quote:Op maandag 14 mei 2007 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
heb net in een scheur gelegen van het lachen om de laatste poezennamenpostnatale depressie
en m'n ouders vragen wat er zo grappig is en of het wel goed met me gaat
probeer dát maar 's uit te leggen
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
![]()
heb net in een scheur gelegen van het lachen om de laatste poezennamenpostnatale depressie
en m'n ouders vragen wat er zo grappig is en of het wel goed met me gaat
probeer dát maar 's uit te leggen
En nog bijna goed geschreven ook!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:27 schreef Supersheep het volgende:
Polyvinilchloride is bijvoorbeeld al beter
Dat magquote:Op maandag 14 mei 2007 22:28 schreef Etcetera het volgende:
mag ik ppdnos toevoegen aan het rijtje? roept wel lastig trouwens
ik tracht het hikkend en snuivend uit te leggen maar ze snappen het nooit echt helemaalquote:Op maandag 14 mei 2007 22:23 schreef B.ertha het volgende:
Dat heb ik ook wel eens. En dan, na: "wat is er zo grappig" gewoon zeggen: "Neuh, niks"
Nahquote:Op maandag 14 mei 2007 22:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik tracht het hikkend en snuivend uit te leggen maar ze snappen het nooit echt helemaal
Nou, jij was net eerstquote:Op maandag 14 mei 2007 22:30 schreef Etcetera het volgende:
politieen brandweer
en 's avonds roepen: politieieieieie, brandweeeeeer
quote:Op maandag 14 mei 2007 22:30 schreef B.ertha het volgende:
politiemeneer
Goed, ze mag blijvenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:33 schreef Etcetera het volgende:
purpel en paars
mijn moeders ideeze helpt mee
ze is er zeer content meequote:
Welterusten en slaapze!quote:Op maandag 14 mei 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga toch maar slapen
Welterusten en spamze!
Waneer is dat er op dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:04 schreef Supersheep het volgende:
En Jon Stewart's The Daily Show(wel helaas alleen de World Edition die ook op CNN te zien is)
Hopelijk wordt over een tijdje ook The Colbert Report uitgezonden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |