Ik wou gewoon even iets anders lezen en typen dan spelletjes, maar dat gaat niet op in dit topic hahaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat van dat on nederlands was natuurlijk een grapje. Maar dat ik het heerlijk vind meen ik echt. Lekker in je t-shirt rond kunnen huppelen zonder dat je het snikheet hebt. Af en toe een bui zodat de wereld lekker fris blijft ruiken (en ik geen last krijg van hooikoorts) enne een lekker pittig windje om te zorgen dat je niet omkomt in de fietsende toeristen![]()
Doe eens een interessant onderwerp introducerenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik wou gewoon even iets anders lezen en typen dan spelletjes, maar dat gaat niet op in dit topic haha
Leandra is GOEDquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:41 schreef Veulen het volgende:
Tilt die rij is snel opgevult trouwens...
Die komt eraan...maar duurt een tijdje al heb je dan ook watquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:42 schreef petraa het volgende:
Wat ik trouwens nog wel mis op de wii is Mario
Ben het met je eens hoor. Maar we kunnen er natuurlijk gewoon een draai aan geven en gert de titel laten aanpassenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:40 schreef Liess het volgende:
Ik wou gewoon even iets anders lezen en typen dan spelletjes, maar dat gaat niet op in dit topic haha
Zeg het maarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:40 schreef Liess het volgende:
[..]
Gert is allang naar bedquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor. Maar we kunnen er natuurlijk gewoon een draai aan geven en gert de titel laten aanpassen
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:48 schreef Dutchguy het volgende:
Heb toch niet voor niets mijn stekker uit de Megadrive getrokken toch?![]()
![]()
Ik zie nu pas dat ik in de OP sta!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[knip]
Nou! Nou!
OP heeft heul rijtje nieuwe icons erbij!![]()
Momenteel doen we terugblikken op oude games![]()
![]()
![]()
Leescht schnel verder!
[afbeelding]
Deze OP vind je hier
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik denk dat ik nog maar een halve liter ga halen [afbeelding]
Ga je 'm wel posten?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:49 schreef Lobasca het volgende:
Foto's zijn binnen, 1 kan ik niet zien, weet niet waarom, en op de andere zie ik er niet uit.
Krijg ik nog respijt?
Welke film!?!?!?!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:51 schreef Liess het volgende:
Ik rook nog een peukie en dan gaak filmpje kijken
Goeie film?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:51 schreef Liess het volgende:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:51 schreef Liess het volgende:
Waarom zou gert al in z'n bed liggen? This vrijdagavond hoor...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Gert is allang naar bed![]()
Maar het mag gerust ergens anders over gaan![]()
Suggesties?
Die is best vermakelijkquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:53 schreef Liess het volgende:
Uhm, City of God.
Waar gebeurde film over de gangs in Rio de Janeiro (Echt een Echte waar gebeurde, ze hebben een paar jongens van de straat geplukt daar en daar een film mee gemaakt, van die groep jongens leeft ook nog maar 1 persoon)
Nu je het zegt...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:53 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waarom zou gert al in z'n bed liggen? This vrijdagavond hoor...
Ik krijg trouwens drastisch zin om me kamer te re-stylen...![]()
Klinkt heftig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:53 schreef Liess het volgende:
Uhm, City of God.
Waar gebeurde film over de gangs in Rio de Janeiro (Echt een Echte waar gebeurde, ze hebben een paar jongens van de straat geplukt daar en daar een film mee gemaakt, van die groep jongens leeft ook nog maar 1 persoon)
Fel realistisch dus in ieder geval. Klinkt bijna als een soort documentaire.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:56 schreef Liess het volgende:
[..]
Schijnt ook een beste Harde film te zijn volgens mijn pa.
Als jij denkt dat ik de COSsen en SC aan het bijlezen was omdat ik door die sudoku-link van Avonne helemaal afgeleid was en dus eerst op m'n gemak een sudoku ging zitten maken...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij aan het doen wat ik denk dat je aan het doen bent?![]()
Ik dacht dus iets andersquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij denkt dat ik de COSsen en SC aan het bijlezen was omdat ik door die sudoku-link van Avonne helemaal afgeleid was en dus eerst op m'n gemak een sudoku ging zitten maken...
Ja dan heb je dat goed gedacht![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dacht je dan net een paar minuten te vroeg
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga slapen ik ben moe, doe me beide oogjes toe en zeg TOT LATERSSSSSSSSSSSSSSSSssss![]()
![]()
![]()
![]()
Truste......quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
Ik ga slapen ik ben moe, doe me beide oogjes toe en zeg TOT LATERSSSSSSSSSSSSSSSSssss![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Petra.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:03 schreef petraa het volgende:
![]()
![]()
![]()
uploadenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb er 1, foto dus. Heb 'um opgeslagen in mijn documenten. En nu?
http://www.tinypics.comquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:04 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb er 1, foto dus. Heb 'um opgeslagen in mijn documenten. En nu?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Truste......
En ik roep ook vast "Laters"![]()
http://www.tinypics.comquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben een newbee op alle fronten, duschhhhhhh...
Je hebt m'n mail. PM enzo...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
Het gaat weer hard met de kersenbrandenwijn....
Ik luister stiekum naar de herhaling van het Songfestival.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Wtf, is iedereen naar bed!?
Lieverd, ik vond Silvia Night geweldig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:17 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik luister stiekum naar de herhaling van het Songfestival.
Okay je mag lachen.![]()
Silvia Night.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, ik vond Silvia Night geweldig.
Fly on the wings of love staat nogsteeds in mijn playlist.
Songfestival![]()
Alleen zo jammer dat er geen nederlander door is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Lieverd, ik vond Silvia Night geweldig.
Fly on the wings of love staat nogsteeds in mijn playlist.
Songfestival![]()
Ik vond Sakis niet onlekker, alleen dat nummer...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Congratulations!!!!![]()
Ik vond haar stiekem best een lekker ding![]()
Ik had er vantevoren beetje rekening mee gehouden. Morgen horen we wel waar ze geeindigd is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat er geen nederlander door is.
Incl. de NOS, was een item over in het 8uur Journaalquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:22 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vond Sakis niet onlekker, alleen dat nummer...De hele goegemeente is inmiddels over de zeik dat er 9 oostbloklanden door zijn...
Als je de goede nou naar mij mailt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
Ik wil er maar 1 van de 2 laten zien, hoe verwijder ik de 2e?
Klopt, en op Netwerk en op Nova.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Incl. de NOS, was een item over in het 8uur Journaal
Het is al jaren één grote bende.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat er geen nederlander door is.
Morgen? Ik dacht vanavond?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:23 schreef Dutchguy het volgende:
Ik had er vantevoren beetje rekening mee gehouden. Morgen horen we wel waar ze geeindigd is.
Een westeuropees en een oosteuropese voorronde en dan de finale. Zoiets?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is al jaren één grote bende.
Ze moeten dat oostblok lekker een eigen songfestival geven, zo is er niets meer aan.
Dát zou ook een mogelijkheid zijn. Maar ik ben het gewoon zat dat je van tevoren letterlijk kan voorspellen waar de votes heen gaan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:26 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een westeuropees en een oosteuropese voorronde en dan de finale. Zoiets?
Tja of gewoon 2 voorrondes. 1 in west en 1 in oost. De 5 winnaars daarvan gaan dan door naar een finale... + de 4 die zich toch al hebben ingekocht.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Het is al jaren één grote bende.
Ze moeten dat oostblok lekker een eigen songfestival geven, zo is er niets meer aan.
Ja maar dan heb je in de finale alsnog dat bevooroordeelde gezeik?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja of gewoon 2 voorrondes. 1 in west en 1 in oost. De 5 winnaars daarvan gaan dan door naar een finale... + de 4 die zich toch al hebben ingekocht.
Hmm oepsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:26 schreef Dutchguy het volgende:
Een westeuropees en een oosteuropese voorronde en dan de finale. Zoiets?
Niet als wij de Friezen hun zolang gewenste eigen provincie geven en zo nog een paar laten volgen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je in de finale alsnog dat bevooroordeelde gezeik?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:29 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Niet als wij de Friezen hun zolang gewenste eigen provincie geven en zo nog een paar laten volgen.![]()
Minder denk ik omdat landen vaak ook hoge punten aan hun buren geven. Belgie bv vaak aan nederland en frankrijk. Nederland een belgie en engeland... enz... Hoewel zolang er in verhouding meer oostbloklanden zijn het altijd lastig blijft.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja maar dan heb je in de finale alsnog dat bevooroordeelde gezeik?
Maar er zitten wel meer oneerlijkheden in het systeem. De grote vier landen die altijd automatisch gekwalificeerd zijn bijvoorbeeld omdat zij de grootste geldschieters zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Minder denk ik omdat landen vaak ook hoge punten aan hun buren geven. Belgie bv vaak aan nederland en frankrijk. Nederland een belgie en engeland... enz... Hoewel zolang er in verhouding meer oostbloklanden zijn het altijd lastig blijft.
Nieuw plan. Alleen mensen uit landen in de finale mogen stemmen![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:30 schreef Lobasca het volgende:
Bibbert...
Ergens vind ik dat wel goed...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maar er zitten wel meer oneerlijkheden in het systeem. De grote vier landen die altijd automatisch gekwalificeerd zijn bijvoorbeeld omdat zij de grootste geldschieters zijn.
Waar was je nog meer bezig dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Van Day moet ik hier verder...
Maar ik was hier al bezig!
Neuken?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar was je nog meer bezig dan?
Hmm ook in dit geval is een dirty mind...
Tja maar zonder die 4 geen show. Dus zo erg vind ik dat nou ook weer niet. Ze winnen toch niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:32 schreef Dutchguy het volgende:
Maar er zitten wel meer oneerlijkheden in het systeem. De grote vier landen die altijd automatisch gekwalificeerd zijn bijvoorbeeld omdat zij de grootste geldschieters zijn.
Ja het is heel dubbel, geld is gewoon nodig en dat komt nou eenmaal uit die landen en daar willen ze wat voor terug. Geen deelname in de finale betekent lagere kijkcijfers betekent minder inkomsten en dat is weer slecht voor het festival. Maar ik ben het met je eens dat het ergens ook erg corrupt is.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat wel goed...
Zorgt ervoor dat ze elke keer mooie shows weg kunnen geven![]()
Ergens is het natuurlijk ook gewoon zwaar corrupt.
Het is gewoon jammer dat het geen eerlijke strijd meer is.
Ik zorg ervoor dat ter compensatie mijn nagels rouwrandjes hebben.quote:Wel een homo-vooroordeel bevestiging trouwens, dat je kijkt![]()
Rellen zou ik zeggen. Wat laat jij je makkelijk met een kluitje naar hier sturen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Neuken?![]()
![]()
Ik was in de FB bezig
Iemand heeft de posts van Eendt/Nostalgist/mij gewist![]()
ZONDER uitleg![]()
Nee en zeker de UK niet hoop ik...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:39 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja maar zonder die 4 geen show. Dus zo erg vind ik dat nou ook weer niet. Ze winnen toch niet.
Zou een vakjury terug brengen wat oplossen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ja het is heel dubbel, geld is gewoon nodig en dat komt nou eenmaal uit die landen en daar willen ze wat voor terug. Geen deelname in de finale betekent lagere kijkcijfers betekent minder inkomsten en dat is weer slecht voor het festival. Maar ik ben het met je eens dat het ergens ook erg corrupt is.
[..]
Ik zorg ervoor dat ter compensatie mijn nagels rouwrandjes hebben.![]()
Je krijgt mijn toestemming om hem hier te plaatsen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Liefje, hier kan toch niemand wat mee!?
Aan die foto heeft echt NIEMAND iets![]()
Sterker nog: hij is eng![]()
Heb je geen normale!?
Ik ga niet rellen om posts die weggemod worden.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Rellen zou ik zeggen. Wat laat jij je makkelijk met een kluitje naar hier sturen.
Maar ik zat eigenlijk te hopen op een normale foto...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je krijgt mijn toestemming om hem hier te plaatsen.![]()
Verklein hem als je wilt tot avatar formaatquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar ik zat eigenlijk te hopen op een normale foto...![]()
Deze is serieus te erg voor woorden.
Mensen pikken het niet meer als dat teruggedraaid wordt. Het zou DE oplossing zijn zo'n vakjury maar ik denk dat je dan heel veel protest krijgt omdat mensen dan niet meer mogen stemmen en vinden dat hun dat afgepakt wordt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou een vakjury terug brengen wat oplossen?
Enne: qua nagels ben ik dan de homo![]()
Wat is er mis met mijn eigen hoofd!?!?!?!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Verklein hem als je wilt tot avatar formaat![]()
Day is inderdaad leuk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ga niet rellen om posts die weggemod worden.
En Day is gewoon té leuk om tegenin te gaan![]()
Bovendien heeft ze heul niets te maken met dit gezeik.
Ik ben vooral TEGEN de TS van het topic waar het over gaat in FB.
Day
![]()
Mijn ex is niet erg scheutig met mijn foto's.... met wat wel eigenlijk....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Verklein hem als je wilt tot avatar formaat![]()
Als je daar al niet om gaat rellen. Dan ga je dus nooit rellen. Want er is toch niks (snif) zo erg als dat.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga niet rellen om posts die weggemod worden.
En Day is gewoon té leuk om tegenin te gaan![]()
Bovendien heeft ze heul niets te maken met dit gezeik.
Ik ben vooral TEGEN de TS van het topic waar het over gaat in FB.
Day
![]()
Wordt mijn avatar.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is er mis met mijn eigen hoofd!?!?!?!![]()
![]()
Kan die vakjury niet gewoon een mooie combi worden met televotes? En dat de vakjury dan IETS belangerijker isquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mensen pikken het niet meer als dat teruggedraaid wordt. Het zou DE oplossing zijn zo'n vakjury maar ik denk dat je dan heel veel protest krijgt omdat mensen dan niet meer mogen stemmen en vinden dat hun dat afgepakt wordt.
Denk dat er maar 1 ding op zit, volgende keer moeten we iets originelers sturen qua show. Zeiden ze vandaag ook op tv, dat ESC nou eenmaal visueler wordt en dat je dat niet meer terug kan draaien.
Ehhh... die nagels waren grapje hoor.![]()
Rellen om moderaties is not done.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:46 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je daar al niet om gaat rellen. Dan ga je dus nooit rellen. Want er is toch niks (snif) zo erg als dat.
En dat Day leuk is is waar. Maar dat wil niet zeggen dat je de rest van de motjes niet net zo'n woning mag gunnen als dgk...
Ik denk dat dat inderdaad de oplossing zou zijn. Dan is het nog een vervelend compromis maar lijkt me wel werkbaar en ik wil potdomme weer een normale nationale voorronde met meerdere rondes. Dit was echt een anticlimax dit jaar.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan die vakjury niet gewoon een mooie combi worden met televotes? En dat de vakjury dan IETS belangerijker is![]()
Ik vind trouwens ook dat het orkest weer terug moet.![]()
Vroeger was het veul leuker.
Hoe was dat ene nummer ook al weer? Nocturnal ofzo!?
Bijna helemaal zonder zang.
DAT was een mooi nummer![]()
Hierquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:52 schreef cindy10 het volgende:
kom even hier kijken op advies van ian....![]()
maarrrr waar is de actie??![]()
Hmm dat had ik niet achter jou gezocht.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Rellen om moderaties is not done.
Imho.
Niet fukken met mods.
Geen idee!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inderdaad de oplossing zou zijn. Dan is het nog een vervelend compromis maar lijkt me wel werkbaar en ik wil potdomme weer een normale nationale voorronde met meerdere rondes. Dit was echt een anticlimax dit jaar.
Orkest moet ook weer terug helemaal mee eens.
Weet je nog welk land dat was? Noorwegen staat mij bij.
Wat had je niet achter mij gezocht!?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm dat had ik niet achter jou gezocht.
Mare fout is fout, en fouten moet je erkennen ook als mod. En gezien het feit dat je een collega nooit mag afvallen... Moet er dus iemand uit zichzelf met z'n billen bloot.
Heb het opzocht en het was Noorwegen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geen idee!!!
Vooral nu niet, met een aardige hoeveelheid bier achterover![]()
Weet nog wel dat het nummer me echt tot het diepste heeft geraakt...
Wát een geniaal lied was dat...
Ik heb mijn broek al uitquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm dat had ik niet achter jou gezocht.
Mare fout is fout, en fouten moet je erkennen ook als mod. En gezien het feit dat je een collega nooit mag afvallen... Moet er dus iemand uit zichzelf met z'n billen bloot.
Dat je modjes alleen voor hun title al onschendbaar beschouwd.quote:
Kijk je uit met aanbieden van illegale zooi?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:54 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Heb het opzocht en het was Noorwegen.
'Het grotendeels instrumentale Nocturne leunde op de Ierse violiste Fionnuala Sherry en telde slechts 25 woorden gezongen door Gunnhild Tvinnereim.'
Kan mijn ESC connecties wel proberen in te schakelen en kijken of ik de mp3 kan krijgen als je dat wil.
Day!!!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:55 schreef Day het volgende:
Oh wat lief, ik sta nu ook in de OP!![]()
![]()
Hmm, dan moet ik hier maar wat vaker m'n hoofd laten zien.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk je uit met aanbieden van illegale zooi?![]()
Ian!quote:
Gelul.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat je modjes alleen voor hun title al onschendbaar beschouwd.
Hoi Day, ik moest vaak lachen om je posts destijds toen je beetje anti-Huub werd tegen de Huubfans.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:55 schreef Day het volgende:
![]()
Tuurlijk niet, lieve Dayquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:58 schreef Day het volgende:
[..]
Ian!![]()
Zo, en nu niet meer zeuren in FB, graag!![]()
DEEEEEEJquote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:55 schreef Day het volgende:
![]()
Dat hoeft voor mij ook helemaal niet, hoor!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat je modjes alleen voor hun title al onschendbaar beschouwd.
Valt het onder feedback als ik ga melden dat ik stiekem verliefd op je ben?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:59 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij ook helemaal niet, hoor!![]()
Gelul? Dan is het wel degelijk een rel waard om bovenwater te halen wat er gebeurt is. Foutje moet kunnen, maar je hullen in stilzwijgen... Pff...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Gelul.
Maar ik vind dus wel dat je als user niet teveel tegen een mod moet gaan zitten schreeuwen.
Ik neem aan dat de modjes modden om het forum leuker te maken voor IEDEREEN.
Als een mod dat niet doet moet hij/zij deaudt.
Ja? Dan was je waarschijnlijk 1 van de weinige.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 01:58 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hoi Day, ik moest vaak lachen om je posts destijds toen je beetje anti-Huub werd tegen de Huubfans.![]()
nee,das gewoon een liefdeverklaringquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Valt het onder feedback als ik ga melden dat ik stiekem verliefd op je ben?![]()
![]()
![]()
Ik heb dan ook expliciet om een uitleg lopen vragen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Gelul? Dan is het wel degelijk een rel waard om bovenwater te halen wat er gebeurt is. Foutje moet kunnen, maar je hullen in stilzwijgen... Pff...
Ach en modjes modden natuurlijk inderdaad om het fora leuker te maken. Maar als ze het verkloten mag je ze best door de mangel halen.
Ik volg de COS allang niet meer hoor maar kan me dit goed herinneren...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:01 schreef Day het volgende:
[..]
Ja? Dan was je waarschijnlijk 1 van de weinige.
Maar...... het begint effect te hebben, Huub is lang niet meer zo popi. SMS voor Jaap
Oh sorry, dit is geen COS!![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb dan ook expliciet om een uitleg lopen vragen.
Maar ik vind dit geen rel waard.
Het topic zoog toch apenballen.![]()
Waar hebben we het over!?!?!?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik volg de COS allang niet meer hoor maar kan me dit goed herinneren...![]()
Okay ontopic weer... offtopic dus.... ofzo.![]()
Hmm dat laatste kan ik niet ontkennenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Apenballen toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar hebben we het over!?!?!?![]()
Homo's zijn koel!![]()
Zoiets?![]()
hoezo,reageerde natasja ook in dat topic??????quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, TS liep ontzettend interessant te doen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:05 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hoezo,reageerde natasja ook in dat topic??????![]()
hahaha heb me ook rot geergerd in dat topic ja!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, TS liep ontzettend interessant te doen...
En dan daarna zeggen: "ik wil niets loslaten, allemaal privé"
Open dan geen topic! Druilmongool~!![]()
Beetje belangrijk doenerij. Offe terug geschrokken omdat er meteen gezecht werd: hoe kun je nou ineens zeggen dat brian aardig is enzo...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:06 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, TS liep ontzettend interessant te doen...
En dan daarna zeggen: "ik wil niets loslaten, allemaal privé"
Open dan geen topic! Druilmongool~!![]()
Boeiend?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hahaha heb me ook rot geergerd in dat topic ja!
maaruhh in de cos,gaat het net over lepels....![]()
Dan moet hij geen topic openenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Beetje belangrijk doenerij. Offe terug geschrokken omdat er meteen gezecht werd: hoe kun je nou ineens zeggen dat brian aardig is enzo...
Was het iemand van VOL? Ik kom daar ook wel eens. Om mijn vrouwlijke kantjes bij te schaven.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan moet hij geen topic openen![]()
KutVOLmentaliteit![]()
![]()
![]()
vond het geen belangrijkdoenerij,eerder kinderachtig gebluf....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Beetje belangrijk doenerij. Offe terug geschrokken omdat er meteen gezecht werd: hoe kun je nou ineens zeggen dat brian aardig is enzo...
Ik had het niet over jou hoorquote:
Het was niet iemand van VOL geloof ik.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Was het iemand van VOL? Ik kom daar ook wel eens. Om mijn vrouwlijke kantjes bij te schaven.![]()
Rustig maar. Denk om je bloeddruk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan moet hij geen topic openen![]()
KutVOLmentaliteit![]()
![]()
![]()
owwnee,wat was dat dan net met day???quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou hoor![]()
Jij bent nogsteeds mijn Amanda![]()
Alhoewel ik nooit die Brian-acties bij je zou doen...![]()
Dan doe je toch iets (niet) goedquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg, ik heb nog geen post over VOL gedaan of mijn PM box zit weer vol!![]()
Kan er nog eentje bij?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Day is liev.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:16 schreef cindy10 het volgende:
[..]
owwnee,wat was dat dan net met day???![]()
hahahaha typische brian actie![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:16 schreef Ian_Nick het volgende:
ik zeg toch niet dat day niet lief is??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Day is liev.![]()
Dat heeft niets met DGK/Brian te maken![]()
VOL is saai, was ooit ontstaan door een grote groep BB5 volgers en later HBB, voelde me er eerst thuis maar later niet meer, te braaf en te saai gewoon, niet mijn dingquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hebben we hier dan zoveel stomme lurkers de dol zijn op VOL?
(Wat gewoon een onoverzichtelijk saai forum is)
ben er zelf nog nooit geweest,voel me hier prima thuis.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
VOL is saai, was ooit ontstaan door een grote groep BB5 volgers en later HBB, voelde me er eerst thuis maar later niet meer, te braaf en te saai gewoon, niet mijn ding
]quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
VOL is saai, was ooit ontstaan door een grote groep BB5 volgers en later HBB, voelde me er eerst thuis maar later niet meer, te braaf en te saai gewoon, niet mijn ding
Neuken?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat day niet lief is??![]()
day is vast een schatje!
tjee wat ben je obstinaat vanavond......![]()
Ik varieer nog wel eens. Soms hier soms Vol. Gewoon gevoelsmatig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
moppie,denk aan je hartje.......quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:22 schreef Ian_Nick het volgende:
VOL is een waardeloos KUTforum!![]()
![]()
![]()
Kom maar op met die berichten via PM, stinkpauperts
Ze zijn wel actueel met filmpjes enzo van DGK, dat vind ik wel een + maar de rest boeit me geen dooie rukquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:23 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik varieer nog wel eens. Soms hier soms Vol. Gewoon gevoelsmatig.
Erg hè?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat day niet lief is??![]()
day is vast een schatje!
tjee wat ben je obstinaat vanavond......![]()
Ze wilden hun eigen community oprichten zo is het een beetje gegaan (ook meer uit proef omdat FOK! er toen nog weleens uit lag zodat mensen een toevlucht konden zoeken daar)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
]
Waarom moesten die dan een eigen forum?
Heb er wel is gekeken. Gewoon nieuwsgierigheid. Maar ze samelen daar om de haverklap geld in en benken vage acties... Beetje stomzinnig vind ik dat.
Zitten ook leuke mensen hoor maar ieder forum heeft zijn eigen sfeer en soms zit ik hier en dan weer daar enzovoort.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ze zijn wel actueel met filmpjes enzo van DGK, dat vind ik wel een + maar de rest boeit me geen dooie ruk
Tuurlijk, maar FOK! is FOK!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:25 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zitten ook leuke mensen hoor maar ieder forum heeft zijn eigen sfeer en soms zit ik hier en dan weer daar enzovoort.
Ik heb er ook niets tegenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Eh lieve mensen, willen jullie niet zo lelijk doen tegen VOL?
't Is gewoon een ander type forum, that's all.
En nee, ik zeg dit niet al mod!![]()
Lijkt me trouwens wel een goeie plek voor sommige van die k*t posters hierzo...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:24 schreef BONG4002 het volgende:
Ze zijn wel actueel met filmpjes enzo van DGK, dat vind ik wel een + maar de rest boeit me geen dooie ruk
Nou suc6 dan maarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens wel een goeie plek voor sommige van die k*t posters hierzo...
Maar goed. Ik denk dat ik op me bed aanga.
Morgen 1 of ander vaag familie dinee/buffet waar ik me erg op verheug![]()
![]()
Nou ja zelf niet hoeven te koken is toch ook lekker?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
eet smakelijk.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ach fok is ook niet alles... Mare dat is het ook niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Kut vol! kut forum! Kut users! Kut taarten!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:25 schreef Day het volgende:
Dat lelijke ding!?!?!?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
Heb je die foto nu al op icoon formaat voor me?
Ik ben al 6 jaar vegetarier. Maar sommige mensen daar hebben dat nog niet zo door. Dus als ik dan weer 20x heb uitgelegd dat ik geen vlees eet en dat vis ook vlees is enne dat dingen die met vlees zijn meegebakken ook niet vegetaries zijn... Dan ben ik het zat. En daarom haat ik familie dingenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:29 schreef Dutchguy het volgende:
Nou ja zelf niet hoeven te koken is toch ook lekker?Slaap lekker Veulentje.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:31 schreef Soho het volgende:
[..]
Kut vol! kut forum! Kut users! Kut taarten!
Ik weet hoe het voelt, ben zelf ook lang vegetarier geweest.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben al 6 jaar vegetarier. Maar sommige mensen daar hebben dat nog niet zo door. Dus als ik dan weer 20x heb uitgelegd dat ik geen vlees eet en dat vis ook vlees is enne dat dingen die met vlees zijn meegebakken ook niet vegetaries zijn... Dan ben ik het zat. En daarom haat ik familie dingen
Truste
Ok, ok! Ik ben gewoon in een vredelievende bui.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach fok is ook niet alles... Mare dat is het ook niet.
Enne ik doe natuurlijk lelijk over wie ik wil he...![]()
wil je droom niet in duigen laten vallen....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, ok! Ik ben gewoon in een vredelievende bui.![]()
Ik ga maar 'ns naar COS, dat helpt er vast tegen. :![]()
mischien de hoop dat je meteen nuchter was??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet nogsteeds niet waarom ze me vroeg dit te uploaden?!!??!![]()
Niet geluktquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:39 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mischien de hoop dat je meteen nuchter was??![]()
Oh jee, boos?quote:
Wie won? De wc eend?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Mn maag kreeg ruzie met de taco's, ze hebben het in de wc uitgevochten.![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:44 schreef Day het volgende:
Even tussendoor hoor:
Bij deze doe ik een officiële request voor een Ian_Nick Only-outfit.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:44 schreef Day het volgende:
Even tussendoor hoor:
Bij deze doe ik een officiële request voor een Ian_Nick Only-outfit.
Oeps sorryquote:
wees blij dat het op de wc is uitgevochten en niet op een langharig kleed!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmm wie won....... daar is het laatste woord nog niet over gezegd geloof ik.![]()
Wat had je dan over DGK gedroomd?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:46 schreef Dutchguy het volgende:
Mensen ik ga offline. Slapie doen. Hopelijk droom ik niet weer van DGK zoals afgelopen nacht![]()
je ging over je nek van mijn mooiste foto?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmm wie won....... daar is het laatste woord nog niet over gezegd geloof ik.![]()
Offline gaan met zo'n cliffhanger!?!?!?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:46 schreef Dutchguy het volgende:
Mensen ik ga offline. Slapie doen. Hopelijk droom ik niet weer van DGK zoals afgelopen nacht![]()
De wasbak heeft ook nog even meegedaan..... toen ik (heel stom) dacht dat de strijd gestreden was.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:47 schreef cindy10 het volgende:
[..]
wees blij dat het op de wc is uitgevochten en niet op een langharig kleed!![]()
Ik lag naast Huub in het zwembad. Verder niets gebeurd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat had je dan over DGK gedroomd?
Enne Slaap lekker![]()
Huub.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Offline gaan met zo'n cliffhanger!?!?!?
Wat droomde je!?![]()
slaap lekker,zonder erotische dromenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik lag naast Huub in het zwembad. Verder niets gebeurd.
Waarom zeg ik dit...![]()
Jij ook truste strakkies. Tot morgen allemaal.
Hoef je toch niet voor te schamen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:48 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik lag naast Huub in het zwembad. Verder niets gebeurd.
Waarom zeg ik dit...![]()
Jij ook truste strakkies. Tot morgen allemaal.
ik help je wel even je maag te legen...heb je wel het putje van de wasbak leeggehaalt van alle stukjes??quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
De wasbak heeft ook nog even meegedaan..... toen ik (heel stom) dacht dat de strijd gestreden was.
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:51 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik help je wel even je maag te legen...heb je wel het putje van de wasbak leeggehaalt van alle stukjes??![]()
![]()
dat ruimt lekker op! je maag zal nu vrijwel leeg zijn!quote:
ach kom maar op....wrm niet?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaan we het over kotsverhalen hebben trouwens?
Want dan heb ik nog een romantische anekdote...
kopje thee!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat ruimt lekker op! je maag zal nu vrijwel leeg zijn!
kan je voorzichtig een beschuitje met slappe thee proberen![]()
Dat kan je wel aan jan overlatenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
kopje thee!![]()
En dat huis ziet er fucking lelijk uit, op een paar dingen na![]()
Ja hallo, ik mag me toch wel verdedigenquote:
WTF!?!?!?!?!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:03 schreef mootie het volgende:
Weet je wat nu het ergste is...... Rob zit zich gewoon te verkneukelen dat ik me ziekies voel, dan hoeven we dit weekend niet naar Duitsland.![]()
Ik vind jou even niet zo lief nu!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja hallo, ik mag me toch wel verdedigen
Ach eendje is altijd lief nu even niet maar zijn karakter is okejquote:
Even terugkomen als ik niet meer misselijk ben en dan zeggen: Hey! Ik wil seks!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg Moots, stel nou hé...
Dat ik seks met jou wil...
Wat moet ik dan doen?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:13 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg Moots, stel nou hé...
Dat ik seks met jou wil...
Wat moet ik dan doen?
Ik had jouw antwoord nog niet gezien!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:17 schreef Day het volgende:
[..]
Je vraagt me net ten huwelijk in FB, jij Huub jij!
![]()
Ik ben Lieke/Amanda niet!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had jouw antwoord nog niet gezien!
Vanaf nu ben ik monogaam!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat ben ik nou al een paar keer in je posts tegengekomen. Wat is dat?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:20 schreef BONG4002 het volgende:
Goh hele avond zonder Wii doorgebracht, toch wel een mijlpaal voor mezelf
Gamenoob!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:21 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ben ik nou al een paar keer in je posts tegengekomen. Wat is dat?
Je leest duidelijk niet alles in de SCquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:21 schreef Day het volgende:
[..]
Dat ben ik nou al een paar keer in je posts tegengekomen. Wat is dat?
Ja hey!quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ja hey!![]()
Ik kan toch niet alles weten? Weet je wel hoe druk ik het heb? Ik heb FOK! En mijn studie. En FOK! En mijn vriend. en FOK! enne.....ja, FOK! en zo![]()
Hoe kan je de introductie ervan hebben gemist, het was best veel in het nieuws.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ja hey!![]()
Ik kan toch niet alles weten? Weet je wel hoe druk ik het heb? Ik heb FOK! En mijn studie. En FOK! En mijn vriend. en FOK! enne.....ja, FOK! en zo![]()
Ja, daar hoef ik dus sinds een minuutje of 5 ook geen tijd meer voor vrij te maken.quote:
Maar je krijgt wel een mooi engelenpakje binnenkort!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:26 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, daar hoef ik dus sinds een minuutje of 5 ook geen tijd meer voor vrij te maken.![]()
FOK! dusquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe kan je de introductie ervan hebben gemist, het was best veel in het nieuws.![]()
(spelcomputer)
ikke!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:09 schreef Ian_Nick het volgende:
JA!
Het is weer tijd voor een overzicht!!!
WIE is er nog allemaal online!?!?!
Wil je wel nogsteeds een Ian_Nick Originals© outfit?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:27 schreef Day het volgende:
[..]
FOK! dus![]()
En ik heb niets met spelcomputers. Dat zou het ook kunnen zijn.![]()
owwwww wat een brian moove zegggg....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Jammer, kan best leuk zijn, zeker met vrienden om tegen elkaar te spelenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:27 schreef Day het volgende:
[..]
FOK! dus![]()
En ik heb niets met spelcomputers. Dat zou het ook kunnen zijn.![]()
Yep, op zn minst 2 als je wil dat ik je ooit vergeef.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wil je wel nogsteeds een Ian_Nick Originals© outfit?
Het is duidelijk tijd voor een DGK SC meet!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jammer, kan best leuk zijn, zeker met vrienden om tegen elkaar te spelen
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:30 schreef Day het volgende:
[..]
Yep, op zn minst 2 als je wil dat ik je ooit vergeef.
Ik ben gek op spelletjes, hoor. Maar liever gewoon achter m'n pc.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jammer, kan best leuk zijn, zeker met vrienden om tegen elkaar te spelen
Ze moet ook een slettenpakje, net als ik!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is alvast 1
Nog verzoekjes?![]()
Ik stem vóórquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is duidelijk tijd voor een DGK SC meet!!![]()
Ik ben sufgeblowed en weer rustigquote:
Die gebruikte ik ookquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben gek op spelletjes, hoor. Maar liever gewoon achter m'n pc.
Ik ben verslaafd aan de spelletjes van RealArcade.
Nein!!! Nu al!?!?!?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:32 schreef mootie het volgende:
Ga weer naar bed...... t komt weer opzetten.
Ik voel me verradenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:10 schreef mootie het volgende:
Wij zeggen allemaal stoute eend in de FB, wij zijn braafjes.
denk nog even aan het wasbak putje,dan ben je weer even fris en opgeknapt.....quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:32 schreef mootie het volgende:
Ga weer naar bed...... t komt weer opzetten.
heb je gelijk in....ik zag het gebeuren!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik voel me verraden
Jullie stellen als backup iks voor![]()
PM?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Die gebruikte ik ook
Wat grappig
Had ook een cheat waardoor je onbeperkt kon gamen ookal had je de game niet gekocht (je kan dan 60min spelen en dan niet meer, ik had een truc waarmee dat wel kon)
Aaah, die is leuk.quote:
PM is goedquote:
Maar jij was zeker immuun ofzoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:35 schreef cindy10 het volgende:
[..]
heb je gelijk in....ik zag het gebeuren!![]()
Die ga ik voor je maken als jij de volgende SC open gooitquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:38 schreef Day het volgende:
[..]
Aaah, die is leuk.
Een trouwjurk zou ook leuk zijn. Voor als ik van gedachte verander, misschien, ooit.
En dan doe ik er ook veul werk van makenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die ga ik voor je maken als jij de volgende SC open gooit![]()
Ik ben heel slecht in topics openen. En mijn TT worden altijd afgekraakt. Zodoende heb ik een topic-open-fobie ontwikkelt. Heel zielig endezoquote:Op zaterdag 12 mei 2007 03:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan doe ik er ook veul werk van maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |