Je overdrijft behoorlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er zitten twee gapende gaten naast m'n voortanden, hehe. Vanaf de maan zien ze de Chinese Muur, en mijn gaten.. Nooit iets gekregen na m'n melktanden. M'n beugel heb je toch wel gezien?
Herstel van grachten/ kanalen/ vaarten havens etc in Breda, Drachten, Utrechtquote:
Ik altijd maar denken dat het het enige is wat mensen zien als ze naar me kijken. Hehe.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Je overdrijft behoorlijk
Je beugel heb ik wel gezien ja
Het is niet dat ik helemaal niet naar mensen kijk ofzoIk zie alleen niet altijd alles
daarvoor is de rest veel te interessantquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik altijd maar denken dat het het enige is wat mensen zien als ze naar me kijken. Hehe.
gefeliciteerd, mag je je zelf nu ir noemen of ben je wat anders?quote:
Master is het geloof ik. Was al ing overigensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:38 schreef maok het volgende:
[..]
gefeliciteerd, mag je je zelf nu ir noemen of ben je wat anders?
Goed verwoordquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daarvoor is de rest veel te interessant
Goed bezigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Master is het geloof ik. Was al ing overigens.
[vliegende panters]NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU daaaaaaaaaaaat deeeeeeeeeeenk ik niet hoooooooooooooooooor![/vliegende panters]quote:
Correct.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[vliegende panters]NOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU daaaaaaaaaaaat deeeeeeeeeeenk ik niet hoooooooooooooooooor![/vliegende panters]
Ik was er ook niet, was eerder terug van de mastervoorlichting en had geen zin om te wachten. Dus ben maar naar Beanquote:
Je hebt niks gemist. Wat een grandioze boutfilm zeg. De slechtste sneak die ik in de afgelopen paar maanden heb gezienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik was er ook niet, was eerder terug van de mastervoorlichting en had geen zin om te wachten. Dus ben maar naar Beangegaan.
Die mastervoorlichting was volgens mij weinig aan. Weet jij al welke master je gaat doen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik was er ook niet, was eerder terug van de mastervoorlichting en had geen zin om te wachten. Dus ben maar naar Beangegaan.
Nee hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
niet arrogant worden he?
Ik lag voor het eerst in jaren voor 10 uur op bed. M'n zus heeft een íets ander ritme dan ik, hehe. Anders was ik nog niet gaan staan, trouwens.quote:
Slecht hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik lag voor het eerst in jaren voor 10 uur op bed. M'n zus heeft een íets ander ritme dan ik, hehe. Anders was ik nog niet gaan staan, trouwens..
Ik weet niet, ik hou het niet bijquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:18 schreef Jo0Lz het volgende:.
Hier al een tijd niet gepost, 2 topics niet volgens mij?
Môgge.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
*gaap*
Was niet erg spannend neequote:Op woensdag 16 mei 2007 00:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die mastervoorlichting was volgens mij weinig aan. Weet jij al welke master je gaat doen?
Dat scheelt dan weer. Je moet eerst de trajectvakken maar eens volgen. Dan weet je hopelijk meerquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
Was niet erg spannend nee. Weet het nog niet zeker, maar ik denk dat ik Marketing ga doen. Maar ik heb nog een jaartje om te kiezen (zit nog maar in het tweede jaar).
Dat heb je dan goed voor elkaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge
's nachts werken is 's ochtends niet uit bed kunnen komen
Je meent hetquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:40 schreef Alexxxxx het volgende:
mogge
's nachts werken is 's ochtends niet uit bed kunnen komen
Oh, was 10 voor 8 te vroeg voor je?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou ja ik ben wakker geworden van een SMSje dat is dus wel altijd leukMaar daarna weer gaan soezen
Maar ik kan nu weer aan de arbeid![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, was 10 voor 8 te vroeg voor je?. Ik werd wel wakker ook van de jouwe om 20 over 3, maar niet wakker genoeg om terug te smsen.
.
Een paar uur, redelijk wat bloed en een hoeveelheid metaalprimer verder kan ik zeggen dat ik tanden heb.![]()
Jompel!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]sorry dat ik je wakker heb gemaakt
En dat ik wakker zou worden van jou SMS was stiekem ook de bedoeling
En gefeliciteerd!Ik ben zo blij voor je!
Goed hèquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ey, ik sta in de sig van peterselieman.
U hebt gezocht op Jompel:quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
U hebt gezocht op Jompel:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Zit je er nu al weer doorheen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:54 schreef MaxMark het volgende:
En ja, 10 voor 8 is te vroeg
Correctie, half 8![]()
Sorryquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:54 schreef MaxMark het volgende:
En ja, 10 voor 8 is te vroeg
Correctie, half 8![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |