het milieudepartement van het HBO in Grunn.
Uiteraard niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heeft die drol hoogleraar gezegd voor een begeleidende kneus van het HBO?????
Nou, om nog een beetje carriere te maken zal hij z'n diploma toch een beetje up moeten sexen, niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heeft die drol hoogleraar gezegd voor een begeleidende kneus van het HBO?????
Doe je nu HBO of universiteit?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard niet.
Maar goed ga je onsnog laten delen in je geweldige kennis? Als je cum laude bent afgestudeerd heb je vast ook wel wat gepubliceerd, ben benieuwd naar de geweldige kwaliteit die je tentoon hebt gespreid.
Dus hij doet HBO en spreekt dan over een hoogleraar? Wat een farce.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, om nog een beetje carriere te maken zal hij z'n diploma toch een beetje up moeten sexen, niet?
Aankomstgehuil?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:08 schreef Mutant01 het volgende:
Serieus reageren op de posts van Aah en PJO![]()
http://rawstory.com/news/(...)tian_right_0514.htmlquote:President George W. Bush met privately with Focus on the Family Founder and Chairman James Dobson and approximately a dozen Christian right leaders last week to rally support for his policies on Iraq, Iran and the so-called "war on terror."
“I was invited to go to Washington DC to meet with President Bush in the White House along with 12 or 13 other leaders of the pro-family movement," Dobson disclosed on his radio program Monday. “And the topic of the discussion that day was Iraq, Iran and international terrorism. And we were together for 90 minutes and it was very enlightening and in some ways disturbing too."
(...)
Dobson went on to enumerate a series of meetings convened by Christian right leaders in Washington to discuss the supposedly existential threat to the United States from a nuclear Iran.
“I heard about this danger [from Iran] not only at the White House but from other pro-family leaders that I met during that week in Washington," he said. “Many people in a position to know are talking about the possibility of losing a city to nuclear or biological or chemical attack. And if we can lose one we can lose ten.
"If we can lose ten we can lose a hundred," he added, “especially if North Korea and Russia and China pile on.”
Het doet me goed dat er nog wat van je topografie op de LTS is blijven hangen, je wordt warmerquote:
Wat denk jequote:
Ach ze zijn vermakelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:08 schreef Mutant01 het volgende:
Serieus reageren op de posts van Aah en PJO![]()
Goed, kennelijk is Utrecht het middelpunt van de achterlijkheid in ons land. Kanaleneiland kennende, heeft je docent dit keer een punt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:18 schreef du_ke het volgende:
Het doet me goed dat er nog wat van je topografie op de LTS is blijven hangen, je wordt warmer![]()
Google eens op de kantonrechtersformule...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven staat er helemaal geen oprotpremie vast.![]()
Dit is wat kantonrechters toepassen, wanneer het buiten de rechter om gebeurd kunnen de handdrukken nog veel hoger uitvallen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef sizzler het volgende:
[..]
Google eens op de kantonrechtersformule...
http://www.reuters.com/article/latestCrisis/idUSN14287992quote:In a speech to Latin American and Caribbean bishops at the end of a visit to Brazil, the Pope said the Church had not imposed itself on the indigenous peoples of the Americas.
They had welcomed the arrival of European priests at the time of the conquest as they were "silently longing" for Christianity, he said.
Ik denk niets meer bij jou, ik schat je nog niet op kleuterschool in, dus iedere verhoging daarvan zal voor mij een verrassing zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat denk je?
Maar goed ga je ons nog trakteren op je grote kennis?
Misschien als er aandelenopties oid in het spel zijn. Maar deze formule kan je ook gewoon bij de overheid toepassen. Waarom zou je bij de overheid wel een maximum instellen en bij het bedrijfsleven niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit is wat kantonrechters toepassen, wanneer het buiten de rechter om gebeurd kunnen de handdrukken nog veel hoger uitvallen.
Yo homie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
En nou in gewoon Nederlands.
Dat zou ik niet weten. Ik ben wel voor een max aan beide.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
Misschien als er aandelenopties oid in het spel zijn. Maar deze formule kan je ook gewoon bij de overheid toepassen. Waarom zou je bij de overheid wel een maximum instellen en bij het bedrijfsleven niet?
De duivel schijt altijd op de grote hoop.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een taal, wat een taal voor een damequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:44 schreef sigme het volgende:
'navond. Handdrukken zonder kantonrechter zijn meestal ook in de orde van grootte van de kantonrechtersformule. Voor veel verguldere handdrukken moet je van te voren al in de drekbult zitten waar de duivel gewoonlijk schijt.
Elke keer als ik "Christelijke liefde" in je sig lees moet ik aan de Soutpark aflevering "Red Hot Catholic Love" denken...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
Welk een taal ontsnapt daar de omheining uwer tanden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat een taal, wat een taal voor een dame
Dat maakt het nog erger. Dat een dame aan dat soort uitdrukkingen durft te denken. Waar gaan we heen met deze wereld?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:54 schreef sigme het volgende:
Maar in dit geval was het gewoon deel van de uitdrukking die ik parafraseerde.
De wereld gaat aan vlijt ten onder.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat maakt het nog erger. Dat een dame aan dat soort uitdrukkingen durft te denken. Waar gaan we heen met deze wereld?![]()
Blijf dat maar denken in je schrale appartementjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk niets meer bij jou, ik schat je nog niet op kleuterschool in, dus iedere verhoging daarvan zal voor mij een verrassing zijn.![]()
Jij hebt waarschijnlijk nog geen eigen douche, zo'n appartementje zou je graag willen hebben.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:10 schreef du_ke het volgende:
Blijf dat maar denken in je schrale appartementje![]()
In een achterstandswijk? nee dank jequote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk nog geen eigen douche, zo'n appartementje zou je graag willen hebben.![]()
Maar goed je gaat dus niet met ons delen welke imaginaire opleiding je mee patst?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk niets meer bij jou, ik schat je nog niet op kleuterschool in, dus iedere verhoging daarvan zal voor mij een verrassing zijn.![]()
quote:Moral Majority (Dead Kennedys)
You call yourself the Moral Majority
We call ourselves the people in the real world
Trying to rub us out, but we're going to survive
God must be dead if you're alive
You say, 'God loves you. Come and buy the Good News'
Then you buy the president and swimming pools
If Jesus don't save 'til we're lining your pockets
Circus-tent con-men and Southern belle bunnies
Milk your emotions then they steal your money
It's the new dark ages with the fascists toting bibles
Cheap nostalgia for the Salem Witch Trials
Stodgy ayatollahs in their dobble-knit ties
Burn lots of books so they can feed you their lies
Masturbating with a flag and a bible
Blow it out your ass, Jerry Falwell
Blow it out your ass, Jesse Helms
Blow it out your ass, Ronald Reagan
What's wrong with a mind of my own?
You don't want abortions, you want battered children
You want to ban the pill as if that solves the problem
Now you wanna force us to pray in school
God must be dead if you're such a fool
You're planning for a war with or without Iran
Building a police state with the Ku Klux Klan
Pissed at your neighbour? Don't bother to nag
Pick up the phone and turn in a fag
Blow it out your ass, Terry Dolan
Blow it out your ass, Phyllis Schlafly
Ram it up your cunt, Anita
Cos God must be dead
If you're alive
God must be dead
If you're alive
ik kan geen fout in de zin ontdekken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:35 schreef kLowJow het volgende:
Een verhoging erbij op Rock?
Geen idee of het echt fout is hoor... Zo bedoelde ik het niet, Ik vond het alleen grappig driedubbelop klinken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
ik kan geen fout in de zin ontdekken.
Dan moet je wel een betere betaalde baan nemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
ik heb een huurverhoging gehad. 1,1% erbij op.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/152432/index.htmlquote:Meer geld voor aanpak Marokkaanse criminelen
De vier grote steden krijgen extra geld van minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) om te voorkomen dat Marokkaanse jongeren doorgaan op het criminele pad.
Meer geld voor aanpak Marokkaanse criminelen
Burgemeester Job Cohen in gesprek met Marokkaanse jongeren over hun problemen
Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag krijgen nu al jaarlijks 5 miljoen euro extra voor de aanpak van Marokkaanse probleemjongeren. Minister Hirsch Ballin zal dat bedrag in 2008 verhogen tot 6 miljoen euro.
Oververtegenwoordigd
Dat schrijft de minister dinsdag aan de Tweede Kamer in antwoord op vragen van de Partij voor de Vrijheid (PVV). Hirsch Ballin wijst erop dat Marokkaanse en Antilliaanse jongeren 'relatief oververtegenwoordigd' zijn als verdachten van strafbare feiten.
Zorgwekkend vindt de minister bovendien dat groepen van deze jongeren steeds zwaardere misdrijven plegen. De meesten zijn dan al voor lichtere delicten veroordeeld geweest, vaak op zeer jonge leeftijd.
Met extra geld wil de minister voorkomen dat Marokkaanse probleemjongeren in de vier grote steden een verdere criminele loopbaan ontwikkelen.
Onderzoek
De PVV had de minister om tekst en uitleg gevraagd na uitspraken van een Amsterdamse recherchechef. Die constateerde dat grote aantallen allochtone jongeren die enkele jaren geleden voor overlast zorgden, zich inmiddels hebben ontwikkeld tot zware criminelen.
Exacte aantallen kon de minister niet geven. Wel doet het wetenschappelijk bureau van zijn ministerie inmiddels onderzoek naar de ontwikkeling van jeugdige veelplegers tot zware criminelen.
Die achterbuurt die jij verzonnen hebt?quote:
Oh ja de tweede zin is geheel overbodig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:44 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Geen idee of het echt fout is hoor... Zo bedoelde ik het niet, Ik vond het alleen grappig driedubbelop klinken.
Weer een fundamentalist minder.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:27 schreef Doderok het volgende:
Rev. Jerry Falwell is gestorven op 73jarige leeftijd.
Jello Biafra zal waarschijnlijk een feestje bouwen, op "In God We Trust, Inc." was hij niet mals voor deze man.
[..]
Ik sluit me hierbij aan. Anders moeten jullie maar een tijdje ergens afkoelen. Stelletje sfeerverpesters.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:52 schreef sigme het volgende:
Du_ke, PJO, wanneer zijn jullie uitgekleuterd?
Jullie lijken wel wijven. Jarenlang slepende onmin geuit middels liefst onderhuidse sneren.
Doekje wordt toch nooit geband? Als ik het laatste woord heb, ben ik er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik sluit me hierbij aan. Anders moeten jullie maar een tijdje ergens afkoelen. Stelletje sfeerverpesters.![]()
quote:Your War, Not Mine
by Victor Davis Hanson
Tribune Media Services
"This war is lost," Sen. Majority Leader Harry Reid recently proclaimed.
That pessimism about Iraq is now widely shared by his Democratic colleagues. But many of these converted doves aren't being quite honest about why they've radically changed their views of the war.
Most of the serious Democratic presidential candidates — Sens. Hillary Clinton, Joe Biden and Christopher Dodd, and former Sen. Jonathan Edwards — once voted, along with Reid, to authorize the war. Sen. Barack Obama didn't. But, then, he wasn't in the Senate at the time.
Now these former supporters of Iraq find themselves under assault by a Democratic base that demands apologies. Only Edwards has said he is sorry for his vote of support.
But if the Democratic Party is now almost uniformly anti-war, it is also understandable why it can't field a single major presidential candidate who was in Congress when it counted and tried to stop the invasion.
After all, responsible Democrats in national office had been convinced by Bill Clinton for eight years and then George W. Bush for two that Saddam's Iraq was both a conventional and terrorist threat to the United States and its regional allies.
Most in Congress accepted that Saddam was a genocidal mass murderer. They knew he used his petrodollars to acquire dangerous weapons. And they felt his savagery was intolerable in a post-9/11 world. There was no debate that Saddam gave money to the families of Palestinian suicide bombers or offered sanctuary to terrorists like Abu Abbas and Abu Nidal. And few Democrats questioned whether the al-Qaeda-affiliated terrorist group Ansar al-Islam was in Kurdistan.
In other words, Democrats, like most others, wanted Saddam taken out for a variety of reasons beyond fears of WMD. Moreover, it was the Clinton-appointed CIA director George Tenet who supplied both Democrats and Republicans in Congress with much of the intelligence they would later cite in deciding to attack Saddam.
When both congressional Democrats and Republicans cast their votes to go along with President Bush, they even crafted 23 formal causes for war. So far only the writ concerning the fear of stockpiles of weapons of mass destruction has in hindsight proven false.
But we no longer hear much about these various reasons why the Democrats understandably supported the removal of Saddam Hussein. Instead, they now most often plead they were hoodwinked by sneaky warmongering neocons or sexed-up partisan intelligence reports.
There is nothing wrong with changing your mind, especially in matters as serious as war — but the public at least deserves a sincere explanation for this radical about-face.
So why not come clean about their changes of heart?
Many Democrats apparently think that claiming they were victimized by Bush and the neocons is more palatable than confessing to their own demoralization with the news from the front.
Others may fear that admitting publicly that a disheartened America should not or cannot finish a conflict would send a dangerous message to our enemies. So while these Democrats accuse President Bush of being hardheaded and unwavering on Iraq, they are still afraid that their own mea culpas would send an equally dangerous message of inconsistency abroad.
Democrats need to admit the truth: that removing a dangerous Saddam Hussein and promoting democracy in his place seemed a good idea to them in 2003-4 when the cost appeared tolerable. Now, in 2007, with over 3,000 American lives lost in Iraq, they feel differently.
In other words, Democrats could argue that somewhere along the line — whether it was after Fallujah or the start of sectarian Sunni-Shiite violence — they either lost confidence in the United States' very ability to stabilize Iraq, or felt that even if we could, it was no longer worth the tab in American blood and treasure.
That confession could, of course, be nuanced with exculpatory arguments about the mistakes made by those in the Bush administration, such as: "Our necessary war that I voted for to remove Saddam worked; your optional one to stay on to promote democracy didn't."
Such an explanation of turnabout would be transparent and invite a public discussion. And it would certainly be more legitimate that the current protestations of "the neo-cons made me do it."
With America still engaged in a tough war, that kind of excuse-making just doesn't cut it.
En dan wagen ze het nog om Turkije de les te lezenquote:Merkel: geen plaats voor God in grondwet
(Novum/AP) - In de herziene versie van de Europese grondwet komt geen verwijzing naar God of de Europese christelijke wortels te staan. Dat heeft de Duitse bondskanselier Angela Merkel dinsdag gezegd tegen een groep van twintig Europese religieuze leiders.
Merkel had een dergelijke verwijzing naar het christendom graag wel in de grondwet gezien, zei zij, maar er is weinig animo bij de andere Europese regeringen om de onderhandelingen over het wel of niet opnemen ervan te hervatten.
Ze zei dat ze wel haar best zou doen om een referentie aan de waarde van religie voor de gemeenschap - een opmerking die staat in het tweede deel van het document - te behouden. "Helaas kan ik op niet meer hopen dan dat", zei Merkel. De religieuze leiders waren bijeen in Brussel om met EU-functionarissen van gedachten te wisselen over hoe de betrekkingen tussen Europese moslims, christenen en joden kunnen worden verbeterd.
Religieuze organisaties, en onder meer wijlen paus Johannes Paulus II, probeerden bij EU-leiders een verwijzing naar de Europese christelijke wortels los te peuteren. Polen, Italië en de christen-democratische CDU van Merkel waren daarvan ook voorstander. Ze werden echter gedwarsboomd door Frankrijk, België en andere landen die meenden dat dat discriminerend zou zijn voor aanhangers van andere geloven dan het christendom, en vreesden dat de scheiding van kerk en staat erdoor in het gedrang zou komen.
Wijfquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Doekje wordt toch nooit geband? Als ik het laatste woord heb, ben ik er wel klaar mee.
Dat is een goed streven. God in de grondwet zorgt geheid voor narigheid.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:00 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En dan wagen ze het nog om Turkije de les te lezen![]()
Boehoe.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Doekje wordt toch nooit geband? Als ik het laatste woord heb, ben ik er wel klaar mee.
Hoe moet ik dit interpreteren? Wil je dat ik die post edit of zo?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:01 schreef sigme het volgende:
Wijf.
Maak van Doekje wordt toch nooit geband jouw laatste woord erover, en dan zal ik proberen dat bewaarheid te laten worden.
Ik bedoel juist het omgekeerdequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat is een goed streven. God in de grondwet zorgt geheid voor narigheid.
Ik snapte je eerste uitspraak wel, als er nu al gesteggel is over het wel of niet toelaten van allerlei religies in de grondwet, dan verwijt de pot een beetje de ketel als diezelfde landen Turkije veroordelen om zijn religie. Dat is tenminste wat ik er uit opmaak..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik bedoel juist het omgekeerde. In het stuk staat dat behoorlijk wat EU landen het jammer vinden dat God niet in de GW komt. Daarop reageerde ik dan weer. Sorry voor de verwarring.
Ghehehe, nee gekkie, niks editten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit interpreteren? Wil je dat ik die post edit of zo?
Exactquote:Ik snapte je eerste uitspraak wel, als er nu al gesteggel is over het wel of niet toelaten van allerlei religies in de grondwet, dan verwijt de pot een beetje de ketel als diezelfde landen Turkije veroordelen om zijn religie. Dat is tenminste wat ik er uit opmaak..
zekersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Led Zeppelin kicks Ass. Wat een enorme helden.
[afbeelding]
BBC sessions. Wat een Ooraal genot (quote:
Als ik ooit zo zuur word, wil ik een bus peper in m´n reet. Hardhandig ingebracht.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
okay okay, zand erover, Doekje mag een sigaar van me uitkiezen.
Beugel Grolsh, vriendjes?![]()
Als je maar wiltquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Volgende week ga ik een afwasmachine aanschaffen. Wat nou niet passen! Ik verzin wel een oplossing.
quote:Bus rijdt met 250 km/u door Friesland
LEEUWARDEN - Een bus zal met 250 kilometer per uur een testrit rijden over de snelweg van Heerenveen naar Leeuwarden. Dat gebeurt op een zondagochtend in februari of maart volgend jaar. De snelweg zal daarvoor geheel afgezet worden.
Initiatiefnemer Wubbo Ockels van de Technische Universiteit Delft heeft dat dinsdag gezegd tijdens een bijeenkomst van Europarlementslid Dorette Corbey (PvdA) in Brussel.
De zogeheten Superbus is een idee van oud-astronaut Ockels. Het is bedoeld als veelbelovende nieuwe vorm van openbaar vervoer.
Zweeftrein
"De bus zal 25 mensen vervoeren met hetzelfde comfort als een magneetzweeftrein", zei Ockels. "Friesland wilde graag de primeur met de testritten."
Na de testritten in Friesland gaat het prototype bus naar Peking. Het zal mensen vervoeren naar de Nederlandse centrum tijdens de Olympische Spelen in 2008.
Superbus
De vorige minister van Verkeer, Karla Peijs, raakte zeer gecharmeerd van de Superbus. Ze gaf 7 miljoen euro subsidie. Vervoersbedrijf Connexxion deed daar nog eens een miljoen bovenop.
Connexxion werkt inmiddels met VolkerWessels en ING aan een consortium voor de exploitatie van het Superbussysteem.
Vlieger
Ockels werkt aan meerdere uitvindingen, waaronder een extreem hoge vlieger voor windenergie. "De gemeente Rotterdam heeft ons nu 1 miljoen euro subsidie gegeven voor testen op een schip", vertelde Ockels.
"De vlieger zal het schip zoveel energie opleveren, dat het daarmee zelfs tegen de wind in kan varen. Dit ontwerp kan een hele mooie knaller zijn voor Nederland. Hoe mooi kan de toekomst zijn!"
Speedboot
De innovatieve astronaut promootte verder een speedboot die geheel op zonne-energie voortbeweegt. Het ontwerp komt van twee van zijn studenten, die deelnamen aan een zonnebootrace door Friesland.
"De speedboot op zonne-energie kost 300.000 euro: hij zal in december verschijnen op de miljonairsbeurs in Monaco".
Dat is de juiste instelling.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:52 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Als je maar wilt![]()
Ik ken iemand die een afwasmachine in de inbouwkast onder de boiler heeft ingebouwd.
Ik denk in de hol van satan zodat Jerry elke dag de lul van Saddam tegen zich aan voelt wrijven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef Reya het volgende:
Wat zal het worden for Jerry: de malebolge of toch de cocytus?
en nog meer bullcrapquote:Amerikaanse tv-dominee Falwell overleden
ANP
WASHINGTON - De Amerikaanse tv-prediker Jerry Falwell (73) is dood.
Dat heeft zijn medewerker Duke Westover laten weten. Falwell was dinsdag eerder op de dag in een ziekenhuis opgenomen, nadat hij buiten bewustzijn in zijn bureau was aangetroffen. De tv-predikant had eerder problemen met zijn hart.
Falwell was de oprichter van de Moral Majority, een beweging van fundamentalistische christenen die streefden naar een conservatieve regering in Washington. De beweging speelde een belangrijke rol bij de verkiezing van de Republikein Ronald Reagan tot president in 1980. Falwell stond bekend om zijn scherpe afwijzing van abortus, homoseksualiteit en het feminisme.
Toen een aantal televisiepredikanten, zoals Jimmy Bakker en Jimmy Swaggart, in de jaren tachtig van de vorige eeuw in seksschandalen betrokken raakten, taande ook de invloed van Falwell. De Moral Majority werd opgeheven.
Dit riekt naar genocideontkenning.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.reuters.com/article/latestCrisis/idUSN14287992
Holy fuck...
Whehehequote:Bovendien vindt Riza dat ze jarenlang is gediscrimineerd bij de bank. Loonsverhogingen werden haar keer op keer ontzegd. En dat alles ‘omdat ik een moslima en Arabische vrouw ben die de status quo bekritiseert’. Waarop ze omstandig aan Wijffels uitlegt hoe capabel ze wel niet is.
lang weekend a-hoofd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:27 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Yet another long day ahead.
Grootste plannen voor komende dagen?quote:
quote:Leven is kitsch... elite is zelfvervreemding.
Wat moet jij dan doen dat het je de pompoenen doet stilhouden?quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Dat compenseerd gelukkig nogal.
Hoe heet ze?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:04 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik ga vandaag maar eens mijn achterstallig werk wegwerken.
Ik heb geen idee, maar ze is 17.quote:
Onderzoek Citrix, scriptie, onderzoek Load Balancing, business case opstellen, onderzoek server based computing, onderzoek ..., onderzoek ..., onderzoek ...., etc.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat moet jij dan doen dat het je de pompoenen doet stilhouden?![]()
Die is immer vrolijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:07 schreef Apropos het volgende:
En Frodo dan?
Laat Sam maar aan zijn tenen sabbelen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:07 schreef Apropos het volgende:
En Frodo dan?
Vrolijk gezwaaid?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:07 schreef Apropos het volgende:
Ik zie net de grootste xenofoob van de universiteit langslopen.
Dit is ervoor... Koudwatervrees....quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is dat die 17 jarige na het wegwerken van je achterstand?![]()
En wat zei je tegen Leon?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:07 schreef Apropos het volgende:
Ik zie net de grootste xenofoob van de universiteit langslopen.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/63705701/Plasterk:_zeer_zwakke_school_onacceptabel.htmlquote:Niet alleen Plasterk, maar ook minister Gerda Verburg (LNV, landbouwonderwijs) en de staatssecretarissen Sharon Dijksma en Marja van Bijsterveldt (beiden Onderwijs) waren aanwezig bij de presentatie van het jaarverslag van de inspectie.
Plassterk is de opperzeikerd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/binnenland/63705701/Plasterk:_zeer_zwakke_school_onacceptabel.html
Zie ik dat nou goed? Vier bewindslieden op onderwijs...
17? dat mag toch helemaal niet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:26 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is dat die 17 jarige na het wegwerken van je achterstand?![]()
Hij poseert graag in ruige houding.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Plassterk is de opperzeikerd.
Je kan landbouwonderwijs toch niet overlaten aan een atheistquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:06 schreef Autodidact het volgende:
Als dat de EO niet is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:16 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hij poseert graag in ruige houding.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:16 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alsof z'n ballen op het punt staan uit z'n broek te floepen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:20 schreef Mutant01 het volgende:
Alsof ie voor het doel staat.
Misschien is dat ook wel zo. Misschien liep er net een kind voor de camera langs.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Alsof z'n ballen op het punt staan uit z'n broek te floepen.
"Yo it ain’t a crime to have a 12 inch"quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:23 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Alsof z'n ballen op het punt staan uit z'n broek te floepen.
En popelde hij als waarachtig atheist om dit jonge leven uit te doven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel zo. Misschien liep er net een kind voor de camera langs.
ik dacht boven de 18 en 16, 17 met toestemming?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:12 schreef Chewie het volgende:
[..]
Boven de 16 heb je geen toestemming van de ouders meer nodig![]()
![]()
Boven de 12 met toestemmingquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:50 schreef Napalm het volgende:
[..]
ik dacht boven de 18 en 16, 17 met toestemming?
Klopt er zijn uitzonderingenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Maar sex met minderjarigen is strafbaar indien je bijvoorbeeld docent bent.
Maagdelijk werkloos.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:08 schreef Monidique het volgende:
Ziekig.
Is er geen werk meer bij de drukker?quote:
http://www.crooksandliars(...)omney-Guantanamo.wmvquote:ROMNEY: I am glad [detainees] are at Guantanamo. I don’t want them on our soil. I want them on Guantanamo, where they don’t get the access to lawyers they get when they’re on our soil. I don’t want them in our prisons, I want them there. Some people have said we ought to close Guantanamo. My view is we ought to double Guantanamo.
Mensenrechten, moeten we Kamp hier niet nog wat vraagjes over stellen?quote:*** Verhoor in Irak ging met stroomstoten ***
Nederlandse inlichtingenofficieren hebben in Zuid-Irak met een stroomstok gedetineerden verhoord. Deze vermeende martelingen zouden zich eind oktober 2003 hebben afgespeeld en staan in het feitenrelaas van de onderzoekscommissie-Van den Berg, die in de tweede helft van juni met haar rapport komt....
http://www.volkskrant.nl/(...)ing_met_stroomstoten
jaja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:25 schreef Monidique het volgende:
Ik zeg gewoon 'En dat.'; woorden hoeven niet per se te betekenen wat ze lijken te betekenen.
Op een blok ijs zetten, zegt de Elsevier, dat laat geen sporen na, zegt Elsevierquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:29 schreef Monidique het volgende:
Leugens, zegt Elsevier, leugens.
En concierges? Onderwijsassistenten? Bibliothecaresses? Systeembeheerders?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Hebben joden een extra pijnreceptor?quote:De zestigjarige Nico Vet zegt erg bang te zijn en zich onveilig te voelen in de Kolenkitbuurt: ‘Wij zijn van joodse komaf en dit soort dingen doet dan nog eens extra veel pijn’, zegt hij. Hij wil het liefst met zijn vrouw naar Hoofddorp verhuizen waar hun dochter woont.
Systeembeheerders krijgen het voordeel van de twijfel, die worden de hele dag opgegeild met zaken als patchen en muizen calibreren enzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
En concierges? Onderwijsassistenten? Bibliothecaresses? Systeembeheerders?
Allemaal de pineut zeker...
Die wordt in de jongere jaren blootgelegd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:41 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hebben joden een extra pijnreceptor?
Wat is dan nog de lol in het lerarenvak?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat weet je dat goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:52 schreef Chewie het volgende:
[..]
Boven de 12 met toestemming![]()
Boven de 16 is legaal
Kamp is weg dus dat kan niet. Moet je de kop van Eimert eisen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:27 schreef Aoristus het volgende:
Mensenrechten, moeten we Kamp hier niet nog wat vraagjes over stellen?
Dan krijg je toch juist minder gevoel?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:42 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die wordt in de jongere jaren blootgelegd.
Echt waar? Jezus, dus dat tv-programma pakte zomaar iemand van de straat, deed een kap over z'n hoofd en gaf hem stroomstoten om zijn herinneringen terug te halen, zonder te vragen of hij dat wel wilde? Ongelooflijk, hoe kan zoiets...quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:45 schreef Napalm het volgende:
Verder deden ze laatst op tv ook regressiethearapie met stroom stoten. Schijnt tegenwoordig toch weer een goede behandeling te zijn.
Dat kan ik je niet mededelen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:49 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dan krijg je toch juist minder gevoel?
Die slagrsbehandeling lijkt me anders toch erg gevoelig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:49 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dan krijg je toch juist minder gevoel?
Kom maar langs, dan doe ik het voor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:51 schreef Monidique het volgende:
Ongelooflijk, hoe kan zoiets...
Ja, maar daarna wordt het gewoon eelt lijkt me. Een Duitse helm.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:54 schreef Napalm het volgende:
[..]
Die slagrsbehandeling lijkt me anders toch erg gevoelig.
Oh, die man? Die ooit op tv beweerde dat de Taliban verantwoordelijk was voor al de opiumproduktie in Afghanistan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:16 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[afbeelding]
...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:03 schreef Autodidact het volgende:
Jij kon toch niks mededelen? Vertel...
bahquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, maar daarna wordt het gewoon eelt lijkt me. Een Duitse helm.
Zoiets ja. Nul respect voor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:08 schreef Monidique het volgende:
Dus als je een jood pelt, hou je een Duitse helm over. Heb je dan geen respect, Autodidact?
Landbouwonderwijs was vanouds anders ingericht dan het andere onderwijs. Daar zal het wel mee te maken hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/binnenland/63705701/Plasterk:_zeer_zwakke_school_onacceptabel.html
En ik zit niet eens in het onderwijs.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:08 schreef Monidique het volgende:
Dus als je een jood pelt, hou je een Duitse helm over. Heb je dan geen respect, Autodidact?
www.nu.nlquote:Bubba Ludwig kan nog niet lopen of praten, maar is wel gerechtigd een vuurwapen te dragen in de Amerikaanse staat Illinois. De tien maanden oude baby kreeg een vuurwapenvergunning nadat zijn vader Howard Ludwig die had aangevraagd voor vijf dollar.
Papa kwam ook op het idee voor het aanvragen van een vergunning, omdat opa het kindje een jachtgeweer cadeau had gedaan...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De naam Bubba zegt natuurlijk al genoeg.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef sigme het volgende:
Beter een Duitse helm dan een Spaanse kraag.
Heb je weer naar muziek van Blof geluisterd?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
Ik moet poepen want de bel doet het niet.
Ghe.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat doe je me aan mens!
http://www.sexwoordenboek.nl/spaanse_kraag.html
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |