Ja, je bent automatisch bij de TT inbegrepenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:25 schreef maok het volgende:
hé ik ben er ook weer, ook de groetjes van mij![]()
Maar het is dus niet van iedereen, voor iedereen?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, je bent automatisch bij de TT inbegrepen![]()
Ik zag het ook, het gaat over het stadsbalkon. (ik zat overigens james bond te kijken en toevallig begon hvn toen)quote:
Mis ik die film weerquote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zag het ook, het gaat over het stadsbalkon. (ik zat overigens james bond te kijken en toevallig begon hvn toen)
Alleen voor de mensen die het lezen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar het is dus niet van iedereen, voor iedereen?
Dat mensen afval in de gaten gooien op de fietsers er onder, oa bananenschillen en dat is gevaarlijkquote:
Door die gaten in het stadsbalkon? Wtf.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:50 schreef maok het volgende:
[..]
Dat mensen afval in de gaten gooien op de fietsers er onder, oa bananenschillen en dat is gevaarlijk![]()
[afbeelding]
hihihihihi!!!quote:Op maandag 14 mei 2007 23:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had vandaag een té grappige buschauffeur. Het regende keihard, roept ie door de hele bus: "Het miezert een beetje mensen!"
Nou, ik lag dubbel hoor..
Wehehe, leuk verslagquote:Op maandag 14 mei 2007 23:06 schreef maok het volgende:
Voor de mensen die het wereldnieuws gemist hebben:
Ja, ik gleed een keer bijna uit![]()
[afbeelding]
Het is echt heeeeeeel gevaarlijk![]()
[afbeelding]
Kijk een fietspad![]()
[afbeelding]
Die stomme mensen gooien zomaar bananenschillen in het gat![]()
[afbeelding]
Je moet helemaal slalommen![]()
[afbeelding]
*Ik ben belangrijk* We willen eigenlijk geen net, dan wordt het straks een blikvanger, hoorde je mijn grap, een BLIKVANGER![]()
[afbeelding]
Oh, ik gooi er stiekem iets in![]()
[afbeelding]
Dan gaan we als fietsers gewoon terug schieten![]()
[afbeelding]
Ze moeten het journaaltje toch met iets vullenquote:Op maandag 14 mei 2007 23:06 schreef maok het volgende:
Voor de mensen die het wereldnieuws gemist hebben:
Ja, ik gleed een keer bijna uit![]()
[afbeelding]
Het is echt heeeeeeel gevaarlijk![]()
[afbeelding]
Kijk een fietspad![]()
[afbeelding]
Die stomme mensen gooien zomaar bananenschillen in het gat![]()
[afbeelding]
Je moet helemaal slalommen![]()
[afbeelding]
*Ik ben belangrijk* We willen eigenlijk geen net, dan wordt het straks een blikvanger, hoorde je mijn grap, een BLIKVANGER![]()
[afbeelding]
Oh, ik gooi er stiekem iets in![]()
[afbeelding]
Dan gaan we als fietsers gewoon terug schieten![]()
[afbeelding]
Eens moet de eerste keer zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Goedemorgen allemaal. Ik heb bij het stadsbalkon nooit iets van rotzooi op mijn hoofd gekregen
Het nieuws bericht moedigde fietsers vooral aan om terug te schieten met bananenschillenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:08 schreef freecell het volgende:
Je krijgt van zo'n bericht spontaan de neiging om met dingen te gaan gooien
Yeps, ik denk dat ik vanavond naar de Sneak ga, en dan morgen even naar Mr. Beanquote:Op maandag 14 mei 2007 18:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tof, twee keer naar de bios in een week.
Ik krijg m'n grote zus te logeren, naar de Sneak gaan is op zich best een tof idee. Hoe laat is die?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:17 schreef S-Two het volgende:
Goedemorgen
[..]
Yeps, ik denk dat ik vanavond naar de Sneak ga, en dan morgen even naar Mr. Bean.
Kwart voor 10 begint 'ie, je kunt het beste een half uur van tevoren er zijn als je fatsoenlijke plaatsen wilt. (En niet te lange wachtrijen bij kassa/bar.)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik krijg m'n grote zus te logeren, naar de Sneak gaan is op zich best een tof idee. Hoe laat is die?
Spreek me maar niet aan, dan heb ik weer zoveel uit te leggen aan m'n zus.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:25 schreef MaxMark het volgende:
Ik ga ook naar de sneak (wekelijks dingetje), dat wordt een leuke minimeet
Je krijgt nieuwe tanden?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwart voor 10 is best laat, eigenlijk... Moet morgen vroeg op voor tanden..
'Nieuwe' impliceert een vervanging. Ik krijg tanden.quote:
Deze melding heeft me vanochtend doen wekken, toen er een ladderwagen met loeiende sirenes langs mijn kamer reed. Zal de andere brandweerwagen wel gemist hebben.quote:08:22:29 15-05-07 10 G BRAN Pr 1 Gaslekkage BOTTELROOSSTRAAT 36 GRONINGEN Eenheden: 758
705150822290401998 0401998 BRW Groningen ( Monitorcode )
705150822290400389 0400389 BRW Groningen-Sontweg ( Kazerne Techniek )
705150822290400363 0400363 BRW Groningen-Sontweg ( Brand/Duik Alarm )
705150822290400276 0400276 BRW Groningen-Vinkhuizen ( HW-758 )
Je had al tandenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'Nieuwe' impliceert een vervanging. Ik krijg tanden.
Het is je niet opgevallen dat ik geen hoektanden heb?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Je had al tanden
Tenminste de vorige keer dat ik je zag had je tanden.
* freecell is er redelijk zeker van
*denkt*
huh?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:50 schreef freecell het volgende:
Oh, en trouwens....
Internationale studenten op de fiets zijn levensgevaarlijk.
Vanmorgen reed er weer zo'n kinderfietsje voor me. (ik vind het sowieso al gevaarlijk als mensen opeens op kinderfietsjes gaan rijden, je ziet ze dan snel over het hoofd).
Ze komt bij een splitsing, steekt netjes haar hand uit naar links en slaat rechtsaf...
Echt gevaarlijke lui
Ik heb er echt regelmatig aanrijdingen mee. Ze komen dan naar Nederland om te studeren, kopen een kinderfietsje, leren fietsen in 2 dagen en karren dan de hele stad door...
Niet gehinderd door enig verkeersinzicht of kennis van de regels. Daarbij kunnen ze nog maar net fietsen, vinden ze het dus eng en slingeren meer dan een parkinson patient met drank op.
Neequote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is je niet opgevallen dat ik geen hoektanden heb?![]()
Ook dat... En dan nog... Die lui zijn gevaarlijk!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb trouwens zelf ook een hekel aan die kinderfietsjes. Die dingen kunnen niet goed in een normale fietsenstalling neergezet worden
Val jij eigenlijk ook wel eens van je fiets af? Jij hoort nou eenmaal bij de categorie die vaker valtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Ook dat... En dan nog... Die lui zijn gevaarlijk!
Eigenlijk moeten ze zo'n vlaggetje op de bagagedrager hebben die aangeeft dat ze gevaarlijk zijn
Ik val praktisch nooi van mijn fiets.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:06 schreef maok het volgende:
[..]
Val jij eigenlijk ook wel eens van je fiets af? Jij hoort nou eenmaal bij de categorie die vaker valt![]()
vlaggetje voor freecell![]()
Volgens mij huren ze die fietsjes bij hun kamer, soms zie je best grote chineesen en dan rijden ze ook op z'n klein fietsje.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik val praktisch nooi van mijn fiets.
En ik steek nooit mijn linkerhand netjes uit als ik rechtsaf sla.
(dat vind ik écht gevaarlijk gedragik heb momenteel geen remmen, ik had haar bijna omgefietst! )
En zelf ben je niet gevaarlijk zonder remmen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik val praktisch nooi van mijn fiets.
En ik steek nooit mijn linkerhand netjes uit als ik rechtsaf sla.
(dat vind ik écht gevaarlijk gedragik heb momenteel geen remmen, ik had haar bijna omgefietst! )
Volgens mij niet. Ze krijgen wel het adres van een fietsenboer die die dingen verkoopt voor een prikje en ze later ook weer terugkoopt. Heeft een keer een stukje over in de UK gestaan een tijd geleden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:13 schreef maok het volgende:
[..]
Volgens mij huren ze die fietsjes bij hun kamer, soms zie je best grote chineesen en dan rijden ze ook op z'n klein fietsje.
Dan hebben die 'grote' chineesen zeker geen geld voor een gewone fiets.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ze krijgen wel het adres van een fietsenboer die die dingen verkoopt voor een prikje en ze later ook weer terugkoopt. Heeft een keer een stukje over in de UK gestaan een tijd geleden.
Er zitten twee gapende gaten naast m'n voortanden, hehe. Vanaf de maan zien ze de Chinese Muur, en mijn gaten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee![]()
Is het jou opgevallen dat ik allemaal melkkiezen heb?
Zo ver kijk je niet... Je ziet de voortanden en dan houdt het wel op
(tenminste ik, ik bestudeer tanden nooit zo)
Maar je hebt dus geen hoektanden?
(of nu inmiddels wel?)
Nu overdrijf je wel een beetje DaD.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanaf de maan zien ze de Chinese Muur, en mijn gaten..
Daar is nog wel wat meer voor nodig, maar dank je. Ik vind het iig best wel spannend!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nu overdrijf je wel een beetje DaD.
Een paar mooie hoektanden maken jou nog mooier
Nu onderschat je je uiterlijke kwaliteiten. Ik vind dat jij er wel mooi uitzietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Daar is nog wel wat meer voor nodig, maar dank je.
Dat wil ik wel geloven ja. Veel sterkte en suc6 morgenquote:Ik vind het iig best wel spannend!
Doet helemaal geen pijn hoor, de dagen erna heb je er meer last van dan de behandeling zelfquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef S-Two het volgende:
Veel succes ja! Bij mij moeten denk ik binnenkort mijn verstandskiezen weg worden gesneden (de tandarts zegt elk jaar weer dat het er nu aan zit te komen). Maar goed, al wel weer bijna een jaar niet heengeweest. Vergeet steeds een afspraak te maken.
Je overdrijft behoorlijkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Er zitten twee gapende gaten naast m'n voortanden, hehe. Vanaf de maan zien ze de Chinese Muur, en mijn gaten.. Nooit iets gekregen na m'n melktanden. M'n beugel heb je toch wel gezien?
Herstel van grachten/ kanalen/ vaarten havens etc in Breda, Drachten, Utrechtquote:
Ik altijd maar denken dat het het enige is wat mensen zien als ze naar me kijken. Hehe.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Je overdrijft behoorlijk
Je beugel heb ik wel gezien ja
Het is niet dat ik helemaal niet naar mensen kijk ofzoIk zie alleen niet altijd alles
daarvoor is de rest veel te interessantquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik altijd maar denken dat het het enige is wat mensen zien als ze naar me kijken. Hehe.
gefeliciteerd, mag je je zelf nu ir noemen of ben je wat anders?quote:
Master is het geloof ik. Was al ing overigensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:38 schreef maok het volgende:
[..]
gefeliciteerd, mag je je zelf nu ir noemen of ben je wat anders?
Goed verwoordquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daarvoor is de rest veel te interessant
Goed bezigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:39 schreef du_ke het volgende:
[..]
Master is het geloof ik. Was al ing overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |