Ik zal het weldra horenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dat hele album van Justice een beetje zoals die single?
Nee, ook dingen a la Waters Of Nazareth.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:31 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dat hele album van Justice een beetje zoals die single?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:35 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Nee, ook dingen a la Waters Of Nazareth.
Ik hoop ook dat ie wat vetter is, ik ken ze alleen van hun DJ-set op Roskilde en die was knetterhard beuken en pompende bassenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zal het weldra horen
(maar ik hoop ook nog wel een beetje op een wat vetter geuid a la Waters Of Nazareth)
Dat Youtube-filpmje uit het vorige topicquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ja beetje wel, tenminste ik weet niet welke single je bedoelt?
Kom we gaan Lowlands mailen dat ze Volbeat moeten boeken.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef nipeng het volgende:
Volbeat is tof.
Jup, komen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef Ascaroth het volgende:
Sonic Youth?
PPS meets Wolfmother? Klinkt best geinig eigenlijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom we gaan Lowlands mailen dat ze Volbeat moeten boeken.
Ach als het op Lowlands.nl staat is het zeker. En dat staat het nog niet. Maar goed, ik denk andersquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:09 schreef Ascaroth het volgende:
Nog niet zeker toch?
PPS meets Wolfmother? Waar haal je die onzin dat vandaan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
PPS meets Wolfmother? Klinkt best geinig eigenlijk
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:14 schreef ralfseltje het volgende:
Ik ben stom.
zo op het eerstes gehoor.. Streep dat Wolfmother maar door. De Peterpanspeedrock laat ik nog wel ff staanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:13 schreef nipeng het volgende:
[..]
PPS meets Wolfmother? Waar haal je die onzin dat vandaan?
Ook dat, ik twijfel nog of ik even naar Dauwpop zal gaanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:17 schreef nipeng het volgende:
Was niet zo negatief bedoeld
Goede live band trouwens, Volbeat.
http://www.youtube.com/watch?v=QRr-YT1vL7oquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:18 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Als ze dezelfde vuige energie hebben als PPS, en er op dat moment níks anders is, zou ik evt wel ff gaan kijken ja
De charlie hadden ze nooit eruit moeten doen idd. Maar in 2005 had je naast de Grolsch toch ook een groot doek waar ze films op afspeelden?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dat was echt gay. Heel de Charlie weg voor een gare bios
Ik kwam er al achter toen ik een liveset ging kijken op youtubequote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
Het is al net zo'n woest aantrekkelijk duo als MSTRKRFT
Deze moeten we hebbenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:07 schreef nipeng het volgende:
Volbeat is tof.
Ja gimme! We are your friends.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kwam er al achter toen ik een liveset ging kijken op youtubeKlonk wel supervet trouwens
Vooral hoe ze We are your Friends er doorheen mixte
Zal het linkje zo even opzoeken.
http://www.youtube.com/watch?v=2yHf-8gmJwAquote:
ik ga ook naar dourquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:30 schreef hydraulix het volgende:
Ik wil een soortgelijke line-up als Dour![]()
Oeh das ook vet jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker nostalgisch los gaan op 2 Many DJ's
Ik vind het eigenlijk best kut aan elkaar gemixtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=2yHf-8gmJwA
Ze klinken echt super, zou vet zijn als ze op Lowlands komenWe are your Friends zit ergens halverwege. Geweldig hoe die erin gemixt wordt
het gaat mij om het totaalplaatje, als het een vet geheel is, interesseert het me dus echt geen reet of ze na 2min we are your friends al naar Para One gaan..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:00 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best kut aan elkaar gemixtAls je in de zaal/tent staat zal het wel niet zoveel uitmaken. Maar ze gaan nogal snel van nummer naar nummer, ipv dat ze het netjes aan/door elkaar mixen.
Bijvoorbeeld rond 6 minuten. Nummertje loopt af, sample'tje 'We Are your friends' op replay, volgende nummer op play en weglaten faden maar dat 'we are your friends'.
Wel leuke nummers, overigens.
de combi van buitenpodium en bios ging in 2005 toch prima?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:03 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Dat was echt gay. Heel de Charlie weg voor een gare bios
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:40 schreef vanBnaarC het volgende:
Dit jaar ook weer 90's now
vr 17 aug @Lowlands, Biddinghuizen
Dit jaar is het dubbel feest! Op vrijdag sluiten we af in de Grolschtent met het dit jaar gelanceerde Alternative zusje van 90's NOW: Doesn't smell like 90's NOW! Alle Grunge, rock & metal uit de 90's in 1 allesverscheurende avond. TO MANY PUPPIESSSSSS!!!!
za 18 aug @Lowlands, Biddinghuizen
Opgewarmd op vrijdagavond? Zaterdagavond blazen we het dak van de Groschtent met de vetste 90's NOW! van het jaar. "All the ladies in the house, make some noise........."
Oe, dat ziet er tof uit!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:40 schreef vanBnaarC het volgende:
Dit jaar ook weer 90's now
vr 17 aug @Lowlands, Biddinghuizen
Dit jaar is het dubbel feest! Op vrijdag sluiten we af in de Grolschtent met het dit jaar gelanceerde Alternative zusje van 90's NOW: Doesn't smell like 90's NOW! Alle Grunge, rock & metal uit de 90's in 1 allesverscheurende avond. TO MANY PUPPIESSSSSS!!!!
za 18 aug @Lowlands, Biddinghuizen
Opgewarmd op vrijdagavond? Zaterdagavond blazen we het dak van de Groschtent met de vetste 90's NOW! van het jaar. "All the ladies in the house, make some noise........."
Precies. Techniek schmechniek, zolang de opbouw goed is, kan het me weinig schelen hoe het aan elkaar gemixt is. Rond die tijd ben ik sowieso al weinig aanspreekbaar, dus in mijn kleine wereldje klinkt álles dan geweldig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:25 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
het gaat mij om het totaalplaatje, als het een vet geheel is, interesseert het me dus echt geen reet of ze na 2min we are your friends al naar Para One gaan..
Dansen in de lima is toch mijn ideale nachtbestedingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:11 schreef MaJo het volgende:
Oeh 90's nowIs op Lowlands een stuk leuker dan in Tivoli
Ben benieuwd naar Doesn't Smell like 90's now, maar als het tegelijk staat met Never mind the British (vorig jaar op vrijdagavond) dan ga ik daarheen
Jahaaa, Never Mind the British was geweldig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:11 schreef MaJo het volgende:
Oeh 90's nowIs op Lowlands een stuk leuker dan in Tivoli
Ben benieuwd naar Doesn't Smell like 90's now, maar als het tegelijk staat met Never mind the British (vorig jaar op vrijdagavond) dan ga ik daarheen
toen trad El Pus daar volgens mij op, klonk errug lekker, maar nooit meer wat van gehoord.quote:Op zondag 13 mei 2007 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de combi van buitenpodium en bios ging in 2005 toch prima?
Ja en de presentator kondigde El Pus weer lekker oudhollandsch aanquote:Op maandag 14 mei 2007 12:24 schreef Luni het volgende:
[..]
toen trad El Pus daar volgens mij op, klonk errug lekker, maar nooit meer wat van gehoord.
da's over de brugquote:Op maandag 14 mei 2007 13:34 schreef Luni het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het staan op de camper camping? Ik kan een caravan lenen en wil ermee naar Lowlands, maar op de site staat dat er bij de caravan maar 1 tent mag staan op je plek, kijken ze daar streng naar?
Nee, kijken ze niet streng naar. Althans, dat ene jaar dat ik op die camping stond geen problemen ondervonden.quote:Op maandag 14 mei 2007 13:34 schreef Luni het volgende:
Heeft er iemand ervaring met het staan op de camper camping? Ik kan een caravan lenen en wil ermee naar Lowlands, maar op de site staat dat er bij de caravan maar 1 tent mag staan op je plek, kijken ze daar streng naar?
Welk deel?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's over de brugdat deel verzwijgen we hier toch?
quote:Multitalentje / 14-5-2007
Multitalentje
Twee jaar geleden hield hij het Lowlandspubliek ook al in z'n greep, nu mag hij weer helemaal los, deze frank. Wat je ook van dichter/tekenaar/clown Frank Los verwacht, saai is het nooit. Hou 'm dus in de smiezen!
Die is leukquote:
quote:
LOL!quote:Op maandag 14 mei 2007 15:47 schreef alkaholic63 het volgende:
Mijn meest geniale foto's tijdens lowlands.
Ook vrouwen moeten plassen...
[[url=http://images6.theimagehosting.com/IMAG0017.2f2.th.JPG]afbeelding][/URL]
Blue Grass Boogie Menquote:Heb er nu al zin in.
Vorig jaar waren voor mij de onbekende smaakmakers : gogol bordello en Blue grass boogie men.
Lekker in de rij staan met een te zware rugzak die in je schouders snijdtquote:Op maandag 14 mei 2007 16:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]lekker wachten op al die gekken die met karren, kliko's en kruiwagens omhoog moeten
quote:Op maandag 14 mei 2007 19:35 schreef SKa_BoSS het volgende:
Heaumeaux met kliko's en/of kruiwagens en/of bolderwagens moet accuut de toegang ontzegt worden... Die kliko's / kruiwagens / bolderwagens komen hard aan op je kokosnoot en zijn zodoende levensgevaarlijk!
heb ooit een goeie backpack aangeschaft speciaal voor Lowlandsquote:Op maandag 14 mei 2007 17:44 schreef icebliss het volgende:
[..]
Lekker in de rij staan met een te zware rugzak die in je schouders snijdt![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:37 schreef Rhanna het volgende:Chillen
Slapen in een tentje
Sterren kijken
Muziek
Silent Disco
Liefde voor iedereen
Cd winkel
Kraampjes
Koffiewekkert
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Basement Jaxx komt volgens Graz
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=885
quote:Down under / 15-5-2007
Down under
De rapen zijn nu echt gaar, want we hebben voor het straattheater een Australische act weten te strikken, Chrome. Drie knapen die iets doen met stieren, wat het precies is moet je zelf maar checken!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:18 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]Koffiewekkert
Lima
Sex in een tentje
je koopt meer kaartjes omdat je dan lekker ruim mag staan op de camping?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:25 schreef I_PANDA_I het volgende:
* I_PANDA_I heeft vandaag kaartjes gehaald,...
ik moest 470 euro aftikken :s , maarja dan heb je ook wat
Hij gaat ze met winst doorverkopen denk ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je koopt meer kaartjes omdat je dan lekker ruim mag staan op de camping?
Het is Leonos nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Hij gaat ze met winst doorverkopen denk ik.
Er bestaat ook nog zoiets als vrienden hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Fout naar fout, 2 plaatjes gelijk laten lopen is te hoog gegrepen. Wel vette platen, maar de mix is echt bar slechtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze klinken echt super, zou vet zijn als ze op Lowlands komenWe are your Friends zit ergens halverwege. Geweldig hoe die erin gemixt wordt
Tof.quote:Op woensdag 16 mei 2007 04:31 schreef Laton het volgende:
http://www.toolband.com/news/index.html
zo, nieuws van de dag zeg
in de brave sluit men af om 5 uur snachts, ik betwijfel of ze daar staanquote:Op woensdag 16 mei 2007 04:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Tof.Hoop nogsteeds niet dat ze afsluiten tho.
Ik had het over de Alpha uiteraard.quote:Op woensdag 16 mei 2007 04:50 schreef Laton het volgende:
[..]
in de brave sluit men af om 5 uur snachts, ik betwijfel of ze daar staan
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In ieder geval wel het Meet-topicquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:04 schreef Roellio het volgende:
Volgens mij heb ik dit jaar nog geen 1 Lowlandstopic geopend..?
Geen dankquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo, jij bent er op tijd bij
quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Arcade Fire, Battles, CocoRosie, Lily Allen, Air Traffic, The Answer, Basement Jaxx, Chatham County Line, Eagles of Death Metal, Editors, Enter Shikari, Laurent Garnier Live, The Good, The Bad & The Queen, Groove Armada, Hayseed Dixie, Heideroosjes, Interpol, Jamie T, Jimmy Eat World, Kasabian, Kaiser Chiefs, Klaxons, The Killers, Kings of Leon, Lacuna Coil, LCD Soundsystem, Little Cow, M.I.A., Motörhead, My Brightest Diamond, Nine Inch Nails, Nosfell, Ojos de Brujo, Orishas, Jack Peñate, Pronghorn, Damien Rice, Rotfront, Saybia, Sonic Youth, Tool, Turbonegro, Welle:Erdball en The Whitest Boy Alive.
Ik?quote:
Zie de bevestigde namenquote:
Graz heeft ze al overgenomen hoor......quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zie de bevestigde namen
Staat nog nergens hoor
Henk (Kid_A) heeft me net gebeldquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Graz heeft ze al overgenomen hoor......
Jij bent ook blauw trouwens. Doe eens die nieuwe lijst over de ouwe plakkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Henk (Kid_A) heeft me net gebeld
*Squirt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Arcade Fire, Battles, CocoRosie, Lily Allen, Air Traffic, The Answer, Basement Jaxx, Chatham County Line, Eagles of Death Metal, Editors, Enter Shikari, Laurent Garnier Live, The Good, The Bad & The Queen, Groove Armada, Hayseed Dixie, Heideroosjes, Interpol, Jamie T, Jimmy Eat World, Kasabian, Kaiser Chiefs, Klaxons, The Killers, Kings of Leon, Lacuna Coil, LCD Soundsystem, Little Cow, M.I.A., Motörhead, My Brightest Diamond, Nine Inch Nails, Nosfell, Ojos de Brujo, Orishas, Jack Peñate, Pronghorn, Damien Rice, Rotfront, Saybia, Sonic Youth, Tool, Turbonegro, Welle:Erdball en The Whitest Boy Alive.
Dank D_Aquote:
YEAH BWOY!quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.muziekagenda.com/pages/main.asp?page=501&newsarticle=301
PROGRAMMA LOWLANDS BEKEND!
Tijdens Pinkpop maakt Lowlands altijd een flink deel van het programma bekend. Dat is dit jaar niet anders. Op het programma, daar van 17 tot en met 19 augustus in Biddinghuizen staan.
Zo wat namen die me een beetje blij maken al.. en D_A... TOOL hoort in hoofdletters !quote:Arcade Fire, Battles, CocoRosie, Lily Allen, Air Traffic, The Answer, Basement Jaxx, Chatham County Line, Eagles of Death Metal, Editors, Enter Shikari, Laurent Garnier Live, The Good, The Bad & The Queen, Groove Armada, Hayseed Dixie, Heideroosjes, Interpol, Jamie T, Jimmy Eat World, Kasabian, Kaiser Chiefs, Klaxons, The Killers, Kings of Leon, Lacuna Coil, LCD Soundsystem, Little Cow, M.I.A., Motörhead, My Brightest Diamond, Nine Inch Nails, Nosfell, Ojos de Brujo, Orishas, Jack Peñate, Pronghorn, Damien Rice, Rotfront, Saybia, Sonic Youth, TOOL, Turbonegro, Welle:Erdball en The Whitest Boy Alive
Nee, ze knippen je bandje door als je van het terrein afgaat. Dus dan moet je extra kaartjes kopen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:44 schreef xJapser het volgende:
Kan je ook gewoon een kaart kopen en buiten het terrein overnachten? Ik heb nl. geen zin in kampeerfratsen eromheen, ik wil puur voor de muziek gaan en dan rij ik wel 2x op en neer. Kan je dan wel weer naar binnen op zondag als je zaterdag geweest bent?
Thanks man , ik neem aan dat je op mijn vraag reageerdequote:Op woensdag 16 mei 2007 12:45 schreef Ascaroth het volgende:
Ja, dat is geen probleem.
Wel zonde, want ook de camping is gewoon super lache.
Je maakt daar toch gewoon nieuwe vrienden? Wij gaan altijd met een groep van 50 en ik trek aan het eind van het verhaal meestal op met mensen die ik daar leer kennen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:49 schreef xJapser het volgende:
[..]
Thanks man , ik neem aan dat je op mijn vraag reageerdeEn tsja, ik heb weinig zin om in mn eentje daar op een camping te zitten, heb totaal geen vrienden/kennissen die geinteresseerd zijn.
Je zit nooit in je eentje op het Lowlands campingterrein.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:49 schreef xJapser het volgende:
En tsja, ik heb weinig zin om in mn eentje daar op een camping te zitten, heb totaal geen vrienden/kennissen die geinteresseerd zijn.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:04 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Je zit nooit in je eentje op het Lowlands campingterrein.
Wow, ik klink bijna als een hippie.
quote:
Oh mag ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:39 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Ik had het meer over de line-up eigenlijk![]()
Kaiser Chiefs is de enige band die me eigenlijk echt aanspreekt. Verder lijkt het me de show van Turbonegro wel grappig. De rest vind ik niet echt wat. Maar gelukkig maken de bands Lowlands niet goed, al zijn goede bands wel mooi meegenomen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:09 schreef Bigfoot414 het volgende:
Der moet toch wel iets zijn wat je en klein beetje de moeite waard vind?
Neequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef dominique.90 het volgende:
Radiohead kwam toch ook?
*tvp, ik ben ook op lowlands*
Motörhead niet inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
Heideroosjes is eigenlijk wel jammer. Die gasten hebben toch allang 8 achterkleinkinderen en een baard van 3 meter?
naadat ze hier hebben gezien in een post van Sack Blabbath wat er dan gaat gebeuren hebben ze dat optreden afgelastquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef dominique.90 het volgende:
Radiohead kwam toch ook?
M'n primeur wat doe jequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:16 schreef Dupje het volgende:
Hehe sorrie D_A maar het stond al eerder hier, om precies te zijn op 16 Mei 2007, 01:39u![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
naadat ze hier hebben gezien in een post van Sack Blabbath wat er dan gaat gebeuren hebben ze dat optreden afgelast
Jup ze spelen in de india.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef dominique.90 het volgende:
Radiohead kwam toch ook?
Vooralsnog nietquote:
Tsssssquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vooralsnog niet
En daarnaast, radiohead is nog saaier dan een drol die gedraait wordt door een plaatselijke boskangaroe.
Radiohead had zijn hoogtijd dagen toen jij nog in de poepluiers lagquote:
Neuken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef rubbereend het volgende:
heb Radiohead al eens live geziendeprimerende kutherrie en experimenteel gepiel
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Radiohead had zijn hoogtijd dagen toen jij nog in de poepluiers lag![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef rubbereend het volgende:
liever een biertje in dit gevalquote:
Minimaal 5 jaar.quote:
niet doen is kut! Neem dat nou van mij aan, ik probeer je kinderzieltje te beschermen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:45 schreef dominique.90 het volgende:
[..]Ik heb zo nog nooit live gezien, maar wil dat wel een keer graag
Heerlijk, die deprimerende kutherriequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef rubbereend het volgende:
Met jou kan ik praten!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:50 schreef Apasha het volgende:
[..]
Heerlijk, die deprimerende kutherrie, zie ze graag live!
Maar volgens mij wordt er vooralsnog niet getourd door Radiohead, jaartje wachten nog denk ik.
Hmm, beetje teleurstellend, al ken ik nog niet alles. Eens verdiepen dus.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.muziekagenda.com/pages/main.asp?page=501&newsarticle=301
PROGRAMMA LOWLANDS BEKEND!
Tijdens Pinkpop maakt Lowlands altijd een flink deel van het programma bekend. Dat is dit jaar niet anders. Op het programma, daar van 17 tot en met 19 augustus in Biddinghuizen staan.
Als jij het zo wilt stellen. Ik geef trouwens les aan kleuters. Kom je in m'n klas?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:53 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Oeh, dus nu ben ik een kleuter, en jij bent een bejaarde.
Wat wil je hebben?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hmm, beetje teleurstellend, al ken ik nog niet alles. Eens verdiepen dus.
U riep?:quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
naadat ze hier hebben gezien in een post van Sack Blabbath wat er dan gaat gebeuren hebben ze dat optreden afgelast
Goede paintskillsquote:
Lemmy danquote:
Ja is goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Als jij het zo wilt stellen. Ik geef trouwens les aan kleuters. Kom je in m'n klas?![]()
Radiohead is te goddelijk voor jouquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vooralsnog niet
En daarnaast, radiohead is nog saaier dan een drol die gedraait wordt door een plaatselijke boskangaroe.
Ik wil ook Qotsa!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:09 schreef icebliss het volgende:
EoDM, NiN, Interpol. Nu nog Qotsa erbij en ik heb een Rockin' Park flashback.
Leuke line-up, veel goede namen en ook genoeg kutnamen zodat er niet zoveel moeilijke keuzes zijn.
Je noemt nu precies de redenen waarom het zo godvergeten tof is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:31 schreef Nosh het volgende:
[..]
Je noemt nu precies de redenen waarom het zo godvergeten tof is..
Jij ging toch niet dit jaar?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nu nog even wat van de DJs die op Pukkelpop staan erbij, en ik doe het ervoor..
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef rubbereend het volgende:
1 2 | [ ] ONEENSCH |
Maken echt super blije muziekquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
I'm From Barcelona en Albert Hammond Jr mogen er ook nog wel bij komen, staan toch op Pukkelpop.
ik heb net een paar versies gevonden van dat nummer .. uhm gevonden ja ..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:40 schreef Leonos het volgende:
Komt er dan nog veel bij?
Ja, nog heel veel meer. Dit is pas een derde ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:40 schreef Leonos het volgende:
Wel te hopenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:40 schreef Leonos het volgende:
doen ze het ook goed bij regen? Dat is wel een voorwaarde voor Lowlandsquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:21 schreef pfaf het volgende:
I'm from Barcelona zou het goed doen met 25 graden.
Dit jaar niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doen ze het ook goed bij regen? Dat is wel een voorwaarde voor Lowlands
Ja die zou ik dan dit jaar inderdaad wel gaan bekijken, ipv op de camping hangen (wat wel vrij geniaal was) vorig jaar.quote:
Mee eens!quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:40 schreef Orbeatle het volgende:
En dat ze dan Eulogy en Pushit spelen, dat zou leuk zijn.
Wauw, dat er echt mensen de OP doorlezenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:51 schreef soppig het volgende:
Die vroege vogels korting is niet correct in de OP .. moet 26 mei zijn
http://www.lowlands.nl/content.php?page=hoe-wat-waar_tickets
20 augustus komt de nieuwequote:Op woensdag 16 mei 2007 22:11 schreef kciR het volgende:
Misschien kan dan gelijk die foto in de OP worden aangepast, die hebben we naar twaalf topics ook wel gezien![]()
Juliet?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:16 schreef Nosh het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd hoe ze Damien Rice gaan doen.
Die man eist doodse stilte om zijn liedjes mooi uit te laten komen. Ik houd mijn hart al vast als hij in die bierhal staat voor 40 euro, laat staan in een rumoerige tent, terwijl 2 tenten verder net de Heideroosjes over 'teringtyfustakketrutten' brullen.
Was nog niet in me opgekomen, goede oplossing.quote:
Ik kom ff langs om daar te schreeuwenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:16 schreef Nosh het volgende:
Ik ben oprecht benieuwd hoe ze Damien Rice gaan doen.
Die man eist doodse stilte om zijn liedjes mooi uit te laten komen. Ik houd mijn hart al vast als hij in die bierhal staat voor 40 euro, laat staan in een rumoerige tent, terwijl 2 tenten verder net de Heideroosjes over 'teringtyfustakketrutten' brullen.
Oei, klinkt interessant.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:52 schreef Tourniquet het volgende:
Ik ben ff wat van Welle:Erdball aan het luisteren, maar hoe cool is dat!!!!Soort Kraftwerk on speed!
![]()
![]()
hoooooooiquote:Op donderdag 17 mei 2007 03:02 schreef guitarist.nl het volgende:
Hoi. Ik kom ook. Kaartje binnen enzo
quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:09 schreef Rhanna het volgende:
Mensen! Wakker! Dat kan alleen een LL topic zijn
quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:29 schreef Baserunner het volgende:
schijten onder het genot van een biertje en een muziekje
Morgennnquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:24 schreef Rhanna het volgende:
Morgen![]()
Hoi Rubbereendje
En andere lieve mensen
Ik ben een ander lief mens.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:24 schreef Rhanna het volgende:
Morgen![]()
Hoi Rubbereendje
En andere lieve mensen
Ik beleef een doordeweekse zondagochtend met Autechre en een hele dag niksdoen voor me.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:43 schreef Rhanna het volgende:
Hee Nosh
Ik wil mooi weer.. Ik voel me goed. Tegenover een paar dagen echt heul heul heul slecht voelen. Ik voel me nu weer... Zen.
Met Badly Drawn Boy op de achtergrond
Wishlist-materiaal.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:04 schreef Rhanna het volgende:
Oeh, Autechre en Aphex Twinmet Autumn Acid
![]()
Als ik rond die tijd nog geestelijk aanwezig ben, en niet kotsend mijn liefde lig te verklaren aan een groep wildvreemde Drenthen: uiteraard.quote:
En uiteindelijk sta je daar, is de helft kats van het pad, en de andere helft doet alleen maar dingen roepen als 'Ben jij Rhanna? Ik had je veel groter verwacht!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:47 schreef Rhanna het volgende:
Hehe.. Ik ga ook mijn best maar eens doen. Volgens mij zijn sommige mensen nogal benieuwd naar me
schijt aanquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
Als je al met je eigen wc-rol rondloopt weet iedereen al wat je gaat doen...![]()
![]()
![]()
Ik vertrouw er eigenlijk altijd gewoon op dat er papier hangt. Op Lowlands is die kans ook erg groot.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
Als je al met je eigen wc-rol rondloopt weet iedereen al wat je gaat doen...![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |