Dat kan ik je niet mededelen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:49 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dan krijg je toch juist minder gevoel?
Die slagrsbehandeling lijkt me anders toch erg gevoelig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:49 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dan krijg je toch juist minder gevoel?
Kom maar langs, dan doe ik het voor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:51 schreef Monidique het volgende:
Ongelooflijk, hoe kan zoiets...
Ja, maar daarna wordt het gewoon eelt lijkt me. Een Duitse helm.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:54 schreef Napalm het volgende:
[..]
Die slagrsbehandeling lijkt me anders toch erg gevoelig.
Oh, die man? Die ooit op tv beweerde dat de Taliban verantwoordelijk was voor al de opiumproduktie in Afghanistan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:16 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Hij poseert graag in ruige houding.
[afbeelding]
...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:03 schreef Autodidact het volgende:
Jij kon toch niks mededelen? Vertel...
bahquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, maar daarna wordt het gewoon eelt lijkt me. Een Duitse helm.
Zoiets ja. Nul respect voor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:08 schreef Monidique het volgende:
Dus als je een jood pelt, hou je een Duitse helm over. Heb je dan geen respect, Autodidact?
Landbouwonderwijs was vanouds anders ingericht dan het andere onderwijs. Daar zal het wel mee te maken hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:06 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/binnenland/63705701/Plasterk:_zeer_zwakke_school_onacceptabel.html
Zie ik dat nou goed? Vier bewindslieden op onderwijs...
En ik zit niet eens in het onderwijs.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:08 schreef Monidique het volgende:
Dus als je een jood pelt, hou je een Duitse helm over. Heb je dan geen respect, Autodidact?
www.nu.nlquote:Bubba Ludwig kan nog niet lopen of praten, maar is wel gerechtigd een vuurwapen te dragen in de Amerikaanse staat Illinois. De tien maanden oude baby kreeg een vuurwapenvergunning nadat zijn vader Howard Ludwig die had aangevraagd voor vijf dollar.
Papa kwam ook op het idee voor het aanvragen van een vergunning, omdat opa het kindje een jachtgeweer cadeau had gedaan...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
De naam Bubba zegt natuurlijk al genoeg.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:55 schreef sigme het volgende:
Beter een Duitse helm dan een Spaanse kraag.
Heb je weer naar muziek van Blof geluisterd?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
Ik moet poepen want de bel doet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |