Gaf jij daar niet ergens les, Rock?quote:TBC-besmettingen door brugklasser in Meppel
Uitgegeven: 15 mei 2007 13:13
MEPPEL - Uit onderzoek van de GGD Groningen blijkt dat vijf leerlingen van Christelijke Scholengemeenschap Dingstede in Meppel besmet zijn met de tuberculosebacterie. Er komt een groot onderzoek onder honderden leerlingen, aldus een woordvoerder van de gezondheidsdienst.
De GGD stelde een onderzoek in nadat vorige week open tuberculose (tbc) werd geconstateerd bij een leerlinge uit de brugklas van de scholengemeenschap. Ook vier mensen in haar omgeving zijn besmet.
"Dat er vijf leerlingen uit de klas van het meisje besmet zijn, is voor ons aanleiding het onderzoek naar de ziekte uit te breiden", vertelt een woordvoerder van de GGD. Alle brug- en tweedeklassers worden volgens hem nu onderzocht. In totaal gaat het om 327 kinderen.
Medicatie
De woordvoerder benadrukt dat de negen personen die besmet zijn met de bacterie, zelf de ziekte niet kunnen overbrengen. "Ze krijgen medicatie om te voorkomen dat de ziekte bij hen uitbreekt."
Met de leerlinge die open tbc heeft, gaat het inmiddels wat beter. Zij mag nog drie weken niet naar school.
(c) ANP
Ik kom oorspronkelijk uit Meppel. Maar dit is echt nieuws van halverwege vorige weekquote:
O ja, jij komt daar uit de buurt. Ik denk dat er voorlopig geen pol-meet komt eigenlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kom oorspronkelijk uit Meppel. Maar dit is echt nieuws van halverwege vorige week. Waarbij er vrijdag examenstunt was dikke kans dat men toen nog wat heeft uitgewisseld
.
Nee, maar waar ik lesgeef zijn ze netzo achterlijk.quote:
Tss Meppel is niet achterlijk. Voor de echte achterlijken moet je een stuk zuidelijkerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, maar waar ik lesgeef zijn ze netzo achterlijk.
dat hangt van het verloop van dit verhaal af.quote:
Zwolle?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:33 schreef du_ke het volgende:
Tss Meppel is niet achterlijk. Voor de echte achterlijken moet je een stuk zuidelijker![]()
Dommer dan Meppel kan niet, dat is het hart van domheid.quote:
Deventer? Apeldoorn?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:55 schreef du_ke het volgende:
Zuidelijker.
Ik zat eerder te denken aan het milieudepartement van het HBO in Grunn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dommer dan Meppel kan niet, dat is het hart van domheid.![]()
Heeft die drol hoogleraar gezegd voor een begeleidende kneus van het HBO?????quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:01 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan het milieudepartement van het HBO in Grunn.
Uiteraard niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heeft die drol hoogleraar gezegd voor een begeleidende kneus van het HBO?????
Nou, om nog een beetje carriere te maken zal hij z'n diploma toch een beetje up moeten sexen, niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Heeft die drol hoogleraar gezegd voor een begeleidende kneus van het HBO?????
Doe je nu HBO of universiteit?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard niet.
Maar goed ga je onsnog laten delen in je geweldige kennis? Als je cum laude bent afgestudeerd heb je vast ook wel wat gepubliceerd, ben benieuwd naar de geweldige kwaliteit die je tentoon hebt gespreid.
Dus hij doet HBO en spreekt dan over een hoogleraar? Wat een farce.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, om nog een beetje carriere te maken zal hij z'n diploma toch een beetje up moeten sexen, niet?
Aankomstgehuil?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:08 schreef Mutant01 het volgende:
Serieus reageren op de posts van Aah en PJO![]()
http://rawstory.com/news/(...)tian_right_0514.htmlquote:President George W. Bush met privately with Focus on the Family Founder and Chairman James Dobson and approximately a dozen Christian right leaders last week to rally support for his policies on Iraq, Iran and the so-called "war on terror."
“I was invited to go to Washington DC to meet with President Bush in the White House along with 12 or 13 other leaders of the pro-family movement," Dobson disclosed on his radio program Monday. “And the topic of the discussion that day was Iraq, Iran and international terrorism. And we were together for 90 minutes and it was very enlightening and in some ways disturbing too."
(...)
Dobson went on to enumerate a series of meetings convened by Christian right leaders in Washington to discuss the supposedly existential threat to the United States from a nuclear Iran.
“I heard about this danger [from Iran] not only at the White House but from other pro-family leaders that I met during that week in Washington," he said. “Many people in a position to know are talking about the possibility of losing a city to nuclear or biological or chemical attack. And if we can lose one we can lose ten.
"If we can lose ten we can lose a hundred," he added, “especially if North Korea and Russia and China pile on.”
Het doet me goed dat er nog wat van je topografie op de LTS is blijven hangen, je wordt warmerquote:
Wat denk jequote:
Ach ze zijn vermakelijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:08 schreef Mutant01 het volgende:
Serieus reageren op de posts van Aah en PJO![]()
Goed, kennelijk is Utrecht het middelpunt van de achterlijkheid in ons land. Kanaleneiland kennende, heeft je docent dit keer een punt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:18 schreef du_ke het volgende:
Het doet me goed dat er nog wat van je topografie op de LTS is blijven hangen, je wordt warmer![]()
Google eens op de kantonrechtersformule...quote:Op maandag 14 mei 2007 23:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven staat er helemaal geen oprotpremie vast.![]()
Dit is wat kantonrechters toepassen, wanneer het buiten de rechter om gebeurd kunnen de handdrukken nog veel hoger uitvallen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:34 schreef sizzler het volgende:
[..]
Google eens op de kantonrechtersformule...
http://www.reuters.com/article/latestCrisis/idUSN14287992quote:In a speech to Latin American and Caribbean bishops at the end of a visit to Brazil, the Pope said the Church had not imposed itself on the indigenous peoples of the Americas.
They had welcomed the arrival of European priests at the time of the conquest as they were "silently longing" for Christianity, he said.
Ik denk niets meer bij jou, ik schat je nog niet op kleuterschool in, dus iedere verhoging daarvan zal voor mij een verrassing zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat denk je?
Maar goed ga je ons nog trakteren op je grote kennis?
Misschien als er aandelenopties oid in het spel zijn. Maar deze formule kan je ook gewoon bij de overheid toepassen. Waarom zou je bij de overheid wel een maximum instellen en bij het bedrijfsleven niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit is wat kantonrechters toepassen, wanneer het buiten de rechter om gebeurd kunnen de handdrukken nog veel hoger uitvallen.
Yo homie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
En nou in gewoon Nederlands.
Dat zou ik niet weten. Ik ben wel voor een max aan beide.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
Misschien als er aandelenopties oid in het spel zijn. Maar deze formule kan je ook gewoon bij de overheid toepassen. Waarom zou je bij de overheid wel een maximum instellen en bij het bedrijfsleven niet?
De duivel schijt altijd op de grote hoop.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een taal, wat een taal voor een damequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:44 schreef sigme het volgende:
'navond. Handdrukken zonder kantonrechter zijn meestal ook in de orde van grootte van de kantonrechtersformule. Voor veel verguldere handdrukken moet je van te voren al in de drekbult zitten waar de duivel gewoonlijk schijt.
Elke keer als ik "Christelijke liefde" in je sig lees moet ik aan de Soutpark aflevering "Red Hot Catholic Love" denken...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:45 schreef Mutant01 het volgende:
Welk een taal ontsnapt daar de omheining uwer tanden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wat een taal, wat een taal voor een dame
Dat maakt het nog erger. Dat een dame aan dat soort uitdrukkingen durft te denken. Waar gaan we heen met deze wereld?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:54 schreef sigme het volgende:
Maar in dit geval was het gewoon deel van de uitdrukking die ik parafraseerde.
De wereld gaat aan vlijt ten onder.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:56 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat maakt het nog erger. Dat een dame aan dat soort uitdrukkingen durft te denken. Waar gaan we heen met deze wereld?![]()
Blijf dat maar denken in je schrale appartementjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk niets meer bij jou, ik schat je nog niet op kleuterschool in, dus iedere verhoging daarvan zal voor mij een verrassing zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |