De PvdA gaat verder dan de afspraken inquote:Op maandag 14 mei 2007 19:13 schreef zwelgje76 het volgende:
Volgens mij begrijp je gewoon niet wat er in het stukje wat je zelf quote staat.
Aan je eigen inbreng te zien ben je dan ook zwaar dyslectisch, dus je hebt een goed excuus daarvoor...
Vertel!quote:Op maandag 14 mei 2007 19:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Uit het gecopy-paste nieuwsbericht trek ik niet dezelfde conclusie als genoemde stelling en topictitel hoor, het bericht gaat namelijk totaal ergens anders over.![]()
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De PvdA gaat verder dan de afspraken in
het regeerakkoord over vergoedingen bij
ontslag.Daarin staat dat mensen in de
publieke of semipublieke sector hooguit
één jaarsalaris mogen krijgen.
Verder heb ik het over verdienen als in 'alle eer verdienen', niemand verdient 4 miljoen salaris per jaar.
Ik ben benieuwd wat jouw dyslexie type er uit extraheert, maar het komt er op neer dat de PvdA weer eens de ambtenaren voortrekt op gewoon werkend klootjesvolk, die het dus wel ophoesten allemaal.
Het voorstel komt bij de PvdA vandaan dus dient het afgekraakt te wordenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:33 schreef Fides het volgende:
Ze willen een maximum instellen, wat is het probleem? Er staat nergens dat elke ambtenaar bijna een ton als oprotpremie krijgt?
Ik weet niet of de TS het daar helemaal mee eens is.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dit topic gaat helemaal niet over het meer verdienen van ambtenaren dan de gewonen man (:')). Dit topic gaat over het aan banden leggen van de oprotpremie.
TT is inderdaad misleidend.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dit topic gaat helemaal niet over het meer verdienen van ambtenaren dan de gewonen man (:')). Dit topic gaat over het aan banden leggen van de oprotpremie.
In het bedrijfsleven staat er helemaal geen oprotpremie vast.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
TT is inderdaad misleidend.
Waarom niet dezelfde oprotpremie als in het bedrijfsleven? Oh, en pak meteen het wachtgeld bij Kamerleden aan. Waarom zou je nog jaren doorbetaald krijgen voor werk wat je niet doet?
In de top van het bedrijfsleven bedoel je? Denk dat dit juist om dergelijke excessen in de ambtenarij tegen te gaan.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:59 schreef sizzler het volgende:
[..]
TT is inderdaad misleidend.
Waarom niet dezelfde oprotpremie als in het bedrijfsleven? Oh, en pak meteen het wachtgeld bij Kamerleden aan. Waarom zou je nog jaren doorbetaald krijgen voor werk wat je niet doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |