Yep, dat is ook mijn bedoelingquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat scheelt dan weer. Je moet eerst de trajectvakken maar eens volgen. Dan weet je hopelijk meer![]()
Quequote:Op woensdag 16 mei 2007 17:18 schreef Peterselieman het volgende:
Eerst mijn avondeten maar eens nuttigen. je moet wat over hebben voor een psychologie experiment
Oh, dat soort dingen. Daar moet ik er komend jaar ook nog veel van doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
Het experiment begint om 18.30 uur, maar je mag het uur van te voren niets meer eten, vandaar een iets vervroegd avondeten
Begin dan nu maar met verzinnen van vragenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:42 schreef S-Two het volgende:
[..]
Oh, dat soort dingen. Daar moet ik er komend jaar ook nog veel van doen.
Nee, ik moet die testjes zelf doen (is verplicht voor propedeuse psychologie). Ik probeer m'n P voor psychologie in twee jaar te halen. Heb nu dus een aantal vakken van het eerste jaar gevolgd en gehaald (Overzicht vd Psychologie, Sociale Culturele Determinanten van Gedrag, Psychologische Intuities, Statistiek 1A & B). Ik wil dit blok nog proberen een paar te halen en dan de rest volgend jaar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Begin dan nu maar met verzinnen van vragen![]()
Welke psycholgievakken volg jij momenteel eigenlijk?
verreweg de meeste dingen wel ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:25 schreef Sebasser het volgende:
Is trouwens morgen echt alles dicht enzo?
Jumbo Korreweg is open van 10 tot 18u.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh, dan ga ik nu nog ff snel naar de AH.
Die aan de vismarkt is tot 22 open hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh, dan ga ik nu nog ff snel naar de AH.
Ik ben er vorige week voor het eerst sinds tijden ook weer geweest. Even een college gevolgd en koffie gedronken, best leuk als het niet moetquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:34 schreef du_ke het volgende:
Zernike is voor mij ook al weer een paar maand terug.
Mooi.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jumbo Korreweg is open van 10 tot 18u.
Morgen bedoel je?quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jumbo Korreweg is open van 10 tot 18u.
Ja, maar daar woon ik niet vlakbij ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die aan de vismarkt is tot 22 open hoor.
Klopt.quote:
Nee, dan is iedereen aan het bijkomen van hun vrije dag.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:00 schreef MaxMark het volgende:
En overmorgen is alles gewoon weer geopend, neem ik aan?
Niet sarcastisch doen, dat wordt niet gewaardeerd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, dan is iedereen aan het bijkomen van hun vrije dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |