Dan staat die ene cel op Getal of Wetenschappelijke notatie, met 2 decimalen. Dat moet je op o zetten en de andere cellen ook op getal/wet. not. Wat ik hierboven ook al zei dusquote:Op maandag 14 mei 2007 21:18 schreef SaskiaR het volgende:
Nouhouhou
Hij maakt van het bovenste getal steeds 95,00 als ik 95 intyp; de rest blijft gewoon zonder nullen. En dan telt ie alleen die 95 op
Dat is niet alles hequote:Op maandag 14 mei 2007 21:28 schreef SaskiaR het volgende:
nou, ik krijg het echt niet voor elkaar... maar ik zie dat jij het al opgeteld hebt
Helemaal niets zelfs. Het is afschuwelijk de laatste tijd.quote:
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helemaal niets zelfs. Het is afschuwelijk de laatste tijd.
Vandaag zijn er dan toevallig nog 2 films maar de laatste paar maanden zijn er zelfs maandagen geweest waarbij er helemaal GEEN film werd uitgezonden..op geen van de zenders
Of net die ene film die dit jaar al 4 keer is geweestquote:Op maandag 14 mei 2007 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helemaal niets zelfs. Het is afschuwelijk de laatste tijd.
Vandaag zijn er dan toevallig nog 2 films maar de laatste paar maanden zijn er zelfs maandagen geweest waarbij er helemaal GEEN film werd uitgezonden..op geen van de zenders
Seizoen 2 heb ik hier nog op DVD liggen van Asmoquote:Op maandag 14 mei 2007 21:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
hoi Nem!
Ach, om het goed te maken heb ik de afgelopen week samen met m'n vrouw op 1 episode na heel Seizoen 1 van Battlestar Galactica gekeken, en bittorrent is hard bezig met seizoen 2![]()
Hoe ver ben je dan al?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Seizoen 2 heb ik hier nog op DVD liggen van Asmo
Tesamen met de eerste paar van Seizoen 3
Ik heb alles gezien. Maanden geleden alquote:
Thanks, maar ik ben al heel ver met de downloads, dus het zit zo wel goed. Maar toch bedankt voor het aanbod!quote:Op maandag 14 mei 2007 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb alles gezien. Maanden geleden al
Dus als je ze wil hebben dan kan dat. Ik kan ze morgen op de post gooien
Ik ben weer van de partij hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 21:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Thanks, maar ik ben al heel ver met de downloads, dus het zit zo wel goed. Maar toch bedankt voor het aanbod!
Trouwens, volgende week maandag weer quiz? Dit maal wel, hopelijk, en dan gaan we knallen (en zuipen, ben de volgende 3 dagen erna vrij)
Ik denk het. Er is geen onderwerp aan de gang zeg maar.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
De laatste tijd wordt hier wel heel veel 1 op 1 gechat/gespamd. Is dat omdat het dan zo rustig is of wat?
Ik denk dat sommige mensen mekaar hier al redelijk goed kent, en dat daardoor echte persoonlijke gesprekken tot stand komen. Zo kennen Nembrionic en ik mekaar ook in het echt, net zoals Asmo en MaJo hele goede vrienden zijn van mekaar. Dan neig je al snel naar het reageren op elkaars posten.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:50 schreef B.ertha het volgende:
De laatste tijd wordt hier wel heel veel 1 op 1 gechat/gespamd. Is dat omdat het dan zo rustig is of wat?
Comedy Central is geniaalquote:Op maandag 14 mei 2007 21:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Sinds Comedy Central is er altijd wel wat in de avond
O, zo, ja dat kan wel. Maar Etc ken ik niet persoonlijk, had ik ook een pagina bijna mee vol.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige mensen mekaar hier al redelijk goed kent, en dat daardoor echte persoonlijke gesprekken tot stand komen. Zo kennen Nembrionic en ik mekaar ook in het echt, net zoals Asmo en MaJo hele goede vrienden zijn van mekaar. Dan neig je al snel naar het reageren op elkaars posten.
Tevens is het erg moeilijk in een lopende discussie in te stappen.![]()
Dat is nog waar ook, ik ga even kijkenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat is er op dan? Ik kijk standoff, ook wel grappig. Krijg alleen maar de helft mee, te druk met surfenquote:Op maandag 14 mei 2007 21:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is nog waar ook, ik ga even kijken
En weer terug, wat een slechte show, nog geen 4 seconden en ik weet genoeg![]()
Over 5 minuten South Park en daarna The Office US (iets minder dan de UK versie maar nog steeds erg goedquote:Op maandag 14 mei 2007 21:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is nog waar ook, ik ga even kijken
En weer terug, wat een slechte show, nog geen 4 seconden en ik weet genoeg![]()
Maar niet iedereen heeft Comedy Central toch? Heeft UPC dat?quote:Op maandag 14 mei 2007 21:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Iets met trailer park, twee agenten, slecht camerawerk en foute text. Dus ik was in welgeteld enkele seconden weer snel terug op sbs6... alhoewel dat nou ook niet super is, die James Bond is een van de mindere van Pierce.quote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat is er op dan? Ik kijk standoff, ook wel grappig. Krijg alleen maar de helft mee, te druk met surfen
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Over 5 minuten South Park en daarna The Office US (iets minder dan de UK versie maar nog steeds erg goeden Scrubs
![]()
Komt om 8 uur na The Box of Nickelodeon. Wij hebben het via de satelliet gewoonquote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft Comedy Central toch? Heeft UPC dat?
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft Comedy Central toch? Heeft UPC dat?
Reno 911, niet echt leuk iddquote:Op maandag 14 mei 2007 21:54 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wat is er op dan? Ik kijk standoff, ook wel grappig. Krijg alleen maar de helft mee, te druk met surfen
Shit...ik ookquote:Op maandag 14 mei 2007 21:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Yup, UPC. En dat heeft Amsterdam.
quote:Op maandag 14 mei 2007 21:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
O, zo, ja dat kan wel. Maar Etc ken ik niet persoonlijk, had ik ook een pagina bijna mee vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |