Ja, je bent automatisch bij de TT inbegrepenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:25 schreef maok het volgende:
hé ik ben er ook weer, ook de groetjes van mij![]()
Maar het is dus niet van iedereen, voor iedereen?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, je bent automatisch bij de TT inbegrepen![]()
Ik zag het ook, het gaat over het stadsbalkon. (ik zat overigens james bond te kijken en toevallig begon hvn toen)quote:
Mis ik die film weerquote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zag het ook, het gaat over het stadsbalkon. (ik zat overigens james bond te kijken en toevallig begon hvn toen)
Alleen voor de mensen die het lezen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar het is dus niet van iedereen, voor iedereen?
Dat mensen afval in de gaten gooien op de fietsers er onder, oa bananenschillen en dat is gevaarlijkquote:
Door die gaten in het stadsbalkon? Wtf.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:50 schreef maok het volgende:
[..]
Dat mensen afval in de gaten gooien op de fietsers er onder, oa bananenschillen en dat is gevaarlijk![]()
[afbeelding]
hihihihihi!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had vandaag een té grappige buschauffeur. Het regende keihard, roept ie door de hele bus: "Het miezert een beetje mensen!"
Nou, ik lag dubbel hoor..
Wehehe, leuk verslagquote:Op maandag 14 mei 2007 23:06 schreef maok het volgende:
Voor de mensen die het wereldnieuws gemist hebben:
Ja, ik gleed een keer bijna uit![]()
[afbeelding]
Het is echt heeeeeeel gevaarlijk![]()
[afbeelding]
Kijk een fietspad![]()
[afbeelding]
Die stomme mensen gooien zomaar bananenschillen in het gat![]()
[afbeelding]
Je moet helemaal slalommen![]()
[afbeelding]
*Ik ben belangrijk* We willen eigenlijk geen net, dan wordt het straks een blikvanger, hoorde je mijn grap, een BLIKVANGER![]()
[afbeelding]
Oh, ik gooi er stiekem iets in![]()
[afbeelding]
Dan gaan we als fietsers gewoon terug schieten![]()
[afbeelding]
Ze moeten het journaaltje toch met iets vullenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:06 schreef maok het volgende:
Voor de mensen die het wereldnieuws gemist hebben:
Ja, ik gleed een keer bijna uit![]()
[afbeelding]
Het is echt heeeeeeel gevaarlijk![]()
[afbeelding]
Kijk een fietspad![]()
[afbeelding]
Die stomme mensen gooien zomaar bananenschillen in het gat![]()
[afbeelding]
Je moet helemaal slalommen![]()
[afbeelding]
*Ik ben belangrijk* We willen eigenlijk geen net, dan wordt het straks een blikvanger, hoorde je mijn grap, een BLIKVANGER![]()
[afbeelding]
Oh, ik gooi er stiekem iets in![]()
[afbeelding]
Dan gaan we als fietsers gewoon terug schieten![]()
[afbeelding]
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik heb bij het stadsbalkon nooit iets van rotzooi op mijn hoofd gekregen
Het nieuws bericht moedigde fietsers vooral aan om terug te schieten met bananenschillenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:08 schreef freecell het volgende:
Je krijgt van zo'n bericht spontaan de neiging om met dingen te gaan gooien
Yeps, ik denk dat ik vanavond naar de Sneak ga, en dan morgen even naar Mr. Beanquote:Op maandag 14 mei 2007 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof, twee keer naar de bios in een week.
Ik krijg m'n grote zus te logeren, naar de Sneak gaan is op zich best een tof idee. Hoe laat is die?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:17 schreef S-Two het volgende:
Goedemorgen
[..]
Yeps, ik denk dat ik vanavond naar de Sneak ga, en dan morgen even naar Mr. Bean.
Kwart voor 10 begint 'ie, je kunt het beste een half uur van tevoren er zijn als je fatsoenlijke plaatsen wilt. (En niet te lange wachtrijen bij kassa/bar.)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik krijg m'n grote zus te logeren, naar de Sneak gaan is op zich best een tof idee. Hoe laat is die?
Spreek me maar niet aan, dan heb ik weer zoveel uit te leggen aan m'n zus.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:25 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga ook naar de sneak (wekelijks dingetje), dat wordt een leuke minimeet
Je krijgt nieuwe tanden?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwart voor 10 is best laat, eigenlijk... Moet morgen vroeg op voor tanden..
'Nieuwe' impliceert een vervanging. Ik krijg tanden.quote:
Deze melding heeft me vanochtend doen wekken, toen er een ladderwagen met loeiende sirenes langs mijn kamer reed. Zal de andere brandweerwagen wel gemist hebben.quote:08:22:29 15-05-07 10 G BRAN Pr 1 Gaslekkage BOTTELROOSSTRAAT 36 GRONINGEN Eenheden: 758
705150822290401998 0401998 BRW Groningen ( Monitorcode )
705150822290400389 0400389 BRW Groningen-Sontweg ( Kazerne Techniek )
705150822290400363 0400363 BRW Groningen-Sontweg ( Brand/Duik Alarm )
705150822290400276 0400276 BRW Groningen-Vinkhuizen ( HW-758 )
Je had al tandenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'Nieuwe' impliceert een vervanging. Ik krijg tanden.
Het is je niet opgevallen dat ik geen hoektanden heb?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Je had al tanden
Tenminste de vorige keer dat ik je zag had je tanden.
* freecell is er redelijk zeker van
*denkt*
huh?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:50 schreef freecell het volgende:
Oh, en trouwens....
Internationale studenten op de fiets zijn levensgevaarlijk.
Vanmorgen reed er weer zo'n kinderfietsje voor me. (ik vind het sowieso al gevaarlijk als mensen opeens op kinderfietsjes gaan rijden, je ziet ze dan snel over het hoofd).
Ze komt bij een splitsing, steekt netjes haar hand uit naar links en slaat rechtsaf...
Echt gevaarlijke lui
Ik heb er echt regelmatig aanrijdingen mee. Ze komen dan naar Nederland om te studeren, kopen een kinderfietsje, leren fietsen in 2 dagen en karren dan de hele stad door...
Niet gehinderd door enig verkeersinzicht of kennis van de regels. Daarbij kunnen ze nog maar net fietsen, vinden ze het dus eng en slingeren meer dan een parkinson patient met drank op.
Neequote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is je niet opgevallen dat ik geen hoektanden heb?![]()
Ook dat... En dan nog... Die lui zijn gevaarlijk!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb trouwens zelf ook een hekel aan die kinderfietsjes. Die dingen kunnen niet goed in een normale fietsenstalling neergezet worden
Val jij eigenlijk ook wel eens van je fiets af? Jij hoort nou eenmaal bij de categorie die vaker valtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook dat... En dan nog... Die lui zijn gevaarlijk!
Eigenlijk moeten ze zo'n vlaggetje op de bagagedrager hebben die aangeeft dat ze gevaarlijk zijn
Ik val praktisch nooi van mijn fiets.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:06 schreef maok het volgende:
[..]
Val jij eigenlijk ook wel eens van je fiets af? Jij hoort nou eenmaal bij de categorie die vaker valt![]()
vlaggetje voor freecell![]()
Volgens mij huren ze die fietsjes bij hun kamer, soms zie je best grote chineesen en dan rijden ze ook op z'n klein fietsje.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik val praktisch nooi van mijn fiets.
En ik steek nooit mijn linkerhand netjes uit als ik rechtsaf sla.
(dat vind ik écht gevaarlijk gedragik heb momenteel geen remmen, ik had haar bijna omgefietst! )
En zelf ben je niet gevaarlijk zonder remmen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik val praktisch nooi van mijn fiets.
En ik steek nooit mijn linkerhand netjes uit als ik rechtsaf sla.
(dat vind ik écht gevaarlijk gedragik heb momenteel geen remmen, ik had haar bijna omgefietst! )
Volgens mij niet. Ze krijgen wel het adres van een fietsenboer die die dingen verkoopt voor een prikje en ze later ook weer terugkoopt. Heeft een keer een stukje over in de UK gestaan een tijd geleden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:13 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij huren ze die fietsjes bij hun kamer, soms zie je best grote chineesen en dan rijden ze ook op z'n klein fietsje.
Dan hebben die 'grote' chineesen zeker geen geld voor een gewone fiets.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ze krijgen wel het adres van een fietsenboer die die dingen verkoopt voor een prikje en ze later ook weer terugkoopt. Heeft een keer een stukje over in de UK gestaan een tijd geleden.
Er zitten twee gapende gaten naast m'n voortanden, hehe. Vanaf de maan zien ze de Chinese Muur, en mijn gaten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee![]()
Is het jou opgevallen dat ik allemaal melkkiezen heb?
Zo ver kijk je niet... Je ziet de voortanden en dan houdt het wel op
(tenminste ik, ik bestudeer tanden nooit zo)
Maar je hebt dus geen hoektanden?
(of nu inmiddels wel?)
Nu overdrijf je wel een beetje DaD.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanaf de maan zien ze de Chinese Muur, en mijn gaten..
Daar is nog wel wat meer voor nodig, maar dank je. Ik vind het iig best wel spannend!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu overdrijf je wel een beetje DaD.
Een paar mooie hoektanden maken jou nog mooier
Nu onderschat je je uiterlijke kwaliteiten. Ik vind dat jij er wel mooi uitzietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar is nog wel wat meer voor nodig, maar dank je.
Dat wil ik wel geloven ja. Veel sterkte en suc6 morgenquote:Ik vind het iig best wel spannend!
Doet helemaal geen pijn hoor, de dagen erna heb je er meer last van dan de behandeling zelfquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef S-Two het volgende:
Veel succes ja! Bij mij moeten denk ik binnenkort mijn verstandskiezen weg worden gesneden (de tandarts zegt elk jaar weer dat het er nu aan zit te komen). Maar goed, al wel weer bijna een jaar niet heengeweest. Vergeet steeds een afspraak te maken.
Je overdrijft behoorlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er zitten twee gapende gaten naast m'n voortanden, hehe. Vanaf de maan zien ze de Chinese Muur, en mijn gaten.. Nooit iets gekregen na m'n melktanden. M'n beugel heb je toch wel gezien?
Herstel van grachten/ kanalen/ vaarten havens etc in Breda, Drachten, Utrechtquote:
Ik altijd maar denken dat het het enige is wat mensen zien als ze naar me kijken. Hehe.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Je overdrijft behoorlijk
Je beugel heb ik wel gezien ja
Het is niet dat ik helemaal niet naar mensen kijk ofzoIk zie alleen niet altijd alles
daarvoor is de rest veel te interessantquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik altijd maar denken dat het het enige is wat mensen zien als ze naar me kijken. Hehe.
gefeliciteerd, mag je je zelf nu ir noemen of ben je wat anders?quote:
Master is het geloof ik. Was al ing overigensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:38 schreef maok het volgende:
[..]
gefeliciteerd, mag je je zelf nu ir noemen of ben je wat anders?
Goed verwoordquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daarvoor is de rest veel te interessant
Goed bezigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Master is het geloof ik. Was al ing overigens.
[vliegende panters]NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU daaaaaaaaaaaat deeeeeeeeeeenk ik niet hoooooooooooooooooor![/vliegende panters]quote:
Correct.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[vliegende panters]NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU daaaaaaaaaaaat deeeeeeeeeeenk ik niet hoooooooooooooooooor![/vliegende panters]
Ik was er ook niet, was eerder terug van de mastervoorlichting en had geen zin om te wachten. Dus ben maar naar Beanquote:
Je hebt niks gemist. Wat een grandioze boutfilm zeg. De slechtste sneak die ik in de afgelopen paar maanden heb gezienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik was er ook niet, was eerder terug van de mastervoorlichting en had geen zin om te wachten. Dus ben maar naar Beangegaan.
Die mastervoorlichting was volgens mij weinig aan. Weet jij al welke master je gaat doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik was er ook niet, was eerder terug van de mastervoorlichting en had geen zin om te wachten. Dus ben maar naar Beangegaan.
Nee hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
niet arrogant worden he?
Ik lag voor het eerst in jaren voor 10 uur op bed. M'n zus heeft een íets ander ritme dan ik, hehe. Anders was ik nog niet gaan staan, trouwens.quote:
Slecht hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik lag voor het eerst in jaren voor 10 uur op bed. M'n zus heeft een íets ander ritme dan ik, hehe. Anders was ik nog niet gaan staan, trouwens..
Ik weet niet, ik hou het niet bijquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:18 schreef Jo0Lz het volgende:.
Hier al een tijd niet gepost, 2 topics niet volgens mij?
Môgge.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
*gaap*
Was niet erg spannend neequote:Op woensdag 16 mei 2007 00:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die mastervoorlichting was volgens mij weinig aan. Weet jij al welke master je gaat doen?
Dat scheelt dan weer. Je moet eerst de trajectvakken maar eens volgen. Dan weet je hopelijk meerquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
Was niet erg spannend nee. Weet het nog niet zeker, maar ik denk dat ik Marketing ga doen. Maar ik heb nog een jaartje om te kiezen (zit nog maar in het tweede jaar).
Dat heb je dan goed voor elkaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge
's nachts werken is 's ochtends niet uit bed kunnen komen
Je meent hetquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge
's nachts werken is 's ochtends niet uit bed kunnen komen
Oh, was 10 voor 8 te vroeg voor je?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja ik ben wakker geworden van een SMSje dat is dus wel altijd leukMaar daarna weer gaan soezen
Maar ik kan nu weer aan de arbeid![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, was 10 voor 8 te vroeg voor je?. Ik werd wel wakker ook van de jouwe om 20 over 3, maar niet wakker genoeg om terug te smsen.
.
Een paar uur, redelijk wat bloed en een hoeveelheid metaalprimer verder kan ik zeggen dat ik tanden heb.![]()
Jompel!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]sorry dat ik je wakker heb gemaakt
En dat ik wakker zou worden van jou SMS was stiekem ook de bedoeling
En gefeliciteerd!Ik ben zo blij voor je!
Goed hèquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ey, ik sta in de sig van peterselieman.
U hebt gezocht op Jompel:quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
U hebt gezocht op Jompel:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Zit je er nu al weer doorheen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:54 schreef MaxMark het volgende:
En ja, 10 voor 8 is te vroeg
Correctie, half 8![]()
Sorryquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:54 schreef MaxMark het volgende:
En ja, 10 voor 8 is te vroeg
Correctie, half 8![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:29 schreef maok het volgende:
Goedemiddag regenachtig Groningen
Jompel!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:00 schreef Eltonno het volgende:
[..]
![]()
Heb ik gemerkt ja...Ben zeiknat..
Maar het verstellen van mijn broek is geregeld.. De dames van de gouden schaar wilden graag even voor me verstellen.. Jompel! (???)
Ik stuur ook wel eens sms'jes midden in de nachtquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sorry. Maar haf 12 was ook te laat!
Ik stop wel gewoon met mensen smsen!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik stuur ook wel eens sms'jes midden in de nacht![]()
mijn leven wat doe jequote:Op woensdag 16 mei 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik stop wel gewoon met mensen smsen!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gewoon doen
Is de operatie trouwens geslaagd?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een paar uur, redelijk wat bloed en een hoeveelheid metaalprimer verder kan ik zeggen dat ik tanden heb.![]()
Even overheen gelezenquote:
Dat idee heb ik nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb wel meteen weer het idee dat ik het topic volbagger. Mensen met bezwaren, gewoon roepen.
Is die niet leuker voor in je sig, peterselieman?quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Peter! Selie! Man! Je! Hebt! Een! Sig!
Ik vind van niet. Die ik nu heb, vind ik leukerquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is die niet leuker voor in je sig, peterselieman?![]()
Nou ja, ik kan nu in ieder geval winkelwagentjes gebruiken, nu ik 50 cent heb. Dan maar geen leven.quote:
"Een winkelwagentje of je leven!"quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan nu in ieder geval winkelwagentjes gebruiken, nu ik 50 cent heb. Dan maar geen leven.
In een leven passen geen dozen met kroketten, dus idd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
"Een winkelwagentje of je leven!"
Dan is de keus snel gemaakt natuurlijk.
Jij denkt ook alleen maar aan snacken hequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In een leven passen geen dozen met kroketten, dus idd.
daar heb ik er nog 57 van liggen, dat heeft geen prioriteit.. maar ik heb nog maar 3 kroketten, dus vandaag of morgen moet er nieuwe komenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:36 schreef MaxMark het volgende:
Laat staan delletjes.
Koop jij "bulk" in?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar heb ik er nog 57 van liggen, dat heeft geen prioriteit.. maar ik heb nog maar 3 kroketten, dus vandaag of morgen moet er nieuwe komen
Ik ben magazijnmedewerker, dus heb thuis mn voorraden meestal ook wel op orde jaquote:
Je zou zo uit de collegebanken kunnen komen, omdat je deze termen gebruiktquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben magazijnmedewerker, dus heb thuis mn voorraden meestal ook wel op orde jaMooi FiFo systeempje en zulks
Optimaal bestelmoment bepalen, je kent het wel
En mn vriezer volgens de ABC formule ingedeeld
Dus chinees en frituur op grijphoogte
Hoiquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:57 schreef manou het volgende:
hoi hoi
daar was ik es weer!!!! heb de griep!! mooi ruk! hoe gaat het met jullie mega fanatieke fokkers?
Toch alweer een tijdje geleden dat ik voor t laatst een school van binnen heb gezien hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je zou zo uit de collegebanken kunnen komen, omdat je deze termen gebruikt
Gelukkig maar, vond je altijd al een vreemde vogel, maar dat blijkt dus mee te vallenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Berichten over andermans schoolwerk van een paar maanden terug gaan lezen?![]()
Ik mag dan vreemd zijn, zo erg ben ik ook weer niet hoor
Ze gaan hier razendsnel..quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:07 schreef manou het volgende:
iik geloof dat mijn laatste post in topic 29 was ofzo...nu alweer #41!! haha loop achter!
eh ik ben nog steeds student idd, maar als ik zou studeren was ik dat nu niet meer geweest...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:33 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Ze gaan hier razendsnel..
Studeren jullie allemaal, dat je zoveel tijd hebt om te posten?
Er was net een afkoelperiode ingesteld, dus nu haalt men posts inquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:33 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Ze gaan hier razendsnel..
Studeren jullie allemaal, dat je zoveel tijd hebt om te posten?
Klinkt bekend....quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:36 schreef Grulez het volgende:
eh ik ben nog steeds student idd, maar als ik zou studeren was ik dat nu niet meer geweest...
He? Wat zeg je? Je kunt die dingen ook goedkoop aan je medeFOK-ers leveren?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben magazijnmedewerker, dus heb thuis mn voorraden meestal ook wel op orde jaMooi FiFo systeempje en zulks
Optimaal bestelmoment bepalen, je kent het wel
En mn vriezer volgens de ABC formule ingedeeld
Dus chinees en frituur op grijphoogte
Maar ik heb dit keer groot ingekocht omdat mn vriezer net nieuw is. Het kost een vriezer voorla moeite de plekken koud te krijgen war alleen mar lucht is. Dus hoe voller de vriezer is, hoe minder stroom je gebruikt. Bovndien worden de meeste boodschappen alleen maar duurder, dus bij spul in de vriezer kun je groot inkopen ja
Aanbieding bij Scheer & Foppen volgens mij deze week.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:54 schreef giemiebier666 het volgende:
word tijd om een frituur aan te schaffenwaar kan dat goedkoop
Geen idee, 't is gewoon leuk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:25 schreef Grulez het volgende:
Jompel... weer een nieuw woord geleerd (zal wel hip zijn ofnie)
Mag binnenshuis wel gedragen worden, natuurlijk. Heb je mijn huis trouwens al eens bekeken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen idee, 't is gewoon leuk..
Oh, en sorry mensen... Ik ben bang dat deze kou nature's way is om me te vertellen dat ik deze beter niet had kunnen kopen.
[afbeelding]
.
Zo subtiel kom je mannen tegenwoordig zelden nog tegen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mag binnenshuis wel gedragen worden, natuurlijk. Heb je mijn huis trouwens al eens bekeken?![]()
Het schijnt beter te worden dit weekend, maar of je het dan aan moet doen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Geen idee, 't is gewoon leuk..
Oh, en sorry mensen... Ik ben bang dat deze kou nature's way is om me te vertellen dat ik deze beter niet had kunnen kopen.
[afbeelding]
.
Dat is pas vaag! Jeez, lekker dan, moet je doen, naar een vreemd land gaan en dan die mensen afkraken en mensen uit een ander land ophemelen. En zat hij nou subtiel jou "minder mooi" te noemen???!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat mij trouwens overkwam gister!
Was in de ikea, zat op een bank daar, komt er een Midden-Oosters uitziende man naast ons staan en begint te praten. Over hoe Nederlanders hun kinderen niet meer opvoeden, over hoe geweldig de Britten zijn, en hoe mooi mollige vrouwen zijn (daarbij keek ie me speciaal aan... voor de beeldvorming, ik ben 1m73 en 54 kg). We kregen er geen speld tussen! Ik durfde uiteraard ook niets te zeggen of weg te gaan. Na een kwartier (ik heb de tijd bijgehouden) heeft m'n zus me eindelijk meegesleurd.
Best apart.
Dat heb je mooi verwoordquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mag binnenshuis wel gedragen worden, natuurlijk. Heb je mijn huis trouwens al eens bekeken?![]()
Die periode duurde maar 24 uurquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Er was net een afkoelperiode ingesteld, dus nu haalt men posts in.
Goeie versiertrucquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
We zijn welquote:
Ohjee, nu moeten we tegen onszelf gaan pratenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen, als ik jullie niet meer zie, fijn weekend en tot maandag!.
Wat zal het hier rustig worden..
Niemand meer die er irritant doorheen zit te blaten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ohjee, nu moeten we tegen onszelf gaan praten
Ik mis je nu alquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niemand meer die er irritant doorheen zit te blaten..
Dank je wel Alex.. Me niet te veel gaan missen hè!
Fijn weekend DaDquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen, als ik jullie niet meer zie, fijn weekend en tot maandag!.
Wat ga je in Fryslân doen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Over 4 uur ga ik 24 33 uur van de wereld.
Die zijn helemaal niet gevaarlijk, maar juist heel erg gezelligquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Neeeeeeeeeeeeee! Een Wâldpyk!
*zoekt dekking*
Goed weekendquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:58 schreef giemiebier666 het volgende:
goed weekend allemaal.
Zolang ze geen klaaiklût-aversie hebben wel jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die zijn helemaal niet gevaarlijk, maar juist heel erg gezellig![]()
Nee, lijn 30 is naar de klotenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
Ergens tussen Buitenpost en Drachten dus
Nu moet ik er alleen nog voor zorgen dat ik het me allemaal kan herinneren vrijdagquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:17 schreef Peterselieman het volgende:
Als het een plaatsnaam is, dan weet ik genoeg
Yep, dat is ook mijn bedoelingquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer. Je moet eerst de trajectvakken maar eens volgen. Dan weet je hopelijk meer![]()
Quequote:Op woensdag 16 mei 2007 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
Eerst mijn avondeten maar eens nuttigen. je moet wat over hebben voor een psychologie experiment
Oh, dat soort dingen. Daar moet ik er komend jaar ook nog veel van doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
Het experiment begint om 18.30 uur, maar je mag het uur van te voren niets meer eten, vandaar een iets vervroegd avondeten
Begin dan nu maar met verzinnen van vragenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Oh, dat soort dingen. Daar moet ik er komend jaar ook nog veel van doen.
Nee, ik moet die testjes zelf doen (is verplicht voor propedeuse psychologie). Ik probeer m'n P voor psychologie in twee jaar te halen. Heb nu dus een aantal vakken van het eerste jaar gevolgd en gehaald (Overzicht vd Psychologie, Sociale Culturele Determinanten van Gedrag, Psychologische Intuities, Statistiek 1A & B). Ik wil dit blok nog proberen een paar te halen en dan de rest volgend jaar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Begin dan nu maar met verzinnen van vragen![]()
Welke psycholgievakken volg jij momenteel eigenlijk?
verreweg de meeste dingen wel ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:25 schreef Sebasser het volgende:
Is trouwens morgen echt alles dicht enzo?
Jumbo Korreweg is open van 10 tot 18u.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh, dan ga ik nu nog ff snel naar de AH.
Die aan de vismarkt is tot 22 open hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh, dan ga ik nu nog ff snel naar de AH.
Ik ben er vorige week voor het eerst sinds tijden ook weer geweest. Even een college gevolgd en koffie gedronken, best leuk als het niet moetquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:34 schreef du_ke het volgende:
Zernike is voor mij ook al weer een paar maand terug.
Mooi.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jumbo Korreweg is open van 10 tot 18u.
Morgen bedoel je?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jumbo Korreweg is open van 10 tot 18u.
Ja, maar daar woon ik niet vlakbij ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die aan de vismarkt is tot 22 open hoor.
Klopt.quote:
Nee, dan is iedereen aan het bijkomen van hun vrije dag.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:00 schreef MaxMark het volgende:
En overmorgen is alles gewoon weer geopend, neem ik aan?
Niet sarcastisch doen, dat wordt niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, dan is iedereen aan het bijkomen van hun vrije dag.
Nee iddquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Niet sarcastisch doen, dat wordt niet gewaardeerd.
Fijn weekendquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik nu nog even langs kom waaien, gaan jullie me dan nog veel meer een fijn weekend wensen?.
Nee!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik nu nog even langs kom waaien, gaan jullie me dan nog veel meer een fijn weekend wensen?.
Nee, so sind wir nicht geheiratet!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:
Fain wieckent!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zelfs DaD (met een hartje, ineens, blijkbaar) komt uit de wâlden? Hoe vat ik dit op?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
Kom zelf uit het lage midden, maar met roots in de wâlden, dus voor mij is het geen probleem. Zelfs DaDkomt uit de wâlden
(al is het wel het noordelijke puntje ervan)
Het is echt het noordelijkste puntje al kun je eigenlijk al bijna zeggen dat het er te noordelijk voor ligt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zelfs DaD (met een hartje, ineens, blijkbaar) komt uit de wâlden? Hoe vat ik dit op?
Shadrak (of hoe je dat ook schrijft) en De Kar zijn wel alto danskroegen. Ben trouwens in beiden al een tijdje niet meer geweest, ik vond het publiek steeds minder leuk worden. Ik weet niet hoe het nu is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:21 schreef Aryon het volgende:
Ik snap iets niet. In de Enzo is altijd druk op de een na hoogste en hoogste etage, maar draaien ze altijd niet hele relaxte muziek. (altijd beetje mainstream) En op de etage, waar je als je binnen komt en je gaat de trap op naar de bar, is altijd rustig, maar draaien ze altijd super relaxte muziek.
Weet iemand trouwens nog een beetje relaxte alto-kroeg of een kroeg waar ze relaxte dans-muziek(zoals techno ofzo) draaien?
Ik kom er nog wel eens, maar het was eerder idd leuker. Mss zijn Pand48 of een tent naast de Molleys -het parlement??- of die nieuwe wanabee hippe tent in de gelkinge Ritmo iets voor je. In die laaste 2 ben ik zelf alleen nog nooit geweest.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:08 schreef maok het volgende:
[..]
Shadrak (of hoe je dat ook schrijft) en De Kar zijn wel alto danskroegen. Ben trouwens in beiden al een tijdje niet meer geweest, ik vond het publiek steeds minder leuk worden. Ik weet niet hoe het nu is.
Club 29?quote:
Wraps zijnquote:
I knowquote:
FC groningen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:36 schreef Grulez het volgende:
Mogguh. Zo naar de kroeg de FC aanmoedigen
quote:
Inderdaad.quote:
Idd, daar ga ik zo ook nog ff heen, ff spullen voor de wraps halen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:02 schreef Grulez het volgende:
Korreweg.
Witlof kan je keitoffe salade van maken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:11 schreef teigan het volgende:
Hm, als ik dat zo lees krijg ik ook zin in wraps..
Straks maar even overleggen, er ligt eigenlijk ook nog broccoli en witlof die op moet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |