quote:Op dinsdag 15 mei 2007 00:37 schreef Rhanna het volgende:Chillen
Slapen in een tentje
Sterren kijken
Muziek
Silent Disco
Liefde voor iedereen
Cd winkel
Kraampjes
Koffiewekkert
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 10:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Basement Jaxx komt volgens Graz
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=885
quote:Down under / 15-5-2007
Down under
De rapen zijn nu echt gaar, want we hebben voor het straattheater een Australische act weten te strikken, Chrome. Drie knapen die iets doen met stieren, wat het precies is moet je zelf maar checken!
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 07:18 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]Koffiewekkert
Lima
Sex in een tentje
je koopt meer kaartjes omdat je dan lekker ruim mag staan op de camping?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:25 schreef I_PANDA_I het volgende:
* I_PANDA_I heeft vandaag kaartjes gehaald,...
ik moest 470 euro aftikken :s , maarja dan heb je ook wat
Hij gaat ze met winst doorverkopen denk ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je koopt meer kaartjes omdat je dan lekker ruim mag staan op de camping?
Het is Leonos nietquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:12 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Hij gaat ze met winst doorverkopen denk ik.
Er bestaat ook nog zoiets als vrienden hequote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Fout naar fout, 2 plaatjes gelijk laten lopen is te hoog gegrepen. Wel vette platen, maar de mix is echt bar slechtquote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=2yHf-8gmJwA
Ze klinken echt super, zou vet zijn als ze op Lowlands komenWe are your Friends zit ergens halverwege. Geweldig hoe die erin gemixt wordt
Tof.quote:Op woensdag 16 mei 2007 04:31 schreef Laton het volgende:
http://www.toolband.com/news/index.html
zo, nieuws van de dag zeg
in de brave sluit men af om 5 uur snachts, ik betwijfel of ze daar staanquote:Op woensdag 16 mei 2007 04:40 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Tof.Hoop nogsteeds niet dat ze afsluiten tho.
Ik had het over de Alpha uiteraard.quote:Op woensdag 16 mei 2007 04:50 schreef Laton het volgende:
[..]
in de brave sluit men af om 5 uur snachts, ik betwijfel of ze daar staan
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In ieder geval wel het Meet-topicquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:04 schreef Roellio het volgende:
Volgens mij heb ik dit jaar nog geen 1 Lowlandstopic geopend..?
Geen dankquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Zo, jij bent er op tijd bij
quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Arcade Fire, Battles, CocoRosie, Lily Allen, Air Traffic, The Answer, Basement Jaxx, Chatham County Line, Eagles of Death Metal, Editors, Enter Shikari, Laurent Garnier Live, The Good, The Bad & The Queen, Groove Armada, Hayseed Dixie, Heideroosjes, Interpol, Jamie T, Jimmy Eat World, Kasabian, Kaiser Chiefs, Klaxons, The Killers, Kings of Leon, Lacuna Coil, LCD Soundsystem, Little Cow, M.I.A., Motörhead, My Brightest Diamond, Nine Inch Nails, Nosfell, Ojos de Brujo, Orishas, Jack Peñate, Pronghorn, Damien Rice, Rotfront, Saybia, Sonic Youth, Tool, Turbonegro, Welle:Erdball en The Whitest Boy Alive.
Ik?quote:
Zie de bevestigde namenquote:
Graz heeft ze al overgenomen hoor......quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zie de bevestigde namen
Staat nog nergens hoor
Henk (Kid_A) heeft me net gebeldquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Graz heeft ze al overgenomen hoor......
Jij bent ook blauw trouwens. Doe eens die nieuwe lijst over de ouwe plakkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Henk (Kid_A) heeft me net gebeld
*Squirt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Arcade Fire, Battles, CocoRosie, Lily Allen, Air Traffic, The Answer, Basement Jaxx, Chatham County Line, Eagles of Death Metal, Editors, Enter Shikari, Laurent Garnier Live, The Good, The Bad & The Queen, Groove Armada, Hayseed Dixie, Heideroosjes, Interpol, Jamie T, Jimmy Eat World, Kasabian, Kaiser Chiefs, Klaxons, The Killers, Kings of Leon, Lacuna Coil, LCD Soundsystem, Little Cow, M.I.A., Motörhead, My Brightest Diamond, Nine Inch Nails, Nosfell, Ojos de Brujo, Orishas, Jack Peñate, Pronghorn, Damien Rice, Rotfront, Saybia, Sonic Youth, Tool, Turbonegro, Welle:Erdball en The Whitest Boy Alive.
Dank D_Aquote:
YEAH BWOY!quote:Op woensdag 16 mei 2007 09:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://www.muziekagenda.com/pages/main.asp?page=501&newsarticle=301
PROGRAMMA LOWLANDS BEKEND!
Tijdens Pinkpop maakt Lowlands altijd een flink deel van het programma bekend. Dat is dit jaar niet anders. Op het programma, daar van 17 tot en met 19 augustus in Biddinghuizen staan.
Zo wat namen die me een beetje blij maken al.. en D_A... TOOL hoort in hoofdletters !quote:Arcade Fire, Battles, CocoRosie, Lily Allen, Air Traffic, The Answer, Basement Jaxx, Chatham County Line, Eagles of Death Metal, Editors, Enter Shikari, Laurent Garnier Live, The Good, The Bad & The Queen, Groove Armada, Hayseed Dixie, Heideroosjes, Interpol, Jamie T, Jimmy Eat World, Kasabian, Kaiser Chiefs, Klaxons, The Killers, Kings of Leon, Lacuna Coil, LCD Soundsystem, Little Cow, M.I.A., Motörhead, My Brightest Diamond, Nine Inch Nails, Nosfell, Ojos de Brujo, Orishas, Jack Peñate, Pronghorn, Damien Rice, Rotfront, Saybia, Sonic Youth, TOOL, Turbonegro, Welle:Erdball en The Whitest Boy Alive
Nee, ze knippen je bandje door als je van het terrein afgaat. Dus dan moet je extra kaartjes kopen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:44 schreef xJapser het volgende:
Kan je ook gewoon een kaart kopen en buiten het terrein overnachten? Ik heb nl. geen zin in kampeerfratsen eromheen, ik wil puur voor de muziek gaan en dan rij ik wel 2x op en neer. Kan je dan wel weer naar binnen op zondag als je zaterdag geweest bent?
Thanks man , ik neem aan dat je op mijn vraag reageerdequote:Op woensdag 16 mei 2007 12:45 schreef Ascaroth het volgende:
Ja, dat is geen probleem.
Wel zonde, want ook de camping is gewoon super lache.
Je maakt daar toch gewoon nieuwe vrienden? Wij gaan altijd met een groep van 50 en ik trek aan het eind van het verhaal meestal op met mensen die ik daar leer kennen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:49 schreef xJapser het volgende:
[..]
Thanks man , ik neem aan dat je op mijn vraag reageerdeEn tsja, ik heb weinig zin om in mn eentje daar op een camping te zitten, heb totaal geen vrienden/kennissen die geinteresseerd zijn.
Je zit nooit in je eentje op het Lowlands campingterrein.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:49 schreef xJapser het volgende:
En tsja, ik heb weinig zin om in mn eentje daar op een camping te zitten, heb totaal geen vrienden/kennissen die geinteresseerd zijn.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:04 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Je zit nooit in je eentje op het Lowlands campingterrein.
Wow, ik klink bijna als een hippie.
quote:
Oh mag ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:39 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Ik had het meer over de line-up eigenlijk![]()
Kaiser Chiefs is de enige band die me eigenlijk echt aanspreekt. Verder lijkt het me de show van Turbonegro wel grappig. De rest vind ik niet echt wat. Maar gelukkig maken de bands Lowlands niet goed, al zijn goede bands wel mooi meegenomen natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:09 schreef Bigfoot414 het volgende:
Der moet toch wel iets zijn wat je en klein beetje de moeite waard vind?
Neequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef dominique.90 het volgende:
Radiohead kwam toch ook?
*tvp, ik ben ook op lowlands*
Motörhead niet inderdaad.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
Heideroosjes is eigenlijk wel jammer. Die gasten hebben toch allang 8 achterkleinkinderen en een baard van 3 meter?
naadat ze hier hebben gezien in een post van Sack Blabbath wat er dan gaat gebeuren hebben ze dat optreden afgelastquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef dominique.90 het volgende:
Radiohead kwam toch ook?
M'n primeur wat doe jequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:16 schreef Dupje het volgende:
Hehe sorrie D_A maar het stond al eerder hier, om precies te zijn op 16 Mei 2007, 01:39u![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
naadat ze hier hebben gezien in een post van Sack Blabbath wat er dan gaat gebeuren hebben ze dat optreden afgelast
Jup ze spelen in de india.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef dominique.90 het volgende:
Radiohead kwam toch ook?
Vooralsnog nietquote:
Tsssssquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Vooralsnog niet
En daarnaast, radiohead is nog saaier dan een drol die gedraait wordt door een plaatselijke boskangaroe.
Radiohead had zijn hoogtijd dagen toen jij nog in de poepluiers lagquote:
Neuken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef rubbereend het volgende:
heb Radiohead al eens live geziendeprimerende kutherrie en experimenteel gepiel
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Radiohead had zijn hoogtijd dagen toen jij nog in de poepluiers lag![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef rubbereend het volgende:
heb Radiohead al eens live geziendeprimerende kutherrie en experimenteel gepiel
liever een biertje in dit gevalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |