Yep, dat is ook mijn bedoelingquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer. Je moet eerst de trajectvakken maar eens volgen. Dan weet je hopelijk meer![]()
Quequote:Op woensdag 16 mei 2007 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
Eerst mijn avondeten maar eens nuttigen. je moet wat over hebben voor een psychologie experiment
Oh, dat soort dingen. Daar moet ik er komend jaar ook nog veel van doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
Het experiment begint om 18.30 uur, maar je mag het uur van te voren niets meer eten, vandaar een iets vervroegd avondeten
Begin dan nu maar met verzinnen van vragenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Oh, dat soort dingen. Daar moet ik er komend jaar ook nog veel van doen.
Nee, ik moet die testjes zelf doen (is verplicht voor propedeuse psychologie). Ik probeer m'n P voor psychologie in twee jaar te halen. Heb nu dus een aantal vakken van het eerste jaar gevolgd en gehaald (Overzicht vd Psychologie, Sociale Culturele Determinanten van Gedrag, Psychologische Intuities, Statistiek 1A & B). Ik wil dit blok nog proberen een paar te halen en dan de rest volgend jaar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Begin dan nu maar met verzinnen van vragen![]()
Welke psycholgievakken volg jij momenteel eigenlijk?
verreweg de meeste dingen wel ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:25 schreef Sebasser het volgende:
Is trouwens morgen echt alles dicht enzo?
Jumbo Korreweg is open van 10 tot 18u.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh, dan ga ik nu nog ff snel naar de AH.
Die aan de vismarkt is tot 22 open hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh, dan ga ik nu nog ff snel naar de AH.
Ik ben er vorige week voor het eerst sinds tijden ook weer geweest. Even een college gevolgd en koffie gedronken, best leuk als het niet moetquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:34 schreef du_ke het volgende:
Zernike is voor mij ook al weer een paar maand terug.
Mooi.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jumbo Korreweg is open van 10 tot 18u.
Morgen bedoel je?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jumbo Korreweg is open van 10 tot 18u.
Ja, maar daar woon ik niet vlakbij ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die aan de vismarkt is tot 22 open hoor.
Klopt.quote:
Nee, dan is iedereen aan het bijkomen van hun vrije dag.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:00 schreef MaxMark het volgende:
En overmorgen is alles gewoon weer geopend, neem ik aan?
Niet sarcastisch doen, dat wordt niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, dan is iedereen aan het bijkomen van hun vrije dag.
Nee iddquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Niet sarcastisch doen, dat wordt niet gewaardeerd.
Fijn weekendquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik nu nog even langs kom waaien, gaan jullie me dan nog veel meer een fijn weekend wensen?.
Nee!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik nu nog even langs kom waaien, gaan jullie me dan nog veel meer een fijn weekend wensen?.
Nee, so sind wir nicht geheiratet!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:
Fain wieckent!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zelfs DaD (met een hartje, ineens, blijkbaar) komt uit de wâlden? Hoe vat ik dit op?quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:03 schreef Peterselieman het volgende:
Kom zelf uit het lage midden, maar met roots in de wâlden, dus voor mij is het geen probleem. Zelfs DaDkomt uit de wâlden
(al is het wel het noordelijke puntje ervan)
Het is echt het noordelijkste puntje al kun je eigenlijk al bijna zeggen dat het er te noordelijk voor ligt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zelfs DaD (met een hartje, ineens, blijkbaar) komt uit de wâlden? Hoe vat ik dit op?
Shadrak (of hoe je dat ook schrijft) en De Kar zijn wel alto danskroegen. Ben trouwens in beiden al een tijdje niet meer geweest, ik vond het publiek steeds minder leuk worden. Ik weet niet hoe het nu is.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:21 schreef Aryon het volgende:
Ik snap iets niet. In de Enzo is altijd druk op de een na hoogste en hoogste etage, maar draaien ze altijd niet hele relaxte muziek. (altijd beetje mainstream) En op de etage, waar je als je binnen komt en je gaat de trap op naar de bar, is altijd rustig, maar draaien ze altijd super relaxte muziek.
Weet iemand trouwens nog een beetje relaxte alto-kroeg of een kroeg waar ze relaxte dans-muziek(zoals techno ofzo) draaien?
Ik kom er nog wel eens, maar het was eerder idd leuker. Mss zijn Pand48 of een tent naast de Molleys -het parlement??- of die nieuwe wanabee hippe tent in de gelkinge Ritmo iets voor je. In die laaste 2 ben ik zelf alleen nog nooit geweest.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:08 schreef maok het volgende:
[..]
Shadrak (of hoe je dat ook schrijft) en De Kar zijn wel alto danskroegen. Ben trouwens in beiden al een tijdje niet meer geweest, ik vond het publiek steeds minder leuk worden. Ik weet niet hoe het nu is.
Club 29?quote:
Wraps zijnquote:
I knowquote:
FC groningen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:36 schreef Grulez het volgende:
Mogguh. Zo naar de kroeg de FC aanmoedigen
quote:
Inderdaad.quote:
Idd, daar ga ik zo ook nog ff heen, ff spullen voor de wraps halen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:02 schreef Grulez het volgende:
Korreweg.
Witlof kan je keitoffe salade van maken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:11 schreef teigan het volgende:
Hm, als ik dat zo lees krijg ik ook zin in wraps..
Straks maar even overleggen, er ligt eigenlijk ook nog broccoli en witlof die op moet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |