quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:09 schreef Rhanna het volgende:
Mensen! Wakker! Dat kan alleen een LL topic zijn
quote:Op donderdag 17 mei 2007 03:29 schreef Baserunner het volgende:
schijten onder het genot van een biertje en een muziekje
Morgennnquote:Op donderdag 17 mei 2007 10:24 schreef Rhanna het volgende:
Morgen![]()
Hoi Rubbereendje
En andere lieve mensen
Ik ben een ander lief mens.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:24 schreef Rhanna het volgende:
Morgen![]()
Hoi Rubbereendje
En andere lieve mensen
Ik beleef een doordeweekse zondagochtend met Autechre en een hele dag niksdoen voor me.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:43 schreef Rhanna het volgende:
Hee Nosh
Ik wil mooi weer.. Ik voel me goed. Tegenover een paar dagen echt heul heul heul slecht voelen. Ik voel me nu weer... Zen.
Met Badly Drawn Boy op de achtergrond
Wishlist-materiaal.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:04 schreef Rhanna het volgende:
Oeh, Autechre en Aphex Twinmet Autumn Acid
![]()
Als ik rond die tijd nog geestelijk aanwezig ben, en niet kotsend mijn liefde lig te verklaren aan een groep wildvreemde Drenthen: uiteraard.quote:
En uiteindelijk sta je daar, is de helft kats van het pad, en de andere helft doet alleen maar dingen roepen als 'Ben jij Rhanna? Ik had je veel groter verwacht!quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:47 schreef Rhanna het volgende:
Hehe.. Ik ga ook mijn best maar eens doen. Volgens mij zijn sommige mensen nogal benieuwd naar me
schijt aanquote:Op donderdag 17 mei 2007 11:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
Als je al met je eigen wc-rol rondloopt weet iedereen al wat je gaat doen...![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |