Jij ging toch niet dit jaar?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nu nog even wat van de DJs die op Pukkelpop staan erbij, en ik doe het ervoor..

quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef rubbereend het volgende:
heb Radiohead al eens live geziendeprimerende kutherrie en experimenteel gepiel
| 1 2 | [ ] ONEENSCH | 

Maken echt super blije muziekquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
I'm From Barcelona en Albert Hammond Jr mogen er ook nog wel bij komen, staan toch op Pukkelpop.

ik heb net een paar versies gevonden van dat nummer .. uhm gevonden ja ..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=2yHf-8gmJwA
Ze klinken echt super, zou vet zijn als ze op Lowlands komenWe are your Friends zit ergens halverwege. Geweldig hoe die erin gemixt wordt

Uiteraard.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:40 schreef Leonos het volgende:
Komt er dan nog veel bij?

Ja, nog heel veel meer. Dit is pas een derde ofzo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:40 schreef Leonos het volgende:

Wel te hopenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:40 schreef Leonos het volgende:

doen ze het ook goed bij regen? Dat is wel een voorwaarde voor Lowlandsquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:21 schreef pfaf het volgende:
I'm from Barcelona zou het goed doen met 25 graden.

Dit jaar niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
doen ze het ook goed bij regen? Dat is wel een voorwaarde voor Lowlands

Ja die zou ik dan dit jaar inderdaad wel gaan bekijken, ipv op de camping hangen (wat wel vrij geniaal was) vorig jaar.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |