Maarja, niet minder vervelend natuurlijk. Gelukkig heb ik een kluisje, zou mij niet overkomenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:11 schreef Nesle het volgende:
Ja ik schrok dus ook, hoofdluis bij kids van 12 tot 19
Vind het ook dikke onzin, maargoed, m'n moeder vindt het wel leukquote:Op maandag 14 mei 2007 20:07 schreef B.ertha het volgende:
Zeggen dat moederdag zo commercieel is en dat je het liever doet als het jou uitkomt![]()
Dat bedoel ik. Gewoon doen alsof je expres een paar dagen te laat bentquote:Op maandag 14 mei 2007 20:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vind het ook dikke onzin, maargoed, m'n moeder vindt het wel leukEn 't is niet echt veel moeite om dan wat te doen. Plus dat ik gewoon vaker op bezoek moet/ wil
![]()
Ik niet, maar ja, ik weet dan ook niet hoe PR eruit zietquote:Op maandag 14 mei 2007 20:17 schreef iamredleader het volgende:
Hoi!
Ik zie het al voor me, PhysicsRules met een kleine baby op schoot en dan achter de computer midden in de nacht
Op een zaterdagmiddagquote:Op maandag 14 mei 2007 20:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet naar de meet
De SoempieClub?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het is dat ik een drama ben met clubjes
trouwens de AKQ SC is al een club
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, Puk vind ik wel tof. Ik zou eerder Pluis omdopen. Maargoed, de naam Pretzel past niet bij hem.![]()
Mocht ik ooit een nieuwe kat nemen, dan wordt het Pretzel.![]()
Meen je dat nou?quote:Op maandag 14 mei 2007 19:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Sheep je hebt massel dat ik geen modje ben![]()
quote:
quote:
Ach, het is je dag nietquote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:57 schreef Soempie het volgende:
alles gaat mis vandaag
- met m'n nieuwe panty aan m'n achterlicht blijven hangen
Er staan veel leukere namen bijquote:
Goedzo, opnieuw een sheep gescoord!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:08 schreef B.ertha het volgende:
Dit is al mn 3e (behoorlijk lange) sheep. Wáárom gaan jullie zo snel als ik er ff niet ben? Ik wil overal op reageren
Penis, Piemel of Postnatale depressie XII bijvoorbeeld?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef Supersheep het volgende:
Er staan veel leukere namen bij![]()
[..]
Goedzo, opnieuw een sheep gescoord!![]()
Dan kom je er s avonds bijquote:Op maandag 14 mei 2007 20:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Op een zaterdagmiddagkan ik nooit
![]()
Die zou ikzelf niet zo snel kiezenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Penis, Piemel of Postnatale depressie XII bijvoorbeeld?
Dat zijn natuurlijk de namen die jij onthoudt hèquote:Op maandag 14 mei 2007 20:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Penis, Piemel of Postnatale depressie XII bijvoorbeeld?
Lach maar, dat ding was anders wel 10 euroquote:
Ja, dusquote:Op maandag 14 mei 2007 20:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk de namen die jij onthoudt hè
quote:Op maandag 14 mei 2007 20:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, dusMisschien ben ik wel een ouwe viezerik
Dat volg ik niet. Er zijn ook geen leuke films op TV en alle DVD's heb ik al meerdere malen gezien. Film kijken heb ik eigenlijk sowieso helemaal geen zin in.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:36 schreef B.ertha het volgende:
Moet...je...Greys....Anatomy...gaan...kijken...
waarom?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik....ver...veel...mij....te....pletter
Ik ken hetquote:Op maandag 14 mei 2007 20:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat volg ik niet. Er zijn ook geen leuke films op TV en alle DVD's heb ik al meerdere malen gezien. Film kijken heb ik eigenlijk sowieso helemaal geen zin in.
Ook niet in muziek luisteren of iets anders
Ik zit compleet doelloos te surfen maar daar heb ik ook geen zin in. Maar dat houdt me in ieder geval bezig
Wat een rare vraag eigenlijkquote:
Ik kan die vragenlijst wel doorsturen...quote:Op maandag 14 mei 2007 20:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik....ver...veel...mij....te....pletter
Ja ik denk dat iedereen het wel eens heeft. Heftig vervelendquote:
Een vragenlijst met 200 vragen zit ik helemaal niet op te wachtenquote:Op maandag 14 mei 2007 20:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan die vragenlijst wel doorsturen...![]()
Ik heb hem af.
Ik ga slapen.![]()
![]()
Morgen ben je vroeg wakkerquote:Op maandag 14 mei 2007 20:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan die vragenlijst wel doorsturen...![]()
Ik heb hem af.
Ik ga slapen.![]()
![]()
dacht ik al.quote:Op maandag 14 mei 2007 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een vragenlijst met 200 vragen zit ik helemaal niet op te wachten
Nu al slapen? Dan ben je om 02:00 wakker
En die werkt hoe?quote:Op maandag 14 mei 2007 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
of de SUM functie
Dan staat die ene cel op Getal of Wetenschappelijke notatie, met 2 decimalen. Dat moet je op o zetten en de andere cellen ook op getal/wet. not. Wat ik hierboven ook al zei dusquote:Op maandag 14 mei 2007 21:18 schreef SaskiaR het volgende:
Nouhouhou
Hij maakt van het bovenste getal steeds 95,00 als ik 95 intyp; de rest blijft gewoon zonder nullen. En dan telt ie alleen die 95 op
Dat is niet alles hequote:Op maandag 14 mei 2007 21:28 schreef SaskiaR het volgende:
nou, ik krijg het echt niet voor elkaar... maar ik zie dat jij het al opgeteld hebt
Helemaal niets zelfs. Het is afschuwelijk de laatste tijd.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helemaal niets zelfs. Het is afschuwelijk de laatste tijd.
Vandaag zijn er dan toevallig nog 2 films maar de laatste paar maanden zijn er zelfs maandagen geweest waarbij er helemaal GEEN film werd uitgezonden..op geen van de zenders
Of net die ene film die dit jaar al 4 keer is geweestquote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helemaal niets zelfs. Het is afschuwelijk de laatste tijd.
Vandaag zijn er dan toevallig nog 2 films maar de laatste paar maanden zijn er zelfs maandagen geweest waarbij er helemaal GEEN film werd uitgezonden..op geen van de zenders
Seizoen 2 heb ik hier nog op DVD liggen van Asmoquote:Op maandag 14 mei 2007 21:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi Nem!
Ach, om het goed te maken heb ik de afgelopen week samen met m'n vrouw op 1 episode na heel Seizoen 1 van Battlestar Galactica gekeken, en bittorrent is hard bezig met seizoen 2![]()
Hoe ver ben je dan al?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Seizoen 2 heb ik hier nog op DVD liggen van Asmo
Tesamen met de eerste paar van Seizoen 3
Ik heb alles gezien. Maanden geleden alquote:
Thanks, maar ik ben al heel ver met de downloads, dus het zit zo wel goed. Maar toch bedankt voor het aanbod!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien. Maanden geleden al
Dus als je ze wil hebben dan kan dat. Ik kan ze morgen op de post gooien
Ik ben weer van de partij hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 21:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Thanks, maar ik ben al heel ver met de downloads, dus het zit zo wel goed. Maar toch bedankt voor het aanbod!
Trouwens, volgende week maandag weer quiz? Dit maal wel, hopelijk, en dan gaan we knallen (en zuipen, ben de volgende 3 dagen erna vrij)
Ik denk het. Er is geen onderwerp aan de gang zeg maar.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
De laatste tijd wordt hier wel heel veel 1 op 1 gechat/gespamd. Is dat omdat het dan zo rustig is of wat?
Ik denk dat sommige mensen mekaar hier al redelijk goed kent, en dat daardoor echte persoonlijke gesprekken tot stand komen. Zo kennen Nembrionic en ik mekaar ook in het echt, net zoals Asmo en MaJo hele goede vrienden zijn van mekaar. Dan neig je al snel naar het reageren op elkaars posten.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
De laatste tijd wordt hier wel heel veel 1 op 1 gechat/gespamd. Is dat omdat het dan zo rustig is of wat?
Comedy Central is geniaalquote:Op maandag 14 mei 2007 21:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Sinds Comedy Central is er altijd wel wat in de avond
O, zo, ja dat kan wel. Maar Etc ken ik niet persoonlijk, had ik ook een pagina bijna mee vol.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen mekaar hier al redelijk goed kent, en dat daardoor echte persoonlijke gesprekken tot stand komen. Zo kennen Nembrionic en ik mekaar ook in het echt, net zoals Asmo en MaJo hele goede vrienden zijn van mekaar. Dan neig je al snel naar het reageren op elkaars posten.
Tevens is het erg moeilijk in een lopende discussie in te stappen.![]()
Dat is nog waar ook, ik ga even kijkenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat is er op dan? Ik kijk standoff, ook wel grappig. Krijg alleen maar de helft mee, te druk met surfenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is nog waar ook, ik ga even kijken
En weer terug, wat een slechte show, nog geen 4 seconden en ik weet genoeg![]()
Over 5 minuten South Park en daarna The Office US (iets minder dan de UK versie maar nog steeds erg goedquote:Op maandag 14 mei 2007 21:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is nog waar ook, ik ga even kijken
En weer terug, wat een slechte show, nog geen 4 seconden en ik weet genoeg![]()
Maar niet iedereen heeft Comedy Central toch? Heeft UPC dat?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Iets met trailer park, twee agenten, slecht camerawerk en foute text. Dus ik was in welgeteld enkele seconden weer snel terug op sbs6... alhoewel dat nou ook niet super is, die James Bond is een van de mindere van Pierce.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat is er op dan? Ik kijk standoff, ook wel grappig. Krijg alleen maar de helft mee, te druk met surfen
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Over 5 minuten South Park en daarna The Office US (iets minder dan de UK versie maar nog steeds erg goeden Scrubs
![]()
Komt om 8 uur na The Box of Nickelodeon. Wij hebben het via de satelliet gewoonquote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft Comedy Central toch? Heeft UPC dat?
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft Comedy Central toch? Heeft UPC dat?
Reno 911, niet echt leuk iddquote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat is er op dan? Ik kijk standoff, ook wel grappig. Krijg alleen maar de helft mee, te druk met surfen
Shit...ik ookquote:Op maandag 14 mei 2007 21:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yup, UPC. En dat heeft Amsterdam.
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
O, zo, ja dat kan wel. Maar Etc ken ik niet persoonlijk, had ik ook een pagina bijna mee vol.
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
heb net in een scheur gelegen van het lachen om de laatste poezennamenpostnatale depressie
en m'n ouders vragen wat er zo grappig is en of het wel goed met me gaat
probeer dát maar 's uit te leggen
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
heb net in een scheur gelegen van het lachen om de laatste poezennamenpostnatale depressie
en m'n ouders vragen wat er zo grappig is en of het wel goed met me gaat
probeer dát maar 's uit te leggen
En nog bijna goed geschreven ook!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:27 schreef Supersheep het volgende:
Polyvinilchloride is bijvoorbeeld al beter
Dat magquote:Op maandag 14 mei 2007 22:28 schreef Etcetera het volgende:
mag ik ppdnos toevoegen aan het rijtje? roept wel lastig trouwens
ik tracht het hikkend en snuivend uit te leggen maar ze snappen het nooit echt helemaalquote:Op maandag 14 mei 2007 22:23 schreef B.ertha het volgende:
Dat heb ik ook wel eens. En dan, na: "wat is er zo grappig" gewoon zeggen: "Neuh, niks"
Nahquote:Op maandag 14 mei 2007 22:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik tracht het hikkend en snuivend uit te leggen maar ze snappen het nooit echt helemaal
Nou, jij was net eerstquote:Op maandag 14 mei 2007 22:30 schreef Etcetera het volgende:
politieen brandweer
en 's avonds roepen: politieieieieie, brandweeeeeer
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:30 schreef B.ertha het volgende:
politiemeneer
Goed, ze mag blijvenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:33 schreef Etcetera het volgende:
purpel en paars
mijn moeders ideeze helpt mee
ze is er zeer content meequote:
Welterusten en slaapze!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga toch maar slapen
Welterusten en spamze!
Waneer is dat er op dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef Supersheep het volgende:
En Jon Stewart's The Daily Show(wel helaas alleen de World Edition die ook op CNN te zien is)
Hopelijk wordt over een tijdje ook The Colbert Report uitgezonden![]()
trustenquote:
nouja!quote:Op maandag 14 mei 2007 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
Nu al slapen? Dan ben je om 02:00 wakker
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:33 schreef Etcetera het volgende:
purpel en paars
mijn moeders ideeze helpt mee
Ik ben zo helderziend, ik word er niet goed vanquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
nouja!Ik werd echt 5 voor 2 wakker.
moest naar de wc.
Snel weer in bed kruipt zo.![]()
Wat zijn de loterij getallen dan ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben zo helderziend, ik word er niet goed van
3, 18, 20, 21, 37, 40 en bonusgetal is 15. Kleur is blauw.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:20 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat zijn de loterij getallen dan ?![]()
* belt toch nog even met de helderziende lijn voor een bevestegingquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
3, 18, 20, 21, 37, 40 en bonusgetal is 15. Kleur is blauw.
Ik zou het formulier invullenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
* belt toch nog even met de helderziende lijn voor een bevesteging![]()
Hmm vertrouw het toch niet helemaal hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou het formulier invullen![]()
Zullen we morgen even kijken hoever ik ernaast zat?
En van harte gefeliciteerd DaviniaHR (en PhysicsRules natuurlijk ook)quote:Op maandag 14 mei 2007 20:09 schreef B.ertha het volgende:
Verjaardagen van de Slowchatters:
DaviniaHR: 15 mei
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:08 schreef Soempie het volgende:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Wáárom zijn jullie om 2 uur 's nachts op?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:17 schreef Nembrionic het volgende:
Had je dat niet vóór zondag kunnen laten wetenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 02:36 schreef Nembrionic het volgende:
Gek genoeg heb ik voor afgelopen zondag 6 goed getallen voorspeld
Vlug! Maak d'r aan het lachen!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:45 schreef Etcetera het volgende:![]()
* Etcetera live van uit school niet oplettend in de les
herkenbaarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:49 schreef B.ertha het volgende:
Ben je Fokverslaafd als je bij Msn ook constant ALT+S gebruikt?![]()
Opperstebestquote:
Doe je goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Opperstebest
Ben net wakker en zit aan de koffie
eerlijk is overratedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:52 schreef B.ertha het volgende:
Doe jij dat maar. Ik ben tenminste eerlijk
oeh, jaloersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Opperstebest
Ben net wakker en zit aan de koffie
Absoluutquote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oeh, jaloers
maar ik heb nog een muffin
nou vooruit je mag 'm hebbenquote:
Zijn ze lekker? Misschien maak ik ze ook wel ooit..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oeh, jaloers
maar ik heb nog een muffin
Kan nooit kwaadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Absoluut
Een beetje langer de bedoeling was..dat wel
Mag ik ook een hapje?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
nou vooruit je mag 'm hebben
ik stop 'm nu in m'n utp-aansluiting![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zijn ze lekker? Misschien maak ik ze ook wel ooit..
dan deel ik 'm in 2quote:
Zien ze er ook muffinerig uit of zijn het meer cakejes? Want dat kan ik ook wel zonder de heer Oetkerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]en retemakkelijk te maken
you need:
- 1 pak chocolate chips muffins bakspul van dr oetker
- 2 eieren
- 125 gram margarine
mixen, in de vormpjes (krijg je erbij) stoppen, ong 16min in de oven (iig wachten tot ze goudbruin zijn, heb ik niet gedaan lijkt mooier) en enjoy![]()
ze zien er wel muffinerig uitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zien ze er ook muffinerig uit of zijn het meer cakejes? Want dat kan ik ook wel zonder de heer Oetker
Dat had ik laatst. Stond in het recept 2/3 vol. Dus ik doe dat, had ik langwerpige cakejesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:04 schreef Etcetera het volgende:
nog geen 2 euro voor en pak volgens mijonder de 5 iig
oh ja, stop niet te veel beslag in de vormpjes, dan groeien ze niet echt omhoog maar opzijof je moet een muffinbakvorm hebben natuurlijk
Zou zo kunnen. Maar brownies (quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:14 schreef Etcetera het volgende:
mss dat ik volgende wel weer wat ga bakkenweet alleen nog niet wat
zo'n kleine chocoladetaart lijkt me ook wel lekker, maar ik denk dat die te veel op brownies lijken
Brownies zijn hoofdzakelijk suiker met boter dat een heel klein beetje gebonden is met bloem. Dus ontzettend slecht voor je lijn bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:15 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zou zo kunnen. Maar brownies () zijn eigenlijk gewoon stukjes net niet helemaal gare cake. Misschien is het toch wel heel lekker. Schwarzwalder maar dan zonder slagroom en kersen ofzo
Wat ik me nou afvroeg, is dat haar echte naam? Vind het namelijk nogal exotisch klinken. Is ze dat?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:17 schreef PhysicsRules het volgende:
Davinia kan trouwens nu niet bij internet, maar zal vanavond juliie felicitaties in ontvangst neme![]()
Gelukkig is het vies danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:18 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Brownies zijn hoofdzakelijk suiker met boter dat een heel klein beetje gebonden is met bloem. Dus ontzettend slecht voor je lijn bijvoorbeeld
Je lust gewoon geen cacao neem ik aan?quote:
Jawel hoor, brownies vind ik alleen niet lekker. Vettige, zompige hap vol deeg dat niet af isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je lust gewoon geen cacao neem ik aan?
Zou best kunnen. Precies dezelfde bereidingswijze, maar dan 10 minuten korter in de ovenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:26 schreef Etcetera het volgende:
dan vallen de brownies van dr oetker waarschijnlijk gewoon onder de noeme chocoladecake
Wat zal ik daar op zeggen. Het is haar echte naam. En ik kan veel woorden verzinnen om haar te omschrijvenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvroeg, is dat haar echte naam? Vind het namelijk nogal exotisch klinken. Is ze dat?
Waar komt ze vandaan dan? Gewoon nederland?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wat zal ik daar op zeggen. Het is haar echte naam. En ik kan veel woorden verzinnen om haar te omschrijven, maar exotisch zit daar niet tussen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:43 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wat zal ik daar op zeggen. Het is haar echte naam. En ik kan veel woorden verzinnen om haar te omschrijven, maar exotisch zit daar niet tussen.
Dan bij deze nog een keer:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:17 schreef PhysicsRules het volgende:
Davinia kan trouwens nu niet bij internet, maar zal vanavond juliie felicitaties in ontvangst neme![]()
Oh, dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:44 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nou sorry dat wij alleen Ned 1,2,3 en de Belg hadden
Die zag ik ook al jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:48 schreef B.ertha het volgende:
Deze dan Imaginaaaaaaaaaaaaaaaaaaaary muffin
quote:
Succes alvast. Het feest begint morgen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:57 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb alles al geleerd, doe straks nog één oefenexamen, dan is het genoeg. Als ik nu nog iets ga doen, is dat toch voor volgende week. Dat kan ik nog niet opbrengen
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:58 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Succes alvast. Het feest begint morgen?
Nederlands. Wiskunde heb ik al 8 Dat lieg ik, 5gemaakt deze weekquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:59 schreef Nesle het volgende:
En zo hoort het
Als je genoeg gedaan hebt dan is het klaar.
Oefenexamen van wiskunde of nederlands?
Weet niet, ik kijk ze niet na. Heb ik een hekel aan en dan weet ik of ik een 4 of 8 haal. Mja, dan wordt het niet beter, hooguit dat ik er zenuwachtig van wordt. Leren/bijles zouden toch geen zin meer hebbenquote:
Vanaf 1 uur na het begin tot een kwartier voor het einde mag je weg jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:03 schreef Nesle het volgende:
Nee, je moet ook wel ff relaxen natuurlijk. Morgen zit je 6 uur
Mag je trouwens eerder weg als je het al af hebt?
Dat ik mezelf een halve burnout leer en dat ik dan nog maar een zesje sta.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:10 schreef Nesle het volgende:![]()
maar waar "vrees" je nou het meest voor dan ?
Een 8 dusquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:17 schreef Nesle het volgende:
Ik hoor wel vaker cum laude. Maar wat betekent dat nou precies?
Afgerond een .. staan op alles?
quote:Cum Laude (Latijn: laus = lof, cum = met, 'met lof') is een aanduiding die wordt gebruikt als mensen met hoge cijfers slagen voor hun universitair examen of doctoraalexamen. Eveneens wordt de kwalificatie gebruikt voor mensen die op excellent niveau promoveren. Daarboven worden soms nog de kwalificaties Magna cum Laude ('met groot lof') en Summa cum Laude ('met de hoogste lof') gehanteerd. Wordt deze onderscheiding in België zowel aan universiteiten als hogescholen gehanteerd, in Nederland komt het begrip alleen voor bij universiteiten.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:21 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat luister/eet je nu? Hele goede combi, ik heb Boston opstaan
Dat is ook stomquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef Nesle het volgende:
Deze is gewoon echt heel slim, en heeft een Bprofiel.
Maar ze loopt er niet mee te koop, dat vind ik dan wel weer goed. een paar bij mij nu ook in de klas"ooooh ik sta een 8.2 gemiddeld hoor, BIJNA een punt hoger dan jij!"
Ik haat dat echt zo verschrikkelijk. Maar dan zijn het ook juist diegenen die zich er helemaal de pletter voor moeten leren. Ik sta nét een 7 gemiddeld, en dat vind ik prima want dan ben ik stempelvrijquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:31 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is ook stomIk zeg het meestal ook niet, tenzij het rechtstreeks wordt gevraagd. Wat maakt het nou uit.
Stempelvrij?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik haat dat echt zo verschrikkelijk. Maar dan zijn het ook juist diegenen die zich er helemaal de pletter voor moeten leren. Ik sta nét een 7 gemiddeld, en dat vind ik prima want dan ben ik stempelvrij.
Ja maar dat heb ik al is uitgelegd hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Stempelvrij?
Ik stond trouwens in de 1e ook een 8,5 zonder ook maar iets te doenNu niet meer, kost toch wel moeite
Dank jullie wel voor de felicitaties!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:18 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvroeg, is dat haar echte naam? Vind het namelijk nogal exotisch klinken. Is ze dat?
Ojaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:40 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja maar dat heb ik al is uitgelegd hoor
7 gem -> niet meer naar banduren -> maandag, woensdag en vrijdag 4+5 uur keuze-uren mag je dan skippen.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:41 schreef PhysicsRules het volgende:
Shit, ben hier ingelogd als PR...
Vind het wel mooiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:41 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dank jullie wel voor de felicitaties!!
ja, Davinia is mijn echte naam. Mijn moeder had wat inspiratie toen ze zwanger was van mij. Is soort verbastering van david met een klassiek tintje er omheen. Verder ben ik helemaal Nederlands, ouders ook.
Ohh, dát was het!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ze heeft haar dekstempel weg laten laseren, weet je nog?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:41 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dank jullie wel voor de felicitaties!!
ja, Davinia is mijn echte naam. Mijn moeder had wat inspiratie toen ze zwanger was van mij. Is soort verbastering van david met een klassiek tintje er omheen. Verder ben ik helemaal Nederlands, ouders ook.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:27 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, logisch toch dat het meer is?
365*17= 6205
nog 27 dagen totdat je een jaar geregistreerd bent.
27*17= 459
6205-459= 5746
jouw postaantal is 5742 dus dat klopt gewoon
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:32 schreef B.ertha het volgende:
Maar 459, dat gaat niet lukken, mn examens komen eraan
binnen 6 dagenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:54 schreef B.ertha het volgende:
Zo erg, dat mn postgemiddelde ook weer hoger is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |